loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 75 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)
سمبل ماه نام ماه فال یکشنبه نوزدهم مرداد ماه سال 1393
فروردين امروز عطارد پس روي مي كند. امروز مدارك مهمي را امضا مي كنيد و با ماشين زياد به اين طرف و آن طرف نرويد.
ارديبهشت عطارد امروز پس روی می کند . از حالا به بعد مراقب امضاء کردن اسناد و حتی مسافرت ها باشید. حتماً ماشین را خوب بررسی کنید . با این کار خیلی از مشکلات را حل کنید. سعی نکنید با عجله در کارها همه چیز را خراب کنید .
خرداد امروز عطارد پس روي مي كند و از آنجايي كه سياره حاكم بر شماست بسيار مهم مي باشد شايد يك گام به جلو برداريد و چند قدم به عقب،‌اگر سعي كنيد صبرتان را از دست ندهيد هيچ چيزي نيست كه نتوانيد در آن موفق شويد.
تير امروز عطارد پس روی می کند و اگر با متولدین ماه های خرداد یا شهریور در ارتباط هستید تمام وقت تان را صرف آرام کردن آنها کنید.هر مسافرتی که داشته باشید خسته کننده و سخت خواهد بود.هیچ چیز مهمی را قبل از این که تمام موارد را بخوانید،امضاء نکنید.
مرداد امروز مريخ وارد علامت خاكي شهريور شده و تاكيد برروي پول شما دارد. اين امر شما را بسيار مشتاق مي كند كه هر چه سريع تر موقعيت هاي مالي خود را ثابت كنيد. متاسفانه شما بسيار ولخرجي خواهيد كرد و تعادل حساب بانكي تان را به هم خواهيد زد. در حال حاضر بسيار از اين كار لذت خواهيد برد، ولي چند ماه آينده از اين كار احساس پشيماني خواهيد كرد.
شهريور امروز مراقب باشید زیرا عطارد پس روی می کند.سعی کنید هر چقدر می توانید با دیگران روراست و صادق باشید و از مشکلات جلوگیری کنید.اگردر مورد نقشه ای فکر می کنید اکنون بهترین فرصت است تا دوباره آنرا بررسی کنید.
مهر مری کوری در مسیر بازگشتی خود امروز وارد علامت باکره می شود که باعث ایجاد مشکلاتی در روابط تان در چند روز آینده خواهد شد.مراقب باشید چیزهایی را که نباید بگوئید، نگوئید خصوصاً اگر این امر باعث بروز مشکلی جدی می شود.درحال حاضر سکوت و عدم اعتماد بهترین بخش شجاعت می باشد و شما آن را به خاطر خواهید سپرد متولد مهر عزیز!
آبان امروز فعالیت های سیاره ای زیاد است.ابتدا عطارد پس روی می کند.بنابراین برخی از کارها به کندی پیش می روند.سپس مریخ وارد برج سنبله می شود،این قسمت از چارت شما به ایده ها و علایق مشترک شما با دیگران مربوط می شود.اکنون این قدرت را دارید که با اراده زیاد از باورهای تان دفاع کنید.شاید هم به افرادی هم فکر ملحق شوید و از این که افکار و ایده های تان را با همدیگر مقایسه می کنید،لذت می برید.
آذر خود را براي يك دوره سخت آماده كنيد چون امروز مركوري حركت پس گرد دارد وتا اول سپتامبر به اين حركت ادامه خواهد داد. پس منتظر سوء تفاهم ها و تاخيرها بخصوص اگر در حال سفر هستيد باشيد. با داشتن يك برنامه دوم در صورتي كه برنامه اول درست پيش نرفت از بروز اختلال جلوگيري كنيد. حرف مرا يادداشت كنيد چون باعث مي شود از خيلي مشكلات جلوگيري نمايد.
دي عطارد تصميم دارد بار ديگر ، چند هفته اي را پس روي كند. مي دانيد كه بايد به هنگام رانندگي و امضاي قرار داد مراقب باشيد. هم چنين يادتان باشد كه نقشه هاي اجتماعي تان نيز درهم و برهم مي شوند.
بهمن عطارد امروز حرکت قهقرایی دارد و برنامه های مالی یا قرارهای اجتماعی احتمالاً به کندی پیش می روند و شاید متوقف شوند . اکنون فرصت دارید تا نظر شخصی خود را تغییر دهید زیرا شما می دانید که در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد . اما زیاد با عجله عمل نکنید زیرا از تمام اتفاقات با خبر نیستید . تا زمانی که از همه چیز با خبر نیستید نمی توانید نتیجه گیری کنید .
اسفند عطارد امروز پسروی می کند و شما هنگام استارت زدن ماشین به اشکال مواجه خواهید شد . آن وقت یک قدم زدن سریع برای شما خیلی بهتر است . انعطاف یکی از مهمترین نکات شماست و هنگامی که شما در حال اشغال یک موقعیت برجسته هستید دیگران دنبال دم خویش می دوند.

 

مدیر بازدید : 58 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)
سمبل ماه نام ماه فال شنبه هجدهم مرداد ماه سال 1393
فروردين امروز عطارد پس روي مي كند. امروز مدارك مهمي را امضا مي كنيد و با ماشين زياد به اين طرف و آن طرف نرويد.
ارديبهشت برای اطرافیان این موضوع را آشکارا بیان می کنید که زندگی مالی تان را تحت کنترل کامل دارید و هیچ کس اجازه ندارد بیش از این شما را محدود کند . در این زمان هر اردیبهشتی داستان غم انگیزی برای تعریف دارد . اما خوب است به جای این که گذشته های تلخ را یادآوری کنید نشان دهید
خرداد امروز احساس مي كنيد كه به شدت كار كرده ايد، بنابراين خوب نيست كه خودتان را با حل كردن مشكلات آزار دهيد يا حتي انجام كارهاي دفتري، زيرا اگر اين كار را انجام دهيد حتماً خطا مي كنيد. در ضمن امشب فرصت به دست آوردن يك رابطه عشقي عالي را داريد، بنابراين واقعاً سعي كنيد آن را از دست ندهيد.
تير شاید هفته را با ذهنی مشغول آغاز کرده باشید.اما درست نیست دیگران را به خاطر آن مقصر بدانید.اگر با شخصی روبرو شوید حتماً با او مشاجره و دعوا می کنید.
مرداد ممكن است امروز با افرادي كه بسيار مسن تر از شما هستند بحث و مشاجره كنيد. دليل تمامي اين مشاجرات، بي صبري شماست و اين كه مي خواهيد هر كاري، با سرعتي دو برابر انجام شود. زماني كه با شخصي مواجه مي شويد كه كندتر عمل مي كند و يا مي خواهد شما را آرام تر سازد، به زودي تحملتان را از دست داده و عصباني مي شويد، ممكن است اين طبيعت ذاتي آنها باشد و آنها با نهايت سرعتي كه مي توانند در حال انجام كارها باشند!
شهريور امروز چشمانتان جزئیات را به خوبی می بیند.خوب است به کارهای رسمی و اداری بپردازید.هر نوع اشتباه و ایرادی را تشخیص می دهید.
مهر متولد مهر بودن این معنا رامی دهد که شما دوست دارید سعی کنید همیشه مردم را راحت و شاد نگه دارید ولی امروز شما تمایل عجیبی دارید که با طرح موضوعاتی که جنجال آفرین هستند،ایجاد مشکل کنید. پس به خودتان لطفی کرده و راجع به مسائل سیاسی ، مذهبی و یا مسائل مربوط به کشورهای دیگر صحبتی نکنید. در غیراین صورت ممکن است بدون این که قصدش را داشته باشید موجب رنجش کسی شوید.
آبان هر چقدر می توانید امروز را صرف سلامتی خودتان بکنید و سعی کنید باخودتان مهربان باشید.اگرنگران موضوعی هستید و به آن رسیدگی نکرده اید،با یک نفرکارشناس قرار بگذارید و نظرش را بپرسید.بهتر است احتیاط کنید به جای این که ناراحت باشید.سعی کنید از کارهای پراسترس دوری کنید و در یک کلاس آموزشی ثبت نام کنید.
آذر امروز يكنفر احساس افسردگي مي كند و شما سعي خواهيد كرد كه لبخند به لب او بياوريد. او را به بيرون دعوت كردن، يا گل فرستادن برايش خيلي به اين كار كمك خواهد كرد. يا فقط زماني كه آنها به كسي نياز دارند كه با او صحبت كنند يا شانه اي براي گريه كردن مي خواهند شما سعي مي كنيد به نزدش برويد. همين كه مي داند شما اهميت مي دهيد خيلي اطمينان خاطر به او مي دهد.
دي تمركز داشتن در محل كار، كار سختي براي شما نيست. امروز در انجام كارها سست مي شويد و نمي توانيد به راحتي كارهايتان را انجام دهيد. اگر كسي باشما رقابت دارد، پاسخي هوشمندانه شما را از مشكلات نجات مي دهد و ديگران را تحت تاثير قرار مي دهد.
بهمن سیارات شما را از انرژی فوق العاده پر کرده اند که برای هر نوع تلاش در زمینه کار عالی است و بعد از این همه تلاش و کار باز هم وقت و انرژی برای خوش گذراندن دارید. همچنین زمانی که با دیگران روبرو می شوید می توانید از قدرت هایتان استفاده کنید و آنها را با تفکر سریع و ایده های زیرکانه خود تحت تاثیر قرار دهید .
اسفند اگر ممکن است امروز مدرک مهمی را امضاء نکنید که بدبختی خواهد داشت . و با این امضاء‌ نکردن امروز شما مقداری از وقت گرانبهایتان را صرفه جویی خواهید کرد.

 

مدیر بازدید : 83 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
اگر عید چهارشنبه باشد چه اتفاقاتی رخ می دهد !
 
عید نوروز, آداب و رسوم, لحظه سال تحویل
نوروز با همه آداب و رسومی که دارد، در فرهنگ عامه پر از تبصره و قاعده و قانون است. این که سال از کدام روز هفته شروع شود،
مقارن با نام کدام حیوان باشد، غذای لحظه سال تحویل چه باشد و رخت و لباسش چه، همه در خرافه‌های عامیانه تهران قدیم تعریف و تفسیر دارند.
جعفر شهری در کتاب طهران قدیم خرافه های نوروزی را اینطور روایت می کند:
اگر روز اول آن شنبه باشد: در آن سال حال مردم سخت باشد و رنج و غم و مشقت و دشواری بسیار باشد و گفت و گوی و زد و خورد و خصومت زیاد باشد و میان سلاطین و رعایا اختلاف و منازعه بسیار باشد. اما غله نیکو باشد و انگور نیکو بود و انجیر را آفت رسد و سیل و طغیان بسیار باشد سلطان بزرگی یاغی شود و پادشاهان و امیران و بزرگان زیاد تلف شوند و از جمله چهار پایان و دواب را سیل و طوفان از میان بردارد و فتنه و آشوب بالا گیرد و بر رعایا بدتر گذرد و در فصل بهار آشوب و ناامنی در عراق باشد. اما دیار ماوراء النهر ایمن باشد و در هندوستان بلای آسمانی رسد و در حدود عراق پارسایی به حکومت نشیند و مار و ملخ و مور و زنبور و کک و مگس بسیار شود و در بلاد طبرستان آشوب شود و از بهار تا فصل خزان هوا بی اعتبار باشد و در تابستان باران های بی هنگام ببارد و حال اهل صلاح میانه بود و سحر و جادو میان مردم رواج شود و نیشکر را اآفت رسد و در فارس مرگ و آبله بسیار باشد و در روم گوسفندان
را آفت رسد و آخر سال نرخ ها گران گردد و میان مردان و زنان ناسازگاری افتد و عشق بازی و مهر و مودت اندک گردد و حال کوه نشینان و محصول پنبه نیکو بود.
اگر اول نوروز به یکشنبه افتد: کار پادشان و بزرگان نیکو باشد و فراخی و نعمت و ارزانی بود اما سباع و دزد بسیار شود و باران و تگرگ بسیار بارد و غله و میوه فراوان باشد و مردمان را از یکدیگر خیر و منفعت رسد و تابستان آن گرم و زمستانش معتدل باشد و رغبت مردم به علم و دانش و تعلیم و تربیت زیاد گردد و حال معلمان و استادان خوش شد و روئیدنی ها به ثمر رسند و کار دیم و دیم کاران نیکو بود و بزرگان و دولتمردان را خوش گذرد و غرور و کبر و مناعت در میان فقرا زیاد گردد و کارهای بزرگ انجام شود امری غریب در عالم به ظهور رسد و طاغی و یاغی اندک باشند و حال سلطان و رعایا نیکو باشد.
اگر اول نوروز به روز دوشنبه افتد: حال زنان و ملوکان نیکو گردد و حال عامه میانه بود و مردمان را کارها با منفعت باشد و فراوانی آب و نعمت و سیل و طغیان رودخانه باشد و حرب و جدال و فتنه و آشوب آشفتگی باشد و تابستان سرد و پر نم و باران باشد و زمستان سخت شود و سرمای بی وقت در پاییز رسد و باد و طوفان زیاد باشد و درد و بیماری و امراض بلغمی و رنج سینه و شکم زیاد گردد و حشرات زیاد شوند و بیماری زنان و کودکان بسیار و پنبه نیکو و غرق سفاین و کشتی ها باشد.
اگر اول نوروز به روز سه شنبه افتد: دلالت کند که حال سلاطین پریشان باشد و حرب و جدال و خونریزی و کشتار بسیار و بلکه همه جانبه گردد و کارهای پادشاهان بسته و غیرقابل حل افتد و دل های ایشان پر غم باشد و نرخ حیوانات گران گردد و مردم را دخل و منفعت اندک باشد و فتنه ها و آشوب ها و شورش ها و طغیان های زیاد باشد و گرما و مرگ و میر و بیماری و دروغ و خیانت و حیله و خدعه و جاسوسی و ستم زیاد گردد و کهتران با مهتران و زیردستان با زبردستان به خصومت و ناهمواری آیند و فرزندان با پدران و مادران جفا کنند و از جانب مشرق بزرگ صاحب نامی تلف شود و باران های موسمی ببارد و خرابی های زیاد به بار آید و کشت کار خشک و تباه گردد و حال فقها نیکو بود.
اگر اول نوروز چهارشنبه باشد: دلالت کند که در آن سال فتنه و آشوب زیاد باشد و ارسال مراسلات خصمانه و اعزام رسول و رسل تهدید آمیز بسیار افتد و نرخ های گران، اما جو و گندم و ارزن و ماش و باقلا و عدس و برنج و کنجد بسیار تحصیل شود و درد و اندیشه و وهم و بیماری زیاد باشد و درد سینه و گلو فراوان شود و بلاد طبرستان را آشوب و کودکان را بدحالی باشد و احتکار و قحطی و تنگی پدید آید و دل های مردم پرغم، و تشویق و ترس و بیم طبقات زیاد باشد و قراردادهای بدعاقبت امضا شود و حال مردمان میانه نامطلوب گردد.
اگر اول نوروز پنجشنبه باشد: دلیل بود بر آن که در آن سال احوال اشراف و سادات و قضات و علما و متفکران نیکوگذر و مردم رغبت به دین داشته باشند و حال زنان و زیردستان خوش باشد و از دانشمندان به مقامات رسند و احوال رنگ فروشان و جواهریان و طلاگران نیکو باشد و مذاکرات صلحانه و مفید شود و میل مردم به تجمل و زینت گری و ظاهر آرایی باشد و حال کوهسار نشینان نیکوی و پنبه و کتاب خوب و نرخ های ارزان و نعمت بسیار و حال سلاطین به قوت باشد و زمستان از برف و سرما و میانه و تابستان باران های بجا بارد.
اگر اول نوروز جمعه باشد: حال علما و عباد و قضات و فضلا نیکو بود و حال سلاطین میانه و احوال مطربان و خودجنبانان و خوانندگان و عطاران و بزاران و جاهلان و کودکان و فروشندگان اجناس زنانه جمله نیکو باشد و غله خوب و حال سلطان میانه و مردم راغب به سرور گردند و تابستان گرم و زمستان سرد کشنده و بیماری بسیار باشد و اوقات مردم به بطالت و بیهوده گذرد.
مدیر بازدید : 62 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
رازهای رفتاری ماه های مختلف سال
 
 فال و طالع بینی, فال, متولدین ماهها
رازهای رفتاری متولد فروردین
در کارهای خصوصی متولدين فروردين ماه دخالت نکنيد ، متولدين فروردين ماه به دنبال ارضاي خواسته‌ها وتوقعات خود هستند و در اين زمينه، بسيار خودمحور و خودبين به شمار مي‌آيند.
هرگز نگذاريد متولدين فروردين ماه به راحتي دل شما را به دست آورند وگرنه به همان آساني نيز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان ميکنند.
آنها به سمت افرادي جذب ميشوند که شخصيتي مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز براي آنها به منزله آغازي جديد است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غيرمنتظره از سوي آنها کنيد.
در مقابل آنها، سربلند و مغرور ظاهر شويد و هميشه آنها را تحسين کنيد و به وجودشان افتخار نماييد.
هرگز مزاحم آنها نشويد و در کارهاي خصوصيشان دخالت نکنيد و آنها را مورد انتقاد قرار ندهيد ؛ دوستانشان را بپذيريد و از آنها خرده نگيريد.
هرگز از متولد فروردین ماه پول قرض نگيريد و اگر به درخواست‌هاي آنها، پاسخ منفي دهيد، بايد منتظر مشاهده واکنش‌هايي بسيار تند و غيرمنطقي از سوي آنها باشيد .

رازهای رفتاری متولد اردیبهشت
حس حسادت ارديبهشتی ها را تحريک نکنيد ؛ متولدين ارديبهشت تابع احساسات و عواطف درونيشان هستند و در عين حال به احساسات طرف مقابلشان نيز احترام کامل ميگذارند از اين رو، همسران آنها بسيار خوشبخت خواهند بود.
آنها عاشق مواد غذايي هستند و غذا خوردن، براي آنها بسيار محترم است، پس تا جاي ممکن، غذاهاي مورد علاقه‌شان را بپزيد.
براي راه يافتن به قلب آنها محيطي خيال‌انگيز به همراه يک موسيقي رمانتيک و آرام و چند شمع در گوشه‌اي فراهم آوريد و محبت کردن و لی لی به لا لا گذاشتن آنها را هرگز فراموش نکنيد.
آنها هميشه و در همه حال به ياد دوستانشان هستند و هر گز نميگذارند که آنها به حال خود رها شوند پس، شما هم در همه حال حامي و ياور آنها باشيد .
آنها بسيار سخاوتمند هستند، به خصوص نسبت به همسر و عزيزانشان، پس انتظار گرفتن هداياي متعدد را از سوي آنها داشته باشيد.
بی ‌جهت و ناخالصانه آنها را تحسين نکنيد ؛ آنها در هنگام آغاز ارتباط ، بسيار کند و تدريجي پيش ميروند پس اگر صبر و حوصله به خرج دهيد، با صميميت و محبت عميق و خالصانه و ابدی آنها مواجه خواهيد شد.
هرگز و تحت هيچ شرايطي، به آنها دروغ نگوييد، آنها هيچ وقت نميتوانند افراد دروغگو را ببخشند.
آنها افرادي وابسته و احساساتي هستند و همسري مثل خود ميخواهند ؛ هرگز آنها را به اجبار وادار به گرفتن تصميم نکنيد وگرنه تبديل به افرادي لجوج و بسيار سرسخت ميشوند.
ارديبهشتي‌ها زماني ارتباطي را آغاز ميکنند که مطمئن باشند که تا ابد آن را حفظ خواهند کرد ؛ هرگز و تحت هيچ شرايطي حس حسادت آنها را تحريک نکنيد وگرنه تا ابد آنها را از دست خواهيد داد .

رازهای رفتاری متولد خرداد
خردادی ها به سمت افرادي فرهيخته جذب ميشوند ؛ متولدين خردادماه از راه هاي عجيب و پيش‌بيني نشده، به دنبال ارضاي خواسته‌هاي خود و دستيابي به محبت هستند.
آنها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد مي‌آيند.
براي راه يافتن به قلب آنها، بايد سخت تلاش کنيد، چون آنها از دست و پنجه نرم کردن با هر چالشي لذت وافر ميبرند ؛ آنها ذاتا به سمت افراد فرهيخته و صاحب نظر جذب ميشوند.
آنها از گفت ‌و گوهاي طولاني شب هنگام لذت ميبرند .
اگر مايليد ارتباطتان را با آنها حفظ کنيد، بايد گاه و بيگاه آنها را به حال خود رها کنيد و در حقيقت، آنها را از آزادي طبيعي‌شان محروم نسازيد .
هميشه چيزهاي تازه و جديدي برايشان فراهم آوريد تا دچار يکنواختي در يک ارتباط نشوند، در غير اين صورت به محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده ميشوند و بيدرنگ، آن ارتباط را قطع ميکنند.
زمانيکه آنها با شما حرف ميزنند، شنونده خوبي برايشان باشيد ؛ از پيروي از آداب قديمي و کهنه دست بکشيد و در عوض با جريان نوين روز پيش برويد تا هميشه در قلبشان جاي خاصي داشته باشيد .

رازهای رفتاری متولد تیر
تحت هيچ شرايطي متولد تير ماه را دست نيندازيد ؛ متولدين تير ماه براي ارضاي خواسته خود به دنبال عشق و محبت خالص، حقيقي و ابدي هستند.
آنها از دريافت گل و هداياي مختلف لذت زيادی ميبرند ؛ به آنها توجه زيادي نشان دهيد ؛ انها از اين که ساعات طولاني را با همسر يا عزيزانشان در محيطي صميمي و گرم سپري کنند، خيلي به وجد می‌آيند.
آنها عاشق خانه و خانواده‌شان هستند ؛ هميشه تاريخ‌هاي مهم مثل سالگرد تولد، ازدواج يا اولين روز آشنايي‌تان را به ياد داشته باشيد و به آنها هديه بدهيد.
آنها دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل طرف مقابلشان قرار بگيرند پس به آنها عشق بی قيد و شرط بورزيد و محبت کنيد.
آنها از دريافت کارت‌هاي تبريک در مواقع مختلف لذت ميبرند ؛ هرگز و تحت هيچ شرايطي، آنها را دست نياندازيد و مسخره‌شان نکنيد چون ممکن است شوخي‌هاي شما را خيلي جدي بگيرند و احساساتشان خدشه‌دار شود.
اگر موقعيت و شرايط مناسب در اختيار آنها قرار بگيرد، ممکن است برخي مواقع خاص تبديل به افرادي فريب کار شوند.
آنها روابط دوستانه تدريجي را ترجيح مي‌دهند ؛ همواره به اعضاي خانواده آنها احترام بگذاريد تا مورد احترام آنها قرار بگيريد.

رازهای رفتاری متولد مرداد
مردادی ها عاشق دريافت گل ، هديه و توجه هستند ؛ متولدين مرداد ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود مايلند همواره و تحت هر شرايطي مورد تاييد و تحسين قرار بگيرند و محبت و حمايت محض طرف مقابلشان را خواهانند.
هميشه اطمينان حاصل کنيد که از زيبايي آنها به حد کافي تعريف و تمجيد به عمل مي‌آوريد.
آنها عاشق دريافت گل و هداياي مختلف هستند و مايلند هميشه و در همه حال، کانون توجهات افراد را به خود اختصاص دهند از اين رو در يک رستوران، ميزها و صندلی هاي وسط را انتخاب میکنند تا در معرض ديد همه قرار داشته باشند .
آنها افرادي بسيار پر جنب وجوش و فعال هستند، از اين رو ساعات خوابشان کمتر از حد معمول است.
در کنار آنها تا جاي ممکن مطيع و فرمان‌بردار باشيد چرا که آنها خواهان برخورداري از تسلط کامل در يک ارتباط هستند.
آنها از برقراري ارتباطات متعدد لذت ميبرند و اهل معاشرت و گفت و گو با اطرافيان هستند، ولي دوست ندارند که طرف مقابلشان را در چنين وضعيتي مشاهده کنند.
همواره به آنها ابراز علاقه کنيد و بگوييد که چقدر برايتان ارزشمند هستند چون اگر به آنها بي‌اعتنايي و بی‌توجهي نشان دهيد، بي‌درنگ با طغيان‌هاي بي‌امان و غيرقابل کنترل آنها مواجهه ميشويد.
هميشه کاري کنيد که آنها در کانون توجهات قرار بگيرند وگرنه احساس حسادت شديدي به سراغشان مي‌آيد .
آنها هميشه از غرور، نخوت و تکبر کاذبي برخوردارند، پس به جاي سعي در عوض کردنشان بهتر است اين خصيصه‌شان را به همان شکل بپذيريد و همواره اين احساس را در آنها تقويت کنيد .

رازهای رفتاری متولد شهریور
شهريوری ها و يک زندگي آرام و بدون ماجرا ؛ متولدين شهريور ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود با احتياط کامل، سنجيده، عقلاني و تدريجي عمل ميکنند.
آنها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابلشان هستند و در کنار آنها، صبر و شکيبايي را ياد خواهيد گرفت و به همان شکل با آنها بايد رفتار کنید.
از آن جاييکه آنها از به هم ريختگي، بي‌نظمي و شلوغي بيزارند بايد هميشه محل زندگيشان را تميز و مرتب نگه داريد.
آنها فقط خواهان عشق و محبت از سوي عزيزانشان نيستند، بايد اطمينان حاصل کنند که شما صميمي‌ترين و بهترين دوستشان نيز هستيد.
هرگز به زور خوراکی ای به آنها ندهيد که دوست ندارند چون آنها نسبت به برنامه غذايي و سلامت و تندرستی شان بسيار حساس هستند.
آنها خواهان برخورداري از يک زندگي آرام و بدون ماجرا هستند، از اين رو دوست ندارند در کانون توجهات قرار بگيرند.

رازهای رفتاری متولد مهر
برای اتخاذ هر تصميمی به متولد مهر ماه فرصت دهيد ، متولدين مهرماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود به دنبال ابراز علاقه‌هاي آتشين و صميمانه هستند و از محيط هاي رمانتيک و خيال‌انگيز لذت زيادي ميبرند.
اگر ميخواهيد راهي به قلب آنها باز کنيد، بايستي ميزان علاقه‌تان را نسبت به انواع هنرها و موسيقي افزايش دهيد، در اين صورت مورد تحسين آنها خواهيد گرفت .
هميشه و در همه حال از آنها تعريف و تمجيد به عمل آوريد و قبل از شروع هر کاري، عقيده و نظر آنها را بپرسيد، چون هميشه و در هر زمينه‌اي حرفي براي گفتن دارند .
آنها افرادي تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهي بي‌جهت امروز و فردا ميکنند و انجام برخي از کارها را پشت گوش می‌اندازند از اين رو، در تصميم‌گيری ها تا حدي مغرور و متکبر ميشوند ولي بهتر است در اين طور مواقع به روي خودتان نياوريد و اعتراضي نکنيد.
آنها بايد براي گرفتن هر تصميمي مدت زيادي فکر کنند و به زمان زيادي در اين زمينه نياز دارند.

رازهای رفتاری متولد آبان
آباني ها سريع دل بسته و سريع تر دل ميکنند ؛ متولدين آبان ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود گاهي نسنجيده و آني عمل ميکنند و در واقع، به همان سرعتي که دل میبازند، سريع‌تر دل ميکنند!
آنها معمولا خواهان عشق در يک نگاه هستند و به سرعت عاشق ميشوند.
هميشه آماده باشيد تا در مورد عميق‌ترين خواسته‌هاي دروني، اسرار زندگي و روياهاي شخصيتان با آنها صحبت و تبادل نظر کنيد ؛ آنها خواهان مشاهده شور و شوق وافر در وجودتان هستند.
آنها عاشق سفر و تفريح هستند و اگر پا به پاي آنها پيش نرويد، بدون شک ترکتان ميکنند.
آنها در هنگام کار مايلند موسيقي بلندي بشنوند ؛ مردان متولد آبان ماه مايلند در طول روز هزاران مرتبه از شما ابراز علاقه ببينند تا خيالشان راحت شود.
هرگز و تحت هيچ شرايطي حس حسادت آنها را تحريک نکنيد وگرنه با واکنشي به مراتب بدتر از سوي آنها مواجه خواهيد شد و به سرعت و قبل از آن که دريابيد چه اتفاقي افتاده ترکتان ميکنند.
در حقيقت، سريع دل بستن و سريع‌تر دل کندن، يکي از عادات هميشگي آنها محسوب ميشود.

