loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 105 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
راز‌های جوانی و زیبایی از زبان میکاپ آرتیست‌ های بزرگ جهان
میکاپ آرتیست‌ های بزرگ جهان از راز‌های جوانی می‌ گویند بالا رفتن سن همیشه هم به ضرر شما نخواهد بود! بنا بر گفته‌های میکاپ آرتیست ,Sandy Linter هرچه که سن خانم‌ها بالاتر میرود، مقدار بافت چربی‌ در صورت آنها کمتر میشود . linter می‌گوید:” از این نکته مثبت استفاده کنید و ساختار استخوانی صورتِ خود را به نمایش بگذارید.

احتمالا بارها تصاویر مدلهای زیباوهنرپیشگان Hollywood را در مجلات دیده اید و ا زخودتان پرسیده اید که این مدلها برای داشتن چنین چهره عالی چه میکنند؟ در حقیقتاین چهرهای بی عیب، نتیجه زیرساری پوست با Foundation و Concealer هاست.پیش از آنکه میکاپ صورتتان را شروع کنید صورتتان را خوب تمیز کرده و با کرم های مرطوب کننده و آب رسان آغشته کنید.. بسیار خوب… حالا صورت شما برای میکاپ آماده است..

از یک concealer (کانسیلر) مایع برای پوشاندن نقاط قرمز همینطور لکه ها و تیرگی های پوستتان کمک بگیرید .. Sue Devitt میکاپ آرتیست معروف, استفاده از concealer مایع Yves Saint Laurent Touche & Eacute;clat راکه به صورت مدادی هستند پیشنهاد می کند..اینconcealerباعث محو شدن معایب پوست شما شده و علاوه بر آن ظاهری درخشان و نورانی به پوست شما می بخشد.

همیشه از Foundation هایی با تم رنگی زرد استفاده کنید . میکاپ آرتیست ,Sandy Linterمی گوید: Foundation هایی که زمینهٔ زرد دارند باعث گرمی بخشیدن به چهره شده و ظاهری جوان تر به صورت شما می بخشند .به هیچ عنوان همهٔ صورت خود را با Foundatio نپوشانید …میکاپ آرتیست Chrisanne Davis میگوید :
هیچ چیز به اندازهٔ چندین لایه کرم پودر روی صورت شما ، شما را مسن تر نشان نمیدهد.Brigitte Reiss-Andersen توصیه میکند برای استفاده از Foundation همیشه از یک قطعه اسفنج استفاده کنید … اسفنج با خیس کرده و بعد از اینکه آب آن را کاملا گرفتیدِ به Foundation آغشته کرده وبه صورت ضربه ای روی صورت خود بزنید.
Reiss-Andersen استفاده از فر مژه را برای خانم ;های بالای ۳۵ سال ضروری می داند و می گوید:” هر چه که سنّ شما بالاتر میرود حالت تابدار مژ های شما هم کمتر میشود .. بنابرین توصیه می کند حتی اگر ریمل هم نمی زنید ، استفاده از فر مژه را فراموش نکنید..”مژه های تابدار چشم های شما را درشت تر و درخشان تر و سن شما را از آنچه هست کمتر نشان می دهند.
Linter همچنین می گوید : “هر چه که سن شما بالاتر میرود حالت تقارن ابرو های شما کمتر میشود ، اما این به این معنی نیست که با برداشتن بیش از حد می توانید باعث رفع این مشکل بشوید .. با این کار فقط باعث نازک تر شدن ابروهایتان می شوید.” هنگام استفاده از مو چین همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید و دقت کنید فقط ابروهای اضافه را بردارید ..برای شکل دادن یا تغییر فرم ابروهایتان حتما به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید.
بالا رفتن سن همیشه هم به ضرر شما نخواهد بود بنا بر گفته های Linter هرچه که سن خانم ;ها بالاتر میرود، مقدار بافت چربی در صورت آنها کمتر میشود . Linter می گوید:” از این نکته مثبت استفاده کنید ;و ساختار استخوانی صورتِ خود را به نمایش بگذارید..” براش رزه گونه را روی گونه قرار دهید و به ثبت بالاترین نقطه استخوان گونه هایتان بکشید . این کار باعث میشود صورت شما استخوانی تر به نظر رسد.

همیشه از یک براش بزرگ برای زدن رژ گونه استفاده کنید .. توصیه می ;کنیم از پودرهای مات و در عین حال درخشان استفاده کنید .. همیشه به یاد داشته باشید که برای همگون ساختن رنگ همه صورتتان علاوه بر گونها براش رژ گونه را روی پیشانی ، نوک بینی ، چانه و پیشانی خود هم بکشید.

مدیر بازدید : 48 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
پیشنهاد خانگی برای مو های تار و کدر شده
   
مراقبت از مو, مو, مو های کدر,مو های تار و کدر شده
اگر مدتی است که احساس می کنید موهای شما تار و کدر شده است، پیشنهاد می کنیم از اکلیل کوهی استفاده کنید.
اکلیل کوهی در شفاف کردن موها و لطیف ساختن آنها واقعا معجزه می کند.روش زیر را امتحان کنید:
یک پیمانه آب جوش را با ۲ قاشق غذاخوری اکلیل کوهی و۷۵ گرم روغن بادام شیرین با هم مخلوط کرده و بعد از شستشوی موها این مخلوط را به مدت ۳۰-۱۵ دقیقه روی سر گذاشته و به آرامی ماساژ دهید.
اگر موهای بلوندی دارید می توانید از آب لیمو ترش استفاده کنید.برای این کار کافی است که هنگام آب کشی موها، کمی آب لیمو ترش را با آبی که موها را با آن آبکشی می کنید اضافه کرده و به این ترتیب، درخشندگی و لطافت را به موهای خود بازگردانید.
اگر موهایی تیره دارید، سرکه گزینه بسیار خوبی است.می توانید کمی سرکه را به آب آبکشی اضافه کنید.
افرادی که رنگ موهای آنها روشن یا بلوطی است، می توانند از بابونه استفاده کنند.بابونه علاوه بر خوشرنگ کردن موها، آنها را زنده و حالت آنها را زیباتر می سازد.
منبع:آرایشیک
مدیر بازدید : 94 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
چه ترفندهایی را به کار ببریم تا جوان تر به نظر برسیم؟
آرایش صورت, ترفند آرایشی, ترفند جوانی,پـوســت صورت
گـاهی اوقات کـارهـایــی را برای روزها ساعت ها و یا حتی هفته ها انجام می دهـیـم تا جوانتر به نظر برسیم، اما در عین حال کارهایی را نیز انـجام می دهیم که سبب می شوند پیرتر جلوه کنیم. در این قـسمت بـه چند نمونه از این اشتباهات و نحوه تصحیح هر یک از آنها اشــاره می کنیم.
 
