loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 78 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

ماجرای عجیب ربوده شدن کاپ اخلاق لیگ برتر فوتبال

فریادشیران که از مسئولان باشگاه نفت دلخور است این هدیه را هدیه ای از طرف خدا دانسته و با وجود اعتراض مسئولان نفت و درخواست برخی اهالی فوتبال برای پس دادن این هدیه تاکید کرده تنها حاضر است آن را به شخص وزیر نفت یا مدیرکل شرکت نفت تحویل دهد. قرار است وی تا پایان هفته به وعده خود عمل کند

 مربی اخراجی نفت تهران تحت هیچ شرایطی حاضر به پس دادن لوح اهدایی به این باشگاه نیست.
تیم نفت تهران در مراسم انتخاب برترین های لیگ سیزدهم عنوان برترین تیم اخلاق را کسب کرد و مجری مراسم نیز که به دنبال یکی از اعضای این باشگاه می گشت، از ناصر فریاد شیران خواست روی سن رفته و جایزه را دریافت کند که همین اتفاق نیز رخ داد.
ماجرای عجیب ربوده شدن کاپ اخلاق لیگ برتر فوتبال
این در حالی است که فریاد شیران سه سال پیش از نفت تهران اخراج شده بود و اکنون جایزه سازمان لیگ را نزد خود نگه داشته و حاضر به تحویل آن به مسئولان نفت نیست.
فریادشیران که از مسئولان باشگاه نفت دلخور است این هدیه را هدیه ای از طرف خدا دانسته و با وجود اعتراض مسئولان نفت و درخواست برخی اهالی فوتبال برای پس دادن این هدیه تاکید کرده تنها حاضر است آن را به شخص وزیر نفت یا مدیرکل شرکت نفت تحویل دهد. قرار است وی تا پایان هفته به وعده خود عمل کند.
از سوی دیگر احمد ابراهیمی، مدیر اجرایی باشگاه نفت تهران، گفت: «این موضوع عدم مسئولیت ناصر فریادشیران را می‌رساند و باید بگویم حضور او بر روی سِن و بدون سِمَت موجب نارضایتی ورزشکاران و مربیان باشگاه نفت تهران شده و در آینده‌ای نزدیک از منظر حقوقی این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.»
وی ادامه داد: «از سازمان لیگ هم انتظار داریم به صورت جدی به این مسئله رسیدگی کنند و با فردی که از او درخواست شده تا کاپ ما را پس بدهد اما از انجام این کار سر باز زده‌، از نظر قانونی برخورد قاطعی صورت گیرد.»
مدیر بازدید : 59 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
6 تکنولوژی عجیب برای افزایش عمر
اخبار,اخبارگوناگون ,تکنولوژی  افزایش عمر
 