رازهای رفتاری متولد اذر
متولد آذر ماه عاشق پياده روی و پيک نيک است ؛ متولدين آذر ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود، به دنبال يادآوری ‌هاي مداوم هستند.
به آنها آزادي کامل دهيد و هرگز مانع پيشرفت و موفقيت‌شان نشويد.
آنها از پياده‌روی ‌هاي طولاني در کنار ساحل و مناطق خوش آب و هوا و ييلاقي لذت ميبرند ؛ آنها از سفرهاي کوتاه و پيک‌نيکي لذت میبرند و مايلند تعطيلات آخر هفته‌شان را خارج از شهر سپري کنند.
آنها از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوششان مي‌آيد و اگر در کنارشان حالت غمگين و دل مُرده به خود بگيريد، در واقع به دست خود آنها را فراري داده‌ايد.
آنها از سربه سر گذاشتن با ديگران لذت ميبرند و اهل لطيفه‌گويي و مزاح هستند، پس شما هم اين ويژگي‌ها را در خود تقويت نماييد .
هرگز اشتباهات و خطاهايشان را به خودشان گوشزد نکنيد وگرنه به شدت آزرده خاطر و دلخور ميشوند.
آنها از فضاهاي کوچک، محدود و سربسته بدشان مي‌آيد ؛ هرگز آنها را با عجله و شتاب زده وادار به انجام کاري نکنيد، آنها براي انجام هر کاري به زمان نياز دارند و بايستي با آرامش خاطر کامل هر کاري را صورت دهند.

رازهای رفتاری متولد دی
سرقول خود به دی ماهی ها بمانيد ؛ متولدين دي ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود ابتدا، بايستي فکر و ذهن‌شان را سر وسامان دهند تا توجه و حواسشان روي موضوع خاصي متمرکز شود.
سر و وضع ظاهري براي آنها، از اهميت خيلي زيادي برخوردار است، از اين رو براي راه يافتن به قلبشان بايد دريابيد که چه چيزي را دوست دارند و سپس خود را به آن شکل در آوريد.
آنها علاقه شديدي به کارشان دارند و شما هم بايستي به شغل و پيشه آنها اهميت زيادي بدهيد.
آنها خواهان دريافت هديه هستند، ولي تنها از گرفتن کادوهاي گران‌قيمت به وجد مي‌آيند ؛ هرگز و تحت هيچ شرايطي اعصابشان را خرد نکنيد چون بسيار خشمگين و بدخلق ميشوند و طغيان‌هاي عصبانيت‌شان غير قابل کنترل است.
آنها در پذيرفتن هر گونه مسئوليت و تعهدي، بسيار کند عمل ميکنند پس صبر و حوصله زياد به خرج دهيد.
زمانيکه در کنارشان در جمعي هستيد، حسابي مراقب اعمال و رفتارشان باشيد، چرا که از خجالت زده و شرمنده شدن در مقابل ديگران بيزارند.
هميشه و تحت هر شرايطي سر قولي که با آنها ميبنديد بايستيد و زير عهد و پيمانتان نزنيد.

رازهای رفتاری متولد بهمن
بهمنی ها حساس و نکته سنج هستند ؛ متولدين بهمن ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود، نياز به شريکي ماجراجو دارند.
آنها براي پيشرفت و موفقيت به فضاي عمل گسترده‌اي نياز دارند وگرنه غمگين و افسرده ميشوند.
آنها از درگير شدن در علت‌ها و معلول‌ها لذت میبرند پس، طوري عمل کنيد که نشان دهيد که به اين علاقه‌شان اهميت ميگذاريد.
آنها از چيزهاي پيش‌بيني نشده و غيرمترقبه لذت ميبرند و دوست دارند که گاه و بيگاه غافلگير شوند ؛ آنها در کل از هر چيز نامتعارف و منحصر به فردي به وجد مي‌آيند .
آنها از صحبت و گفت و گو لذت ميبرند، پس در هنگام صحبت‌شان، آنها را تشويق به ادامه دادن کنيد.
نسبت به آنها خيلي سخت‌گير و موشکافانه عمل نکنيد وگرنه دست و پاي خود را گم ميکنند ؛ در عين حال تمايل به پرحرفي و به اصطلاح روده‌درازي کردن در آنها وجود دارد .
در هنگام صحبت از آنها حسابي مراقب سخناني باشيد که به زبان مي‌آوريد، چون بيش از حد حساس و نکته‌سنج هستند و هرگز و تحت هيچ شرايطي در پی عوض کردن عقيده آنها بر نياييد، چون آنها ميتوانند بسيار سرسخت و يکدنده شوند.
 

رازهای رفتاری متولد اسفند
متولد اسفند را به تماشاي فيلم اکشن نبريد ؛ متولدين اسفند ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود، به وفور تغيير عقيده میدهند و از اين شاخه به آن شاخه ميپرند و گاهي اوقات رفيق نيمه راه شما ميشوند.
آنها از تماشاي تئاتر و بازديد از موزه‌ها لذت ميبرند و اين مکان‌ها در واقع پاتوق مورد علاقه‌شان محسوب ميشود.
آنها از تماشاي فيلم‌هاي سوزناک و رمانتيک به وجد مي‌آيند، از اين رو هرگز آنها را به تماشاي فيلم‌هاي اکشن و پر زد و خورد نبريد.
آنها هرگز از يافتن نيمه گمشده خود نااميد نمیشوند و تا او را نيابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نميدارند.
تحت هر شرايطي بايد با آنها احساساتي و عاطفي برخورد کنيد تا عميقا آزرده‌خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنيد.
آنها علاقه چندانی به حل و فصل مسايل مالي ندارند و ترجيح ميدهند که اين طور مسايل را به شريک زندگي‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند.
آنها افرادي خيال‌پرداز هستند که به جاي زندگي در دنياي مادي، در عالم معنويت به سر ميبرند.
اگر میخواهيد هديه‌اي به آنها بدهيد که مورد توجه‌شان قرار بگيرد، بهتر است چيزي هنري مثل يک تابلوي زيباي نقاشي برايشان بخريد.
آنها مايلند مثل شاهزاده‌ها زندگي کنند و به همراه چند شاخه گل رز در حالي که مقابل‌شان زانو زده‌ايد از آنها خواستگاري کنيد.
بله، آنها مثل سيندرلاي قصه‌ها منتظر شاهزاده‌اي سوار بر اسب سپيد هستند و همواره خود را در قصر روياهايشان مجسم ميکنند.
مدیر بازدید : 72 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
نحوه ی گرفتن فال با طاس
 
فال طاس, نحوه ی گرفتن فال با طاس,گرفتن فال با طاس
نحوه ی گرفتن فال با طاس
برای انجام این فال به سه عدد طاس کوچک و همچنین صفحه ای شبیه به تصویر زیر احتیاج دارید. برای تهیه این صفحه می توانید دایره ای به قطر ۳۵ سانتی متر بر روی کاغذ رسم کرده و سپس آن را به ۱۲ قسمت مساوی تقسیم کنید.
فال طاس, نحوه ی گرفتن فال با طاس,گرفتن فال با طاس
هر كدام از این قسمت ها ( خانه ها ) به موارد بخصوصی مربوط هستند. طاس ها باید با دست چپ و از فاصله کمی بر روی صفحه ریخته شوند که بر حسب وضعیتی که قرار می گیرند می توانند یک ، دو و یا سه خانه را اشغال کرده و عددی از یک تا شش برای آن خانه نشان دهند.
 
اعداد یک تا شش معانی مختلفی دارند که معنی هر عدد به موارد و مسائل آن خانه مربوط می شود. همچنین مجموع آنها ، اعداد بین ۳ تا ۱۸ نیز در تفسیر منظور می شود.
 
سه : مسائل غیر منتظره
جالب
چهار : مشاجره. عدم توافق. ناخوشنودی
مشاجره
پنج : امكان براورده شدن یك ارزو یا خواسته
شش : امكان از دست دادن پول یا مادیات دیگر
هفت : تاخیر در امور مالی. رسوایی
هشت : رفتار بدون تفكر كه ممكن است باعث ایجاد مشكل شود
نه : ازدواج ، جشنی كه شما هم در ان شریك هستید
ده : پیشرفت در كار. امكان بچه دار شدن
یازده : مسافرت یكی از عزیزان یا نزدیكان
دوازده : دریافت یك نامه یا پیغام مهم
سیزده : ناخوشنودی و ناراحتی
چهارده : دریافت كمك از نزدیكان
پانزده : لزوم احتیاط و مراقبت در رفتار یا گفتار تان
شانزده : یك مسافرت مطلوب و مفید
هفده : تغییرات احتمالی در برنامه های جاری
هجده : موفقیت و خوشنودی در اینده نزدیک
 
خانه هفتم : همسر – ازدواج – معشوق - روابط جنسی - همدستی و همکاری - مسابقات و رقابت ها - قرارداد های قانونی که متعهد می شوید - مجادله و دعوا - هر فرد ناشناخته ای.
خانه هشتم : رنج – خطر – مرگ – جراحی – قرض – مالیات - نیروهای ماورا طبیعه – میراث ( غیر از والدین ).
خانه نهم : مذهب – فلسفه – معرفت – درک – مطالعه – هنر - آموزش و پرورش – ادبیات – نشر – رویاها - آینده نگری - کشورهای خارجی - سفرهای دور.
خانه دهم : وضعیت شغلی تان - موقعیت اجتماعی – استخدام – دادگاه – قاضی - افراد مهم ( از نظر شغلی ) - وضعیت جغرافیایی - آب و هوا.
خانه یازدهم : دوستان - لذت های معنوی - آرزو ها و امید ها - منابع کمک - جبهه های سیاسی.
خانه دوازدهم : دشمنان - مشکلات و مشقات – گرفتاری – دردسر – محدودیت - افراد یا چیزهایی که از آنها میترسید - رمز و راز – بیمارستان - حیوانات بزرگ.
یک : عدد یک علامتی مساعد و موافق محسوب می شود
دو : لزوم تلاش برای كسب موفقیت
سه : موفقیت و پیروزی
چهار : ناراحتی و ناخوشنودی
پنج : اخبار خوب
شش : عدم اطمینان و یقی
مدیر بازدید : 96 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
آیا میدانید هاله شما چه رنگی است ؟
هاله, فال و طالع بینی, طالع بینی ماهها
  
رنگ قرمز : با نمک و دوست داشتنی، مشکل پسند اما همیشه عاشق و اینطور بنظر میرسد که مورد محبت نیز باشید ، با روحیه و بشاش اما در همان زمان میتوانید بد اخلاق هم شوید.
 
قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد کنید و این همان عشقی است که میتواند در راهی که در پیش دارید همراهتان باشد ، آدمهایی که راحت صحبت میکنند را دوست دارید این آدمها باعث میشوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
 
رنگ شیری : اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد ولی همیشه بشاش است ، شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت خود را بیرون بگذرانید و با دقت عشقتان را انتخاب میکنید ؛ به سادگی عاشق نمیشوید اما وقتی عشقتان را یافتید تا مدت های طولانی دوستش خواهید داشت.
 
رنگ نیلی : شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالائی در انتخاب عشق دارید ؛ هر راه حلی را با دقت انتخاب میکنید و بسیار به ندرت مرتکب اشتباه احمقانه میشوید و دوست دارید رهبر باشید و به راحتی میتوانید دوستان جدید پیدا کنید.
 
رنگ خاکستری : جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمیکنید و هر آنچه را که درونتان است آشکار می سازید اما ضمنا میتوانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و نمیخواهید بطور نا برابر با شما برخورد شود.
 
میتوانید روز مردم را روشن کنید و شما میدانید در زمان مناسب چه بگویید و خوش اخلاق هستید.
 
رنگ سبز : خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید و در واقع آدم خجالتی نیستید اما گاهی اوقات با کلماتت به عواطف مردم آسیب میرسانید ؛ دوست دارید تا مورد توجه و علاقه کسی باشید که دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد مورد نظر میمانید.
 
رنگ طلائی : شما میدانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است و آدم بشاشی هستید و زیاد بیرون میروید ؛ بسیار سخت میتوانید فرد مورد نظرتان را پیدا کنید اما وقتی او را یافتید تا سالیان متمادی دوباره عاشق نمیشوید.
 
رنگ صورتی : شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست دارید به افراد کمک کنید اما به سادگی قانع نمیشوید ، دارای افکاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز مانند قصه ها هستید.
 
رنگ زرد : شما شیرین ، معصوم و بی گناه هستید و مورد اعتماد بسیاری از مردم و دارای رهبری قوی در ارتباطاتتان هستید ؛ شما خوب تصمیم میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب میگیرید و همواره در افکار داشتن روابط عاشقانه بسر میبرید.
 
رنگ خرمائی : باهوشید و میدانید چه چیزی درست است.
میخواهید همه چیز را مطابق میل خود کنید که گاهی میتواند بدلیل عدم توجه به نظر دیگران مشکل ساز باشد اما در مورد عشق صبور هستید و وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار است فرد بهتری پیدا کنید.
 
رنگ نارنجی : در مقابل اعمالتان مسئولیت پذیر هستید و میدانید چگونه با مردم رفتار کنید.
همواره اهدافی برای دستیابی به آنها دارید و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش میکنید و فردی آماده رقابت هستید ؛ دوستانتان برایت بسیار مهم هستند و قدر آنچه را که دارید میدانید و گاهی اوقات واکنش تان زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است.
 
رنگ ارغوانی : اسرار آمیز هستید، به هیچ وجه خودخواه نیستید ، زود و آسان نظرتان جلب میشود و روزتان با توجه به خلقتان میتواند غمگین یا خوش باشد.
 
بین دوستان محبوب هستید اما میتوانید دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید ، بسادگی امور را فراموش میکنید و بدنبال شخصی هستید که قابل اعتماد باشد!!!
 
رنگ لیموئی : آرام هستید، اما بسادگی عصبانی میشوید و به آسانی حسادت می ورزید و در مورد چیزهای کوچک اعتراض میکنید ، نمیتوانید به یک کار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید که اعتماد و علاقه همه را جلب میکند.
 
رنگ نقره ای : خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را بیازمایید ؛ علاقه دارید خود سازی کنید و بسادگی می آموزید، براحتی میتوان با شما صحبت کرد و شما نصایح خوبی میدهید.
وقتی موضوع دوستی است متوجه میشوید نمیتوان به کسی اعتماد کرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا پایان عمر به آنها اعتماد میکنید.
 
رنگ مشکی : شما یک مبارز هستید و دارای انگیزه اید اما تغییر در زندگی را نمی پسندید و زمانی که تصمیمی گرفتید، روی تصمیمتان تا مدتها پای میفشارید ، زندگی عشقی شما نیز توام با مبارزه بوده و مثل دیگران نیست.
 
رنگ زیتونی : شما دارای روشنی قلب و آدم گرمی هستید و همراه خوبی برای فامیل و دوستانید ؛ خشونت را نمی پسندید و میدانید چه چیزی درست است و مهربان و بشاش هستید اما بسادگی به مردم حسادت میورزید.
 
رنگ قهوه ای : فعال و ورزشکارید ، برای دیگران مشکل است که به شما نزدیک شوند ؛ زمانی که متوجه میشوید نمی توانید به چیزی که میخواهید دستیابید ،‌ بسادگی تسلیم شده آن را رها میکنید.
 
رنگ ابی : اعتماد به نفس نسبتا" کمی دارید و خیلی ایرادگیر هستید ؛ هنرمندید و دوست دارید عاشق شوید ، اما میگذارید عشقتان ازدستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان میگیرید نه از قلبتان.
 
رنگ سرمه ای : شما جذابید و عاشق زندگی خود هستید ، نسبت به همه چیز دارای احساسی قوی هستید و خیلی زود گیج میشوید ؛ زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی میشوید برایتان مشکل است آنها را ببخشید.
 
رنگ سفید : شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید و زود حسادت می ورزید ، نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه این حالت شما را دوست دارند.
 
رنگ کبود : احساسات شما بسادگی و ناگهانی تغییر میکند ؛ اغلب تنها هستید ، مسافرت را دوست دارید و انسان صادقی هستید ولی حرف مردم را زود باور میکنید و یافتن عشق برای شما سخت است اما وقتی آن را یافتید وفادار خواهید ماند.
 

1 دی ماه 

نیلی            

۱ فروردین ماه

سیاه

2 فروردین تا ۱۱ فروردین ، ۲ مهر تا ۱۱ مهر

ارغوانی

۱۲ تا ۲۱ فروردین ، ۱۲ مهر تا ۲۱ مهر

سرمه ای

۲۲ فروردین تا ۳۱ فروردین ، ۲۲ مهر تا 1 آبان

نقره ای

1 اردیبهشت تا ۱۰ اردیبهشت ، ۲ آبان تا ۲۰ آبان 

سفید

11 اردیبهشت تا ۲۴ اردیبهشت ، 14 مرداد تا ۲۲ مرداد ،  ۱۵ بهمن تا ۱۹ بهمن

آبی

۲۵ اردیبهشت تا ۳ خرداد ،۲۱ آبان تا ۳۰ آبان 

طلائی

۴ خرداد تا ۱۳ خرداد ، 1 آذر تا ۱۰ آذر

 شیری

۱۴ خرداد تا ۲۳ خرداد ، 3 تیر ، ۱۱ آذر تا ۲۰ آذر

خاکستری

۲۴ خرداد تا ۲ تیر ، ۲۱ آذر تا ۳۰ آذر

خرمائی

۴ تیر تا ۱۳ تیر ، 2 دی تا ۱۱ دی

قرمز

14 تیر تا ۲۳ تیر ، ۱۲ دی تا ۲۱دی

نارنجی

24 تیر تا 3 مرداد ، ۲۲ دی تا ۴ بهمن

زرد

۴ مرداد تا ۱۳ مرداد ، ۵ بهمن تا ۱۴ بهمن 

صورتی

۲۳ مرداد تا 1 شهریور ، ۲۰ بهمن تا ۲۹ بهمن

سبز

2 شهریور تا ۱۱ شهریور ، ۳۰ بهمن تا ۹ اسفند 

قهوه ای

12 شهریور تا ۲۱ شهریور ، ۱۰ اسفند تا ۲۰ اسفند 

کبود

۲۲ شهریور تا ۳۱ شهریور ، ۲۱ اسفند تا ۲۹ اسفند

لیموئی

1 مهرماه 

زیتونی

مدیر بازدید : 91 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
طالع بینی عناصر
 طالع بینی عناصر, علامت ماهها, طالع بینی
طالع بینی عناصر
علامت آتش : فروردين ، مرداد ، آذر
علامت هوا : خرداد ، مهر ، بهمن
علامت خاك : ارديبهشت ، شهريور ، دی
علامت آب : تير ، آبان ، اسفند
 
بررسی رفتار متقابل عناصر با هم ( سازگاری متولدین ماه ها با هم )
آتش با آتش : واضح است، نتيجه، حرارت بيشتر و شعله هاي قوي تر است، فقط بايد ديد اين شعله ها يك روز سرد زمستاني را حرارت مي بخشند، يا يك شب تاريك را روشن مي كنند و يا صرفا با بيشتر سوختن، منبع اصلي را تمام مي كنند و به هدر مي دهند. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
هوا با هوا : دو هواي مسطح ميتوانند يكي شوند و امكان بيشتري براي تنفس و تفكر و حركت آزادانه در فضا بوجود آورند. در اين حالت روحيه ها عالي و قدرت پرواز زياد مي شود ولي اگر باد هاي بهاري با وزش خود، هوا را تغيير ندهند و تنوعي در وضعيت آن بوجود نياورند هوا بسته و آلوده و خفه كننده ميشود. گاهي نيز هوا مي تواند به طوفان وحشتناكي تبديل شود. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
خاك با خاك : خاك با خاك ميتواند كوه مقاومت و استقامت و قدرت را بوجود آورد. به شرط آن كه تبديل به بيابان خشك و بي آب و علف نشود. زمين لرزه هم نوع ديگر آن است كه ميتواند خانه خراب كن باشد. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
آب با آب : در ملاقات آب با آب هيچ نوع مقاومتي وجود ندارد. باران به جويبارها و درياها يكسان ميبارد. رودخانه ها به درياها و درياها به اقيانوس ها ملحق ميشوند و جريان دائمي آرزوها و احساسات را سبب ميشوند. به شرط آن كه نگذاريم سيل به راه بيفتد. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
هوا با آتش : آتش براي سوختن به هوا نياز دارد. هوا در دل آتش، ذوق و شوق بوجود مي آورد ولي آتش زياد اكسيژن موجود در هوا را كاملا ميسوزاند و از بين ميبرد. هواي طوفاني هم آتش را خاموش ميكند و يا شعله هايش را هراسان بر پيكر زندگي مي كوبد و همه چيز را ميسوزاند. طرفين ماجرا به طور مساوي در انتخاب موثرند.
 
هوا با آب : هوا با آب تماس برقرار ميكند. آن را به هم ميزند. در روي آن امواج را بوجود مي آورد. بر او مي غرد و راهش را ميكشد و ميرود. آب در اين زمينه كنترلي ندارد. آب تلافي ميكند. به صورت رطوبت در هوا نفوذ مي كند و آن را سنگين و بي حوصله ميكند اما ممكن است در نتيجه باران بهاري سر بگيرد و طبيعت را شادابي بخشد و دوباره زندگي آغاز شود، معجزه اي كه هوا را دوباره پاك و فرح بخش ميسازد. در اين زمينه هواست كه كنترل ندارد ، پس فقط تقدير و سرنوشت است كه يكي از دو راه را پيش پاي شما خواهد گذاشت.
 
هوا با خاك : هوا در خاك وجود دارد و خاك به هوا احتياج دارد ولی نه خاك در هوا وجود دارد و نه هوا به خاك محتاج! خاك محكوم است در جاي خود بماند مگر اينكه هوا قدري او را حركت دهد ولي هوا آزاد است به هر كجا مايل باشد برود و مرتبا بالاي سر خاك در حركت است. خاك ميتواند اگر هوا اجازه دهد با آرامش و كاملا مستقل زندگي كند. نتيجه بستگي به توافق طرفين دارد.
 
آتش با آب : آتش زياد آب را خاموش ميكند و از بين ميبرد. آب زياد آتش را خاموش ميكند ، بنابراين اين دو پيوسته در حال ترس و نگراني نسبت به يكديگر قرار دارند مگر اين كه با قرارداد دو طرفه و احترام متقابل در كنار به صلح و صفا برسند. براي شروع قرارداد دو جانبه با ضامن معتبر لازم است!
 
آتش با خاك : آتش قوي از دل خاك برميخيزد و آتش فشان به راه مي اندازد. خاك زياد آتش را خفه ميكند و ميكشد ولي اگر هر دو ملايم باشند بنيان يك حركت دائمي و گرم كننده روح و جسم گذاشته ميشود. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
آب با خاك : خانه آب درون خاك ساخته ميشود. آب به خاك صفا ميدهد و آن را مرطوب و قابل فعاليت مي كند. آب خاك را قادر ميكند كه مادر تمام گياهان و سبزه ها و گل ها و درختان باشد. بدون آب، خاك ميميرد. هين دو در طبيعت به هم محتاجند و بدن هم بي فايده. به شرط آن كه با تركيب غلط آب و خاك به گل تبديل نشوند. نتيجه بستگي به توافق طرفين دارد.

مدیر بازدید : 80 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
طالع بینی یونانی
طالع بینی یونانی,پیشگویی, طالع بینی یونانیا
طالع بینی یونانی
در گذشته ، مردم اعتقاد داشتند هر انسان ، عددی مخصوص به اسم خود را تا پایان عمر با خود حمل میكند ، این عقیده مربوط به یونانیان قدیم است !
 
یونانیان معتقد بودند از حروف الفبا برای عدد نویسی نیز میتوان استفاده كرد ، برای مثال : حرف لاتین A برای نمایش عدد 1 و B برای نمایش عدد 2 و الی آخر ...
 
اسم کامل یك نفر را به زبان لاتین بنویسید و سپس برای هر حرف یك عدد در نظر بگیرید ، از جدول زیر میتوانید استفاده كنید .
 
 حروف و اعداد معادل
 

A = 1

B = 2

C = 3

D = 4

E = 5

F = 6

G = 7

H = 8

I = 9

J = 10

K = 11

L = 12

M = 13

N = 14

O = 15

P = 16

Q = 17

R = 18

S = 19

T = 20

U = 21

V = 22

W = 23

X = 24

Y = 25

Z = 26

 
 عدد 1 »  هوش ، ذكاوت و توانایی استدلال منطقی
 عدد 2 » فردی با طبیعت آرام ، حساس و بذله گو
 عدد 3 » فردی مبتكر و خلاق
 عدد 4 » فردی عادل و دادگر
 عدد 5 » فردی موفق در عشق و ازدواج
 عدد 6 » انسان كامل و عاقل
 عدد 7 » خوش شانس
 عدد 8 » فردی دوست داشتنی با دوستان خوب
 عدد 9 » فردی دارای ثروت و همراه با برکت و فراوانی
 
پس از عدد نویسی ، اعداد را با یكدیگر جمع كنید ؛ حاصل جمع یك عدد استثنایی است كه كلید آینده تان خواهد بود و هر چه عدد بزرگتر باشد ، آن فرد خوشبخت تر است .
 
یونانیان قدیم كه به این امر معتقد بودند علت پیروزی آشیل (Achilles ) قهرمان یونانی را بر قهرمان تروا ، ترواژن (Trojan ) بالا بودن مقدار عددی نام آشیل می دانستند و اعتقادشان بر این بود كه مقدر شده است ، آشیل بر ترواژن پیروز شود.
 
شاید داشتن یك اسم خوب ، خوشبختی را به شما هدیه كند اما همیشه صحت این مطلب تایید نمیشود ؛ چرا كه ممكن است دوست شما در حین محاسبه عددی نامتان ، دیكته خوبی نداشته باشد و در نتیجه در تعیین مقدار عددی نام شما اشتباه كند و یا به علت حسادت ، با تغییراتی در اسم خودش ، خود را خوشبخت تر از شما بداند !
 
مردم گذشته گاهی اوقات برای نام خوانی و عدد خوانی به نزد پیشگوها میرفتند و پیشگوها با عدد نویسی و نام خوانی ، آینده را پیش بینی میكردند .
 
نام خوان ها از چند روش برای پیشگویی آینده مردم استفاده میكردند ؛ در ابتدا اعداد مربوط به حروف نام او را مینوشتند و سپس همه آنها را با یكدیگر جمع میكردند.
 
اگر حاصل جمع عدد یك رقمی بود ، آن عدد كلید آینده آن فرد به حساب می آمد ؛ اگر حاصل جمع دو رقمی یا سه رقمی بود و ... بود آن قدر اعداد را با یکدیگر جمع میکردند تا عددی یک رقمی بدست بیاید.
 
یک مثال
فردی با نام مینا فروتن ، برای بدست اوردن طالع این فرد ابتدا نام او با حروف انگلیسی نوشته میشود :
 
 ۶ =  ۲ + ۳ + ۱ = ۱۳۲ =   ۱۴ + ۱ + ۲۰ + ۲۱ + ۱۸ + ۱۵ + ۶ + ۱ + ۱۴ + ۹ + ۱۳:Mina forutan
 
عدد ۶ ( انسان کامل ) عدد طالع این فرد میباشد و تعبیرش این است که این فرد در زندگی فرد موفقی بوده و از نظر شخصیتی انسان کامل و عاقلی خواهد شد.
 