1 . صورت چرب و براق
معـمولاً این روزها اینطور شنیده می شود که اگر پـوســت صورت خود را با کرم های روغنی و شــفاف چرب کنیم، به نظر جوانتر می رسیم. ما به هیـچ وجه مـخالف این مطلب نیستیـم، اما این روزها خانـم های زیادی را مـی بینیم که در تـمام اوقات (مـحل کـار، نهار، مهمانی) به ایـن دلیل که اعتقاد دارند پوستشان با کرم های براق کننده، جوانتر خواهد شد، این کار را انجام میدهند، آنها همچنین تصور می کنند که زیبا تر به نظر می رسند. اما اشتباه می کنند! اولاً باید توجه داشته باشید که لزوماً برای جوانتر شدن نیازی به صورت براق ندارید. دوماً صورت براق پیری پوست شما بیشتر نمایان می کند چرا که گودی ها، چروک ها و لک های پوست واضح تر می شوند. می توان گفت که صورت براق تمام ایرادهای صورت را بزرگنمایی می کند. زمانیکه نور روی صورت براق می افتد (چه در روز و چه در شب) نقص های صورت، خودشان را بیشتر نشان می دهند و … مهمتر از همه … هیچ چیز زیبایی در مورد صورت روغنی وجود ندارد حتی اگر به بهترین وجه آنرا آرایش کنید.
و اما راه حل
زمانیکه برای بیرون رفتن از خانه آماده می شوید، می توانید از روش های زیر برای آرایش استفاده کنید و پوست خود را جوان و شاداب نمایید.
۱- صورت و گردن خود را به دقت بشویید تا کلیه چربی ها و مواد باقیمانده از آرایش قبلی از صورتتان پاک شوند.
۲- از یک کرم مرطوب کننده مرغوب بر روی پوست خود استفاده کنید.
۳- هر گونه آرایشی که می خواهید مانند روال عادی انجام دهید.
۴- مقداری پن کک را از بالا به پایین بر روی پوست خود بزنید تا رنگ ها به خوبی بر روی پوست بخوابند و درخشندگی بیش از اندازه نیز از بین برود. پنکک چون حالت پودری دارد به خوبی جذب مناطق مرطوب می شود و اجازه می دهد تا آرایش برای مدت زمان بیشتری بر روی پوستتان باقی بماند. این امر همچنین از پوست شما در مقابل اشعه های زیان آور خورشید نیز جلوگیری می کند.
شما با این کار می توانید هم از پوستتان مراقبت کنید و هم آنرا جوانتر کنید. امتحان کنید: پیش از استفاده از پودر صورت، جلوی پنجره بایستید (و یا جایی که نور به صورتتان بتابد) و یک آینه بدست گرفته و خود را در آن نگاه کنید. پودر را بر روی صورت استعمال کنید، پشت پنجره بروید و مجدداً صورت خود را در آینه نگاه کنید و ببینید چه تغییری در آن ایجاد شده. اگر متوجه هیچ تغییری نشدید، بدانید که خیلی جوان هستید و هیچ خط و خطوطی بر روی پوستتان وجود ندارد!!
۲ . سایه چشم رنگین کمانی و روشن با فرم های عجیب
استفاده از تمام رنگ ها به طور بیش از اندازه و غیر طبیعی سبب فرسوده نشان دادن پوست می شود… و از این گذشته شما را غیر جذاب، بدریخت و شلخته نشان می دهد. در تیتر این قسمت به سایه های روشن و رنگین کمانی اشاره کردیم. گاهی اوقات این نوع سایه ها آنقدر روشن و تند می شوند که چشم های شما را مثل چراغ های جلوی اتومبیل می کنند. البته تولید کنندگان این نوع محصولات همیشه باید بازاری برای فروش محصولاتشان پیدا کنند. آنها فقط به دنبال سود خودشان هستند، اما من اینجا هستم تا شما را راهنمایی کنم که چگونه می توانید شاداب ترین و جوان ترین پوست را داشته باشید. خوب کافی است؛ حالا که خودم را خالی کردم می توانیم به ادامه این مبحث بپردازیم. (لبخند)!
و اما راه حل
چشم شما هر فرم و شکلی که داشته باشد، با استفاده از یک میکاپ مناسب میتوانید آنرا به جوانترین و زیباترین شکل ممکن دربیاورید. به یاد داشته باشید که این چشم هایتان هستند که شما را پیروز می کنند… نه سایه ها. در اینجا شما را با چند قانون کلی آشنا می کنیم:
۱- از رنگ های طبیعی استفاده کنید. رنگ مورد علاقه من سفید چرک برای گوشه های پلک، قهوه ای روشن و یا خاکستری برای روی پلک و مقداری هم برای استخوان زیر ابرو است. (رنگ سفید چرک معمولاً پس از استعمال سایه به تمام قسمت ها زده می شود تا رنگ همه جا هماهنگ شود و چهره طبیعی تری به شما بدهد.)
۲- از خط چشم برای زیبا تر شدن چشم ها استفاده کنید. رنگ مشکی لطافت بیشتری به چشم ها می دهد.
۳- از ریمل استفاده کنید. رنگ مشکی یا قهوه ای کاملاً مناسب است. اگر مژه های پری ندارید، می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید. فقط قهوه ای باشد نه مشکی. (باید پیش از استفاده از مژه مصنوعی آنرا هم از عرض و هم طول کوتاه کنید و انواع پرمو آنها را نیز خریداری نکنید چرا که بر روی چشم خیلی مصنوعی به نظر می رسند و زیبایی ندارند) اگر به اندازه کافی از آن استفاده کنید چهره شما زیباتر خواهد شد. آیا می گویید که قبلاً همیشه این کار را انجام می دادید؟ حتی مانیکوریست من هم قبل از اینکه به او بگویم چیزی در این مورد نمی دانست.
۳ . استفاده از رژلب های بنفش، مشکی یا نارنجی
این رنگ ها معمولاً چهره را سالخورده کرده و اگر از انواع پر رنگ آنها استفاده شود، چهره بدی به شما می دهند. مشکی / نارنجی ( بنفش / مشکی) هیچ گاه بر روی صورت جذاب نخواهند بود.
و اما راه حل
شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد، البته اگر با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد، اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته رک و پوست کنده بگویم من نه صاحب فروشگاه لباس های نارنجی هستم و نه رژ لب های نارنجی/قهوه ای می فروشم. رنگ نارنجی معمولاً بر روی پوست زیبا نمی شود. اگر ملزم به استفاده از رژ لب نارنجی هستید حتماً آنرا بر روی لب خود محو کنید.
از رنگ هایی استفاده کنید که دارای تن ملایمی از قهوه ای باشند. قرمز باید مقداری آبی داشته باشد تا برو روی پوست رنگ نارنجی را نمایان نسازد. آبی، قرمز را زیباتر می کند و به جوانی و شادابی صورت نیز کمک می کند.
اگر می خواهید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. اگر از براق کننده هم استفاده می کنید یادتان باشد که آنرا فقط در داخل خط طبیعی لب استعمال کنید. با این روش چهره شما ظریف تر شده و جذابیت بیشتری به خود می گیرد… یادتان باشد که بیش از اندازه از برق لب استفاده نکنید. زمانیکه لب های خودتان را بزرگ تر می کنید یادتان باشد که پس از اتمام کار روی آنرا پنکک بزنید تا طبیعی تر و محو تر به نظر برسد، در غیر اینصورت خط اضافی که خودتان کشیده اید توی ذوق می زند و خیلی مشخص می شود. آیا می توانید تشخصی دهید که من لب هایم را با استفاده از میکاپ بزرگ تر کرده ام؟
۴ . موهای خشک و شکننده
اگر به دلیل استفاده از مواد دکلوره، رنگ، صاف کردن، و یا نور خورشید، موهایتان حالت اولیه خود را از دست داده و زمخت و شکننده شده است، باز هم در بازار محصولات متفاوتی یافت می شود که با استفاده از آنها می توانید حالت اولیه را به موهایتان باز گردانید. موهای خشک و شکننده سن شما را بالاتر می برند.
و اما راه حل
تا جایی که می توانید اجازه ندهید تعدد محصولات شما را گیج کنند و حتی الامکان فراورده هایی را انتخاب کنید که موهایتان را از آن چیزی که هست، بدتر نکند. تصور نکنید که چون همه ی اطرافیان، موهای شما را با این شیوه دیده اند، پس می توانید در مهمانی ها با همان وضعیت شرکت کنید. با استفاده از چند محصول مناسب به راحتی می توانید موهایتان را به حالت اول برگردانید. اگر احساس می کنید که مشکلتان خیلی حاد شده، می توانید به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا او شما را در این زمینه راهنمایی کند… چهره جوانی که موها می توانند به شما بدهند، دوست داشتنی تر است.
۵ . بدون آرایش چشم
اگر دلتان می خواهد چشمتان آرایش نداشته باشد، هیچ اجباری برای انجام این کار وجود ندارد؛ اما در عین حال اگر می خواهید جوانتر شوید، بهتر است چشمتان را کمی آرایش کنید. این کار چهره شما را شاداب تر می کند و زیبایی خاصی به کل صورت می دهد.
و اما راه حل
اگر نگاه دقیقی به سایت داشته باشید و قسمت میکاپ چشم را مطالعه کنید، می توانید روش صحیح آرایش چشم را آموزش ببینید. می توانید در طول روز از رنگ های ملایم تر استفاده کنید و رنگ های تیره را برای مهمانی های شب بگذارید.
۶ . استفاده نکردن از رژ گونه، استفاده کم یا استعمال در محل نامناسب
خوب، این مسئله همیشه به عنوان یکی از مشکلات شخصی من نیز به شمار می رود. دوست ندارم رژ گونه زیادی به صورتم بزم و از سوی دیگر نمی خواهم مقدار آن خیلی کم باشد. همیشه پیش از بیرون رفتن از همسرم سوال می کنم که آیا مقدار آن کافی است یا نه. بله، گاهی اوقات مجبور می شوم روی آن مقداری پنکک بزنم تا رنگش کمی ملایم تر شود! مشکل دیگری که اکثر خانم ها با آن مواجه هستند این است که آنرا در کدام قسمت صورت مصرف کنند (البته این مشکل من نیست!) همه این امور سبب می شوند که چهره شما مسن تر جلوه کند.
و اما راه حل
آیا می دانید که “رژهای چرب” صورت شما را صاف تر می کنند و در عین حال استعمال آنها نیز راحت تر است؟ هیچگاه از رژ گونه های براق استفاده نکنید. این امر سبب میشود که فرو رفتگی ها و برآمدگی های صورت بیشتر جلوه کنند و خطوط زیر چشم نمایانتر گردند. البته باید دقت داشته باشید از انواعی استفاده کنید که نه خیلی چرب، و نه خیلی خشک باشند و نسبت به پوستتان رنگ طبیعی داشته باشند و به خوبی روی صورت بخوابند.
زمانیکه از رژگونه استفاده می کنید، باید آنرا در محلی بزنید که نور خورشید به طور طبیعی آنجا را قرمز میکند. (البته بجز بینی). این محدوده از نزدیکی استخوان گونه شروع شده و تا امتداد گوش ادامه پیدا می کند. مقدار کمی از آنرا به بالای پیشنانی بزنید و خط رویش موها را به وسیله آن محو کنید. (آنقدر زیبا می شوید که خودتان نیز تعجب خواهید کرد) مقداری از آن را هم به گردنتان بزنید تا با صورت همرنگ شود…. حالا یک صورت درخشان و در عین حال طبیعی دارید.
اگر احساس می کنید که نیاز به رژگونه بیشتری در طول روز دارید، می توانید از انواع پودری آن استفاده کنید. از یک رنگ ملایم و طبیعی استفاده کنید و سعی کنید درخشش زیادی نداشته باشد.
۷ . وضعیت قرار گرفتن اندام بر روی سن تاثیر می گذارد
هیچ موقع نباید تیپ و وضعیت اندامی خود را دست کم بگیرید. سعی کنید همیشه وضعیت مناسبی داشته باشید و اگر عادت بدی دارید، آنرا تصحیح کنید.
اگر اندام خود را در وضعیت مناسبی نگه ندارید، دچار قوز کمر، غبغب، شکم، قوس کمر و برخی مشکلات درونی دیگر خواهید شد.
و اما راه حل
برای تصحیح آداب بد اندامی، باید حواستان به طرز ایستادن و نشستنتان در تمام طول روز (حتی در محل کار) باشد. اگر برای چند هفته این کار را انجام دهید، عادات بد ناپدید می شوند. در هنگام ایستادن کمرتان صاف باشد و شانه ها عقب و چانه به سمت بالا باشد نه پایین. با رعایت این نکات به راحتی می توانید چند سال جوان تر جلوه کنید.
از یکی از دوستان نزدیک، فرزندان و یا همسرتان بخواهید که وضعیت قرار گرفتن اندام شما را تحت نظر داشته باشد، و هر موقع از الگوی مناسب فاصله گرفتید، این امر را به شما گوشزد کند. با این کار اطرافیانتان نیز تشویق به تصحیح حالت های بد مشابه می شوند.
مدیر بازدید : 68 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