شما هم میتوانید امتحان کنید!
برای نمونه نام خودتان را به زبان انگلیسی با دیكته صحیح بنویسید و سپس اعداد را با یكدیگر جمع كنید ؛ جمع كردن اعداد را تا زمانی كه عدد شما یك عدد یك رقمی مساوی 9 یا كوچكتر از 9 شود ادامه دهید.
 
نکته : از نام شناسنامه ای تان استفاده کنید ، حروف تشدید دار دو بار نوشته میشود.
مدیر بازدید : 72 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
پیشگویی دوره ای با فال ورق
پیشگویی دوره ای با فال ورق, فال ورق
این فال نشان دهنده 17 اتفاق در یک دوره زمانیست که زمان ان را خودتون مشخص میکنید مثلاً 1 ماه ِ اما این مدت زمان نباید بیشتر از 3 ماه و کمتر از 1 ماه باشد ؛ سپس نیت میکنید که اتفاقاتی که در این مدت روی میدهد چیست ؟
 
اول کارتها را رو به پشت بر زنید ( اعداد و اشکال مشخص نباشند ) سپس 13 کارت از روی کارت ها بشمارید و دارید و زیر کارت های دیگر بگذارید ، بعد چهاردهمین کارت را به رو برگردانید و روی زمین بگذارید ، همین طور 13 تا 13 تا بشمارید و چهاردهمین کارت روا روی زمین بگذارید تا کارت های روی زمین 17 کارت بشود.
 
نکته : این برگرداندن کارت بسیار مهم است ؛ بعضی ها کارت را از سمت راست میگیرند و بر می گردنند و بعضی ها از سمت چپ یا بالا یا پائین ؛ شما همانطور که کارت اول را به رو برگرداندید بقیه کارتها را هم همانطور برگردانید.
 
اکنون تنها با همین 17 تا کارت کار داریم ، از روی منبع پائین جواب تان را ببینید ؛ امیدوارم همه اتفاقات زندگی تان شیرین باشد.
 
معانی کارت های ورق : سری دل 

کارت ۱ :

تنفر از چیزی که در گذشته از دست دادی

کارت ۲ :

حرف یا قول دروغ

کارت ۳ :

رسیدن به مراد و نیتی که در دل داری

کارت ۴ :

مراد و آرزوی بزرگ و خوبی داری

کارت ۵ :

به جشن و مهمانی دعوت میشوی

کارت ۶ :

آرزویت به واسطه شخصی بر آورده میشود

کارت ۷ :

مسافرت راه دور در پیش داری

کارت ۸ :

پنهان کردن کاری از دیگران

کارت ۹ :

رویای بزرگی داری که به آن می رسی

کارت ۱۰ :

ازدواج خودتان یا یکی از اقوام

کارت شاه دل :

مرد مسن و خوب و نیکوکار در زندگیت هست

بی بی دل :

دختری در شرف ازدواج در زندگی تان هست

سرباز دل :

پسر با قد بلند و رنگ پوست روشن در زندگیت تاثیر میگذارد
 
معانی کارت های ورق : سری خاج

کارت ۱ :

یک مسئله سری و خصوصی

کارت ۲ :

یک مسئله و ماجرای عاشقانه

کارت ۳ :

پول کمی به دستت میرسد

کارت ۴ :

پول زیادی به دستت میرسد

کارت ۵ :

هدیه ای میگیری یا خبری خوش میشنوی

کارت ۶ :

راهی یا سفری را با دلهره و ناراحتی طی میکنی

کارت ۷ :

آدم حسود و دوروئی در زندگیت وجود دارد

کارت ۸ :

با کسی ملاقات میکنی که مشکلاتت را حل میکند

کارت ۹ :

معجزه بزرگی در زندگیت پیش می آید

کارت ۱۰ :

به تو حسادت میکنند

کارت شاه خاج :

مردی میانسال و مهربان در زندگیت تاثیر میگذارد

بی بی خاج :

دختر مهربان و نیکوکار در زندگیت وجود دارد

سرباز خاج :

پسر با قد متوسط و رنگ پوست سبزه یا روشن در زندگیت تاثیر میگذارد
 
معانی کارت های ورق : سری خشت

کارت ۱ :

یک خبر خوشحال کننده خواهی شنید

کارت ۲ :

قولی که به تو داده میشود درست است

کارت ۳ :

تغییرات مهم در زندگی ات در حال وقوع میباشد

کارت ۴ :

صحبت روشنی خواهی داشت که تکلیف زندگی ات را مشخص میکند

کارت ۵ :

تغییرات مهم و بسیار روشنی در زندگیت روی میدهد

کارت ۶ :

راه یا سفر خوب و روشنی در زندگیت دیده میشود

کارت ۷ :

یک تصمیم جدی در زندگیت خواهی گرفت

کارت ۸ :

تغییرات مهم و اساسی در زندگی که خیلی خوب و روشن میباشد

کارت ۹ :

به خواستگاری خواهی رفت یا به خواستگاری ات خواهند امد

کارت ۱۰ :

کسی که مدتی است ندیده ای را ملاقات خواهی کرد

کارت شاه خشت :

مردی میانسال و مهربان در زندگی ات نقش مهمی خواهد داشت

بی بی خشت :

دختری مهربان و مجرد در زندگیت وجود دارد

سرباز خشت :

از مرد جوانی خبری خوش و مژده ای خوشحال کننده خواهی شنید
 
معانی کارت های ورق : سری پیک

کارت ۱ :

سر پیک رو به بالا حل مشکلات و رو به پائین نشانه مشکلات جسمی یا روحی است

کارت ۲ :

ناراحتی سطحی و زودگذری پیش خواهد امد

کارت ۳ :

غصه و ناراحتی های عمیق روحی برایت به وجود میاید

کارت ۴ :

غم و غصه بزرگی در دلت وجودت دارد

کارت ۵ :

درگیری شدید فکری برایت دیده میشود

کارت ۶ :

راه یا سفر را با دلهره و ناراحتی خواهی رفت

کارت ۷ :

یک نفر در زندگیت وجود دارد اما در مورد او نمیدانی باید چه کنی

کارت ۸ :

جر و بحث و دعوایی در پیش خواهی داشت

کارت ۹ :

غم و اندوه زیادی در گذشته به تو رسیده است

کارت ۱۰ :

خبری ناراحت کننده و تاسف انگیز خواهی شنید و غمگین میشوی

کارت شاه پیک:

مردی میانسال در زندگی ات وجود دارد که ناراحتت میکند

بی بی پیک :

یک زن بیوه در زندگیت وجود دارد که ناراحتت میکند

سرباز پیک :

یک مرد جوان از دستت ناراحت میباشد
مدیر بازدید : 66 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
فال شمع
انواع فال و طالع بینی, نشانه بداقبالی, فال شمع
فال شمع
اگر شمع جرقه بزنه از همان طرفی که جرقه زده خبرهای خوشی به شما می رسه برای اینکه بفهمید چه کسی خبرهای خوشو برای شما می اره به اشک شمع توجه کنید اگر اشک شمع از طرف چپ بریزه اورنده خبر زنه و اگر از سمت راست بریزه آورنده خبر مرده با دقت در دامن شمع جایی که اشک ها جمع شده می تونید اول اسم طرف رو هم پیدا کنید اگر شمع با شعله ابی بسوزه نشانه اینکه در اتاق تنها نیستید و روحی هم در اتاقه.
 
اگر اشکهای شمع به صورت گل در بیاد به این معناس که غریبه ای رو ملاقات می کنی که عاشقت می شه .با سوالی که پاسخش اره یا نه است شمع رو روشن کنید اگر اشک از طرف راست بریزه پاسخ بله و اگر از طرف چپ بریزه پاسخ نه است .
 
اگر شمع خود به خود خاموش بشه یا در حالی که کسی ان را دردست داره و راه میره خاموش بشه نشانه بداقبالی و خبر مرگ و یا پایان غیر منتظره یک ارتباطو می ده اما اگه کسی تصادفی شمعو خاموش کنه نشان دهنده اینکه به زودی مراسم ازدواجی در پیشه .
مدیر بازدید : 106 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
فال سنجش میزان عشق با ورق
فال سنجش میزان عشق, فال ورق, فال سنجش عشق
فال سنجش میزان عشق با ورق
اگر میخواهيد نظر طرف مقابل را نسبت به خودتان بدانيد اين فال را امتحان کنيد.
ابتدا تمام کارت ها را با یکدیگر مخلوط کنی ، سپس کارت ها را بر بزنید، بر زدن به این معناست که از کارت های پایینی برداشته و روی کارت های بالایی میگذارید ، انقدر این کار را ادامه دهید تا احساس کنید که بر زدن کافی است.
 
حالا کارت ها را مانند شکل بالا در دست خود باز کنید و با چشمان بسته نیت نمائید و سپس یک کارت از میان کارت ها بکشید و تعبیر ان را  ببینید...
 

ورق

افراد مجرد

افراد متاهل

آس

عاشق شماست

شما را دوست دارد

ورق ۲

برای پیشنهاد دادن دو دل است

در عمل عشق خود را نمیتواند نشان دهد

ورق ۳

 قصد ازدواج دارد

شما را برای همیشه میخواهد

ورق ۴

 در مورد شما حسود است

 طرف مقابل در مورد شما غیرتی است

ورق ۵

 برای آينده شما نگران است

به فکر رفاه شما میباشد

ورق ۶

 بزودی حقیقت را میابید

بزودی حقیقت را میبینید

ورق ۷

طرف مقابل قصد سوء استفاده دارد

طرف مقابل با شما روراست نیست

ورق ۸

مدام به شما فکر میکند

جز شما به فرد دیگری فکر نمیکند

ورق ۹

میخواهد با شما صحبت کند

میخواهد سنگ صبورش باشید

ورق ۱۰

در فکر بوسیدن شماست

از بوسیدن شما شاد میشود

سرباز

طرف مقابل شما با شخصیت و غیرتیست

تحمل دیدن شما با فرد دیگری را ندارد

بی بی

دوست دارد با شما رقابت کند

دوست دارد با شما رقابت کند

 شاه

عاشق شخصیت شماست

از خصوصیات اخلاقی شما خوشش می اید

مدیر بازدید : 89 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
انواع شست+خصوصیات هر شست
فال و طالع بینی , انواع فال , شست دست
کف دست و انگشتان ما حاوی استعدادها و توانایی های ماست و شست دست نیز همانند یک موتور یا ایستگاه قدرت است که میتواند موجب احیای این استعدادها شود.
 
نکته : شما تنها با تلاش و تمرین مداوم و بررسی دست های متعدد خواهید توانست در مورد چاقی ، لاغری ، بلندی و کوتاهی شست دست نظر بدهید ، اگر مشخص کردن دقیق نوع شست دست برایتان مشکل است نگران نباشید زیرا این کار همانطور که گفته شد با تمرین و ممارست آسان خواهد شد.
 
فال و طالع بینی , انواع فال , شست دست
 شست چاق
شست چاق نشانگر طبیعت عصبانی فرد است
همچنین فردیکه دارای شست چاق است از نظر امور جنسی دارای قدرت بالایی میباشد.
 
فال و طالع بینی , انواع فال , شست دست
شست لاغر
فردی که دارای شست لاغر میباشد فردی آرام و خجالتی است.
 
فال و طالع بینی , انواع فال , شست دست
 شست بلند
فردی که دارای شست بلند میباشد شخصی آرام و دقیق است
و به شدت پیگیر کارها و مسئولیت های خود میباشد.
 
 فال و طالع بینی , انواع فال , شست دست
شست کوتاه
فردی که دارای شست کوتاه میباشد فردی عجول است
که همواره دوست دارد کارهایش را به سرعت انجام دهد.
مدیر بازدید : 81 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
سمبل ماه نام ماه فال جمعه هفدهم مرداد ماه سال 1393
فروردين ذاتاً فرد حساسي نيستيد اما با يك موضوع خاصي كه قديمي است نمي توانيد خداحافظي كنيد. وارد مرحله جديدي از زندگي شويد و ديگر مشكلات قديمي مثل گذشته سخت به نظر نمي رسند.
ارديبهشت در چند روز اخیر سعی کرده اید دچار استرس و نگرانی نشوید بنابراین لیاقت تمام اتفاقات خوب چند هفته آینده را خواهید داشت . مطمئن باشید آرامشی را که می خواهید به دست می آورید.
خرداد بهتر است احتياط كنيد. اگر گوش كنيد، با ديگران ايده اي را در ميان مي گذاريد. اطرافيان پيشنهاد مي كند كه از فرصت هايي كه به دست مي آوريد نهايت استفاده را ببريد. در مورد نتايج همه چيز فكر كنيد و خودتان تصميم بگيريد.
تير یک همکار یا یک دوست صمیمی به توجه بیش از حد شما نیاز دارد.اگر امروز خیلی کار دارید،پیشنهاد بدهید یک روز دیگر برای ناهار و یا نوشیدنی بروید بیرون.شاید از صبح خیلی کار کرده اید اما شب لذت بخشی را در خانه خواهید داشت و روابط دوستی مستحکم تر خواهد شد.
مرداد امروز شما از سخاوت و بخشش پول و وقت ديگران، در رابطه با خودتان لذت خواهيد برد. آنها مي خواهند كه شما را شاد كرده از هر راهي كه مي توانند از شما مراقبت كنند. ممكن است بحثي بسيار پربار با شخصي داشته باشيد كه تجارب و اطلاعات او را قبول داريد و ممكن است نصايحي عالي به شما بكند كه عاقلانه ترين كار، پيروي از ايشان است.
شهريور امروز مثبت بین هستید.احساس گرم و خوبی دارید.اگر اخیراً مشکلی داشته اید اکنون بر آن غلبه می کنید و دیگران شما را تحسین می کنند.هر نوع مسافرتی لذت بخش است.
مهر در حال حاضراوضاع مالی تان چگونه است؟ اگر احساس خوبی راجع به آن ندارید، امروز روزی عالی ست که می توانید اضافه تر کارکرده و کمی پول پس اندازکنید.به دلایلی ممکن است شما نتوانید ناگهان روی دنده پول در آوردن بیافتید ولی حداقل می دانید کاری سازنده کرده اید تا وضعیت مالی تان را بهبود بخشد و این خودش به تنهایی خوب است.
آبان اگر در گیر یک رابطه احساسی هستید یک نفر را می بینید که آرزو می کنید که ای کاش مجرد بودید.اما اگر مجرد هستید از این فرصت استفاده کنید.تصمیم دارید روابطی سازنده در روابط تان ایجاد کنید.
آذر اكنون ونوس وارد برج سرطان مي شود، و همه به شما علاقه مند مي شوند. و به نظر مي رسيد كه تمام خجالت هاي خود را براي يك بار هم كه شده كنار مي گذاريد. حتي شايد اين توجهات شما را با خود ببرند زيرا اين پديده اي كاملاً‌ غير معمول است.
دي اگر در حال بهتر كردن اوضاع يا سلامت خود هستيد خيلي ها مشوق شما خواهند بود و اين باعث مي شود كه هيكل خود را خوب نگهداريد شما مي توانيد حتي الهام بخش اشخاصي باشيد كه احساس مي كنند تاجائيكه به هيكل و وزنشان مربوط مي شود خود را رها كرده اند و اميدي ندارند و اين منيت شما را خيلي چاق مي كند.
بهمن امروز نگاهی به اطراف خانه بیندازید و ببینید که جایی برای تعمیر و اصلاح پیدا می کنید ؟ هر کاری را که تصمیم می گیرید انجام دهید زمانی که انجام شد و آن را بررسی کردید واقعاً‌ احساس رضایت خاطر پیدا می کنید . همچنین شاید لازم باشد با یکی از خویشاوندان اختلافی را بر طرف کنید . در این کار نیز به همان اندازه موفق می شوید .
اسفند اکنون زهره در سرطان قرار دارد یک عشق جدید یک احتمال واقعی است بعضی از شما این را آشفتگی احساس می کنید . حس می کنید در شعله ناشی از هنرنمایی و خلاقیت هستید اگر خیالبافی را برهانید در حقیقت شما می توانید هر دو باشید.
مدیر بازدید : 84 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
سمبل ماه نام ماه فال پنجشنبه شانزدهم مرداد ماه سال 1393
فروردين در مورد موضوعي هر چقدر فكر كرده ايد به جايي نرسيده ايد اما اكنون كه ديگران به شما كمك مي كنند، راحت تر آن موضوع را حل مي كنيد.
ارديبهشت امروز زهره به برج سرطان می رود . این قسمت از چارت شما به مسافرت های کوتاه و ذهنتان مربوط می شود . فوق العاده خلاق هستید و دیگران به حرف های شما اهمیت زیادی می دهند . اگر مجرد هستید شرایط احساسی خوبی برایتان ایجاد می شود ودر چند روز آینده ادامه خواهد داشت
خرداد امروز زهره به برج سرطان مي رود اين قسمت از چارت شما به مسائل مالي و به طور كلي درآمدهاي بيشتر مربوط مي شود. اكنون زماني است كه بايد در مورد ديگران بيشتر فكر كنيد و اگر اين كار را بكنيد اكنون زمان فوق العاده اي خواهد بود.
تير زهره به برج سرطان می رود و هر نوع تغییری در روابط شما صورت خواهد گرفت.اگر اخیراً رابطه ای را مخفی نگه داشته اید حتماً آشکار می شود.آیا آماده اید که علت آنرا توضیح دهید؟
مرداد اگر مي خواستيد بدانيد كه آيا كساني هستند كه در پنهان، شما را تحسين مي كنند يا خير، به زودي دستتان رو خواهد شد. در واقع، ممكن است متوجه شويد كه بيش از يك طرفدار داريد و همگي آنها مي خواهند كه با شما ارتباط برقرار كنند. جناب شير شما عموماً روحي درست و صادق داريد ولي در حال حاضر شما در حال ورود به مرحله اي مخفي هستيد كه از حذف كردن شخصي در مقايسه با شخص ديگر لذت مي بريد. آيا مطمئنيد كه مي توانيد از شر عاقبت اين كار خلاص شويد؟
شهريور امروز،زهره به برج سرطان می رود.تا جایی که می توانید با دوستانتان رفت و آمد کنید.اگر روابط اجتماعی تان اخیراً کم شده است امروز می توانید دوباره آنرا زیاد کنید.می توانید به باشگاه یا جایی که به آن علاقه دارید ملحق شوید.ارزشش را دارد.
مهر امروز ونوس وارد علامت آبی سرطان می شود و باعث می شود که قدمهایی جدی تر و در عین حال بهتری راجع به رئیس و یاما فوق تان بردارید و روابط تان بهتر شود. هم چنین در این زمان از ارتباطات آرامش بخش با افراد بزرگتر فامیل لذت خواهید بود. هم چنین این احتمال نیز وجود دارد که عاشق شخصی شوید که یا خیلی بزرگتر و یا خیلی کوچک تر از شماست ، در حال حاضر تفاوت های سنی برای شما اصلاً مطرح نیست.
آبان امروز ونوس وارد برج سرطان می شود.این قسمت از چارت شما به فعالیت های فیزیکی و فکری مربوط می شود.اگر امروز به گردش می روید،می توانید انتظار لحظات خوبی را داشته باشید،در هر زمینه ای که بخواهید می توانید انتظار فرصتی را داشته باشید که کاری کاملاً جدید انجام دهید مخصوصاً اگر از نظر اجتماعی یا خلاقانه به آن نگاه کنید.
آذر امروز ونوس در خانه آبي تير حركت مي كند كه خانه دوستي هاي صميمي و شراكت كاري شماست. شما از اين تاثير ستاره اي هم از نظر احساسي و هم مالي منفعت مي بريد كه براي آن عده از شما كه در اين بخشها دست خالي هستيد خبر خوشي است. شما با آدم هاي جديد زيادي برخورد خواهيد داشت و اين مي تواند به يك رابطه دائم با يكي از آنها ختم مي شود.
دي امروز با افراد خيلي عجيبي آشنا مي شويد. اما از اين موضوع خوشحال خواهيد شد زيرا اين افراد سرنوشت شما را تغيير مي دهند. معمولاً ترجيح مي دهيد كه كارهاي هميشگي و متداول خودتان را انجام دهيد، اماعلاقه داريد كه به دوردست ها و سرزمين هاي دور نيز نگاهي بيندازيد.
بهمن ونوس امروز به تیر با عنصر آب می رود و به قسمت همکاران سلامتی و کارهای روزمره چارت شما مربوط می شود . اگر بیماری یا علائن بیماری شما را کمی نرگان کرده است و برطرف نمی شود اکنون زمان خوبی است که آزمایش کامل دهید تا مطمئن شوید که همه چیر رو به راه است . اگر اخیراً‌ نسبت به خودتان بی توجه بوده اید به خودتان توجه کنید یا هر نوع عادت منفی را ترک کنید . عادتی که احساس خوب بودن شما را خراب می کند.
اسفند اگر شما با احتیاط نباشید در هر محل و هر زمان می توانستید اشتباه کنید. امروز به دوستان و آشنایان تان وفادار باشید به علاوه باید احتیاط کنید و اگر صورت حساب خود را مشاهده کنید متوجه می بینید که توجه به دارایی ها تمام توجه ودقت شما را می گیرد. اگر شما سفری مخاطره آمیز به صحرا داشته باشید باید مراقب موقعیت و چیزهای ارزشمندی که از کنارتان می گذرد باشید.
مدیر بازدید : 78 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
سمبل ماه نام ماه فال چهارشنبه پانزدهم مرداد ماه سال 1393
فروردين امروز، زهره به برج سرطان مي رود. همه چيز آرامش پيدا كرده است و روابط اجتماعي بيشتري برقرار كرده ايد. اگر مي خواهيد در خانه تغييراتي ايجاد كنيد اكنون بهترين زمان است.
ارديبهشت ممکن است امروز درگیری پیدا کنید که مطمئناً تقصیر شما نیست . البته جای نگرانی نیست تغییرات غیرمنتظره ای صورت می گیرد که درست همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.
خرداد بايد امروز اساساً‌ به خانواده فكر كنيد. البته اين موضوع خيلي جالب نيست اما ما بايد گاهي به ”افرادي كه دوستشان داريم“ توجه كنيم. امروز بايد دقيقاً پي ببريد كه ديگران چه احساسي دارند و ببينيد كه از چه راهي مي توانيد به آنها كمك كنيد.
تير همه چیز مرموزتر می شود مگر این که اقدام به حل آنها کنید.تنها به خاطر این که ماموریت دارید نباید شخصیت تان یک شبه تغییر کند. به اطرافتان نگاه کنید تا ببینید چه اتفاقی افتاده است.
مرداد تنش بين سياره ها از امروز، روزي گيج كننده مي سازد، خصوصاً در ارتباط با افراد زندگي تان. ممكن است كه آنها پيغام هايي متفاوت براي شما بفرستند و شما نمي دانيد كه بالاخره تكليفتان با آنها چيست. هم چنين ممكن است متوجه شويد كه شخصي از اعتماد شما سوء استفاده كرده و شما را آلت دست قرار داده است. همه چيز به همين وضوحي كه مشاهده مي كنيد نمي باشد و ممكن است زماني بگذرد و بعد شما از قضايا سردر بياوريد كه چه اتفاقي در حال رخ دادن است.
شهريور امروز قدرت زیادی دارید و می توانید تغییراات مهمی در زندگی تان ایجاد کنید.اما خوب فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید زیرا بعداً نمی توانید تصمیم خود را عوض کنید.می توانید در زندگی خصوصی ونقشه های شخصی پیشرفت کنید.
مهر امروز قادر خواهید بود که تغییراتی اساسی و بسیار غیر قابل دسترسی را ایجاد کنید، پس خود را دست کم نگیرید.فکر کنید ببینید چه چیزی در زندگی شما نیاز به بهترشدن دارد و از آن شروع کیند . اگر با دوستان نزدیک و یا یکی از همسایگان اختلافی دارید،بهترین راه حل این اختلاف صحکبت با آنها و حل اختلافات است.این شامل این نیز می شود که برخی حقایق قلبی تان را بازگو کنید ولی باعث می شود که اوضاع را سروسامان داده و مشکلات را حل کنید.
آبان امروز هر چیزی برای شما یک پیغام است.می توانید این پیغام را جدی بگیرید،اما جدی گرفتن آن بستگی به میزان روحی شما دارد،اما در هر صورت نمی توانید این پیغام ها را نادیده بگیرید.اگر همه چیز به شما می گویند که باید پیشرفت کنید حتماً این کار را انجام دهید.
آذر يك اختلاف بين انتظارات شما و واقعيت وجود دارد ولي اين موضوع مهم امروز نيست. در مهماني يا جرياني امروز شركت مي كنيد كه اگر بالاتر از حد انتظار شما نباشد دقيقاً همان چيزي است كه انتظارش را داريد و خاطره اش تا سالها بيادتان خواهد ماند. آنرا مي توانيد با خيلي شيك پوشيدن حتي خاطره انگيزتر بكنيد و نشان بدهيد كه چقدر شما مي توانيد خيره كننده شويد.
دي اگر مراقب خودتان نباشيد، كمي كله شق به نظر مي رسيد. مي دانيد، كه در اين صورت هيچ كس از شما دفاع نمي كند. گاهي اوقات آن چنان در دنياي خودتان غرق مي شويد كه نمي دانيد تا چه اندازه بداخلاق هستيد. خوشحال باشيد خيلي بيش تر از آن چه انتظارش را داريد، موفقيت داريد.
بهمن شما به دنیای کسی فکر می کنید و برایتان مهم نیست که دیگران متوجه شوند امروز حقیقتاً در حال و هوای معنوی هستید و اگر کسی را لایق بدانید با خوشحالی و بدون هیچ شواهد و مدرکی حرفهایش را باور می کنید . این از خوش قلبی شماست . اما سعی کنید در رابطه با این موضوع واقع گرا باشید و اگر کاملاً مطمئن هستید که آنها لیاقت چنین رفتار شایسته ای را ندارند بهانه تراشی نکنید و کارهای آنها را نادیده نگیرید .
اسفند فقدان ارتباط علت واقعی مباحثات است و امروز شما متهم به برقرار کردن نادرست پیوستگی و می توانید مقصر باشید. غرایز و احساس غریزی می توانند مفید باشند . اما پالایش همچنان مهم است . امروز هر کسی می داند که خطر یک نزاع جدی چیست .
مدیر بازدید : 74 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
نام ماه             فال سه شنبه چهاردهم مرداد ماه سال 1393
    فروردين
    در چند روز اخير ذهنتان درگير مسائل زيادي بوده است اما امروز مي توانيد در مورد آن ها صحبت كنيد.
    ارديبهشت
    در مورد مسائل مالی تغییراتی صورت می گیرد . لازم نیست نگران باشید این تغییرات مثبت و خوب هستند. اگر نیاز به هر گونه مشورتی دارید دوستان بسیار خوشحال می شوند به شما کمک کنند . زمان خوبی نیست که از دوستان پول قرض بگیرید زیرا در طولانی مدت فراموش می کنید آن را پس دهید.
    خرداد
    براي مدتي صبر و طاقت شما مورد امتحان قرار گرفته است و اكنون به نظر مي رسد كه از اين امتحان سربلند بيرون آمده ايد البته اين موضوع را از همسرتان مخفي مي كنيد. بايد دست از طبقه بندي سريع ديگران برداريد زماني كه يك نفر را بهتر شناختيد شايد لازم باشد كه دوباره در موردش فكر كنيد.
    تير
    علت رفتار عجیب یک نفر را می دانید،اما بهتر است یک بار دیگر به آن فکر کنید.آن قدر درگیر کارهایتان هستید که فکر می کنید همه چیز مربوط به شما می شود و آن رفتار مهربان و حساس شما کجا رفته است؟همان رفتاری که شما را محبوب دیگران می کرد؟
    مرداد
    امروز يكي از آن روزهاي بي پروايي است و شما مي خواهيد تا آن جا كه ممكن است تجربه كسب كنيد. هر برنامه سفري در حال حاضر بسيار عاليست چرا كه هم مناسب روحيه شماست كه مايليد بيرون از منزل وقت بگذرانيد و هم ممكن است معامله اي عالي و يا فرصتي كه در زندگي هر كس يك بار رخ مي دهد، به شما پيشنهاد شود كه حيف است مورد استفاده قرار نگيرد. هم چنين ممكن است در مغزتان برنامه صحيحي براي هزينه كردن بريزيد و از آن لذت ببريد.
    شهريور
    هر کاری می کنید وقتی را به همسرتان اختصاص دهید.از این که نشان دهید چه اندازه برای تان اهمیت دارند،لذت می برید.اگر نمی توانید این احساس را بیان کنید،می توانید به راه های دیگر آن را ابراز کنید.مثلاً می توانید یک هدیه بخرید.
    مهر
    انگار درتمام چند روز گذشته هیچ کاری درست پیش نرفته ولی خوشبختانه این پنج شنبه ورق برمی گردد. با هر کسی که صحبت می کنید فردی مودب،دوستانه است و از گفتگوی با شما خوشحال می شود.ممکن است به جاهایی بسیار دوست داشتنی دعوت شوید و یا شما هم تعدادی ازکسانی را که دوست دارید دعوت کنید.اگر به دنبال راهی می گردید که تعداد دوستان خود را افزایش دهید. سعی کنید به کلوپ و یا سازمانی بپیوندید که افرادی همانند شما عضو آن هستند و دارای علائقی یکسان اند.
    آبان
    امروز افکارتان به خاطر مسائل احساسی مشغول است.عشق واحساس زیاد یک نفر شما را جذب می کند و شما نیز آن را جواب می دهید.اگر در یک رابطه احساسی دچارمشکل هستید سعی کنید با صحبت آن را حل کنید.به خاطرداشته باشید که اگر روابط تان در حال بهتر شدن بود شما هم باید گذشت کنید.
    آذر
    امروز قبل از اين كه يك پرش بزرگ بكنيد قدم بعدي را خوب مطالعه كنيد. بخصوص اگر مي خواهيد پول سرمايه گذاري كنيد و يا يكنوع داد و ستد مالي انجام دهيد. گرچه كاملاً قادريد كه منافع و مضرات هر موقعيتي را بسنجيد ولي نصيحت هاي يك شخص مطلع ضرري ندارد.
    دي
    اگر مراقب نباشيد ممكن است بيش تر از آن حدي كه مي خواستيد پول خرج كنيد. از اين كه ولخرجي كنيد، متنفر هستيد مخصوصاً‌ زماني كه نتوانيد چيزي را كه خريده ايد نمايش دهيد. اگر در موردش خوب فكر كنيد متوجه مي شويد كه اگر اين پول را براي خوشحال كردن اعضاي خانواده يا دوستان خرج كرده بوديد خيلي بهتر بود.
    بهمن
    ستارگان امروز بهره بردن از تخیلات را به شما القاء‌ می کنند . به خصوص اگر بتوانید با روشی جدید و غیر معمول از آن استفاده کنید . حتماً به حدس و گمان خود توجه کنید زیرا کاملاً‌ صحیح است . همچنین شاید خوابی ببینید که آینده را پیشگویی می کند یا پاسخ به سوالی باشد که اخیراً‌ ذهنتان را به خود مشغول کرده است . معاشرت یک نفر شما را بسیار شگفت زده می کند بنابراین هیچ دعوتی را رد نکنید .
    اسفند
    اگر شریک زندگی تان به حساب بانکی مشترکتان لطمه زده است لطفاً‌ از کوره در نروید . شما درباره انگیزش ناگهانی خرید خودتان با خود رو راست نیستید . حالا که چنین موقعیتی خوبی دارید مشاجره درباره پول ارزشی ندارد این طور نیست ؟
مدیر بازدید : 74 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