قویترین نسخه های گیاهی برای درمان آکنه های قرمز

آکنه های قرمز ، معضلی است که گریبان گیر بسیاری از افراد و بخصوص جوانان و افراد درسن بلوغ می باشد و زیبایی چهره ی آن ها را کاملا از بین می برد بنابراین بسیاری از افراد به دنبال روشی برای از بین بردن و سرکوب کردن آن ها می باشند.

این مطالب با تحقیق متخصصان و دانشمندان جمع آوری شده است و جزو قویترین نسخه ها می باشد.


قویترین نسخه های گیاهی برای درمان آکنه های قرمز
آلوئه ورا : گیاه آلوئه ورا تاثیر بزرگی روی از بین بردن آکنه های قرمز دارد ، این گیاه تسکین دهنده ی پوست نیز می باشد برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب ، شما باید آلوئه ورای تازه را به طور روزانه مصرف نمایید وژل استخراج شده از آن را به روی پوست  خود بمالید و حداقل پس از ۳ هفته نتیجه را خواهید مشاهده کرد.

آکنه های قرمز,درمان آکنه های قرمز,درمان آکنه ها

سرکه ی سیب : یکی دیگر از درمان های عالی برای آکنه های قرمز سرکه ی سیب می باشد شما باید ۶۰ درصد آب را با ۴۰ درصد سرکه ی سیب مخلوط نمایید  و به روی پوست خود بمالید و هر روز این کار را تکرار کنید تا حصول نتیجه را مشاهده نمایید.

آکنه های قرمز,درمان آکنه های قرمز,درمان آکنه ها

روغن جوجوبا : روغن جوجوبا یک مرطوب کننده ی کاملا طبیعی می باشد و تاثیر بسزایی در درمان آکنه های قرمز دارد ، شما باید مصرف آن را تا زمانی که بهبود یابید ادامه دهید.

آکنه های قرمز,درمان آکنه های قرمز,درمان آکنه ها

روغن درخت چای : روغن درخت چای تاثیر بزرگی  روی از بین بردن آکنه ها دارد بویژه آکنه های قرمز و این روغن یک روغن ضد ویروسی نیز می باشد.

آکنه های قرمز,درمان آکنه های قرمز,درمان آکنه ها

مدیر بازدید : 92 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
چگونه ابروهای کم پشت مان را پرپشت کنیم؟
 
ابروهای کم پشت,ابروهای پر پشت ,رویش ابرو
روش های پر پشت کردن ،تقویت ، حجیم کردن و رویش ابرو و تحریک رشد مجدد ابروها را در این مطلب برایتان آورده ایم با ما همراه باشید.
گاهی پیش می‌آید قسمت‌هایی از ابروها خالی می‌شود و این باعث می‌شود ابروها حالت طبیعی خود را از دست بدهند. بنابراین برای رویش مجدد ابروها، مصرف برخی روغن‌ها ضروری است.
گاهی پیش می‌آید که قسمت‌هایی از ابروها خالی می‌شود و این باعث می‌شود ابروها حالت طبیعی خود را از دست دهند. بنابراین باید موهای ابرو را تحریک کرد تا مجدد رویش کنند.
_ هر شب مقداری روغن زیتون را روی ریشه‌هایی که می‌خواهید رشد کند بمالید و آن نقاط را ماساژ دهید و صبح‌ها آن محل را شست و شو دهید.
_ استفاده از میوه نارگیل و مغز‌های چرب همچون گردو و بادام بر روی ابروها می تواند ابروهایتان را پرپشت و حجیم کند.
_ شاید ریختن ابروها نگران کننده باشد اما باید علل را بررسی کرد. گاهی استرس زیاد در طول روز می‌تواند یکی از دلایل ریزش موی ابروها باشد.برای پیشگیری از ریزش‌ ابروها می‌توان از کپسول ویتامین‌ E و B در تقویت مو‌ها استفاده کرد.
مدیر بازدید : 70 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
تکنیک‌های مراقبت از پوست صورت و گردن
 