نام ماه        فال دوشنبه سیزدهم مرداد ماه سال 1393
    فروردين
    آزادي عقيده بسيار عالي است. اگر ما هر كاري را كه بخواهيم انجام دهيم بعد از مدتي بي هدف و بي هويت مي شويم. چيزي كه به آن نياز داريد آزادي در شرايط خاص است اما پيش از آن كه به آن برسيد كمي فكر كنيد كه بعد از آن چه مي كنيد؟
    ارديبهشت
    به نظر می رسد روابط عاشقانه شما با همسرتان بیشتر شده است . تمام روابط تان با دیگران صلح آمیز و دوستانه می باشد.اگر مجرد هستید یک فرد خاصی را می بینید و اگر هم تصمیم به ازدواج دارید فکر عاقلانه ای است .
    خرداد
    اگر كارتان خلاق است حتماُ در آن موفق هستيد از نظر روابط دوستي ديگران از نظر شما جذاب، دوست داشتني هستند تا جايي كه مي توانند از شما حمايت كنند. اگر مجرد هستيد شخص خوبي را ملاقات مي كنيد. بنابراين در خانه نمانيد كه بي فايده است.
    تير  
   اگر احساس می کنید ناراحت کردن یک نفر از لحاظ کاری برای تان لازم است،پیشنهاد می کنم حتماً این کار را بکنید.اما به خاطر داشته باشید،که از این بی محبتی متنفرید و نمی توانید خودتان را از همکاران تان دور کنید.
    مرداد
    امروز يك نفر به خودش اجازه مي دهد كه احساساتش بر او غلبه كند و احتمالاً تند شده و يا منفجر مي شود. گرچه كه شما اغلب احساس حسادت نداريد، ممكن است به علت اتفاقات اخير، احساس ناامني كرده و در مورد وفاداري و صداقت شريك زندگي تان به فكر فرو رويد. اين موضوعي است كه بايد راجع به آن صحبت كنيد ولي بدون فكر اين كار را نكرده و بي گدار به آب نزنيد.
    شهريور
    دوست دارید با تمام مسائل با انرژی روبرو شوید و برایشان وقت بگذارید.هر چیزی که مربوط به خلاقیت شود خوب پیشرفت می کنید.سعی کنید استعدادهای خلاق تان را نشان دهید.
    مهر
    امروز شما در هر کاری زیاده روی میکنید خصوصاً اگر مورد خوردن و نوشیدن پیش آید قدرت اراده شما مانند همیشه نیست و بنابراین نمی توانید از خوردن آن چه در برابرتان قرار می گیرد صرف نظرکنید حتی اگر بدانید که آنها این قدر برای شما ضرردارند که حتی از 15 کیلومتریشان هم نباید رد شوید. چیزی که اوضاع را بدتر می کند، این است که به نظرمی رسد افراد خاصی تصمیم دارند کاری کنند که شما در هر موقعیتی خود را آزاد گذاشته و رها کنید و شما نیز از عمل کردن به این دستور بسیار شاد و راضی هستید.
    آبان
    امروز کمتر در اجتماع باشید و مشکلات مالی تان را حل کنید.امروز روز مناسبی برای امضای قرارداد نیست،زیرا ممکن است نکته ای را فراموش کنید.هم چنین امروز برای خرید و فروش روز مناسبی نیست زیرا امکان سوءتفاهم و اشتباه وجود دارد.اگر وقت دارید هر چیزی را دوبار چک کنید تا اشتباه نشود.
    آذر
    ممكن است درحال حاضر در حال گذراندن تعطيلات باشيدو اگر چنين است شما از اين كه ماجراجوئي كنيد و جاهاي جديد راكشف كنيد بسيار لذت خواهيد برد. آن دسته از شما كه سخت و بي وقفه كار مي كنيد زياد اهميتي نخواهيد داد چون از كارساز بودن لذت مي بريد. اگر قصد داريد براي خوشگذراني امشب بيرون برويد خيلي بهتان خوش خواهد گذشت.
    دي
    اخيراً سرعت زندگي افزايش پيدا كرده است و متاسفانه بايد بگويم كه اگر شما هم بخواهيد سرعتش را پايين آوريد، عملي نمي باشد. شب آرامي را در خانه نخواهيد داشت زيرا دوستان تماس مي گيرند و به ديدنتان مي آيند و افراد خانواده مشتاق هستند كه با شما صحبت كند.
    بهمن
    امروز توانایی دارید که کارهای سخت انجام دهید و این خبر بسیار خوبی است به خصوص اگر سعی دارید که یک برنامه فشرده را اجرا کنید یا قصد تکمیل پروژه ای را در زمانی مقرر دارید . همچنین اگر می خواهید کسی را با استعداد های فراوان خود تحت تاثیر قرار دهید زمان بسیار خوبی است . به هر حال سعی کنید زمانهایی به خود استراحت دهید وگرنه در پایان از شدت کار زیاد مریض می شوید.
    اسفند
    تغییرات اخیر در روابط کاری پیشرو شما در موقعیت خیلی بهتری قرار داده اند احتمالاً درک کرده اید که اخیراً چه قدر ماهرانه مسوولیت اضافی را به دوش گرفته اید . اما زمان سست شدن نیست یا نیروی حرکت را حفظ کنید یا ملامت کردن خودتان را تمام کنید.

مدیر بازدید : 76 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
نام ماه     فال یکشنبه دوازدهم  مرداد ماه سال 1393
    فروردين
    طبيعت بشر اين است كه چيزي را كه نداده، مي خواهد. به دنبال تجربه اي جديد و متفاوت هستيد. مي توانيد با كمك ستارگان اين حس را به دست آوريد.
    ارديبهشت
    بیشتر از همیشه دوست دارید اعتبارتان را بالا ببرید.بنابراین خیلی تلاش می کنید تا برای اطرافیان مفید و مسمر ثمر باشید . اگر به کسی خوبی می کنید اول شخص را بشناسید بعد این کار را انجام دهید. امشب بهترین زمان برای ماجراجویی است و هر چه قدر بیشتر تفریح کنید بیشتر به شما خوش می گذرد.
    خرداد
    از جهات مختلف امروز، روز شادي بخشي است و از آنجايي كه هر از گاهي بدخلق و بي حوصله هستيد اكنون زمان خوبي است. انرژي بيشتري داريد تا به خودتان خوش بگذرانيد، شايد نگران باشيد كه به روابط احساسي با همسرتان علاقه اي نداريد. اگر اين طور است دليلش را پيدا كنيد. شايد فكرتان جاي ديگري است واين مي تواند دليلي بر آن باشد. اگر اين طور نيست بنابراين پيدا كردن دليل آن به خودتان بستگي دارد.
    تير
    مسوولیت بیشتری را پذیرفته اید و جالب تر این که از آن لذت می برید.اما اگر شروع کنید به دستور دادن به دیگران نتایج بدی متوجه شما خواهد شد.
    مرداد
    امروز سخاوت ، جزئي از نام شماست و از خريدن هدايايي كوچك براي افراد زندگي تان لذت خواهيد برد! اگر به دنبال هديه اي براي كسي هستيد و احتمالاً براي تولدش مي خواهيد آن را بخريد، ممكن است بسيار دست و دلباز شده و بيش از حد معمول، هزينه كنيد. تنها تا زماني كه او را شرمنده نسازيد و يا از لارژ بودن شما احساس راحتي نكند، اين هديه شما را حمل بر مهرباني و لطف شما خواهد گذاشت!
    شهريور
    بهتر است از رفتار خوب تان استفاده کنید تا از شرایط بد خلاص شوید.سعی کنید دیگران را مجبور کنید طرف خنده دار مسائل را ببیند و با آن ها شوخی کنید و نشان دهید که جدی نیستید.در حال حاضر خنده تنها چیزی است که مشکلات را حل می کند.
    مهر
    امروزکار سخت جزئی از برنامه شماست و شما آماده اید که هر کاری که سر راه تان قرار می گیرد را انجام دهید.شما به این که امروز موثر و برنامه ریز هستید ، افتخار می کنید و در انجام کارها سعی می کنید نهایت توان خود را به کار گیرید.در حال حاضر بسیرا تاثیرگذار شده اید و شخصی که دارای قدرت و مقامی است بزودی متوجه شما خواهد شد.این خبری عالیست خصوصاً اگر در این زمان منتظر بالا رفتن مقام و یا حقوق خود بوده اید.
    آبان
    امروز غرق در دنیای خودتان هستید،بنابراین اگر می خواهید تغییری در خودتان ایجاد کنید،اکنون زمان خوبی برای این کار است اما اگر سعی دارید شخص دیگری را هم زیر نظر بگیرید کمی برای تان مشکل می شود.اگر احساس خستگی می کنید،سعی کنید بیرون بروید و کاری انرژی زا انجام دهید.
    آذر
    اوه خداي من، يكنفر امروز قصد دارد به شما بي اعتنائي كند. آنها ممكن است انتقادگر باشند و يا بخواهند شما را طرد كنند و گرچه اين كار آنها خصوصيات بد آنها را نشان مي دهد ونه شما را ولي مي تواند مضراتي براي شما داشته باشد. خوشبختانه خيلي ها در زندگي شما هستند كه به شما اعتقاد دارند پس شما اجازه ندهيد فقط نظر يكنفر احساس منفي از خودتان را به شما بدهد.
    دي
    امروز همه برنامه ها اجرا مي شود و ديگران ايده هايتان را جدي مي گيرند. همه نظر شما را مي پرسند. خيلي تملق نمايانه است. اين طور نيست؟ در انتهاي روز واقعاً خسته هستيد اما خيلي هم راضي و خوشنود.
    بهمن
    امروز کاملاً درگیر نگرانیهای خود هستید به طوریکه از محیط اطراف بی خبر می مانید . مانعی ندارد اگر زمانی را برای صحبت کردن درباره مشکلات شخصی خود اختصاص دهید . تنها مشکل این است که اگر از احساسات بی خبر باشید دیگران را ناراحت می کنید چون هیچ گونه علاقه ای به آنها نشان نمی دهید . همچنین در نظر داشته باشید که امروز تحت تاثیر افکار و عقاید درونی خود هستید . بنابراین امروز روز مناسبی برای تصمیم گیری های منطقی نیست .
    اسفند
    تعادل زندگی خصوصی و مسوولیت حرفه ای یک تخصص و یک استعداد است . زمان بعضی از درخواست کمک هاست . شما ممکن است فراموش کرده باشید اما همیشه کسی هست که شما می توانید به کمک او تکیه کنید. اما خوش قلبی آنها را مسلم فرض نکنید.
مدیر بازدید : 84 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
شناخت شخصیت با رنگ و حالت موها
  
فال و طالع بینی,تست شخصیت شناسی
شناخت شخصیت با موها
شخصیت انسان حتی در موهایش پیداست و به راحتی می توان از روی موهای انسان شخصیتش را شناخت.
 
● شناخت رفتار از چگونگی حالت موها
» خانم هایی که موهایشان را از پشت گوش هایشان محکم میبندند انسان هایی گوشه گیر هستند که اغلب میل به عزلت و تنهایی دارند، این ها راحت به دیگران اطمینان نمیکنند.
 
» خانم هایی که با موهایشان بازی می کنند و گاهی آنها را بالا می بندند، تا حدی که جزیی از گردنشان مشخص می شود، بیانگر آن است که آنها از هرچه که آزادی شان را مقید میکند بیزارند و انسان هایی راحت طلب هستند و از برقراری رابطه با مردم خشنودند.
 
» خانم هایی که عادت دارند غالبا موهایشان را دور انگشتانشان بپیچند و بازی کنند، معمولا خواستار جلب توجه دیگران هستند و دوست دارند که مردم دوستشان بدارند و از آنها تعریف کنند.
 
» خانم هایی که دائما به موهایشان دست می زنند و اسباب سرگرمی آنهاست، کسانی هستند که نازپرورده و لوس هستند و ماجراجویی و مبارزه طلبی را دوست دارند.
 
● شناخت شخصیت از رنگ مو
» موهای سیاه : اشخاصی که موهای سیاه دارند، دارای شخصیتی قوی و استوار و پرچذبه هستند، دوست دارند عصبانیت خود را ظاهر کنند، بسیار ساده و زود عصبانی می شوند و در مقابل امور سخت، صبر و استقامت زیادی از خود نشان می دهند، بسیار صبورند و در بسیاری از امور هم خواستار نوگرایی و تجدد می باشند در تنها چیزی که ممکن است در تغییرش تردید نشان دهند، همان تغییر رنگ موهایشان می باشد ، چنین افرادی دارای شخصیتی آرام و رومانتیک می باشند.
 
» موهای قهوه ای تیره : اشخاصی که دارای موهای قهوه ای تیره هستند ذاتا انسان های غریبی به شمار می روند که گاهی گوشه گیر و گاهی اجتماعی هستند، نسبت به کودکان علاقه زیادی نشان می دهند و حتی با آنها بازی هم می کنند ، از راه های بسیار ساده به دنبال کسب شهرت هستند و بعضی اوقات خجالتی هستند ، گاهی هم بی باک هستند و می توان گفت انسان هایی متجدد میباشند و بسیاری از اوقات هم به تغییر دادن رنگ موی خود علاقه نشان می دهند زیرا احساس خستگی و تکراری بودن نسبت به هر چیز که در اطرافشان است میکنند.
 
» موهای خرمایی مایل به قرمز : این افراد انسان هایی بسیار غریب و عاطفی بشمار می روند و گاهی هم بدذات می شوند ، بدبین و بدچشم نسبت به هر چیزی و در تصمیمات خود عجول و شتابزده و همه شاهدند که آنها اشخاصی هستند مغرور به علم خود و مردان ثروتمند و زیبا آنها را براحتی جذب می کنند و با علم به اینکه زیبایی فانی و از بین رفتنی است، آنها عاشق زیبایی هستند.
 
» موی بور : افرادی که دارای موهای بور هستند شخصیت شان به زیبایی شان وابسته است ، انسان هایی هستند با اعتماد به نفس بالا و غالبا از آنچه می بینند دستپاچه و هول میشوند ، انسان هایی بسیار اجتماعی هستند که دوست دارند با هر شخص غریبه ای آشنا شوند و مردم را خیلی دوست دارند ، بعضی از آنها به زیبایی شان مینازند و به خاطر رنگ موهایشان مغرور میشوند !
مدیر بازدید : 91 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
نام ماه            فال شنبه یازدهم مرداد ماه سال 1393
    فروردين
    يك نفر سعي دارد شما را اذيت كند و هر رفتاري در پيش مي گيريد با مانعي رو به رو مي شود. به دست آوردن آزادي كار آساني نيست و تلاش بيشتري احتياج دارد.
    ارديبهشت
    درست است که اکنون ماه تعطیلات است اما پیشنهاد می کنم به جایی خیلی دور نروید. اگر بروید مشکلاتی پیدا می کنید و اگر نروید پولتان را از دست نداده اید . در هر صورت انتخاب این که چه کار کنید به خودتان بستگی دارد . مشکلی طولانی مدت که در محل کار یا خانه وجود داشته است حل می شود .
    خرداد
    اكنون بايد به عقب تكيه كنيد و تصميم بگيريد زيرا اكنون ذهن شما به درستي كار نمي كند و مي توانيد تصميم هاي عاقلانه اي بگيريد و يا پيشنهادهاي خوب بدهيد. به خودتان اطمينان كنيد و به افراد مردد اجازه ندهيد اعتماد به نفس شما را تضعيف كنند. مهم اين است كه شما مي دانيد چه هدفي داريد.
    تير
    اگر از شما خواسته شده که کار بیشتری انجام دهید سعی نکنید از کاه کوه بسازید.شما نشان داده اید که انرژی زیادی دارید و می توانید پیشرفت کنید.بنابراین وقتی دیگران شما را جدی می گیرند نباید گله و شکایت کنید.
    مرداد
    امروز دوست داريد كه از نظر احساسي بسيار آزاد و رها باشيد و توقعات و درخواست هاي ديگران دست و پاي شما را نگيرد. ولي آيا اين امكان پذير است، يااين كه بالاخره، از دست افراد نزديكتان رنجيده خاطر خواهيد شد؟ بالاخره تكليف شما با آنها چيست؟ اين تنها يك حس ناگهاني است كه آنها دچارش شده اند و جائي براي نگراني نيست.
    شهريور
    بار دیگر رفتار متغییر دارید و صبر همه را از بین برده اید.اگر کسی واقعاً عصبانی شد تعجب نکنید.بهتر است برایش توضیح دهید که این کار را عمداً نمی کنید و پر از ایده های متفاوت هستید.
    مهر
    مراقب باشید چرا که امروز بسیار زود رنج شده اید خصوصاً اگر کمی احساس ناراحتی می کنید. اگر همکار شما نمی تواند روی کارش تمرکز کند ومدام حواس شما را پرت میکند.ممکن است حوصله شما تمام شود و از کوره در بروید. بهترین راه برای مقابله با همه این موارد این است که تا آنجا که می توانید با روزهای عادی تان متفاوت باشید و ترجیحاً از مسئولیت های خسته کننده همیشگی فاصله بگیرید.
    آبان
    امروز،روز بسیار جالبی برای شماست و ستارگان به شما کمک می کنند تا هر چه بیشتر خلاقانه فکر کنید.فرصت دارید کارهای تان را به خوبی و منظم انجام دهید.با درایت و فکر رفتار کنید و پاداشی را که مدت ها در انتظارش بودید به دست می آورید.
    آذر
    هر چند وقت يكبار به شما فرصتي داده مي شود كه جنبه هايي از زندگي خود را تحت نظر خود قرار دهيد تا بتوانيد از نزديكتر بررسي شان كنيد. اين به شما خودآگاهي بزرگي مي دهد و كمك مي كند بعضي از انگيزه هاي ذهني ناخودآگاه خود را بشناسيد. هر چه بيشتر راجع به خود بدانيد، راحت تر طبيعت اصلي خود را مي توانيد بيان كنيد.
    دي
    مطلبي هست كه تمايل داريد آن را همان طور كه هست براي ديگران بيان كنيد اما گفتن عين حقيقت كمي مشكل است. هر كسي دوست دارد كه مورد تحسين ديگران باشد اما اگر موضوعي براي تحسين و خوشحال كردن آن ها پيدا نكرديد، بهتر است كه افكارتان را براي خودتان نگه داريد. البته، كه مي توانيد سياستمدار باشيد و هنوز هم در حال پيشرفت هستيد.
    بهمن
    شما عاشق آزادی و استقلال خود هستید اما بهمنی عزیز امروز کسی سعی می کند جلوی آزادی شما را بگیرد و در شما احساس ترس از عدم آزادی ایجاد کند . اولین کار برای جلوگیری از بروز هر نوع مشکلی این است که از افراد حسود مالکیت طلب و ریاست مآب دوری کنید . در کل هیچ وقت وسوسه نشوید که به کسی عکس العمل نشان دهید چون همانطور که می دانید هیچوقت از دو موضوع اشتباه کار درستی بنا نمی شود.
    اسفند
    احساسات شما ظاهراً درست است . و هنوز شما به وسیله رفتار کسی گیج شده اید. بهتر است گاهی تنها باشید و خودتان را روی حق تقدم ها متمرکز کنید. و شما رویاهای زیادی را برای پیگیری دارید این طور نیست ؟
مدیر بازدید : 88 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
نام ماه            فال جمعه دهم مرداد ماه سال 1393
    فروردين
    بهتر است سخت نگيريد. كمي بي حوصله هستيد و كمي وقت مي گيرد تا مشكلات را حل كنيد. دوستان خوبي داريد كه مي توانند به شما كمك كنند البته اگر بخواهيد.
    ارديبهشت
    به نظر می رسد دوستان و خویشاوندان مهربان و حامی شما در اطرافتان هستند والبته در هر صورت به هر کسی اجازه ندهید در هیچ صورتی به شما با دید حقارت نگاه کند. دوست دارید خودتان را پنهان کنید.زیرا حالت تدافعی دارید و در هر صورت باید با دیگران ارتباط روحی برقرار کنید و لازم است که با آنها رو راست و راحت باشید. در هنگام سفر ممکن است مشکلات و ابهاماتی ایجاد شود بنابراین ماشین تان را خوب وارسی کنید . شما که نمی خواهید تعطیلات را خراب کنید یا پول تان را هدر دهید ؟!
    خرداد
    ديروز ماه در برج مردي با دلو كامل بود. اين قسمت از چارت شما به سفرهاي دور و تمام مسائل خارجي مربوط مي شود. براي چند روز سعي كنيد براي سفر به خارج برنامه ريزي نكنيد با اين كار از مشكلات زيادي دوري مي كنيد.
    تير
    شاید جو کمی متشنج باشد اما سعی کنید استراحت کنید.اگر از نظر احساسی مشکل دارید بروید بیرون و کمی هوای تازه و محیط زیبای اطراف را ببینید و ذهن تان را آرام و راحت تر کنید.
    مرداد
    امروز بسيار صاف و ساده شده ايد و مشتاق عقايدي هستيد كه به طريقي متفاوت هستند. در حال حاضر ترجيح مي دهيد كه برخي مسائل را تجربه كنيد، و خصوصاً در رابه با مسائل مالي، به جاي دنبال كردن مسير عادي، كمي ريسك كنيد.
    شهريور     هیچ کس شما را به غیرمنطقی بودن یا عاقل نبودن متهم نمی کند.اما امروز غیرعادی رفتار می کنید.تندتند افکارتان عوض می شود و همه را گیج و سردرگم می کنید.
    مهر
    افکار شما متوجه مطالب متفاوت است و سخت است که بخواهید مدت زمانی طولانی روی یک مطلب تمرکزکنید.در این زمان شما به راحتی ازکوره در می روید که اگر بخواهید روی مطلبی تمرکز کنید شما را عصبی خواهد کرد و ممکن است در نهایت برای این که آرامش خود را حفظ کنید، مجبور شویدازدیگران فاصله بگیرید. هم چنین ممکن است خبرهایی بشنوید که کاملاً شما را شگفت زده می کند.
    آبان
    امروز بسیار پرانرژی هستید وآماده فعالیت هستید،امروز فرصت های زیادی در انتظار شماست وتنها کاری که باید بکنید این است که از این فرصت ها استقبال کنید.همه کارها به خوبی انجام خواهند شد بنابراین می توانید آرامش تان ار حفظ کنید.
    آذر
    ستاره ها حساسيت شما را زياد مي كنند كه براي شما ايده آل است اگر قصد داريد ارتباط احساسي با كسي برقرار كنيد در حال حاضر راحتي زيادي در ارتباط با زندگي خانوادگي تان در اطراف خود داريد. پس سعي كنيد كه مقداري وقت با خانواده بگذرانيد چون به نفع همه خواهد بود.
    دي
    ‌كسالت سرسخت ترين دشمن شماست و امروز حتي لحظه اي را هم نبايد از دست بدهيد. ديگران نمي توانند به پاي شما برسند و شايد لازم باشد كه به فعاليتتان ادامه بدهيد و منتظر آن ها نمانيد. وشب كه آن ها را ملاقات مي كنيد حرف هاي زيادي براي گفتن داريد.
    بهمن
    امروز بین احساس و منطق خود جنگ دارید و بجای تعادل به یک سمت گرایش پیدا می کنید. اگر مشکلی در منزل پیش آید که ندانید چطور با آن برخورد کنید در این زمان عدم تعادل خود را نشان می دهید . اگر امکان دارد روز دیگری که تعادل بیشتری دارید تصمیمات لازم را بگیرید .
    اسفند
    شما اغلب چنان دچار سردگمی عشق هستید که کسی نمی تواند با شما برابری کند . به هر حال کسی تصمیم گرفته که شما را در بازی خودتان شکست دهد. حقیقتاً چه کسی شما را در این جریانات متعجب باقی می گذارد.
مدیر بازدید : 93 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
    نام ماه        فال پنجشنبه نهم مرداد ماه سال 1393
    فروردين  
   امروز ماه در برج مردي با دلو كامل است. اين قسمت از چارت شما به فعاليت هاي گروهي و كارهاي تيمي مربوط مي شود. ديگران سعي دارند بقيه را ناراحت كنند اما به آنها اين اجازه را ندهيد.
    ارديبهشت
    مهم است که چند روز عمیقاً جستجو کنید تا پاسخهای را که برای مشکلات مالی یا احساسی خود می خواهید به دست آورید. پاسخ ها همه هستند اما باید تنها آن ها را بیابید . اکنون خوب نیست ترسو باشید. زندگی خیلی سریع در حال تغییر است و فرصتی ندارید تا معطل کنید.
    خرداد
    بهترين زمان براي پيشرفت است وشايد هم برنامه ريزي براي موفقيت در آينده ، خوب باشد. اين افكار شما را كمي به فكر فرو مي برد و ديگران تمايل دارند علت آن را بدانند. آنها را اذيت نكنيد و فكر نكنيد آنها دخالت نمي كنند، آنها تنها نگران هستند. اگر مشكلي داريد چرا با آنها در ميان نمي گذاريد حتماً از اين كار پشيمان مي شويد.
    تير
    امروز ماه در برج مردی با دلو کامل است.این قسمت از چارت شما به مسائل کاری مربوط می شود.فشارهای اخیر به این قسمت ربطی ندارد.شاید بر مسائل مالی شما تاثیر گذارد.
    مرداد
    امروز ماه كامل است و در علامت مخالف شما يعني انسان با دلو(بهمن)، ظاهر مي شود. اين بدين معناست كه در حال حاضر روابط شما نياز به توجهي محتاطانه دارد و حتي ممكن است مجبور به جبران و انجام كارهايي چاره ساز در مورد اشخاصي به خصوصي شويد. سعي كنيد هم سطح آنها شده و بگوئيد كه چه فكري در سر داريد چرا كه اين يكي از مواردي است كه سياست راست گويي و صداقت بيشترين كاربرد را خواهد داشت. با اين حال، عاقلانه تر اين است كه بسيار محتاطانه عمل كنيد.
    شهريور
    امروزدر ماه برج مردی با دلو کامل است.می توانید به کار وسلامتی خودتان فکر کنید.فرصت خوبی تا در این زمینه ها مشکلات تان را حل کنید.زیرا همیشه ماه کامل به مشکلات خاتمه می دهد.
    مهر
    امروز دومین ماه کامل را در این ماه می بینیم و این بار ماه در خانه دلو قرار دارد.در نتیجه،این امر یادآور این است که شما باید سوءتفاهمات و مشکلاتی را که با دوستانتان داشتید حل و فصل کنید به خصوص اگر این مشکلات باعث بروز جدایی روابط شما گشته است.هر چه زودتر این کار را بکنید،از همه نظر بهتر است.پس این کار را شروع کنید.بعداً از این که این کار را انجام داده اید خوشحال می شوید.
    آبان
    در رابطه با کار و مسائل منزل در دو راه قرار دارید و نمی دانید کدام طرف باشید.ناراحتی اصلی این است که شما تمایل دارید راه خودتان را بروید.اگر در مورد نظرات با انتخاب تان با دیگران صحبت کنید،جو را آرامتر خواهید کرد و می توانید بهتر تصمیم بگیرید.
    آذر
    امروز ماه كامل در خانه بهمن است كه خانه خواهر و برادرها، سفرهاي كوتاه وارتباطات است . منتظر فاش شدن حقايقي باشيد كه به شما كمك مي كند نقطه نظر وسيع تري در مورد شرايط حاضر خود بدست آوريد. اين آزادي را خواهيد داشت كه آگاهانه در مورد راههائي كه در پيش داريد انتخاب كنيد.
    دي  
   امروز ماه در برج مردي با دلو كامل است. اين برج داراي عنصر هوا مي باشد و كاملاً غير قابل پيش بيني است. شايد اين بتواند دليلي براي رفتارهاي عجيبو غريب ديگران باشد. اگر امروز نمي توانيد تمام برنامه ها و طرح هايتان را اجرا كنيد به خودتان فشار نياوريد. مي توانيد سپاسگزار باشيد كه تنها توانستيد يكي از آن ها را هم انجام دهيد.
    بهمن
    امروز ماه کامل در بهمن قرار دارد که البته علامت خود شماست . عقایدتان را بدون فکر بازگو می کنید . و صحبت هایی می کنید که مجموع قیل و قال راه می اندازد . اما زمانی که اوضاع آرام می شود از این که توانستید بعد از مدتی طولانی آرامش برقرار کنید آسوده خاطر می شوید . بحث های خانوادگی دعوا راه می اندازد ولی حرف هایی هست که باید زده شود .
    اسفند
    امروز ماه بدر در دلو امری قابل انفجار است . شما در پنهان کردن احساسات تان همیشه خوب رفتار نمی کنید . اما آشفتگی نسبت به یک ارتباط را ممکن است زیر یک پوشش مخفی کرد . اطمینان داشته باشید تا زمانی آرام برای اندیشه در اتفاقات اخیر خواهید داشت.
مدیر بازدید : 114 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

     نام ماه        فال سه شنبه هفتم مرداد ماه سال 1393
    فروردين

    از فرصت ها استفاده كنيد. امروز ارتباط با ديگران اهميت زيادي دارد. سعي كنيد در برخورد با ديگران صبور و مهربان باشيد.
    ارديبهشت

    احساس نسبتاً عجیبی نسبت به موفقیت تان دارید . احساس می کنید لیاقت آن را ندارید باور کنید که دارید . روابط اجتماعی تان کمتر شده است . بنابراین سعی کنید زیاده روی نکنید و تنها به این موقعیت فکر نکنید .
    خرداد

    كمتر به خودتان سخت مي گيريد و در نتيجه اعتماد به نفس بيشتري هم به دست مي آوريد. شايد بتوانيد با سرعت نور مشكلات را حل كنيد حتي اگر براي مدتي زندگي را برايتان سخت كرده باشند، زماني كه انها را حل كرديد به اين فكر مي كنيد كه چرا زودتر آنها را حل نكرده ايد. شايد به اين خاطر كه كارهاي زيادي داشته ايد كه انجام دهيد. اين طور نيست؟
    تير

    موقعیت تان را مشخص کرده اید اما یک نفر هم چنان ناراضی است.فضا تحت فشار بیشتری قرار دارد.اما نباید اجازه دهید این موضوع بیش ازحد افزایش یابد.خیلی ها دوست دارند که بیشتر اوضاع را خراب کنند.
    مرداد

    اگر امروز سركار رفته ايد، همكارانتان با خرسندي به شما كمك كرده و شما را همراهي خواهند كرد. شما نيز مايليد تا آن جا كه مي توانيد آنها را ياري كنيد. ممكن است اخبار خوشي راجع به بالا رفتن ميزان حقوق خود بشنويد و يا فردي تلاش هاي سخت شما را در نظر گرفته و انعام يا تسهيلاتي را به شما بدهد. در رابطه با اوراق كاري، مرتب كردن و يا فايل كردن اوراق روي ميزتان بسيار كمك مي كند كه اين زمان را بهتر بگذرانيد و بعد از اين كار احساس بهتري خواهيد داشت.
    شهريور

    اگر فرزندی دارید از معاشرت با آنها لذت می برید.آنها شما را سرگرم می کنند اما حوصله تان را سر نمی برند.بهترین کار این است که آنها را ببرید بیرون تا جنب و جوش کنند و انرژی شان را مصرف کنند.
    مهر

    امروز از این که پر کار و مشغول باشید لذت خواهید برد مگر این که دلتان نخواهد خیلی از محیط خانه دور شوید.پس شروع به گردگیری در خانه کنید و یا خود را در آشپزخانه مشغول کنید.امروز شانس این را دارید که با کسانی که دوست شان دارید راجع ب گذشته ویا هر چیز دیگری که آنها می خواهند صحبت کنید.یادآوری می کنم.شما می توانید برای آنها همدمی باشید که با شما دردل می کنند و خود را خالی کنند،پس آماده باشید.
    آبان

    مدت هاست که تصمیم دارید چندین کار اداری را انجام دهید اما وقت نکرده اید.نمی خواهم تفریح تان را خراب کنم اما به این فکر کنید که بعد از اینکه تمام کارها انجام شود چه قدر احساس راحتی می کنید.آن قدرها هم که فکر می کنید سخت نیست زیرا امروز می توانید به راحتی تمام کارهای سخت را انجام دهید.تنها چیزی که لازم است کمی نظم و ترتیب درا کارها ست.
    آذر

    امروز فرصت استراحت كردن داريد بعد از آنهمه انرژي كه ديروز مصرف كرديد. البته برايتان مهم است كه زندگي خود را به جلو ببريد ولي شما ارزش توقف و نگاهي به عقب انداختن و يا حتي براي مدتي به حركت ايستادن و كاري نكردن را مي دانيد. اگر موفق شويد كه اين كار را انجام دهيد نيروي شروع آنچه در پيش است را خواهيد داشت. زياد استراحت بكنيد و تلفنها را قطع كنيد اگر آرامش كامل مي خواهيد.
    دي

    امروز در رويا به سر مي بريد اما به هنگام رانندگي يا استفاده از دستگاه هاي خطرناك مراقب خودتان باشيد. اگر مراقب كارتان نباشيد احتمال تصادف زياد است.
    بهمن  

   امروز انگیزه های دیگران را به خوبی درک می کنید و علت رفتارهایشان را می فهمید . می توانید عمق مطالب را ببینید و این موضوع دیدگاه جالبی را به شما می دهد.
    اسفند

    شما ممکن است درک کرده باشید که یکی از همکاران می تواند محرم راز مهمی شود. شما بطور بخصوصی پذیرای نفوذها و ایده های جدید هستید واین شخص به نظر می رسد مشتاق است تا چشمان شما را به دورنمای جدیدی باز کند.

مدیر بازدید : 77 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

     نام ماه       فال دو شنبه ششم مرداد ماه سال 1393
    فروردين

    پول زيادي را براي خانه خرج مي كنيد. اگر حوصله تان سر برود يكي از نزديكان شما را شاد مي كند. بهتر است از پول هايتان استفاده كنيد و سرمايه گذاري كنيد.
    ارديبهشت

    در حال حاضر مسائل مالی تان وضعیت ثابتی ندارد . باید به خودتان فرصت بدهید تا از طریق سرمایه گذاری و وضعیت مالی تان را مجدداً درست کنید.اگر امشب پول خرج کنید مطمئن باشید که پشیمان می شوید می توانید بدون این که پول خرج کنید تفریح کنید.
    خرداد

    ديگران شما را به خاطر چيزي كه هستيد تحسين مي كنند نه به خاطر كسي كه سعي مي كنيد باشيد. تنها راه يافتن خوشبختي واقعي، اين است كه با خودتان روراست باشيد و اجازه ندهيد ديگران از شما سوء استفاده كنند. تا جايي كه مي توانيد مسائل بي ارزش را از زندگي تان خارج كنيدزيرا با اين امنيت و رضايت خاطر بيشتري به دست مي آوريد.
    تير

    مشکلی که فکر می کردید از بین رفته است اکنون دوباره خودش را نشان می دهد.شاید به این خاطر که نظرتان را به طور واضح بیان نکرده اید.بنابراین بار دیگر فرصت دارید تا آن را به خوبی عنوان کنید.
    مرداد

    امروز شما بسيار مشتاقيد كه كمي تفريح كنيد، چرا كه بازيگوش شده ايد! شما مي خواهيد كه همبازي داشته باشيد كه به شما كمك كند تا بتوانيد خودماني تر رفتار كنيد. امروز روز خوبي براي بودن با بچه هاست. چرا كه روحيه بالاي آنها به شما نيز سرايت مي كند. هم چنين امروز شما كاملاً احساس رقابت مي كنيدو از اين كه در فعاليت هاي ورزشي، پهلواني شركت كنيد لذت خواهيد برد.
    شهريور

    اگر رژیم غذایی گرفته اید،مراقب باشید زیرا درحال حاضر اراده قوی ندارید.برای اینکه آرامش داشته باشید به غذا رو می آورید.باید کمی سخت گیری کنید.
    مهر

    اگر چه شخصی با شما کاملاً متفاوت به نظر می رسد ولی این بدان معنا نیست که شما نتوانید در مواردی با آنها به توافق برسید پس سختی این که با آنها وارد بحث شوید را قبول کنید.این ممکن است آغاز یک رابطه خوب باشد که شما چیزهایی زیادی را از هم می آموزید.ممکن است شما امروز درگیر بحث هایی شوید که احساسات زیادی برانگیخته و باعث ایجاد احساسات ناخوشایند شود مگر این که در بیان آنها از حس شوخ طبعی استفاده کنید.
    آبان

    امروز یکی از آن روز های است که باید قبل از حرف زدن حتماً فکر کنید.مراقب باشید زیرا افرادی هستند که بدون فکر دهان شان را باز می کنند.اما به خاطر این کار با آن ها دعوا نکنید.اگر به آنها اجاز به دهید حرف شان را بزنند احساس بهتری پیدا می کنید.
    آذر

    ديگران را ببخشيد اگر فكر مي كنيد كه امروز شما روي اين سياره زندگي نمي كنيد چون كاملاً غرق در كاري كه انجام مي دهيد شده ايد. هر آنچه لازمه اش فكر خلاق تصميم گيري سريع است شما را بسيار بانشاط مي كند و شما قادريد ساعتهاي طولاني و خسته كننده اي را كار كنيد بدون اين كه خم به ابرو بياوريد. تا پايان روز يك احساس موفقيت در انجام كارها را خواهيد داشت.
    دي

    امروز دي ماهي هاي تنها، يار جذاب خود را پيدا مي كنند. امروز جذب اين عشق مي شويد چون كاملاً‌ متفاوت از هر روز مي باشد. شما مي دانيد كه قدرتمندترين قسمت عشق عقل است و جذب ايده هاي آن مي شويد. شايد اين فرد، عشق زندگي تان نباشد اما زياد به دوردست ها و آينده فكر نكنيد.
    بهمن

    امروز روز احساسات هیجان انگیز است و تمایل دارید در چنین فعالیت هایی شرکت کنید .هر چیز کسالت آور و خسته کننده را فراموش کنید. دوست دارید پر بگشایید و مکانهای جدید را کشف کنید . دنبال کسانی بگردید که پر از انرژی هستند و می توانند با هیجانات احساسی شما هماهنگ باشند.
    اسفند

    شگفت زده نشوید اگر شما توجهات بسیاری را به جلب می کنید گاهی تغییرات درونی از آن چه که فکر می کنیم بیشترند. هنگامی که آینده را مجسم می کنید تابشی پر هیجان دارید.

مدیر بازدید : 74 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

    فال یک شنبه پنجم مرداد ماه سال 1393
    فروردين

    اكنون زمان خلاقيت، اجتماعي بودن و روابط احساسي است. به ميهماني هاي مختلفي دعوت مي شويد. بر مشكلات فائق مي آييد. سعي كنيد در انجام كارها سعي تان را بكنيد تا بعداً پشيمان نشويد.
    ارديبهشت

    دیدگاه بسیار خوبی به آینده دارید که این دیدگاه به نفع شماست.بهتر است به خودتان فرصتی بدهید تا جایی که امکان دارد به مسائل با دید واقعی نگاه کنید پیش از آنکه تصمیم بسیار مهمی بگیرید.
    خرداد

    امروز لازم است كمي مراقب باشيد زيرا ممكن است در محيط كار با يكي از افراد خانواده مشكل پيدا كنيد بنابراين بهتر است به زندگي خصوصي تان هم توجه بيشتري داشته باشيد در غير اين صورت محبوبيت خود را از دست مي دهيد. البته انتخاب آن با خودتان است.
    تير

    اگر دیروز خیلی زورگو بوده اید امروز عواقب آن را خواهید دید.پیشنهاد شما بسیار درست بوده است، اما به ضرر بعضی ها بوده.پیش از آنکه در مورد آن صحبت کنید کمی صبر کنید.
    مرداد  

   امروز بسيار خودماني شده ايد و مي خواهيد تا جايي كه امكان دارد، فضايي هماهنگ بيافرينيد. در حال حاضر ممكن است اختلاف با مردم را فراموش كرده و از همراهي آنها بيشتر لذت بريد تا اين كه با آنها دعوا كنيد. اگر شيري مجرد هستيد، تا آن جا كه مي توانيد بيرون از منزل برويد چرا كه ممكن است شخصي بسيار جذاب را ملاقات كنيد. حتي اگر نيمه ديگر خود را پيدا كرده ايد ممكن است بخواهيد كمي آزادانه تر عمل كنيد(ولگردي كنيد)، هرچند عميقاً معتقديد كه اين كار درستي نيست!
    شهريور

    اگر بتوانید در پشت صحنه فعالیت داشته باشید موفق تر هستید.بهتر است دیگران شما را به حال خود بگذارند.اگر کسی بخاطر تلاش های مستمر شما تشکر کند واقعاً شاد می شوید.
    مهر

    امروز پر از حس تفریح و ماجراجویی شده اید که شما را بسیار جذاب ساخته است.شخصی که شما به عنوان یک دوست همیشه روی او حساب می کنید ممکن است امروز وارد جریان زندگی شما بشود و حتی اگر چنین چیزی را دوست نداشته باشید شروع به چابلوسی و تملق گفتن راجع به شما کند.در برخی موارد،ممکن است به دوستی اجازه بدهید که شما را وادار به کاری هیجان انگیز کند که ناگهان باعث گرفتن تصمیمی عالی از جانب شما شود.
    آبان

    امروز مورد علاقه همه هستید.در محل کارتان تشویق می شوید وارتقاء رتبه یا پاداش می گیرید.ازنظر احساس نیز با یک نفر صمیمی تر می شوید.هر روز نمی توانید این هماهنگی و شادابی را داشته باشید بنابراین سعی کنید بهترین استفاده را از روزتان ببرید.
    آذر  

   امروز تمايل نشان بدهيد به يادگيري از ديگران چون خيلي چيزها است كه به شما ياد بدهند. اشتباه كردن قسمتي از يادگيري است كه به شما كمك مي كند تا راه براي يك زندگي مستقل و طبق سليقه تان باز شود. و بيائيد صادق باشيم آذريهاي عزيز، رسيدن به آن هدف ارزش كمي تحقير شدن را دارد.
    دي

    امروز سلول هاي خاكستري فعاليت هاي فوق العاده اي دارند. شما ايده هاي خلاقي داريد كه حتي در مورد كارهاي روزمره و خسته كننده هم ايده هاي نويي داريد و ديگران رمز اين موفقيت را از شما مي پرسند. فقط به آن ها بگوييد كه در ستارگان نوشته شده است و سپس لبخند بزنيد.
    بهمن

    روابط شما امروز بسیار درخشان است و به شما کمک می کند که با دیگران روابط خوبی برقرار کنید . اگر یک بهمنی واقعی هستید از این که با کسانی معاشرت می کنید که شناخت خوبی نسبت به شما دارند خوشحال می شوید زیرا نیاز به تعارف نیست و می توانید خودتان باشید.
    اسفند

    ممکن است احساس کنید که زندگی تان به کمی تکان نیاز دارد. می توانید شروع کنید واز روی هستی ایده آلتان تصویری رسم کنید و شما نمی توانید بدانید چه قابلیت هایی را دارید مگر این که خودتان را آزمایش کنید و حالا شما در موقعیت ایده آلتان هستید که ببینید از چه چیز ساخته شده اید.

مدیر بازدید : 81 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

                     نام ماه     فال شنبه چهارم مرداد ماه سال 1393
    فروردين     امروز بر كار و سلامتي شما تاكيد زيادي وجود دارد. در حال حاضر مي توانيد كارهاي نيمه تمام را انجام دهيد. سعي كنيد مراقب رفتارتان باشيد.
    ارديبهشت     امروز عطارد به برج اسد می رود . این قسمت از چارت شما به کارهای اجتماعی و تفریحی مربوط می شود . اگر به دنبال خانه جدیدی می گردید می توانید به دنبال آن باشید و سعی کنید از فرصت ها بهره مند شوید.
    خرداد     امروز بسيار فعال و هيجان زده هستيد اما اصلاً فكر نكنيد كه شب آرامي را در پيش رو داريد زيرا به هيچ وجه اين مسئله حقيقت ندارد. مهمان هاي ناخوانده برايتان مي رسند اما نبايد به آنها نشان دهيد كه خسته ايد، سعي كنيد با رويي خوب از آنها استقبال كنيد. البته شما دوست داريد پيش از آن كه مهمان بيايد همه چيز را آماده كنيد اما بد نيست گاهي هم سرزده باشد.
    تير     عطارد به برج سنبله می رود.این قسمت از چارت شما به همسایگان و برادر و خواهرتان مربوط می شود.شاید برای حل مسائل خانوادگی و یا همسایگان از شما کمک بگیرند.قبل از این که شروع کنید خوب فکر کنید ببینید چطور می توانید آن را حل کنید.
    مرداد     امروز بايد برروي مسائل مالي متمركز شويد و هم چنين به مدت 4 هفته به خوبي كار كنيد. بر اين علت كه امروز عطارد، سياره پول شما، به بخشي از چارت شما وارد مي شود كه در رابطه با مسائل مالي است. بنابراين شما بايد بسيار عاقلانه تصميم بگيريد كه چگونه از دارايي خود، استفاده مناسب كنيد. تحقيق و بررسي در اين رابطه طرح ها و كارهايي را به شما نشان خواهد داد كه كمك مي كند تا پولتان افزايش يابد. بعدها از اين كه قبلاً راجع به اين مسئله خوب فكر كرده ايد بسيار خشنود خواهيد شد.
    شهريور     امروز عطارد به برج شما می رود.بیشتر اهل صحبت هستید و می خواهید با همه گپ بزنید.اعتماد به نفس تان زیاد است و دوست دارید افکارتان را برای دیگران بازگو کنید.کمی هم انرژی منفی دارید که آزارتان می دهد اگر بیشتر بیرون بروید این انرژی کمتر می شود.
    مهر     آیا کارهایی را که در اواخر هفته پیش به تعویق انداخته بودید به یاد می آورید؟اکنون شما در وضیعتی هستید که می توانید آنها را انجام دهید و از اتمام آنها و خط زدن آنها از لیست کارهایتان لذت می برید.تعجب نکنید که افرادی که در موقعیتی بالاتر از شما هستند،امروز به شما علاقه مند شده و توجه می کنند.آنها حتماً مطالب خوبی را در مورد شما متوجه شده اند.
    آبان     عطارد وارد برج سنبله می شود این قسمت از چارت شما به فعالیت های گروهی و روابط دوستانه مربوط می شود.تصمیم دارید که فرصت های از دست رفته را جبران کنید زیرا اخیراً کمتر اجتماعی بوده اید،شاید تصمیم بگیرید با افرادی که مدت هاست ارتباط تان با آن ها قطع شده ارتباط برقرار کنید مخصوصاً اگر رابطه تان خیلی بد قطع شده باشد.اکنون زمان مناسبی است که هر آرزویی که دارید آن را به دست آورید.
    آذر     امروز وقتتان را با ديگران نگذرانيد چون به تنهائي به انجام كارهاي بيشتري مي رسيد. منظور ما كوچك كردن ديگران نيست(مقصود بد گفتن از ديگران نيست) ولي موضوع اينجاست كه شما ممكن است وقت با ارزش خود را هدر بدهيد. اگر تلفن هاي زياديست كه بايد بزنيد و يا نامه هايي كه بايد بنويسيد پس آنها را الان شروع كنيد چون ديگران منتظر خبري از شما هستند.
    دي     امروز عطارد وارد برج سنبله مي شود و دوستان شهريوريتان كمك هاي با ارزشي به شما مي كنند. شما دوستان شهريوري زيادي داريد زيرا هر دو، عنصر خاك هستيد و معناي دوستي را مي فهميد. هر دوي شما به بخش هاي قديمي علاقه داريد، واين تنها بهانه براي صحبتي دوستانه است.
    بهمن     هر چقدر امروز غیر قابل پیش بینی تر باشد بیشتر دوستش دارید . پس برای هر نوع تغییر یا وقفه در برنامه هایتان آماده باشید . اگر زندگی اجتماعی راکدی دارید گوشی تلفن را بردارید و برای بیرون رفتن قرار بگذارید تا وضعتان تغییر کند .;
    اسفند     عطارد به سنبله نقل مکان می کند. به شماره هم ردیفتان اگر شما به پشت گرمی شریک زندگی تان نیاز دارید فقط خواهش کنید.

مدیر بازدید : 136 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

ورزش متناسب با طالع شما بر اساس ماه تولد

نگاه نو به تناسب اندام، توجه به نشانه «برج ها» و وارد کردن آن ها در تمرینات ورزشی است.
بیشتر افراد برای مسائل عشقی و کاری به طالع بینی روی می آورند، اما در مورد ورزش چطور؟! حتی اگر شما با این عقیده موافق باشید که اجرام آسمانی می توانند تصمیمات و اتفاقات زمینی را از قبل خبر دهند، اما تأثیر آن ها روی تناسب اندام کمی غیر معقول به نظر می رسد. اما استفاده از طالع بینی دید تازه و جدیدی را به تمرینات ورزشی می بخشد و می توانید با توجه به نشان مخصوص ماه خود، ورزش مخصوص تان را انجام دهید.
وقتی شما خواستنی ها و نخواستنی ها و توانایی های طبیعی و ذاتی تان را بدانید، می توانید یک رژیم غذایی و ورزش را انتخاب کنید و انجام دهید. چون مناسب شماست و صرفاً به خاطر اینکه مربی بدنسازی شما اینطور می خواهد و می گوید این ورزش برای سلامتی و لاغر کردن تان مفید است. طبق نظریه ستاره شناسی، هر نشانه، قدرت و تمایلات خاص خودش را دارد؛ و تک تک نشانه ها با اعضای بدن در ارتباطند. در واقع، دانستن طالع ورزش و تناسب اندام به عادت های ورزشی قدیمی تان جان تازه ای می بخشد مخصوصاً اگر از انجام دادن حرکات تکراری خسته شده اید. وقتی حرکت ورزشی مناسب انجام می دهید، به جای اینکه فکر کنید ورزش کرده اید بیشتر برایتان جنبه بازی و تفریح خواهد داشت.
آن وقت است که از حرکات ورزشی لذت می برید و در عین حال بدنی سالم خواهید داشت.

برج فروردین (حمل)
نشان ویژه: بلند همتی و جاه طلبی
عضو تأثیرپذیر: سر
حرکت ورزشی ایده آل: حرکات بدنسازی با دستگاه به صورت کاملاً فشرده و حرکات کششی. فروردینی های پر انرژی و هدفمند می توانند در رقابت ها پیروز شوند و نتیجه بگیرند. مثلاً کیک بوکسینگ ورزش محبوب برج حمل است چون از رقابت و به کارگیری استراتژی در آن لذت می برند.

برج اردیبهشت (ثور)
نشان ویژه: استواری و استحکام.
عضو تأثیرپذیر: گردن
حرکت ورزشی ایده آل: بدنسازی با دستگاه، حرکات قدرتی ساده و حرکات کششی. متولدین برج حمل راحت طلب هستند و به همین دلیل از روابط پیچیده یا وسایل خیلی مجلل پرهیز می کنند و به جای آن ترجیح می دهند ساده رفتار کنند و سرشان در کار خودشان باشد. دو سرعت، دراز- نشست و برخی حرکات ایستاده کششی این افراد را سرحال می آورد. معمولاً نخستین جایی که با انجام این حرکات منقبض می شود و به آن فشار می آید گردن است پس مراقب باشید منطقه حساس را فشار ندهید.
برج خرداد (جوزا)
نشان ویژه: کنجکاوی
عضو تأثیرپذیر: شش ها
حرکت ورزشی ایده آل: مدیتیشن و حرکات ورزشی که بدن را با روح مرتبط کند.
با ذهنی پراکنده و فعال، متولدین جوزا نیاز بسیار زیادی به انگیزه و محرک دارند. پیاده روی و گپ زدن با دوستان، طبیعت اجتماعی این افراد را ارضا می کنند (و باعث عملکرد بهتر شش ها می شود) یا راه رفن روی تریدمیل در حال گوش کردن به موسیقی مورد علاقه، تا مغز شلوغ شما را کمی آرام کند. البته حواستان باشد حرکات آرام آخر ورزش را فراموش نکنید، آرام شدن برای شما ضروری است.