مراقبت از پوست, جوان نگه داشتن پوست,پوست صورت
این روزها که انواع و اقسام روش‌ها برای جوان نگه داشتن پوست صورت بیداد می‌کند و دیگر تشخیص سن افراد بسیار مشکل شده گاهی اعضایی از بدن هستند که با وجود همه رسیدگی‌ها به پوست صورت، اما سن واقعی آدم‌ها را فاش می‌کنند. موضوع بر سر پوست دست و گردن است که گاهی کاملا غافلگیرکننده از راز سن و سال افراد پرده‌برداری می‌کند. این موضوع به‌خصوص برای خانم‌ها که حتی در 30 سالگی‌ هم ترغیبی به اعلام عدد واقعی سن خود ندارند اصلا خوشایند نخواهد بود. در همین راستا در مطلب پیش‌رو راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهیم تا در صورتی‌که با چنین مشکلی مواجه شدید بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. نگران نباشید چرا که روش‌هایی هستند که می‌توانند دست‌ها و البته گردن شما را حسابی جوان کنند و راز سن واقعی‌تان را برای همیشه مخفی نگه دارند. دکتر بیتا پاک طینت متخصص پوست  درباره راه‌های درمان و پیشگیری چین و چروک گردن توضیح‌می‌دهد.
اصلی‌ترین عوامل چین و چروک چیست؟
به طور قطع به یقین اصلی‌ترین عامل ایجاد چین و چروک روی پوست گردن و دست و البته سایر قسمت‌های مختلف بدن بالا رفتن سن خواهد بود. به این ترتیب که سلول‌های فیبروپلاست که مسئول کلاژن‌سازی در پوست هستند دراکثر افراد به مرور زمان و در برخی دیگر به‌صورت سرشتی تنبل می‌شوند. درنتیجه ساخت کلاژن مانند دوران جوانی اتفاق نمی‌افتد و در این پروسه اختلال ایجاد می‌شود. بنابراین ظهور چین و چروک روی پوست بدن اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. نور خورشید اما یکی دیگر از عوامل اصلی چین و چروک پوست بدن است. از همین روست که توصیه‌های اکیدی مبنی بر استفاده از کرم‌های ضدآفتاب همواره از سوی متخصصان مطرح شده است. البته نور خورشید به‌جز ایجاد چروک باعث بروز لک و پیس‌هایی هم به‌خصوص روی سطح دست می‌شود که درواقع به پیر شدن دست تعبیر می‌شود. این دوعامل را می‌توان از مهم‌ترین علل چین و چروک دانست، ضمن اینکه نداشتن یک تغذیه صحیح که سبب کاهش میزان ویتامین‌ها و مینرال‌های ضروری در بدن می‌شود را نباید به عنوان فاکتوری تاثیرگذار نادیده گرفت.
دردسر چروک‌های سرشتی
گاهی عضلات زیر پوست گردن به صورت خطوط افقی به چشم می‌آیند و مشکل صرفا درسطح پوست گردن خلاصه نمی‌شود. این شکل خاص عضلات، بعضی اوقات حالت سرشتی دارد، یعنی  اینکه فرد موردنظر بدون بالا رفتن سن که مشخص‌ترین عامل ظهور چین و چروک‌هاست، خطوطی را روی پوست گردن خود می‌بیند که منشا آن شکل عضلات گردن است. وقتی چنین اتفاقی سرشتی است بروز خطوط روی گردن حتی در سن پایین هم اجتناب‌ناپذیر است. حالا موضوع اینجاست که چنین شرایطی را می‌توان تا حدودی با تزریق بوتاکس رفع و رجوع کرد چون به هر حال قرار است روی عضله‌ها کار شود و خود پوست به طور مستقیم با مشکل خاصی مواجه نیست.
تکنیک‌های مراقبت همزمان از پوست صورت و گردن
روش‌هایی که کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند، متفاوت است. برخی از این روش‌ها تهاجمی هستند و برخی دیگر به روش‌های غیرتهاجمی مشهورند.  از روش‌های غیرتهاجمی می‌توانیم به استفاده از امواج رادیو فرکانسی اشاره کنیم  به‌خصوص در دستگاه‌های جدید که امواج مادون قرمز هم به آنها اضافه شده است؛ به این ترتیب امواج رادیو فرکانسی این توانایی را دارند که پیری پوست گردن را تا حد امکان کاهش دهد. این دستگاه‌ها چون خاصیت کولینگ یعنی سرد کردن دارند میزان تحمل بیمار را بالا می‌برند و در نتیجه این امکان وجود دارد که امواج رادیو فرکانسی بیشتری به پوست بیمار منتقل شود. عمق نفوذ این امواج تا حدی است که می‌تواند سلول‌های کلاژن‌ساز را تحریک کند. در نتیجه این امواج رادیو فرکانسی از جمله راهکارهایی هستند که برای جوان‌سازی پوست گردن واقعا جواب می‌دهند و آن لیفتینگ و کششی را که انتظار می‌رود به وجود می‌آورند. یک نکته را هم نباید فراموش کرد که استفاده از امواج رادیو فرکانسی سن وسال خاصی ندارد به‌خصوص در افرادی که در دوران جوانی و به دلایل سرشتی دچار مشکل چین و چروک شده‌اند، می‌توانند طبق تشخیص پزشک از این نوع درمان استفاده کنند.
غیرتهاجمی‌ امن‌تر ازتهاجمی‌
باتوجه به حساسیت عروق گردن گاهی استرس استفاده از روش‌های مختلف برای جوان‌سازی پوست این قسمت از بدن نگران‌کننده به نظر می‌رسد در حالی‌که در روش‌های غیرتهاجمی هیچ سوزنی وارد گردن نمی‌شود. بعضی روش‌ها هستند که استفاده از سوزن در آنها دخیل است و اگر قرار است چیزی به پوست گردن برسد از طریق وارد شدن سوزن به آن اتفاق می‌افتد اما در  روش‌های غیرتهاجمی به واسطه اینکه سوزنی وارد گردن نمی‌شود نباید نگرانی برای آسیب‌دیدگی عروق حساس داخل گردن وجود داشته باشد چون معمولا در روش‌های غیرتهاجمی این سطح خود پوست است که مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر اندام‌های زیر پوستی مانند عروق، عضلات و ماهیچه تحت‌تاثیر قرار نخواهند گرفت.
تنها موضوع حائزاهمیت این است که  روش‌های غیرتهاجمی زمان‌بر هستند، در نتیجه جلسات کار به وسیله این تکنیک‌ها  باید در فواصل خاصی اتفاق بیفتد چون باید به سلول‌های کلاژن‌ساز فرصت داد فعالیت‌شان را شروع کنند که این موضوع به خودی خود حداقل 3 هفته طول خواهد کشید.
جراحی در سنین پایین ممنوع
روش‌های دیگری هم برای جوان‌سازی پوست گردن وجود دارد اما برخی از آنها تهاجمی است. مثلا لیفت پوست گردن یکی از این روش‌هاست که  به هر حال باتوجه به اینکه پای جراحی در میان است معایب و خطرات خودش را دارد چون موضوع ریسک عمل هم در چنین شرایطی به میان می‌آید.
 البته مهم‌ترین قسمت ماجرا در چنین روش‌هایی جای برش خط جراحی است. هرچند ویژگی چنین روشی این است که به هر حال پوست اضافه برداشته و پوست کشیده می‌شود و بیمار می‌تواند اثر عمل را خیلی زود مشاهده کند، اما موضوع این است که چنین راهی برای جوان‌سازی پوست برای سنین پایین اصلا توصیه نمی‌شود. استفاده از جراحی معمولا برای سنین خیلی بالا تجویز می‌شود.
از بچگی مراقب پوست‌تان باشید