برج تیر (سرطان)
نشان ویژه: حساسیت
عضو تأثیرپذیر: شکم
حرکت ورزشی ایده آل: حرکات سبک، بدنسازی با دستگاه به طور منظم.
سرطان نشانی حساس و سخت گیر است که حرکات ورزشی نرم و سبک را ترجیح می دهد. می توانید بین شنا و دوچرخه ثابت در محیطی آرام یکی را انتخاب کنید. سرطان به شکم حکمرانی می کند، پس حرکات کششی و قدرتی مربوط به آن را زیاد انجام دهید تا احساس خوبی داشته باشید.

برج مرداد (اسد)
نشان ویژه: شکوه و جلال
عضو تأثیرپذیر: قلب
حرکت ورزشی ایده آل: یوگا قدرتی و هماهنگ کردن آن با هدف کوچک کردن شکم، ران و باسن اسد درخشان، عاشق تحسین شدن است.
افراد متولد برج اسد ژیمناستیک و بدنسازی دوست دارند، هر چه تعداد آینه ها بیشتر باشد، بهتر است. اما آنها محیط تمیز و سالم را می پسندند پس آنها را در سالن ورزشی یا اتاق بدنسازی را بدبو نمی توانید پیدا کنید. یوگای قدرتی دقیقاً با علاقه وافر این برج به حرارت، جور در می آید و این هماهنگی بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرار می دهد.

برج شهریور (سنبله)
نشان ویژه: هوش و فراست
عضو تأثیرپذیر: دستگاه گوارش
حرکت ورزشی ایده آل: پیاده روی قدرتی و حرکات ناحیه شکم
سنبله سخت گیر بسیار وسواسی و مشکل پسند است. متولدین سنبله از سالن های ورزشی کثیف متنفرند و بیشتر، ورزش هایی را ترجیح می دهند که در هوای آزاد باشد. پیاده روی های سریع و طولانی مدت، سوخت و ساز بدنتان را بالا می برد و قدرت تفکرتان را تقویت می کند. حرکات ورزشی ناحیه شکم و برخی حرکات یوگا باعث می شود سم ها از بدن خارج شوند و دستگاه گوارش تقویت شود.

برج مهر (میزان)
نشان ویژه: سازگار
عضو تأثیرپذیر: کمر
حرکت ورزشی ایده آل: طناب زدن
معمولاً متولدین مهرماه نیازی به کاهش وزن ندارند و بیشتر، وزن شان را متعادل نگاه می دارند. انجام حرکات ورزشی ناموزون آرامشتان را تهدید می کند.. مثل کلاس های بدنسازی که همیشه شما موقع اجرای حرکات، قدم هایتان را گم می کنید و گیج می شوید. حرکت هایی نظیر شکل روبه رو برای کمرتان مفید است و مناسب حالتان می باشد. حرکات موزون هم با طبیعت و ذات شما سازگار است.

برج آبان (عقرب)
نشان ویژه: قوی و مشتاق
عضو تأثیرپذیر: اندام های تولیدمثل
حرکت ورزشی ایده آل: مجموعه ای از حرکات ورزشی قدرتی
عقرب ها طالب شور و اشتیاق بسیار زیادی هستند یعنی هیچ ورزشی را تا عرق شان درنیاید، کامل نمی دانند. تمرینات ورزشی مثل کوهنوردی، یوگا قدرتی و تمرینات دسته جمعی، میزان اندورمین را همان طور که دوست دارید بالا می برد.

برج آذر (قوس)
نشان ویژه: ماجراجویی
عضو تأثیرپذیر: ران
حرکت ورزشی ایده آل: تمرینات روباز، کوهنوردی.
متولدین «قوس» یک ذخیره بسیار بزرگ انرژی دارند و عاشق ورزش های روباز هستند. پیاده روی، صخره نوردی، اسکی روی آب و روی برف تماماً ورزش هایی هستند که نیازها و احساساتتان را پاسخ می دهند و باعث ترقی و افزایش حس ورزشکاری تان می شود (البته ران هایتان را هم قوی و کشیده می کند). اگر شرایط برای ورزش های خارج از سالن فراهم نبود می توانید به سراغ کوهنوردی بروید.

برج دی (جدی)
نشان ویژه: ورزیده و ماهر
عضو تأثیرپذیر: زانوها
حرکت ورزشی ایده آل: بالا رفتن از پله، یوگا
متولدین برج جدی دریافته اند که اصرار و ممارست، نتیجه بخش خواهد بود. دوست دارید در همه زمینه ها فعالیت کنید، پس بدنسازی با دستگاه مثل دستگاه پله برایتان بسیار مناسب است. یوگا هم برای افزایش دقت تان بسیار مفید است. این ورزش ها باعث تقویت ماهیچه ها و عضلات دور زانو می شود.

برج بهمن(دلو)
نشان ویژه: خیال پردازی
عضو تأثیرپذیر: ساق پا
حرکت ورزشی ایده آل: هر نوع ورزشی خارج از قاعده و تکرار
از دستور دادن به دلوی ها بپرهیزید چرا که از دستور شنیدن متنفرند. بهتر است همه چیز را به صورت انتخابی به آنها بگویید. متولدین دلو عجیب و غریب هستند. مثلاً ممکن است به عنوان ورزش، لی لی بروند و واقعاً هم این کار را می کنند تا اینکه پرش را الگوی دیگران کنند. پس از آن سراغ کار دیگری می روند. البته از کلاس های ورزشی شلوغ هم به شدت دوری می کنند. بهتر است قبل از انجام حرکات مربوط به ساق پا، حتماً مچ پا و قسمت های دیگر آن را کاملاً گرم کنید و بیشتر از حد توان تان هم وزنه نزنید.

برج اسفند(حوت)
نشان ویژه: ایده آلیسم
عضو تأثیرپذیر: پا
حرکت ورزشی ایده آل: تنفس یک در میان با سوراخ های بینی، شنا و یوگای سبک و ملایم
قبل از هر چیز متولدین برج حوت نیاز به محیط ورزشی آرام و ساکت دارند، بدون ساعت، مربی پر سر و صدا و هرگونه تجهیزات دست و پاگیر و مزاحم. نشان ماهی، عاشق آب است پس بهترین پیشنهاد برای اسفندی ها انواع و اقسام ورزش های آبی است. تنفس یک در میان و متناوب سوراخ های بینی باعث آرام شدن ذهنتان می شود، در حالی که حرکات نشسته یوگا، نرمش و انعطاف پذیری بدنتان را حفظ می کند و پاها را استراحت می دهد.

مدیر بازدید : 67 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

طالع بینی براساس اول اسم

توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف “گ – پ – چ – ژ” باید به جای این حروف معادل فارسی آنها را قرار دهید – مثال : (ژ ، چ ، گ) = ج / (پ) = ب
دوستان مطالب فال و طالع بینی صرفا جنبه سرگرمی دارند -
“الف”
خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه رو و با همه ملاحظه کند و خونگرم می باشد و با همه کس زود صمیمی میشود و در زندگی در جنگ و جدال و گفتگو به سر میبرد و پیراهن سیاه بر او نامبارک می باشد و محنت بسیار می کشد و هر چه را طلب کند زود بیابد و مریضی وی همیشه در باد قولنج گردن وپهلو می باشد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ب”
فردی خوش قیافه و زیبا و با محبت و رفیق باز و همیشه مغرور و جیب او خالی و قدر مال دنیا را نداند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ت”
او فردی است خوش جهره و خوش اخلاق کم خواب و هرگاه مرتکب گناه میشود سریع توبه میکند و اگر دل کسی را برنجاند بسیار نگران و در پی آن است که دلجویی کند و همیشه احساس تنهایی عجیبی در خود دارد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ث”
فردی است ثابت قدم و پر اراده و در هر کاری ثابت قدم می باشد خوش اخلاق و پر عقل است و پیشانی او پهن میباشد و در زندگی هرگز محتاج نخواهد شد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ج”
فردی باشد زیبا و خوش اخلاق و با محبت و او همیشه از مریضی شکم رنج میبرد و این مریضی هر چند وقت یکبار اشکار میشود و دو وجه دارد یا سیاه چهره و قوی استخوان یا سفید پوست و بزرگ اندام و همیشه سرگردان و آشفته می باشد و از کار خود حیران است.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ح”
او فردی زیبا و خوش خلق و حق گو و کینه ای و حرف را در دل نگه دارد و همیشه در بحث و جدل وجنگ به سر میبرد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“خ”
فردی است زیبا چهره با چشمانی درشت با محبت و مقرراتی و هر چه سعی میکند رزقش بسیار شود موفق نمی شود و او فردی است عشقی و تنبل و کاهل در کارها و باید این کار را ترک کند تا در زندگی موفق و سر بلند شود.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“د”
او فردی با دیانت و پر فکر و بشاش و زیبا چهره و جنگجو است و قدر مال دنیا را نمی داند و همیشه در حال ترقی می باشد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ر”
زیبا و خوش اخلاق و با محبت و خونگرم و در هر کاری مقرراتی است و در زندگی برای او سحری می کنند و در زندگی شکست بزرگی می خورد و همیشه از درد سر و زانو در عذاب میباشد و نسبت به زندگی دلسرد می گردد و حیران و سر گردان میشود.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ز” ..
او فردی است خوش اخلاق میانه رو و آتشی و همیشه اطرافیان در پشت سر او بد گویی کنند و او فردی است طمعکار و زیبا چهره و خوش گذران و اگر ایمان خود را حفظ کند به هر مقام و منزلتی که بخواهد میرسد و دست او همیشه از پول دنیا تهی است.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“س”
او فردی میباشد پر استعداد و با ذوق و سلیقه و همیشه بهترین اجناس را انتخاب می کند و بسیار مغرور و متکبر میباشد و هر کاری که میل داشت انجام میدهد و با اطرافیان خود در نزاع و لجبازی بسر میبرد فردی باشد آتشی مزاج و همیشه در چشم اهل و اعیان پر هیبت به چشم میاید.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ش”
او فردی است مشفق و مهربان و جنگجو و عصبانی و خونگرم و زبان او تلخ است و هر چه در دنیا به او ضرر برسد از دست و زبان خود میخورد و اگر زبان خود را نگه دارد از بلا محفوظ میماند و بسیار لجباز است.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ص”
فردی است حرف شنو و دهن بین و هرکس هر حرفی را با او در میان بگذارد سریع باور میکند نترس و خشن و خوش اخلاق و با محبت و همیشه در حال ترقی و فکر میباشد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ض”
او فردی است خوش اخلاق و زیرک و دانا و کینه توز و همیشه نگرانی خود را در ظاهر بروز نمیدهد و پیشانی او پهن است و کمان ابرو دارد و در کارها بسیار دقیق میباشد و هرگز یاد خدا را فراموش نمی کند و به دنبال هر کار زشتی توبه می کند و فردی زرنگ است.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ط”
او فردی است پاک و خوش اخلاق و عشقی و خوش گذران و خونگرم و پیراهن سیاه بر او خوشایند نیست و دوستی بسیار میکند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ظ”
او فردی است که ظاهر و باطنش یکی است و خشک و مقرراتی میباشد و اطرافیان پشت سر او بد گویی کنند و قدر مال دنیا را نداند و در سینه و اعضا خالی دارد که نشان اقبال است و دنبال دوست رود و خواهان آن است که با دوستان تفریح کند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ع”
او فردی باشد بلند مرتبه و پر گذشت و خوش اخلاق و بخشنده و مقرراتی و خشک و او هرگز قدر مال دنیا را نمیداند و در دوستی با دیگران پاینده و متعصب و در اول زندگی رنج بسیار کشد و قدر مال دنیا را نداند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“غ”
زیبا چهره با گذشت و خشک و مقرراتی و احساس نا امیدی کند در فکر میرود و به گذشته و آینده خود می اندیشد دانا و عالم است و زندگی را با صلح و صداقت دوست دارد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ف”
او فردی است آتش مزاج و تند خو و جاهل و زیبا چهره و جنگ جو و خون گرم و نترس از ناحیه هر چند وقت یک بار مریض و رنج میکشد و در زندگی چند بار شکست میخورد ولی در آینده به مقام و منزلت خوبی میرسد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ق”
فردی است قادر وتوانا و زیرک و دانا و در هر کاری نقشه بسیار میکشد و موفق میشود هم زیباست و هم خوش اخلاق و فردی است خوش گذران و قدر مال دنیا را نداند و گاه گاهی با ملایمت و یا خصومت برخورد میکند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ک”
او فردی است زیبا و خوش اخلاق و زیرک و دانا و زیرک و خشک و مقرراتی و زبان او تلخ است و همیشه دیگران از زبان او در عذاب میباشند با یک کلمه حرف دیگران را برنجاند و همیشه در حال ترقی و فعالیت باشد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ل”
فردی است زیبا چهره و خوش اخلاق و یکدنده و همیشه جدایی اختیار کند و غرور خاصی دارد قدر مال دنیا را نمی داند و همیشه متعصب اطرافیان نزدیک خود میباشد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“م”
خوش اخلاق و با محبت و خون گرم و نترس و همیشه اطرافیان پشت سرش بد گویی کنند و در روبرو از او تعریف و تمجید کنند او فردی باشد خوش چهره و چشمان درشتی دارد و در کارهای خود همیشه کاهلی دارد و زود عصبانی میشود و سریع خاموش میشود عشقی میباشد و در تمام کارها تقاضای کمک کند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ن”
او فردی است زیبا و خوش اخلاق و کینه توز و دم دمی مزاج میباشد گاهی اوقات بسیار خوب و گاهی اوقات بسیار بد و مقرراتی و خشک میشود همچون قاضی میباشد و در حقوق خود و دیگران به میزان برخورد کند. ..
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“و”
فردی است که همیشه به دیگران کمک می کند و گاهی مغرور میشود و زبان بد پشت سر او باشد و دیگران بدی او را میگویند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ه”
او فردی است که همیشه اطرافیان را امر و نهی کند و زیبا چهره و تند خو و آتشی مزاج و طبع او گرم میباشد.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
“ی”
او فردی است پر فکر و زیبا و با هر کس در افتد بر او غالب گردد دم دمی مزاج میباشد و گاهی بسیار خوب و گاهی بسیار خشک و مقرراتی است او فردی است چهار شانه و از مریضی شکم گاه گاهی رنج میبرد.

مدیر بازدید : 89 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 تعيين شخصيت شما با استفاده از تاريخ تولد !

در صورتيكه تاريخ تولد شما در:
اول فروردين ماه باشد سياه هستيد.
بين دوم فروردين تا 11 فروردين باشد ارغواني هستيد
بين 12 تا 21 فروردين باشد. شما سرمه اي است
بين 22 فروردين تا 31 فروردين باشد نقره اي هستيد.
بين يكم ارديبهشت تا 10 ارديبهشت باشد سفيد هستيد.
بين 11 ارديبهشت تا 24 ارديبهشت باشد شما آبي هستيد.
بين 25 ارديبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائي رنگ هستيد.
بين 4 خرداد تا 13 خرداد باشد شما شيري رنگ هستيد.
بين 14 خرداد تا 23 خرداد ماه باشد شما خاكستري هستيد.
بين 24 خرداد تا دوم تير ماه باشد شما رنگ خرمائي هستيد.
سوم تير ماه باشد رنگ شما خاكستري است.
بين 4 تير ماه تا 13 تير ماه باشد شما قرمز هستيد.
بين 14 تير ماه تا 23 تير ماه باشد شما نارنجي هستيد.
بين 24 تير ماه تا سوم مرداد ماه باشد شما زرد هستيد.
بين 4 مرداد ماه تا 13 مرداد باشد شما صورتي هستيد.
بين 14 مرداد تا 22 مرداد باشد شما آبي هستيد.
بين 23 مرداد تا يكم شهريور باشد شما سبز هستيد.
بين 2 شهريور تا 11 شهريور باشد شما قهوه اي هستيد.
بين 12 شهريور تا 21 شهريور باشد شما كبود رنگ هستيد.
بين 22 شهريور تا 31 شهريور باشد شما ليموئي هستيد.
متولدين يكم مهر ماه زيتوني هستند.
بين 2 مهر تا 11 مهر ماه ارغواني هستيد.
بين 12 مهر تا 21 مهر ماه شما رنگ سرمه اي داريد.
بين 22 مهر ماه تا يكم آبان ماه شما نقره اي هستيد.
بين 2 آبان تا 20 آبانماه باشد شما سفيد هستيد.
بين 21 آبانماه تا 30 آبانماه باشد رنگ شما طلائي است.
بين يكم آذر ماه تا 10 آذر ماه باشد شما شيري رنگ هستيد.
بين 11 آذر ماه تا 20 آذر ماه باشد شما خاكستري هستيد.
بين 21 آذر تا 30 آذر باشد شما خرمائي رنگ هستيد.
متولدين اول ديماه نيلي رنگ هستند.
بين دوم دي ماه تا 11 دي ماه باشد رنگ شما قرمز است.
بين 12 دي ماه تا21 دي ماه باشد شما نارنجي هستيد.
بين 22 دي ماه تا 4 بهمن ماه باشد شما زرد هستيد.
بين 5 بهمن تا 14 بهمن ماه باشد شما صورتي هستيد.
بين 15 بهمن تا 19 بهمن ماه باشد شما آبي هستيد.
بين 20 بهمن تا 29 بهمن ماه باشد شما سبز هستيد.
بين 30 بهمن تا 9 اسفند ماه باشد شما قهوه اي هستيد.
بين 10 اسفند تا 20 اسفند باشد شما كبودي رنگ هستيد.
بين 21 اسفند تا 29 اسفند باشد ليمويي هستيد.
--------------------------------------------------------------------
قرمز
با نمك و دوستداشتني، مشكل پسند اما هميشه عاشق.......و
اينطور بنظر ميرسد كه مورد محبت نيز باشيد. با روحيه و
بشاش اما در همان زمان ميتوانيد بد اخلاق هم شويد
قادريد با مردم بسيار خوب و با ملاطفت برخورد كنيد و اين
همان عشقي است كه ميتواند در راهي كه در پيش داريد
همراهتان باشد
آدمهايي را كه راحت صحبت ميكنند دوست داريد اين آدمها
باعث ميشوند احساس راحتي بيشتري داشته باشيد.
شيري رنگ
اهل رقابت و بازي دوست. دوست ندارد ببازد
ولي هميشه بشاش است.
شما قابل اعتماد و امين هستيد و خيلي علاقه داريد وقت
خود را بيرون بگذرانيد، با دقت عشقتان را انتخاب ميكنيد
و بسادگي عاشق نمي شويد اما وقتي او را يافتيد تا مدتهاي
طولاني دوستش خواهيد داشت.
نيلي
شما بيشتر متوجه نگاهتان هستيد و استانداردهاي بالائي در
انتخاب عشق داريد. هر راه حلي را با دقت و تفكر انتخاب
مي كنيد و بسيار بندرت مرتكب اشتباه احمقانه ميشويد
دوست داريد رهبر باشيد و به راحتي مي توانيد دوستان جديد
پيدا كنيد.
خاكستري
جذاب و فعال هستيد، شما هرگز احساستان را پنهان نمي كنيد
و هر آنچه را كه درونتان است آشكار مي سازيد. اما ضمنا
ميتوانيد خودخواه هم باشيد. مي خواهيد مورد توجه باشيد و
نمي خواهيد بطور نا برابر با شما برخورد شود. ميتوانيد
روز مردم را روشن كنيد. شما ميدانيد در زمان مناسب چه
بگوييد و خوش اخلاق هستيد.
سبز
خيلي خوب با افراد تازه كنار مي آييد. در واقع آدم
خجالتي اي نيستي اما گاهي اوقات با كلماتت به عواطف مردم
آسيب مي رسانيد. دوست داريد تا مورد توجه و علاقه كسي
باشيد كه دوستش داريد ولي اغلب تنهاييد و به انتظار فرد
مورد نظرت مي مانيد.

طلائي
شما ميدانيد چه چيزي درست و چه چيزي نادرست است. آدم
بشاشي هستيد و زياد بيرون ميرويد. بسيار سخت ميتواني فرد
مورد نظرت را پيدا كني اما وقتي او را يافتي تا ساليان
متمادي دوباره عاشق نمي شوي.
صورتي
شما همواره در تلاشيد تا در هر چيزي بهترين باشيد و دوست
داريد به سايرين كمك كنيد. اما بسادگي قانع نمي شوي.
داراي افكاري منفي هستيد و در جستجوي عشقي شورانگيز
مانند آنچه در قصه هاست هستيد.
زرد
شما شيرين و بيگناهيد ، مورد اعتماد بسياري از مردم ،
و داراي رهبريتي قوي در ارتباطاتتان هستيد. شما خوب تصميم
ميگيريد و انتخاب درستي در زمان مناسب مي گيريد. همواره
در افكار داشتن روابط عاشقانه بسر مي بريد.
خرمائي
باهوشيد و ميدانيد چه چيزي درست است. ميخواهيد همه چيز
را مطابق ميل خود كنيد كه گاهي ميتواند بدليل عدم توجه
به نظر ديگران مشكل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور
هستيد. وقتي فرد مورد نظرتان را يافتيد برايتان دشوار
است فرد بهتري پيدا كنيد.
نارنجي
در مقابل اعمالتان مسئوليت پذير هستيد، مي دانيد چگونه
با مردم رفتار كنيد. همواره اهدافي براي دستيابي به آنها
داريد و حقيقتا براي رسيدن به آنها تلاش ميكنيد ، فردي
آماده رقابت هستيد. دوستانتان برايت بسيار مهم هستند و
قدر آنچه را كه داريد ميدانيد، گاهي اوقات واكنشتان
زيادي شديد است و علت آن نيز احساساتي بودنتان است.
ارغواني
اسرار آميز هستيد، بهيچوجه خودخواه نيستيد ، زود و آسان
نظرتان جلب ميشود. روزتان با توجه به خلقتان ميتواند
غمگين يا خوش باشد. بين دوستان محبوب هستيد اما ميتوانيد
دست به عمل احمقانه اي نيز بزنيد ، بسادگي امور را
فراموش ميكنيد. بدنبال شخصي هستيد كه قابل اعتماد باشد.
ليموئي
آرام هستيد، اما بسادگي عصباني مي شويد. به آساني حسادت
مي ورزيد و در مورد چيزهاي كوچك اعتراض ميكنيد، نمي
توانيد به يك كار بچسبيد اما داراي شخصيتي هستيد كه
اعتماد و علاقه همه را جلب ميكند.
نقره اي
خيال پرداز و بامزه ايد ، دوست داريد چيز هاي جديد را
بيازماييد. علاقه داريد خود سازي كنيد و بسادگي مي
آموزيد، براحتي ميتوان با شما صحبت كرد و شما نصايح خوبي
ميدهيد. وقتي موضوع دوستي است متوجه ميشويد نمي توان به
كسي اعتماد كرد، اما وقتي دوستان واقعي خود را يافتيد تا
پايان عمر به آنها اعتماد ميكنيد.
سياه
شما يك مبارز هستيد و داراي انگيزه ايد. اما تغيير در
زندگي را نمي پسنديد. زماني كه تصميمي گرفتيد، روي
تصميمتان تا مدتها پاي مي فشاريد. زندگي عشقي شما نيز
توام با مبارزه است و مثل همه نيست.
زيتوني
شما روشن قلب و آدم گرمي هستيد. همراه خوبي براي فاميل و
دوستانيد. خشونت را نمي پسنديد و ميدانيد چه چيزي درست
است. شما مهربان و بشاش هستيد اما بسادگي به مردم حسادت
نورزيد.

قهوه اي
فعال و ورزشكاريد ، براي ديگران مشكل است كه به
شما نزديك شوند. زماني كه متوجه ميشويد نمي توانيد به
چيزي كه ميخواهيد دستيابيد ،‌ بسادگي تسليم شده آنرا رها
ميكنيد.
آبي
اتكا به نفس كمي داريد و خيلي ايرادي هستيد. هنرمند
هستيد و دوست داريد عاشق شويد ، اما ميگذاريد عشقتان از
دستتان برود چون در اين مورد از مغزتان فرمان ميگيريد نه
از قلبتان.
سرمه اي
شما جذابيد و عاشق زندگي خود هستيد ، نسبت به همه
چيز داراي احساسي قوي هستيد و خيلي زود گيج ميشويد
زماني كه از دست شخص يا اشخاصي عصباني مي شويد برايتان
مشكل است آنها را ببخشيد.
سفيد
شما آرزو و اهدافي در زندگي داريد زود حسادت مي ورزيد
نسبت به ديگران متفاوت و گاهي اوقات عجيب هستيد اما همه
اين حالت شما را دوست دارند.
كبود
احساسات شما بسادگي و ناگهاني تغيير ميكند اغلب تنها
هستيد ، مسافرت را دوست داريد. انسان صادقي هستيد ولي
حرف مردم را زود باور ميكنيد. يافتن عشق براي شما سخت
است و گمگشته عشق هستيد.

مدیر بازدید : 88 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)
فال عطسه در ایام هفته ?!

 توجه: اعدادی که مشاهدده می‌کنید، مربوط به ساعات روز می‌باشند. مثلا بین 6 تا 7 صبح.

جمعه

5شنبه

4شنبه

3شنبه

2شنبه

1شنبه

شنبه

 

کمی صبر کن

نامه دریافت میکنی

خواب تو را می بیند

 یک خیال

روز بدی داری

کمی صبر کن

روز خوب میگذرد

6-7

فامیل میشوید

دیدارغیر منتظره

درموردت کنجکاوی میکند 

مواظب دوستانت باش

همان می آید

امروز خوشحالی

مواظب کارهایت باش

7-8

زیبایی امامغرور

جوابش رابده

مغرورنباش

دررویایی هستی ولی نمیدانی

زدست1 نفر ناراحت می شوی

دیدار

مطمئن باش دوستت دارد

8-9

به مسافرت میروی

صحبت مهمی میشود

اتفاقی برایت می افتد

خوابهایت به حقیقت می پیوندد

به تو فکرمیکند

می خواهد تو را ببیند

خوشحالی

9-10

با او رابطه برقرار میکنی

دوست دارد تو را ببیند

هرگز فراموشت نمیکند

با او رابطه برقرار میکنی

دیداربا کسی که دوستش داری

باتوصحبت میکند

نامه دریافت میکنی

10-11

اولین عشقش هستی

دیدار

به تو فکر میکند

از خوابی وحشت داری

به تو می اندیشد

دوستت دارد

دعوا میکنی

11-12

صحبت درباره توست

خبر خوش

هوشیار باش

غمگینی

به آرزویت میرسی

مواظب خودت باش

دیدار

12.13

به میهمانی میروی

دلت پیش اوست

به تو احترام میگذارد

بیش از حد کنجکاوی

به آرزوهایت میرسی

به گذشته فکر کن

دیدار با کسی

13-14

عاشق او میشوی

دوستت دارد

به حرف مردم اعتماد دارد

فامیل میشوید

طرفداری از تو

زیبا به نظر می رسد

یک اتفاق بد

14-15

او را میبینی

اذیتش نکن

از تو خوشش می آید

به زیبائیت نناز

یک سختی در راه داری

عجله در دوستی داری

مهربانی می بینی

15-16

مطمئن باش اولین عشقشی

بعدازظهر خوشی داری

درست فکر کن

به فکر آرزوهای گذشته ات باش

دوستت دارد

در کارهایت کمی ناراحتی

یک روزخوب و عالی

16-17

خیانت کار نباش

مواظب اوقات باش

یک خبر جدید

دیدار با کسی که دوستش داری

صحبت در مورد توست

در کارهایت به تو کمک می کند

به تو قکر میکند

17-18

ازدواج

کسی تو را دوست دارد و تو نمیدانی

دوست عزیزت می آید

نامه ای دریافت میکنی

ازدواج

صبور باش

برای او ارزشمندی

18-19

اگر باکسی درددل می کنی مراقب باش

هیچ اتفاقی نمی افتد

در تکاپویی

منتظری

تهدید

منتظر باش

کمکش کن

19-20

در رنج و سختی قرار می گیرد

به کارهایش فکر کن

بعدازظهر خوشی داری

به فکر فردا باش

دیداربا کسی که سالها اورا ندیده ای

خیانت      می کنی

دیدار غیر منتظره

20-21

کمی درباره خودت فکر کن

خیانت کار نباش

صحبت درباره توست

مضطربی

یک شب ترسناک

صحبت در مورد توست

درباره تو صحبت میکند

21-22

به حرف مردم اهمیت نده

دیدار

منتظر کسی هستی

کسی راجع به تو حرف می زند

یک اتفاق خوب

به رفتارت اهمیت می دهد

درباره تو صحبت کرده

22-23

مواظب خودت باش

خوش بختی

ازدواج

به فکرت می رسد

خوابهای خوش

خواب خوشی می بینی

در خواب تو را می بیند

23-24

مدیر بازدید : 81 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

فال روزانه 16 / 04 / 1393

فروردین

یک روز بسیار عالی در پیش دارید. فکرتان کاملا باز است و می توانید به خوبی در مورد کارها و آینده خود برنامه ریزی کنید. از این فرصت عالی برای نشان دادن توانایی های خود استفاده کنید. با در نظر گرفتن داشته ها و مهارت هایی که دارید، برای پیشرفت بیشتر در زندگی برنامه ای دقیق تعیین و بر اساس آن رفتار کنید. امروز همه انرژی ها در اختیار شما هستند. در مورد مسایل احساسی، شاید کمی زودرنج شده باشید و همه چیز خیلی سریع به شما بربخورد. اما بدانید این حس ها زودگذر هستند و با صبوری امروز را شب کنید. حرفی نزنید که ناراحتی به وجود بیاورید. در عوض این را بدانید با انرژی زیاد می توانید همه کارهای عقب افتاده را به انجام برسانید.

اردیبشهت

بد نیست امروز را به خود اختصاص دهید و در مورد نیازها و خواسته های خود کمی تعمق کنید. فهرستی از هر آنچه می خواهید برای خود تهیه و آنها را اولویت بندی کنید. می توانید با یک برنامه ریزی درست و دقیق، برای رسیدن به اهداف خود راه های بسیار سریع و مناسب بیابید. جزئیات و موانع احتمالی را فراموش نکنید. از نظر روحی و درونی کمی شکننده و زودرنج شده اید که موقتی است. با مثبت نگاه کردن به مسایل و اطرافیان می توانید از این ناراحتی ها دور شوید. با عشقتان همکلام شوید و با مهربانی و صبر با هم در مورد نیازهای خود حرف بزنید. با اینکه در کار بسیار موفق ظاهر خواهید شد اما در مسایل احساسی کمی ناراحتی وجود دارد که برطرف می شوند.

خرداد

امروز عقل و احساستان در یک فاز هستند. این به شما کمک می کند تا تصمیمات درست اتخاذ کنید و برای هر مشکل یا مانعی، یک راهکار بسیار مناسب بیابید. درک عالی شما از مسایل زیاد است. می توانید منتظر رویدادهای ناخواسته اما شاد و عالی باشید. شاید بد نباشد بعدازظهر را بیرون از خانه و در جمع افراد جدید سپری کنید. اگر مجرد هستید شاید در میان این افراد با کسی آشنا شوید که حس خوبی به او دارید. اگر در ارتباط احساسی با کسی هستید، شاید کمی دچار ناراحتی و دلخوری شده باشید. اما این را بدانید شما کمی زودرنج هستید و مشکلاتی که از آن یاد می کنید به آن بزرگی نیستند. آرام باشید و در صبوری روز خود را شب کنید. در مورد مسایل کاری می توانید نتیجه تلاش های اخیر خود را دریافت کنید.

تیر

امروز تا حد زیادی زودرنج و آسیب پذیر هستید. این استرس ها بسیار نمایان هستند و نمی توانید آنها را مخفی کنید. بهتر است خودتان باشد و ادا در نیاورید. در زندگی لحظه هایی هستند که انسان احساس ناآرامی دارد. اما نگذارید این حال دوام داشته باشد. شاید بهتر باشد بیرون بروید و در اجتماع باشید. از مشورت دیگران نیز برای بهبود کارهای خود کمک بگیرید. در مورد مسایل عاطفی بیهوده دعوا راه نیندازید. با این همه حساسیت احتمال مشاجره زیاد است. اما اگر جلوی زبان خود را بگیرید، می توانید یک روز بی دردسر را تجربه کنید. اما برای معامله های کاری می توانید روی تفکرات و تصمیمات درست خود حساب کنید.
 
مرداد

امروز همه چیز بر وفق مراد شما است. می توانید از این همه انرژی خوب به نفع خود بهره بگیرید. کارهای عقب افتاده را به انجام برسانید. یا اگر در نظر دارید، پروژه جدیدی را آغاز کنید، امروز فرصت مناسبی است. خیلی خوب می توانید احساسات خود را در کنترل داشته باشید. اگر در رابطه احساسی خود دچار کمی سردرگمی هستید، آن را خیلی بسط ندهید. نگذارید مسایل کوچک و بی اهمیت ذهن شما را بدبین یا خراب کنند. کمی حساس و زودرنج شده اید. اگر خیلی به آن بها ندهید و صبوری خود را حفظ کنید، هیچ مشاجره یا ناراحتی میان شما و شریک عاطفیتان ایجاد نخواهد شد. شاید در محیط کار مساله ناراحت کننده یا شایعاتی وجود دارد، به آنها بها ندهید و تا از صحت چیزی مطمئن نشده اید، بیهوده خود را دچار استرس نکنید.

شهریور

امروز می توانید سفره دل خود را با خیال راحت پیش دوستان باز کنید. وقتی شما بتوانید با صداقت در مورد حس های خود حرف بزنید، به دیگران نیز این فرصت را داده اید تا بیشتر احساسات خود را با شما در میان بگذارند. امروز از هر دونظر عقل و احساس در یک اندازه هستید و بنابراین لازم نیست در مورد اشتباه کردن هراسی داشته باشید. از این فرصت برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. در مورد ارتباط با فرد مورد علاقه تان، تا اندازه ای از او دلخور هستید. البته بخشی از آن به حساس و زودرنج بودن شما نیز برمی گردد. اما بهتر است امروز را از هم دور باشید تا این حس ها از میان بروند. ایده های کاری خوب خود را یادداشت و در فرصت مناسب از آنها استفاده کنید.
 
مهر

یک روز عالی در انتظار شما است. امروز این قدرت را دارید تا از همه موانع به خوبی عبور کنید و برای رسیدن به اهداف، نقشه های اساسی بکشید. علاوه بر مسایل منطقی، همه احساساتتان نیز در مشت شما هستند و می توانید به خوبی آنها مدیریت و کنترل کنید. انرژی های جسمی و روحی زیاد شما کمک می کند تا کارهای عقب افتاده را به درستی انجام دهید. حتی خانه خود را مرتب و سازمان دهی کنید. اما در مورد رابطه عاطفی، کمی از شریک عاطفی خود دلخور هستید. شاید به دلیل رویدادهای روزهای گذشته باشد. هر چه هست، این را در نظر داشته باشید شما نیز تا اندازه ای زودرنج و آسیب پذیر شده اید و هر مساله کوچکی می تواند به راحتی موجب ناراحتیتان بشود. فرصت شناس باشید و در مسایل کاری راه های پیشرفت بیشتر را بیابید

آبان

بهتر است از بلندپروازی دست بردارید و به دنیای واقعی برگردید. بهترین فرصت برای مرور کارهایی که قبلا انجام داده اید و کارهایی که باید انجام دهید، امروز است. کمی با خود خلوت کنید و برای آینده بهتر و یافتن راه های سریع تر برای پیشرفتت تصمیم گیری کنید. شاید بد نباشد در رفتار حرفه ای خود تغییراتی ایجاد کنید. می توانید با کمی ترفند، مهارت های خود را بروز دهید. در مورد مسایل احساسی، بسیار مستعد بحث و ناراحتی هستید. از این شرایط دوری کنید. حساسیت زیاد امروز شما می تواند یک مشاجره بیهوده را به وجود بیاورد. اگر از شریک عاطفی خود دور باشید برای هر دو بهتر است.

آذر

ذات هوشیار و تیزهوشی دارید. می توانید فرصت ها را تشخیص دهید و از آنها به نفع خود بهره بگیرید. امروز بیش از هر زمان دیگری ذهنتان باز است و می توانید ایده پردازی های خوبی هم داشته باشید. در پروژه های کاری، مهارت ها و توانایی های خود را نشان دهید. با افرادی که مخالف شما هستند با صبوری رفتار کنید. به طور کلی در اجتماع حاضر باشید. اگر عشقتان کج خلقی می کند، به دلیل حساسیت روحی بالایی که امروز دارید، شاید بیهوده مشاجره ای ایجاد شود. توصیه می کنیم با صداقت و صراحت با یکدیگر حرف بزنید و هر گونه سوتفاهمی را از رابطه خود بردارید. شاید لازم باشد فقط شنونده باشید.

دی

اگر در جمعی حاضر بودید که در مورد فرد غایبی حرف های ناراحت کننده مطرح می شد، بهتر است شما زبان به دهان بگیرید و در حرف های آنها شرکت نکنید. هرگز حرفی که جلوی روی طرف نمی گویید را پشت سر او بیان نکنید. ممکن است این حرف به گوش او برسد و مقدمات ناراحتی میان شما ایجاد شود. ایده های کاری خوبی که در سر دارید را اجرایی کنید. در مورد آنها با همکاران خود حرف بزنید و مقدمات بهبود شرایط را فراهم کنید. در مورد رابطه احساسی خود اما شاید امروز خیلی موفق نباشید. شما بسیار زودرنج شده اید و نمی خواهید از موضع خود کوتاه بیایید. این می تواند موجب دلخوری و بحث بشود. صادق و صبور باشید تا روزتان خراب نشود.

بهمن

پیش از هر کار یا اقدامی، باید منفعت خود را در نظر بگیرید. اگر فکری در سر دارید که باید انجام بشود،  حتما آن را اتجام دهید. اگر فردی از نزدیکان به کمک شما نیاز دارد حتما در کنارش باشید اما این را در نظر داشته باشید که هرگز نباید خود را قربانی نیازهای اطرافیان بکنید. خوب است امروز را در اجتماع باشید تا با افراد جدید آشنا شوید. در میان آنها ممکن است با فردی از جنس مخالف آشنا شوید که فاز فکری مشابه شما دارد. در محل کار مراقب حرف هایی باشید که به زبان می آورید. در معاشرت نیز مراقب باشید. برخی از افراد فقط در صدد ضربه زدن به اطرافیان هستند.

اسفند

از اینکه بدون فکر کاری را انجام دهید، اجتناب کنید. با کمی تمرکز، ذهن خود را آزاد و آرام کنید. می توانید با کمی تامل در مورد کارهای خود، نقاط ضعف و قوت خود را بیابید. مشکلات را برطرف و به سوی موفقیت بیشتر روانه شوید. در انجام کارها و اجرایی کردن ایده ها می توانید به قلب خود اعتماد کنید. در مورد مسایل احساسی، کمی زودرنج شده اید و این می تواند هر آن موجب تنش و مشاجره میان شما و فرد مورد علاقه تان بشود. از هر نوع موقعیتی که احتمال دعوا دارد بپرهیزید تا یک روز معمولی اما آرام در کنار شریک عاطفی خود داشته باشید.

مدیر بازدید : 84 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

فال روزانه 15 / 04 / 1393

فروردین

امروز باید در برابر رویدادها تفکر عمیق تری داشته باشید. هر مساله ای که روی می دهد باید به درستی و با فکر باز در مورد آن تصمیم گیری و آن را برطرف کنید. از یک طرف می خواهید کارهای خود را با انرژی بسیار پیش ببرید و از طرف دیگر عصبی و نگران هستید و بدون هیچ استراتژی درستی کارها را انجام می دهید. بهتر است به جای اینکه تنهایی کارها را پیش ببرید از دیگران و ایده ها و نظرهای آنها نیز کمک بگیرید. در مورد مسایل احساسی نیز بسیار دوست دارید برای آینده خود تصمیم گیری کنید. اما به جای آن بهتر است روی هماهنگی و تفاهم بیشتر با شریک عاطفی خود تمرکز کنید. اگر مجرد هستید، امروز برای آشنایی با فرد جدید فرصت خوبی است. انرژی ها شما را با فرد مناسبی آشنا می کنند.


اردیبشهت

امروز می توانید با انرژی بسیار در هر محفلی بدرخشید. البته تغذیه سالم را نیز در دستور کار خود قرار دهید. برای این منظور شاید به فروشگاه میوه و سبزیجات سالم بروید و سبد خود را از انواع مواد ارگانیک پر کنید. اگر خودتان باغچه دارید نیز احتمالا بیشتر زمان خود را در کشت و باغبانی سپری خواهید کرد. اگر در مسایل عاطفی خود برنامه ریزی خاصی دارید یا تصمیم گیری مهمی انجام داده اید، امروز نمی توانید آن را تغییر دهید. شاید بهتر باشد هر دو با هم در مورد علایق و تصمیماتتان حرف بزنید و رابطه خود را بهبود ببخشید.

خرداد

حس خلاقیت شما امروز بسیار بالا است. می توانید ایده های بسیار خوبی داشته باشید. آنها را یادداشت کنید تا در زمانی مناسب از آنها استفاده کنید. حتی شاید همین امروز برای خرید ابزار لازم برای اجرای کردن تفکرات خود بیرون بروید. البته از نظر روحی کمی حساس و زودرنج خواهید بود. اما خیلی سخت نگیرید و بگذارید انرژی های امروز بگذرند. در مورد مسایل عاشقانه، احساس بسیار خوبی خواهید داشت. اما این را بدانید برای اینکه رابطه خوبی با شریک عاطفی خود داشته باشید، ابتدا باید خودتان و نیازهای خود را با درستی بشناسید. برای اینکه روحیه بهتر و فکر باز داشته باشید باشگاه بروید و ورزش را به برنامه دایمی خود تبدیل کنید.

تیر

امروز احتمال دارد با دوستان یا همکاران خود دورهمی داشته باشید و در مورد موضوع مشخصی با یکدیگر حرف بزنید. از نظر اجتماعی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید به خوبی سخنرانی کنید. شما به خوبی می دانید چه حرفی را در چه موقعی باید بیان کنید و  این به بهبود موقعیت اجتماعی شما کمک بیشتری می کند. شاید بد نباشد در خلال صحبت های جدی، کمی شوخی و تفریح نیز داشته باشید. امروز را دوست دارید در خانه استراحت کنید و در مورد ایده های ذهنی خود در مورد رابطه عاشقانه تان فکر کنید. می توانید در کنار هم و با همفکری یکدیگر برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید نیز احتمال آشنایی با فرد مناسب زیاد است.
 
مرداد

بهتر است امروز را در خانه نمانید و بیرون بروید. پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. بیهوده وقت خود را در خانه هدر ندهید. اگر بی حوصله و کسل هستید، باید با انرژی های این فاز مبارزه کنید و خودتان را به هر ترفندی شده است بیرون بکشید تا حالتان بهتر شود. در اجتماع بودن امروز برایتان بسیار خوب است. شاید خوب باشد بیشتر زمان خود را برای بهبود رابطه عاشقانه خود صرف کنیدو اخیرا مشکلات و سوتفاهماتی میان شما برقرار بوده است که می توانید با همفکری و صحبت با یکدیگر بخش بزرگی از آن را برطرف کنید. از لحاظ احساسی در شرایط خوبی هستید و این می تواند در مسیر هدف به شما کمک بسیاری کند.

شهریور

احتمال دارد از ابتدای صبح احساس کرختی و بی حوصلگی داشته باشید. اما بیهوده در رختخواب نمایند. به هر ترفندی شده خود را بلند کنید، دوش آب گرم بگیرید و از خانه بیرون بروید. با خوراکی های مناسب و سالم می توانید سموم بدن خود را دفع کنید و تا حد امکان آب میوه های طبیعی بنوشید. عصرهنگام نیز با دوستان یا همکاران خود برنامه ریزی کنید و بیرون بروید تا در جمع و شلوغی باشید. این کارها باعث می شوند تا روحیه بهتری داشته باشید. در مورد مسایل احساسی نیز، بسیار رمانتیک هستید. به همین دلیل، خوب است زمان خود را با فرد مورد علاقه تان سپری کنید و از انرژی های مثبت جاری در هوا نهایت استفاده را ببرید. اگر مجرد هستید، امروز ممکن است با فردی بسیار جذاب و جالب آشنا شوید.

مهر

صبح بسیار خوب و شادی را آغاز می کنید. می توانید برای بیشتر کردن این همه انرژی خوب، به استخر، باشگاه یا ماساژ بروید و حسابی به خودتان استراحت بدهید. یا شاید بیرون رفتن و خرید کردن نیز بتواند برای بهتر شدن حالتان موثر باشد. بعدازظهر را نیز می توانید کارهای عقب افتاده خود را به انجام برسانید . در مورد مسایل احساسی نباید انتظار یک روز بسیار رمانتیک یا عاشقانه را داشته باشید. البته منظور این نیست که حالتان در کنار معشوق خوب نخواهد بود، اما فقط یک روز معمولی اما آرام را در کنار یکدیگر تجربه خواهید کرد.

آبان

امروز را سعی نکنید با جریانِ رویدادهای زندگی مبارزه یا برخلاف آنها قیام کنید. بهتر است روی انجام کارهایی که تصور می کنید درست است تمرکز کنید با آسایش خیال به سمت جلو پیش بروید. شاید بد نباشد زمانی به گشت زدن در خیابان و میان مغازه ها سپری کنید. البته همه این حس ها و روحیه که یادکردیم مخصوص صبح تا ظهر هستند و در بعدازظهر روحیه دیگری خواهید داشت. در مورد مسایل احساسی شاید تصور کنید که با شریک عاطفی خود تفاهم ندارید، اما این طور نیست و فقط کمی سوتفاهم میان شما به وجود آمده است. امروز پبش از هر نوع تصمیم گیری، درست فکر کنید. یا تا حد امکان هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید.

آذر

از ابتدای صبح بسیار تمایل دارید برای یک بعدازظهر متفاوت برنامه ریزی کنید. اگر از قبل با دوستان یا خانواده برای شرکت در یک مراسم یا مهمانی خانوادگی برنامه ریزی کرده و قول داده اید، نمی توانید آن را تغییر دهید. بهتر است بر سر حرف خود بمانید و به قولی که داده اید احترام بگذارید. در زمانی که تنها هستید، می توانید روی پروژه های ذهنی خود تمرکز کنید و برای اجرایی کردن آنها راهکار مناسب بیابید. در مورد مسایل احساسی نیز با شرکتان همدل شوید و با هم برای آینده تصمیم گیری کنید. اما هیچ چیز را قطعی نکنید.

دی

کاری که مدت های طولانی نمی توانستید به انجام برسانید، امروز به مراحل بسیار خوبی می رسد. می توانید با خیال راحت برای اتمام آن تلاش کنید و بالاخره نتیجه تلاش های این همه مدت را ببینید. بهتر است بعدازظهر تنها در خانه نمایند. با دوستان یا خانواده بیرون بروید و از در جمع بودن و انرژی های خوب اطرافیان استفاده کنید. اگر مجرد هستید، شاید بتواند در میان دوستان یا شرکت در جمع های اجتماعی با فردی آشنا شوید که همه جانبه با روحیات شما جور است و می توانید در کنار او حس های خیلی خوبی داشته باشید.

بهمن

امروز بهتر است برای تفریح و رفتن به اطراف شهر برای خود برنامه ریزی کنید. با دوستان یا اعضای خانواده بعدازظهر را برای یک پیک نیک چند ساعته اختصاص دهید. در ابتدای روز نیز می توانید به کارهای اداری یا مسوولیت های خود رسیدگی کنید و با انرژی های خوبی که در هوا جاری است می توانید امید این را داشته باشید که همه کارهایتان به درستی و کامل و بی نقص انجام می شوند. در مورد مسایل عاشقانه، با شریک عاطفی خود رابطه بسیار خوبی خواهید داشت. می توانید در کنار هم هر نوع سوتفاهمی را برطرف کنید و با همفکری یکدیگر برای آینده ای بهتر برنامه ریزی کنید.

اسفند


احتمال اینکه روز پرهیجان و پر اتفاقی در پیش داشته باشید زیاد است. البته همه آنها جنبه مثبت دارند و جای نگرانی نیست. بهتر است لباس های خوب خود را بپوشید و بیرون بروید. در فضاهای اجتماعی همچون خیریه های می توانید شرکت کنید تا با افراد جدید آشنا و دوست شوید. در این این غریبه ها شاید با فردی آشنا شدید که از نظر احساسی روی شما تاثیر خوبی گذاشت. این شهامت را خواهید داشت تا با او قرار ملاقات بگذارید و شاید بتوان  دوستان بسیار خوبی برای هم باشید. اگر فردی در زندگی شما هست، همه چیز بسیار خوب و عالی پیش می رود و می توانید از آرامش و هیجانات مثبت در کنار یکدیگر شاد و خوشحال باشید.

مدیر بازدید : 97 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

     نام ماه     فال جمعه سیزدهم تیر ماه سال 1393
    فروردين     امروز عطارد به برج اسد مي رود. اين قسمت از چارت شما به مسائل مربوط به خلاقيت، فرزندان و لحظات خوب مربوط مي شود. شايد هم تغييراتي دراين موارد ايجاد شود.
    ارديبهشت     عطارد به برج اسد می رود . این قسمت از چارت شما به خانه و خانواده مربوط می شود. به نظر می رسد تعداد مهمان هایی که به دیدن شما می آیند تمام نشدنی نیست . از معاشرت و غیبت با آنها لذت می برید و به همه خوش می گذرد.
    خرداد     امروز عطارد به برج اسد مي رود، بنابراين اگر دوست مردادي داريد مي توانيد با آنها مشورت كنيد يا لحظات خوبي را با آنها بگذرانيد امروز تغييرات كوچكي صورت مي گيرد و صحبت هايي هم مي شود. اگردوستان را به خانه دعوت كرده ايد آنها از شما سپاسگزار مي باشند.
    تير     امروز افکارتان به روابط خارجی مشغول است و اگر به تعطیلات می روید به نظر می رسد اوقات خوبی خواهید داشت.اگر نمی توانید فرصتی برای سفر پیدا کنید،می توانید از هر چیز خلاق و غیرمعمول و جالب لذت ببرید.
    مرداد     خبر خوش اين است كه امروز عطارد، سياره پول شما، وارد علامت خودتان يعني شير مي شود. اين امر، به شما كمك مي كند كه پول را به سمت خود هدايت كنيد و هم چنين اين فرصتي عاليست كه آنها را در كارهايي مفيدتر به كار بياندازيد. هم چنين شما بيش از هميشه، پر حرف شده ايد و زمان هايي است كه بايد دهانتان را كيپ كنيدتا از گفتن چيزهايي كه گفتنشان خيلي مناسب نيست، جلوگيري كنيد. اين كار ساده اي نيست، ولي در هر حال از بروز برخي اشتباهات لفظي جلوگيري مي كند.
    شهريور     امروز عطارد به برج اسد می رود.کمی آرام و ساکت هستید.کمتر دوست دارید در مورد افکارتان برای دیگران صحبت کنید.در هر صورت اگر به کسی اعتماد کامل دارید می توانید رازهایتان را برایش بیان کنید.شاید هم بخواهید آن ها را در دفترچه خاطرات خود بنویسید و در جای امنی نگهدارید.
    مهر     شروع به بازی کنید و درخواهید یافت در جاهای بالا دارای دوستانی هستید.شاید آنقدر خوش شانس باشید که شخصی از طرف شما انجام کارها را بر عهده بگیرد و درحالیکه خود شما هنوز از این موضوع خبر ندارید.گر چه در این زمان خیلی از مسائل پشت پرده است که با این حال شما از خیلی از آنها مطلع هستید.
    آبان     امروز در تضاد هستید زیرا نمی توانید بین چیزی که دیگران از شما انتظار دارند وچیزی که خودتان تمایل دارید ارتباط برقرار کنید.از بین بردن این تضاد کار راحتی نیست و باید با دقت رفتار کنید.برای حل آن می توانید به گذشته رجوع کنید و جواب تان را بدست آورید.
    آذر     اگر شما واقعاً به علامت ماه تان وفاداريد هيچوقت احتمال ندارد كه شما زيادي طلب مالكيت بكنيد. پس امكان دارد كه تعجب كنيد كه چرا اينقدر احساس وابستگي به عزيزان خود مي كنيد و احساسشان را برايشان بيان مي كنيد. قطعاً عريان ساختن محبت تان در اين زمان روابط تان را تقويت مي كند و احساس امنيت عاطفي بيشتري به شما مي دهد.
    دي     عطارد امروز به برج اسد مي رود. مي توانيد، البته اگر بخواهيد، در زمينه بيمه نامه يا رهن منزل سود بهتري داشته باشيد. بسيار تيز و باهوش هستيد و هيچ كس نمي تواند سرتان كلاه بگذارد.
    بهمن     سیارات امروز توجه شما را به تامین مالی و احساسی معطوف می کنند و این فرصت را به شما می دهند که در رابطه با اهمیت آنها برای خودتان ارزش گذاری کنید . امروز روز فوق العاده ای است که با دوستان تان باشید زیرا شما ذاتاً می دانید که چه طور آسایش و آرامش را برایشان فراهم کنید و به آنها فرصت می دهید تا درباره احساسات شان صحبت کنند . همچنین زمان مناسبی است برای معاشرت کردن با شخصی که مایلید او را بیشتر بشناسید .
    اسفند     عطارد امروز به داخل برج اسد نقل مکان می کند و ممکن است الهام بخش شما در گرفتن یک طرح تازه مهیج شود و چرا نه ؟ بعد از همه جذابیت و ماه حوت مانند نان و پنیر به هم می آیند . شما می توانید سعی کنید بعضی از امور اداری تان را که نادیده گرفته بودید تمام کنید.

مدیر بازدید : 105 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

نام ماه
             فال چهار شنبه یازدهم  تیر ماه  سال 1393
   
فروردين
   
ديگران بدون هيچ فكري كارها را به شما واگذار مي كنند و باعث تعجب شما مي شوند، يك نفر راهي را از نظر كاري و يا آرزويتان پيش پاي شما قرار مي دهد.
   
 ارديبهشت
   
سعی کنید گذشته را فراموش کنید . همسر و دوستان شما همیشه دلسوز و مهربان نیستند . اگر چه فعالیت های خلاقانه جدید شما را سرگرم می کند و لحظات خوبی برایتان فراهم می کند.
   
خرداد
   
امروز افراد و شرايط غير معمول و جالبي پيش مي آيد مهم است كه باز فكر كنيدو انعطاف پذير باشيد واز تجربيات گذشته استفاده كنيد تا از اين روز فوق العاده بيشترين استفاده را ببريد. اگر امروز كارهاي روزانه را انجام مي دهيد و تمام شب را تلويزيون تماشا كنيد بعداً حتماً پشيمان مي شويد و تنها خودتان را مقصر مي دانيد.
   