مراقبت از پوست حالا چه پوست گردن که موضوع این بحث است و چه پوست سایر قسمت‌های بدن اصلا سن خاصی ندارد. یعنی این‌طور نیست که شما بخواهید از سن خاصی مراقبت از پوست را آغاز کنید. فراموش نکنید که پوست نیازهای خاص خودش را دارد که ما باید این نیازها را برطرف کنیم. مهم‌ترین نیاز پوست هم محافظت از آن در برابر نور خورشید است. ما  توصیه می‌کنیم که این مراقبت حتی برای بچه‌ها هم اعمال شود. به هر حال امواج مختلفی که در اشعه‌های خورشید وجود دارد اثرات نامطلوب خود را از همان بچگی می‌گذارد. اکسیدان‌های آزاد ناشی از نور خورشید می‌توانند مضرات خود را از همان بچگی روی پوست افراد بگذارند و پوست دست و صورت و گردن را کاملا تحت‌تاثیر قرار دهند، بنابراین توصیه ما این است که اگر نیار به مراقبتی هست که اتفاقا الزام است باید از همان بچگی این مراقبت آغاز شود. حالا کرم‌های ضدآفتاب و پوشش‌ها مناسب، آستین‌های بلند برای بچه‌ها و پوشاندن گردن آنها و استفاده از کلاه‌های لبه‌دار برای محافظت از پوست آنها در برابر نور خورشید توصیه‌هایی است که باید آنها را از همان بچگی جدی گرفت تا در بزرگسالی روال عادی پیری پوست به دلیل چنین صدماتی تشدید و تسریع نشود. حالا تفاوتی هم ندارد که موضوع پوست صورت است یا گردن.
در هر سنی کرم‌های آبرسان را جدی بگیرید
یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های پوستی برای گردن و دست و صورت توسط کرم‌ها، به جز ضدآفتاب‌ها، استفاده از کرم‌های آبرسان و مرطوب‌کننده است. کرم‌های آبرسان و مرطوب‌کننده‌ها که معمولا حاوی روغن‌های خاصی هستند که البته انواع آنها مختلف است و همراه ویتامین  E ترکیب شده‌اند و حتی می‌توانند در قالب ماسک‌ها هم باشند، مانع از خشکی پوست خواهند شد و اگر پوستی به طور کلی خشک است سبب بهبود آن می‌شوند. نتیجه هم کاملا واضح است. پوستی که خشک نباشد و آبرسانی آن به خوبی انجام شده باشد قطعا دیرتر چروک خواهد خورد. استفاده از کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده هم رده سنی ندارد و وقتی احساس می‌شود پوستی خشک است باید از این کرم‌ها برای بهبود آن استفاده کرد البته کنار این روش‌های مرسوم تغذیه صحیح هم نباید از قلم بیفتد چه اینکه همه این مراقبت‌ها درنهایت کنار یکدیگر افراد را به نتیجه دلخواه می‌رسانند. حتی کرم‌های حاوی ویتامین و املاح هم رده سنی ندارند چون مملو از آنتی‌اکسیدان هستند و آنتی‌اکسیدان هم برای سلامت پوست ضروری است اگرچه این میان هستند انواع کرم‌هایی که کلاژن‌سازی می‌کنند و خب طبیعــی اسـت که برای این کرم‌ها موضوع محدودیت سنی به میان می‌آید. اما برای ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها جز در موارد خاص محدودیت سنی وجود ندارد، ضمن اینکه بهتر است کرم مرطوب کننده‌ای که انتخاب می‌کنید طبق تجویز پزشک و شرایط پوستی شما تهیه شده باشد.
مدیر بازدید : 96 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
اکستنشن مژه خوب یا بد؟!
اکستنشن مژه ,افزایش مژه ها,پر پشت شدن مژه ها
مژه‌های بلند و مرتب در زیبایی چشم‌ها تاثیر زیادی دارد. لااقل خانم‌هایی که جزو طرفداران اكستنشن مژه هستند، به این مسأله اعتقاد دارند. در این روش مژه اضافه تك‌به‌تك لابلای مژه‌های پلك بالا با چسبی بر پایه سیانواکریلات اضافه می‌شود و به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی یا آرایش زیاد چشم‌ها نیست.
برای چه کسانی مناسب است؟
اگر مژه‌های شما به اندازه كافی بلند و پرپشت است، بی‌دلیل به دنبال اكستنشن مژه نروید و به استفاده از مژه‌های مصنوعی در مهمانی‌ها اكتفا كنید. اكستنشن مژه فقط به افرادی پیشنهاد می‌شود كه طول مژه آنها كمتر از 3 میلی‌متر است.
بلندی مژه چقدر باید باشد؟
بلندی مژه مصنوعی حداكثر باید 2 برابر بلندی مژه طبیعی باشد. بیش از این مقدار به‌خصوص اگر مژه‌های طبیعی ضعیفی دارید، می‌تواند باعث ریزش مژه شود.
چگونه انجام می‌شود؟
فرد داوطلب باید دراز بكشد و چشم‌ها را ببندد. زیر مژه‌های پلك بالا دستمالی تمیز قرار می‌گیرد. به كمك پنس ظریفی، یك سمت مژه مصنوعی را به چسب آغشته و یك میلی‌متر بالای ریشه مژه طبیعی چسبانده می‌شود. انجام كامل اكستنشن مژه حدود 2 ساعت زمان می‌برد. انواع مختلفی از اكستنشن مژه در بازار موجود است اما بهترین نتیجه را مژه‌های تك‌به‌تك که بین مژه‌های طبیعی قرار گیرند، می‌دهند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید نتیجه كار خوب و درست است یا نه، می‌توانید از یك برس ریمل تمیز استفاده كنید. وقتی برس را درون مژه‌ها می‌كشید، نباید احساس كنید مژه‌ مصنوعی دارید. متاسفانه انجام اكستنشن به وسیله افراد ناوارد گاهی باعث زخم شدن پوست پلك می‌شود كه در این شرایط حتما باید اكستنشن را برداشت.
چگونه از آن نگهداری كنیم؟
عمر مفید اكستنشن مژه حدود یك ماه است و با ریزش هر مژه طبیعی، معمولا اكستنشن آن هم می‌افتد. می‌توانید برای اینکه مدت طولانی‌تری مژه‌ها روی پلک بمانند از روغن‌های مخصوص آرایش مژه استفاده كنید اما هیچ نیازی به استفاده از ریمل نیست. اگر تمایل دارید ریمل بزنید، حتما باید انواعی را انتخاب كنید كه با آب پاك می‌شوند و در ضمن فقط نوك مژه‌ها را ریمل كنید. برای پاك كردن آرایش چشم‌ها نیز لازم است از ژل‌های شستشو كمك بگیرید و به كمك دستمالی نرم به آرامی اطراف مژه‌ها را تمیز كنید. استفاده از شامپو بچه نیز برای شستشوی پوست صورت و چشم‌ها بهتر است.
قبل از اکستنشن به این نکته‌ها توجه کنید:
قبل ازاکستنشن صورتتان را چند ساعت نشویید تا مژه‌ها كاملا خشك باشند. از 24 ساعت قبل انجام حركت‌های ورزشی كه باعث عرق‌كردن می‌شود و از 48 ساعت قبل انجام ورزش‌هایی مانند شنا یا رفتن به سونا ممنوع است.
چه عوارضی دارد؟
گرچه اكستشن مژه به نظر زیبا و بی‌خطر می‌رسد اما عوارض زیادی برای چشم‌ها دارد؛ مثلا اگر شخصی كه این كار را انجام می‌دهد ماهر نباشد ممكن است مژه‌های پلك بالا و پایین را به هم بچسباند و در نتیجه مژه‌های طبیعی هم كنده شوند. ورود چسب به چشم نیز می‌تواند باعث آلرژی و عفونت چشم شود. اگر مژه مصنوعی وارد چشم شود، باعث تحریك بسیار شدید خواهد شد.
مدیر بازدید : 69 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