تير
   
بهترین زمان است تا با افرادی که دوست شان دارید،توجه کنید.اگر به شخصی تا حدی بی توجهی کرده اید امروزآن را جبران کنید.آنها به شما می گویند که تصمیم داشتند با شما صحبت کنند بنابراین به حرف هایشان خوب گوش کنید.
   
مرداد
   
امروز جزئيات و ريز مطالب را مورد توجه قرار مي دهيد و از اين كه سر از هر كاري در بياوريد(كه اخيراَ دردسر ساز بوده است) احساس لذت خواهيد كرد هم چنين در اين زمان، از حل كردن معماها لذت خواهيد برد، ولي سعي كنيد كه از طرح كلي هر مطلبي را در نظر بگيريد، وگرنه در مخمصه افتاده و آن قدر به جزتيات خواهيد پرداخت كه كل را نمي بينيد.   

شهريور

یکی از دوستان انتقادگر است و شما نیز متقابلاً همین رفتار را در پیش می گیرید.سعی کنید زود بر این موضوع غلبه کنید در غیر این صورت تا آخر روز ذهن تان درگیر مسائل جزئی خواهد بود.اگر واقعاً عصبانی هستید بروید بیرون و کمی قدم بزنید.   
مهر

امروز مردم نصایح بی شماری برای شما دارند و اصرار دارند که به آنها گوش دهید.حتی اگر انگیزه ای راجع به آن چه می گویند ندارید،اگر بگذارید آنها به نصیحت کردن شان ادامه دهند،باعث می شوید که آرامش و صلح برقرار بماند.به علاوه،آنها ممکن است بعضی از نکات مثبت را عنوان کنند.حتی اگر شما مغرورتر از این حرف ها باشید که این مساله را تصدیق کنید.
   
آبان

امروز تمایل دارید احساسات تان را بیان کنید.این موضوع برا ی روابط  دوستانه بسیار مفید می باشد.لازم است بدانید که احساسات تان هر لحظه قوی تر می شود.   

آذر

امروز انرژي هاي سياره اي خيلي نامنظم و گيج هستند. پس سعي كنيد كه منظور اصلي تان است را به زبان بياوريد و واقعاً آنچه را مي گوئيد حقيقت داشته باشد. تا وقتي كه ترس داشته باشيداز اين كه فقط از حق و حقيقت صحبت كنيد قادر خواهيد بود كه از يك درگيري با موقعيت مشكل با يكي از نزديكترين و عزيزترين كسان خود پرهيز كنيد. محض رضاي خدا احساس خود را پنهان نكنيد چون آن مي تواند يك اختلاف را دامن بزند.
   
دي
   
ستارگان سرگرمي و تفريح خاصي را برايتان فراهم مي كنند و مي توانيد امروز عصر با دوستانتان به خارج از شهر برويد و روحيه تان را عوض كنيد. وشايد بخواهيد كمي آزادانه تر رفتار كنيد و هيچ كس به شما نمي گويد كه اين كار را نكنيد.   
بهمن

امروز تصمیم گرفته اید که کارها را سریعتر انجام دهید و وقتتان را با هر چند تا کاری که پیدا کنید پر می کنید . اگر قصد خرید دارید انگیزه زیادی برای خرید وسایلی دارید که بیش از حد مورد نیاز هستند و بیش از بودجه خود خرج خواهید کرد . همچنین شاید پیغام یا تماسی تعجب آور از طرف شخصی داشته باشید که از شما دور است .
   
اسفند

ممکن است آن را یک اشاره ای به معنای محبت تشخیص دهید اما امروز این یک تعبیر خطاست. شما در دستیابی خیالی تان هستید اما بعضی ها فکر می کنند اگر شما یک اینچ به آنها عرضه کنید یک یارد از آنها خواهید گرفت . ممکن است لازم باشد که دقیقاً هجا کنید که منظور شما چیست .

مدیر بازدید : 83 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

نام ماه                      فال سه شنبه دهم  تیر ماه  سال 1393
فروردين
امروز ماه در برج جدي كامل است. اگر دوست متولد دي داريد بهتر است مدتي از اودوري كنيد زيرا بداخلاق، زودرنج و بي توجه است. زمان خوبي براي انجام كارهاي نيمه تمام است.
 ارديبهشت
امروز ماه در برج کامل است .این قسمت از چارت شما به تحصیلات عالیه و کارهای مربوط  به خارج که کمی مشکل است مربوط می شود اگر سعی کنید همه چیز را به خوبی بررسی کنید بنابراین جایی برای نگرانی نیست می توانید راحت باشید و از شرایطی که ستارگان برایتان ایجاد می کنند سود ببرید.

خرداد
امروز ماه در برج جدي كامل است. اين قسمت از چارت شما به كارهاي بزرگ، فعاليت هاي گروهي و رابطه هاي شما مربوط مي شود. اما خيلي مراقب باشيد. چشم هايتان را كاملاً باز كنيد و مطمئن باشيد كه اشتباه نمي كنيد.

تير
حالا که مشکلات و سوءتفاهم ها برطرف شده است زمان خوبی برای شروع جدید است.چرا همکارتان را به یک ناهار یا نوشیدنی بعد از کار دعوت نمی کنید؟می توانید بیش از آن چیزی که فکر می کردید با هم تفاهم دارید.با وجود ماه کامل در برج مخالف شما برج جدی، شاید امشب آنطور که انتظارش را دارید آرام نباشد.
مرداد
امروز ماه كامل است و تاثير به سزايي روي كار و شلامتي شما دارد. اگر در حال حاضر، نارضايتي اي در زندگي شما وجود دارد كه فكر مي كنيد اوضاع، بهتر از اين مي توانست باشد، ببينيد كه براي اصلاح آن امروز چه مي توانيد بكنيد. زمان هايي كه ماه كامل است فرصت هاي خوبي است به اهدافي كه داريم،‌نزديك شويم. پس ببينيد كه چگونه مي توانيد كارها را سروسامان دهيد. پس م يتوانيد سراغ مطالب بعدي برويد.

شهريور
امروز ماه در برج جدی کامل است.باید به همسرتان اهمیت دهید و اگر مشکلی دارید،برطرف کنید.راحت تر از آنچه هست که فکر می کنید بنابراین درنگ نکنید.اگر برنامه ای خلاق دارید  آنرا اجرا کنید حتماً موفق می شوید.

مهر
امروز ماه کامل است و در علامت خاکی بز کوهی می باشد.این بدان معنا است که شما باید تصمیمی سخت راجع به خانه و خانواده تان اتخاذ کنید به خصوص اگرمی دانید که در این بین موجب ناراحتی کسی شده اید.هم چنین ممکن است در این زمان شما بتوانید تعادل بهتری بین کار و وظایف خانه تان برقرار کنید تا این که همواره روی یکی از آنها تمرکز کنید و نگران یکی دیگر از آنها باشید.همان طور که خودتان متوجه شده اید،این راهی نیست که ثمربخش باشد.
   
آبان

امروز عقلانی تر فکرمی کنید.معاشرت با افراد هم فکرسودمند و مفید می باشد.سعی کنید در رابطه با مسائل خودتان با یک دوست مشورت کنید و از این موضوع نترسید.
   
آذر
امروز در خانه دي ماه يك ماه كامل است كه خانه پول و منابع مالي است. امور مالي شما ممكن است جهش خوبي داشته باشد كه حس اعتماد براي خريدن چيزي كه مدتها چشمتان بدنبالش بوده را به شما مي دهد. خوشبختانه، فعلاً درمورد بودجه خود خيلي واقع بين هستيد پس احتمال خرج كردنتان كم است.

دي
ماه در برج خودتان(جدي) كامل است. اگر اخيراً كمي ناراحتي داشته ايد اكنون احساس آرامش مي كنيد. هميشه تمايل داريد كه احساساتتان را پنهان كنيد و استرس باعث مي شود كه سرسخت تر از هميشه شويد. شايد كمي به نظر خودتان بي خيال برسيد، اما از يك پيغام كاملاً شگفت زده مي شويد.
بهمن
امروز ماه کامل در دی قرار دارد که به قسمت نسبتاً مرموز چارت شما مربوط می شود . بنابراین شاید دچار ترس های غیر عقلانی می شوید که در حقیقت هیچ نوع پایه و اساس حقیقی ندارند . شاید وسوسه شوید که افکارتان را برای کسی بازگو نکنید اما می دانید  که گفتن مشکلات به دیگران باعث می شود که نیمی از مشکلات  حل شود و عاقلانه است که به این نصیحت عمل کنید.
   
اسفند
بدر ماه در برج خاکی شما را وادار می کند تا درباره یک رابطه منحصر به فرد فکر کنید. این می تواند یک دوستی تصادفی باشد اما به نظر می رسد که خیلی بیشتر از برخورد در نگاه است . اگر شما مطئن نیستید که آن را جدی بگیرید بهتر است سریع عذرخواهی کنید.

مدیر بازدید : 71 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

فال روزانه 09 / 04 / 1393

فروردین
اجازه ندهید تا رویدادهای امروز باعث شوند تصور کنید رابطه شما با فردی که دوستش دارید تمام شده است. شاید کمی اوضاع خوب نباشد اما همه اینها بحران های زودگذر هستند و به زودی برطرف خواهند شد. خیلی زود در مورد همه چیز تصمیم نگیرید و اجازه دهید این انرژی های منفی برطرف شوند. برای تغییر بهتر است با یکدیگر حرف بزنید و این کار بسیار به شما کمک خواهد کرد. آگاهی شما از نحوه زندگی و محل زندگی دیگران این مزیت را دارد که باعث می شود بیشتر در مورد آنها تحقیق و مطالعه کنید. دوست دارید از انرژی های خود برای پیشرفت بیشتر در کار و زندگی استفاده کنید. از مشورت دیگران هم کمک بگیرید. تا حد امکان نیز ذهن خود را از مسایل بیهوده خالی کنید تا تصمیم گیری های درستی داشته باشید.  
اردیبشهت
فرصت این که درآمد خود را افزایش بدهید بسیار زیاد است. امروز می توانید در کار خود بسیار خودنمایی کنید و به همین واسطه نیز پیشرفت کنید. با انگیزه و اعتماد به نفس به جلو پیش بروید و از همه ابزار لازم برای محقق کردن اندیشه های خود بهره بگیرید. می توانید امروز به بهترین شکل برنامه ریزی داشته باشید و برای روزهای عالی خود را آماده کنید. در مورد مسایل عاطفی هم اگر مشکلی میان شما و فرد موردعلاقه تان وجود دارد، با حرف زدن برطرف خواهد شد. از انرژی های موجود برای بهبود اوضاع کمک بگیرید. حتی می توانید برای زندگی بهتر و پیشرفت در کار نیز با عشقتان مشورت کنید. همفکری با او برای آینده شما بهتر است.
خرداد
اگر بحث ها و ناراحتی های کوچک در زندگی عاشقانه شما وجود دارند، نباید خیلی به آنها بها دهید. این مسایل موقتی و زدگذر هستند و اجازه ندهید تا در رابطه شما تاثیر منفی بگذارند. عقب نشینی نکنید و ناامید نباشید، با صداقت به جلو پیش بروید و بدانید این ناراحتی ها برطرف خواهند شد. خیلی دوست دارید مسافرت بروید و دوستان جدید بیابید. شاید بعدازظهر با افراد جدیدی آشنا بشوید و ملاقات های جالبی داشته باشید. با روحیه حساسی که دارید امروز بسیار مستعد این هستید که بیهوده از هر چیزی ناراحت شوید. اما در این دام گرفتار نشوید. یک روز عالی در انتظار شما است و باید ذهنتان را از افکار پوچ خالی کنید.
تیر
امروز اخباری در مورد افزایش حقوق دریافت خواهید کرد. شاید حتی پیشنهاد شغل جدید داشته باشید. از این فرصت های عالی استفاده کنید دیگران دوست دارند در این مسیر به شما کمک کنند و شما نیز می توانید به آنها اعتماد کنید. امروز کاملا به اطراف و اتفاقات خوش بین هستید. انرژی بسیاری نیز دارید که فرصت های بسیار عالی برای شما به وجود می آورد. در مورد رابطه احساسی، شاید امروز هر دو طرف مشغول کارهای خود باشید و نتوانید زمان زیادی را با یکدیگر سپری کنید. اگر می توانید برای هم وقتی بگذارید و مشکلاتی که میانتان وجود را با مشورت یکدیگر برطرف کنید. 
مرداد
امروز با درک بالایی که دارید می توانید بسیاری از کارهای خود را پیش ببرید. حس همدردی با دیگران در شما بسیار زیاد است و این کمک می کند تا ارتباط بهتری با دوستان داشته باشید. در ضمن، می توانید از نظر احساسی به اطرافیان خود تسکین خاطر بدهید. به طور کلی، این انرژی های خود باعث می شوند تا به فرد مورد علاقه خود نیز از نظر عاطفی نزدیکی بیشتری داشته باشید. فرصت های عاشقانه متعددی در انتظار شما است. به طوری که هرگز تصور هم نمی کردید این رویاها به واقعیت بدل شوند. هر دو می توانید به یکدیگر از نظر فکری و روحی کمک بسیاری کنید.
شهریور
امروز با همه وجود دوست دارید به دوستان یا اعضای خانواده خود کمک کنید. به نظر می رسد اطرافیان به همفکری و درک خوب شما از مسایل نیاز دارند. نظرات و حتی احساسات شما برای آنها بسیار ارزشمند است. در پروسه همفکری رساندن به دیگران خودتان نیز حس بسیار خوبی خواهید داشت و شاید از این همه انرژی مثبت که در قلبتان به وجود می آید خودتان نیز تعجب کنید. با این رویدادهای مثبت به هیچ وجه نباید تعجب کنید که رابطه عاشقانه شما با سرعت زیادی به جلو پیش برود. اگر قرار است برای نخستین بار فردی را ملاقات کنید، سعی کنید خودتان باشید. نگرانی شما این است که شدت هیجانات باعث نشود رفتاری داشته باشید که در خور نیست اما نگران نباشید. 
مهر
امروز احساس می کنید بسیار منطقی و باهوش هستید و می توانید همه جوانب زندگی و کار را به درستی بررسی کنید. به واسطه ارتباطات جدیدی که خواهید داشت، با افرادی آشنا می شوید که تفکرات بسیار ارزشمند و جالب دارند و می توانند در تعیین اهداف کاری درست به شما کمک برسانند. شاید یکی از دوستان شما به همدردی و شنیده شدن حرف هایش نیاز داشته باشد، شما این توان را دارید و به او کمک کنید. از این روز عالی لذت ببرید. این به شما بستگی دارد که از این همه کارت امتیاز که در اختیار دارید چگونه استفاده کنید. فردی که دوستش دارید را با شوخی یا جدی به اشتباه نیندازید و سعی کنید تا حد ممکن صادق و وفادار باشید.
آبان
یکی از دوستان نزدیک یا اعضای خانواده دچار مشکل مالی شده است. همین موجب می شود تا در کار و حرفه خود بیشتر کنکاش کنید تا ببینید آیا راهی برای کمک کردن به او وجود دارد. علاوه بر اینکه از نظر روحی می توانید به این فرد کمک کنید، شاید بتوانید نظرات منطقی و کاربردی نیز به او ارائه دهید تا بتواند از این مشکل رهایی پیدا کند. شما دیدگاه خوبی به آینده دارید. پس آن را دریغ نکنید. از نظر عاطفی نیز شانس با شما یار است. همه چیز آن طور که می خواهید پیش می رود. امروز این فرصت را دارید تا با فردی آشنا شوید که برای طولانی مدت می توانید روی دوستی و مهربانی او حساب کنید.
آذر
امروز با افراد جدیدی آشنا می شوید و در مورد مسایل کاری، مالی و حرفه ای با آنها وارد صحبت می شوید. این افراد دیدگاه های ارزشمند و مفیدی دارند و می توانند به شما کمک بسیاری کنند. شاید لازم باشد برخی از نظرات آنها را یادداشت کنید و برای برنامه ریزی های آینده خود از آنها بهره بگیرید. مطالعه نیز در این زمان بسیار به کمک شما می آید. در کنار فرد مورد علاقه خود می توانید آرامش را احساس کنید و لحظه های زیادی را در سکوت و زیبایی سپری کنید. انرژی های موجود در هوا هر دو شما را بیشتر به هم نزدیک می کند و این فرصت خوبی برای شکرگزاری است.
دی
خلاقیت و درک بالایی که امروز دارید موجب می شود تا استعدادهای بیشتری از خود بروز دهید. شما توان داستان گویی دارید. حتی شاید در موسیقی نیز استعدادهای شگرفی داشته باشید. از این همه خلاقیت که در ذهن شما جاری شده است استفاده کنید. آنها را یادداشت کنید. هر ایده ای که دارید را با کارشناس آن حوزه در میان بگذارید تا بتوانید نتایج ارزشمندی از آنها دریافت کنید. امروز این فرصت را نیز دارید تا رابطه خود با معشوق را به سمت بهبود و صمیمیت بیشتر پیش برانید. برای این کار باید ابتدا مشکلات موجود را با مهربانی و همفکری یکدیگر برطرف کنید.
بهمن
حرکت رو به جلو، کلید امروز است. شما امروز بسیار هیجان زده و البته خوش بین هستید و می توانید در مورد اهداف خود با فکری باز تصمیم گیری و برای آنها برنامه ریزی کنید. امرژی های مثبت . آشنایی با افرادی که در حوزه کاری شما شناخته شده و کارشناس هستند نیز شما را به سوی موفقیت بیشار سوق می دهند. از دوستان و اطرافاین نیز می توانید مشورت بگیرید. امروز با شریک عاطفی خود در یک فاز فکری مشترک هستید و می توانید با هم در مورد آینده تصمیمات درستی اتخاذ کنید. انرژی های امروز این شهامت را به شما می دهند تا ایده های ناب ارایه دهید و بتوانید هیجان این رابطه را بیش از قبل کنید.
اسفند
الهام و خلاقیت کلیدواژه های امروز شما هستند. شما امروز می توانید رویاهایی را محقق کنید که دیگران حتی تصور آن را هم نمی توانند بکنند. امروز انرژی بسیاری دارید و نباید آن را هدر دهید. از دیگران کمک و مشاوره بگیرید تا با کمترین میزان خطا به سمت موفقیت پیش بروید. برای محقق کردن ایده های خود خوب است از تجربه گذشتگان نیز بهره بگیرید. در مورد مسایل عاطفی نیز شاید بد نباشد تغییراتی در رابطه خود ایجاد کنید. به طور مثال، برای هیجان بیشتر این رابطه برنامه های جالب بگذارید و مثلا با هم به مکان هایی  بروید که قبلا نرفته اید، یا کارهایی را انجام دهید که تجربه آن را ندارید.

مدیر بازدید : 87 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

فروردين
    شايد امروز با يك نفر مشكل پيدا كنيد. نمي توانيد عصبانيت خود را پنهان كنيد. اگر يكي از روابط احساسي تان اخيراً با مشكل رو به رو شده بود اكنون همه چيز درست مي شود.
 ارديبهشت
    امروز به نظر می رسد حساستر از همیشه هستید همسرتان به این حساسیت اهمیت می دهد و رضایت شما را جلب می کند.
خرداد
    امروز مراقب باشيد، تنها راهي است كه مي توانيد تصميم درستي بگيريد، هم در مورد مسائل مالي و هم مسائل شغلي و خصوصي سعي كنيد نقشه يا طرحي را كه به طور اتفاقي به دست مي آوريد، امكانات آن را هم ببينيد.
تير
    در محل کار سوت می زنید؟به خاطر داشته باشید که اگر بیش از حد سروصدا کنید دیگران از شما می خواهند که ساکت شوید.اما شما به کسی اجازه نمی دهید حال و هوای امروزتان را خراب کند.
مرداد
    امروز شما بسيار مايليد كه علاقه خود را به برخي از افراد خاص زندگي تان، نشان دهيد. هم چني ممكن است متوجه شويد كه فرد خاصي، نظري خاص به شما دارد، پس شما مي توانيد آماده يك رابطه رمانتيك، با او باشيد. رفتن به تئاتر و سينما نيز مي تواند، كمك كند كه خنده شادي بر صورتتان نقش بندد.
شهريور
    در این زمان برخلاف همیشه فردی احساسی هستید.شاید با کسی که دوستش دارید خداحافظی کنید و این موضوع ناراحت تان کند.ازفکر کردن به گذشته و یا ناراحتی های احساس غم و اندوه می کنید.
مهر
    آیا مشتاق چیزهایی هستید که مردم دیگر به آنها اهمیت نمی دهند،به نظر می رسد امروز صفات عالی و طبیعی در شما بیدار می شود.نه این که شما به این امر اهمیت می دهید،بلکه تنها با توجه به ملایمت به آن این اتفاق خواهد افتاد.به نظر می رسد که امروز شخصی به خصوص وارد مدار زندگی تان خواهد شد،انگار که امروز از وسط جمعیت پدیدار می شود،واقعاً نظر شما را جلب خواهد کرد..
آبان
    به دیگران احترام بیشتری می گذارید و خواسته هایشان را بیشتر از قبل می پذیرید.این رفتار روابط شما را محکم تر می کند اما سعی کنید بیش از حد توان تان تقاضاهای آن ها را قبول نکنید.شاید در حرف بتوانید راحت تر بپذیرید اما به هنگام عمل با مشکل روبرو می شوید.
آذر
    ستاره ها امروز درجه اعتماد به نفس شما را جهشي به جلو مي دهند و شما را در يك روحيه بسيار مثبت قرار مي دهند. اعتقادتان به خودتان در واقع واگيردار است و هم كساني كه در اطراف شما هستند در حضور شما روحيه شان بهتر مي شود. اين روحيه خوب تا آخر شب به نظر مي رسد كه با شما خواهد بود پس سعي نكنيد شب را زود تمام كنيد و بخوابيد. كمي زندگي كنيد.
دي
    ژوان: فعاليت هايي هستند كه در پس پرده به سود شما انجام مي پذيرند، بنابراين اگر از جزئيات باخبر شديد كه تا حالا نمي دانستيد، ايراد نگيريد. اجازه دهيد همه چيز حركت طبيعي خود را در پيش بگيرند و خودتان را به دست جريان تغييرات بسپاريد
بهمن
    بهمنی عزیز شما استقلالتان را دوست دارید اما شخصی از افراد خانه میل زیادی به آزادی احساسی دارد و این موضوع باعث بروز عکس العمل های پیچیده ای از طرف شما می شود . شاید شگفت زده شوید اگر بفهمید که احساس حسادت قوی در وجودتان دارید که از آن بی خبر بوده اید اما به جای این که تظاهر کنید که همه چیز روبراه است سعی کنید بیشتر در رابطه با احساسی که دارید صحبت کنید.
اسفند
    ‌شما با اشتیاق و پر انرژی نجوا می کنید. ممکن است از رفتار یکی از همقطاران یا آشنایان متحیر شوید خوب بهترین نصیحت این است که بگذارید آنها در عصاره خودشان دم بکشند . همانطور که اجازه نمی دهید چیزی شما را پایین آورد.

مدیر بازدید : 76 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

فروردين
چه پول جمع كنيد و چه آن را خرج كنيد(كه البته در هر دو مورد موفق هستيد) لحظات خوبي را خواهيد داشت. در محل كار براي انجام كارها به روش خودتان آزاد هستيد.
 ارديبهشت
امروز زهره پس روی می کند. نفس عمیقی می کشید. زیرا این سیاره حاکم بر شماست و پس روی آن  هیچ تاثیری بر زندگی شما ندارد. تمام کارهایتان عملی شده و به اتمام رسیده اند.
خرداد
پولي را كه به كسي قرض داده ايد مي توانيد اكنون پس بگيريد، مخصوصاً اگر زمان زيادي است كه پولتان دست آنهاست. هيچ بهانه اي را نپذيريد اگر مي خواهيد امروز برايتان خوب باشد، حتماً مثبت باشيد.
تير
امروز زهر تصمیم می گیرد به طرف جلو حرکت کند و تمام مسائل عجیب و مرموز از بین می رود.البته کمی دیگر وقت لازم است تا از همه مسائل سردر آورید.امروز روابط عاشقانه اوج می گیرد.
مرداد
امروز ستارگان به شما حالتي صميمانه و علاقه مند به خانواده را مي دهند و شما از بودن در جمع فاميلتان، احساس راحتي بيشتري خواهيد كرد. در حال حاضر، تصور شما از بهشت، نشستن در خانه، استراحت و در حداقل ممكنه كار كردن و يا جمع شدن نزديك ترين و عزيزترين افراد دور و برتان مي باشد.
شهريور
زهره بعد از مدتی طولانی حرکت مستقیم خود را از سر می گیرد.افرادی که اخیراً کمتر مفید بوده اند اکنون به شما کمک می کنند.اگر مشکلی در رابطه ای دوستانه ایجاد شده است برطرف خواهد شد.
مهر
دیروز اعتماد به نفس تان متزلزل شده بود وامروز احتیاج به تقویت و بهبود دارید.پس فکر کنید ببینید چه کاری می توانید در این مورد انجام دهید.احتمالاً کمی توجه به جزئیات می تواند کمک کند.در این صورت ممکن است از بازدید از فروشگاههای مورد علاقه تان لذت ببرید.البته قبل از این که بگویید من این را می خواهم.هم چنین از خرید چیزهایی که احساس لذت بخشی به شما می دهند،خوشحال خواهید شد.
آبان
ونوس در منطقه البرج حرکت می کند.می توانید سبقت بگیرید.سعی کنید از انرژی  خود لذت ببرید.سعی کنید فعالیتی فیزیکی و آرامش بخش انجام دهید تا انرژی تان را مصرف کنید.
آذر
امروز ونوس حركت مستقيم دارد پس منتظر يك جهش در زندگي عشقي خود باشيد. شما احساس خوبي راجع به خود داريد و اين كاملاَ مشهود است. چه 19 ساله باشيد و چه 90 ساله، امروز احساس مي كنيد قلب خيلي جواني داريد و ديگران بي اختيار متوجه مي شوند كه شما مي درخشيد. پس اگر ديديد مركز توجه همه هستيد بدانيد چرا.
دي
امروز ونوس بعد از مدتي طولاني به حركت معمولي خود بر مي گردد. از من نپرسيد چرا سيارات اين طور حركت مي كنند، چون آن ها به خواست خودشان اين كار را مي كنند. تنها خوشحار باشيد كه طرح هايي كه تاكنون معلق مانده بودند اكنون انجام مي شوند و شما امشب بايد براي انجام و اتمام يك كار سخت و وقت گير جشن بگيريد.
بهمن
ونوس امروز حرکت مستقیم دارد که اگر با کارهای خلاق سروکار دارید یا با کودکان معاشرت دارید خبر خوبی است . همچنین از نظر اجتماعی طرفداران زیادی دارید و در رابطه با دعوت های بیرون رفتن و تفریح کردن آن قدر زیاد هستند که به سختی می توانید از میان آنها انتخاب کنید. بدون شک این موضوع اعتماد به نفس شما را بالا می برد و باعث می شود احساس محبوبیت کنید.
اسفند   
ونوس بالاخره احساس را می بیند و امروز حرکت عادی اش را از سر می گیرد . دارایی های مهم اجازه پیشروی می گیرد و اگر شما در حال اضطراب بوده اید بالاخره نفس راحت را حتماً می کشید.

مدیر بازدید : 77 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

تعبیر خاک انداز
مجموعه : انواع فال و طالع بینی
تعبیر خاک انداز
تعبیر خاک انداز
تعبیر خواب خاک انداز
آنلی بیتون :
۱ـ دیدن خاک انداز در خواب ، نشانه آن است که وظیفه ای دشوار اما دلپذیر را به عهده خواهید گرفت .
۲ـ دیدن خاک انداز شکسته در خواب ، نشانه آن است که آرزوها و خواسته هایتان بی پاسخ خواهد ماند

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 478
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 19,084
  • بازدید کلی : 558,363