آرایش چشم صورتی برای روزهای خاص

آرایش چشم, آرایش چشم صورتی

صورتی رنگی شاد و جذاب می باشد که طرفداران زیادی دارد و علاوه بر این که چهره را جذاب و شاد می کند مناسب  پوست های تیره و روشن نیز می باشد.

ترکیب سایه ی صورتی با سایه های تیره و نقره ای یک سایه ی چشم منحصر به فرد را ایجاد می کند.

یک ترکیب کامل از سایه های صورتی ملایم تا بنفش و یاسی ، یک سایه ی کامل مجلسی را به شما ارائه می دهد.

طراحی شکل های مختلف با توجه به مناسبتها به روی سایه های صورتی یک ترکیب بسیار زیبا و شاد را ایجاد می کند البته بهتر است که طرح ها را از رنگ های هم خانواده استفاده کنید.

یک آرایش خیره کنند ه و بسیار جذاب از ترکیب رنگ صورتی با رنگ های خیلی تیره ایجاد می شود .

برخی از مدل های سایه های صورتی نیازی ندارند که تماما از رنگ صورتی ستفاده کنید می توانید فقط قسمتی از سایه را به رنگ صورتی کار کنید همین مدل نیز بسیار زیبا و شیک می باشد.

سایه های ترکیبی از نگ های صورتی و صورتی براق نیز جلوه ی زیبایی روی چشم های شما خواهند داشت.

ترکیب سایه ی صورتی با خط چشم های اکلیلی  بسیار مناسب مجلس و جشن ها می باشد.

ترکیب سایه و مژه ، ترکیب رنگ های شرابی ، قرمز و خرمایی روشن با رنگ صورتی بسیار منحصر به فرد و زیبا می باشد.

این مدل سایه را مشاهده کنید که از ترکیب مشکی و نقره ای براق و صورتی ایجاد شده است ، این مدل سایه را می توانید با رنگ لباس هایتان نیز هماهنگ کنید.

آرایش چشم, آرایش چشم صورتی

آرایش چشم, آرایش چشم صورتی

آرایش چشم, آرایش چشم صورتی

آرایش چشم, آرایش چشم صورتی

آرایش چشم, آرایش چشم صورتی

آرایش چشم, آرایش چشم صورتی

آرایش چشم, آرایش چشم صورتی

مدیر بازدید : 101 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

شانه كردن شديد مو موجب موخوره مي‌شود

شانه كردن شديد مو موجب موخوره مي‌شود رئيس بخش پوست بيمارستان امام خميني(ره) گفت: شانه كردن شديد مو به نوك مو ضربه وارد مي‌كند و موجب بروز موخوره مي‌شود.
پروين منصوري در گفت‌وگو با فارس افزود: مو به عنوان يكي از اعضاي بدن محسوب مي‌شود كه براي سلامت آن بايد تلاش كرد.
وي گفت: بايد موها را ملايم و آرام شانه كرد و از شامپوهاي ملايم براي شستن موها استفاده كرد. اگر پوست سر دچار خارش، شوره يا ريزش شد بايد به پزشك مراجعه كرد تا علت آن برطرف شود.
رئيس بخش پوست بيمارستان امام خميني (ره) افزود: كساني كه داراي موهاي خشك هستند، بايد از نرم‌كننده‌هايي كه جدا از شامپو است استفاده كنند يك تا 2 دقيقه بر روي موها بماند و سپس شسته شود.
وي گفت: موخوره يك حالت مكانيكي است كه از ضربه زدن به موهاي خشك ايجاد مي‌شود. براي پيشگيري از موخوره بايد از برس‌هاي تيز استفاده نشود، شانه كردن شديد مو نيز به نوك مو ضربه وارد مي‌كند و موجب بروز موخوره مي‌شود.
رئيس بخش پوست بيمارستان امام خميني (ره) افزود: تغذيه مناسب براي سلامت مو بسيار اهميت دارد. تغذيه سرشار از آهن و روي به رشد بهتر موها كمك مي‌كند. در افرادي كه داراي استرس مزمن هستند، استرس موجب سفيد شدن مو مي‌شود به دليل آنكه رنگدانه‌هاي مو از بين مي‌رود. استرس همچنين موجب به هم زدن متابوليسم سيستم بدن مي‌شود و روند پيري سلول‌ها را تسريع مي‌كند

 

مدیر بازدید : 73 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

10 روش ساده و عملی برای تقویت فوری انرژی
10 روش ساده و عملی برای تقویت فوری انرژی - نوشیدن آب
کمبود آب در بدن ایجاد خستگی می کند . پس برای اینکه سرحال بمانید سعی کنید آب بدنتان را حفظ کنید. شاید کافئین انرژی شما را بازگرداند اما مطمئناً دوست ندارید مرتب از آن استفاده کنید . ممکن است نوشیدنی های انرژی زا و قهوه بتوانند با تحریک هورمونها موقتاً انرژی شما را افزایش دهند اما به محض اینکه اثر آن از بین برود، خستگی، شما را از پا درمی آورد. روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب آغاز کنید. بعد در طول روز یک فنجان قهوه بنوشید و دوباره به سراغ آب بروید.
2- مقداری پروتئین مصرف کنیداگر کافئین ، شما را سرحال می آورد ، پروتئین با حفظ قند خون شما ، همه چیز را متعادل نگه می دارد . می توانید پروتئین های بسته بندی شده صبحانه را امتحان کنید .
روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب آغاز کنید. بعد در طول روز یک فنجان قهوه بنوشید و دوباره به سراغ آب بروید3- از بینی تان استفاده کنید
بوی مرکبات می تواند موجب شادابی شما شود . بنابراین ، مقداری گریپ فروت ، پرتقال یا لیمو در آب بچکانید و میل کنید . ( درعوض : احساس می کنید از بهترین چشمه ی آب معدنی بهره می برید ) .
موهایتان را با صابون یا شامپوهایی که رایحه ی مرکبات دارند بشویید یا اسانس نعناع را امتحان کنید زیرا نعناع ، قسمتی از مغز که مسؤول بیداری است را تحریک کرده و شما را هوشیارتر می سازد . بیرون که می روید یک آبنبات نعنایی در دهانتان بگذارید .
4- ام پی تری پلیر خود را روشن کنید
موسیقی می تواند تمرکز فکری شما را بالا ببرد و روحیه ی شما را تقویت کند . صبح ها هنگام رفتن به محل کارتان یا وقتی دارید لباسهای شسته شده را تا می کنید، سعی کنید موسیقی گوش دهید.
موهایتان را با صابون یا شامپوهایی که رایحه ی مرکبات دارند بشویید یا اسانس نعناع را امتحان کنید زیرا نعناع ، قسمتی از مغز که مسؤول بیداری است را تحریک کرده و شما را هوشیارتر می سازد . بیرون که می روید یک آبنبات نعنایی در دهانتان بگذارید 5- تحرک داشته باشید
دانشمندان طی مطالعه ای دریافتند هنگامیکه افراد دچار کمبود خواب، ورزش می کنند تا 20 درصد سطح انرژی آنها افزایش یافته و 65 درصد از خستگی و کسلی آنها کاسته می شود . می توانید برای پیاده روی به بیرون بروید و در راه با خرید یک کرانچی تجدید قوا کنید یا سری به روزنامه های ورزشی بزنید .
6- وقتتان را با افرادی بگذرانید که شما را شاد می کنند
قطعاً در زندگی شما افرادی وجود دارند که اوقات خوبی برایتان فراهم می کنند و تلخی های زندگی را برای شما قابل تحمل می سازند . منظور ما فقط دوستان یا خانواده نیستند . همکاران ما نیز به عنوان افرادی که ارتباط متقابل با آنها داریم مانند پستچی می توانند به تقویت انرژی در ما کمک کنند . پس سعی کنید حتی به جک های بی مزه هم لبخند بزنید که شاید تا موقع ناهار انرژی تازه ای به شما ببخشد .
7- سعی کنید تا می توانید خوب باشید
تلاش برای بهترین بودن می تواند انرژی شما را از بین ببرد . همینطور غیرممکن نیز هست . پس سعی کنید به جای بهترین بودن تلاش کنید تا حد لازم خوب باشید . سخت تلاش کنید و به سوی پیشرفت حرکت کنید .
8- گل ها را بو کنید
آیا برای خرید گلهای داوودی 4 دلاری به بهانه ای نیاز دارید ؟ طبق مطالعه ای ساده و حقیقی که در هاروارد صورت گرفت نشان داده شد ، افرادی که هنگام صبح به شکوفه های باطراوت نگاه می کنند انرژی بیشتری در طول روز دارند . همیشه یک دسته گل کوچک کنار میزتان بگذارید یا برای زیبایی ، آن را در گوشه ای از اتاقتان قرار بدهید .
به همکارتان بگویید که چقدر امروز زیبا شده . این به هردوی شما انرژی می بخشد 9- با درگیری های روزمره خود کنار بیایید
برخی از ما درگیری هایی داریم که هر روز با آنها دست و پنجه نرم می کنیم . مثلاً شاید لولای در کابینت شما یا یک گوشه از آجرهای راهروی در ورودی خانه افتاده باشد یا قفل در گیر کرده باشد و 3 دقیقه وقت گذاشته باشید تا بتوانید آن را باز کنید . فرنج شووی می گوید : " این چیزها انرژی ای که باید صرف مواردی دیگر بکنید را از شما می گیرند پس با اینگونه درگیری های خسته کننده ی روزمره کنار بیایید تا بتوانید انرژی خود را صرف مسائل مهمتری بکنید ".
10- زیبا و قدردان باشید
اینکه وقتی سرتان شلوغ است و استرس دارید بخواهید قدر سلامتی خودتان و خانواده و شلوار جدیدی که خریده اید و خیلی هم بهتان می آید را بدانید کار آسانی نیست . روی نقاط مثبت زندگی تان تمرکز کنید و آن را به همه منتقل کنید . در را باز کنید ، به غریبه ای لبخند بزنید و به همکارتان بگویید چقدر امروز زیبا شده . این به هردوی شما انرژی می بخشد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 384
  • بازدید سال : 18,990
  • بازدید کلی : 558,269