اخبارگوناگون  - 6 تکنولوژی عجیب برای افزایش عمر
داشتن عمر زیاد چیزی است که از همان ابتدای آغاز زندگی بشریت برروی زمین در ذهن او بوده است و برای رسیدن به این هدف نیز بسیار تلاش می کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، با توجه به علاقه شدید انسان ها به داشتن عمر طولانی می توان به این نتیجه رسید که آن ها از هیچ کاری برای رسیدن به آن دریغ نمی کنند و همه روزه با کمک تکنولوژی به دنبال افزایش دادن طول عمر بشریت هستند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از این فناوری ها که دانشمندان هم اکنون در حال کار بر روی آن ها هستند.
مغزهای رایانه ای
یکی از مواردی که در آینده با آن روبرو خواهیم شد همان دستگاهی است که در فیلم های ماتریکس دیدیم. در آینده کامپیوترها مستقیما به مغز متصل شده و تمام کنترل بدن را در دست می گیرند همچنین آن ها قادر خواهند بود تا مغز را آموزش داده یا مواردی را در آن دستکاری کنند. این راهکار باعث می شود تا افراد معلول به راحتی قدرت های حرکتی خود را به دست آورند و بیماری های مغزی تنها با زدن دکمه DEL پاک شوند.
چاپ اعضای بدن
اهدای عضوی که این روزها مشاهده می کنیم شاید روزی جای خودش را به چاپ اعضای بدن بدهد. دانشمندان در حال کار بر روی دستگاه هایی هستند که بتواند با استفااده از سلول های بنیادی فرد بیمار اندام های داخلی و یا خارجی بدن او را تولید کند.
این عمل شاید از فیلم های علمی نیز تخیلی تر باشد اما امری است که به احتمال زیاد دانشمندان می توانند به آن دست پیدا کنند.
اندام های مصنوعی
شاید این روزها از اندام های مصنوعی مانند دست و یا پا استفاده شود اما این اندام ها نمی توانند جای بخش های اصلی بدن را بگیرند و تنها یک کمک حال برای بیمار هستند.
در آینده اندام هایی ساخته خواهد شد که می توانند به طور کامل جایگزین بخش های ناقص بدن شوند و این اندام ها تنها به دست و پا ختم نمی شود می توان از آن ها در داخل بدن نیز استفاده کرد. یکی از این اندام ها قلب های مصنوعی هستند که دانشمندان این روزها به نتایج قابل قبولی در ساخت ان دست پیدا کرده اند.
دانلود کردن هوشیاری
یکی از تصمیمات بسیار عجیب وهمچنین بسیار بزرگی که محققان در ذهن دارند قرار دادن یک هوش مصنوعی در کنار زندگی شخصی افراد است. این هوش مصنوعی می تواند در زمان های فراموشی و همچنین مواقع بی هوشی به کمک شما بیاید و شما با گرفتن اطلاعات از آن می توانید بار دیگر به زندگی بازگردید. دانشمندان قول داده اند که تا اوحر سال 2050 به اولین نمونه های این دستگاه ها دست پیدا کنند.
دکمه توقف زمان
یکی از راه هایی که این روزها بسیاری از دانشمندان را به خودش مشغول کرده است ایجاد دکمه توقفی برای زندگی است. این دکمه می تواند برای افرادی که دوست دارند تا زندگی های آینده را ببیند مفید باشد. در این حالت افراد به یک خواب مصنوعی فرو می روند و پس از چندین سال بار دیگر بیدار می شوند و به زندگی خودشان اداکه می دهند. به کمک این فناوری افراد می توانند برای هزارن سال زندگی کنند.
تعویض سر یا کل بدن
تعویض های بخش هایی از بدن بسیار امری عادی است و روزانه پیوندهای بسیار زیادی در سراسر دنیا در حال انجام شدن است. این در حالی است که این پیوندها تنها بخش های کوچکی از بدن انسان را به خودش اختصاص می دهد.

دانشمندان به دنبال آن هستند تا بتوانند به کمک فناوری های آینده تمام بدن و یا تمام سر انسان را پیوند بزنند و در این صورت جان افراد بسیار زیادی می تواند نجات پیدا کند. این آزمایشات در سال 2001 بر روی میمون ها انجام شده است و تا حدودی نیز به نتیجه رسیده است.

مدیر بازدید : 112 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
مردی که 70 سال چیزی نخورده! (+عکس)
 
اخبار گوناگون - مردی که 70 سال چیزی نخورده! (+عکس)
مدیر موسسه فیزیولوژی وزارت دفاع هند در این خصوص توضیح داد: شاید اگر این مرد به طور علمی مورد آزمایش قرار بگیرد بتواند منجر به یک کشف بزرگ علمی شود. در حقیقت این مرد می تواند به ما بیاموزد که چگونه در شرایط دشوار به زندگی خود ادامه دهیم.
وزارت دفاع هند در حال بررسی مردی است که گفته می شد از ۷۰ سال قبل تا کنون بدون خوردن و نوشیدن به زندگی خود ادامه داده است.
 
در راستای این بررسیها محققان بیمارستان احمدآباد هند شرایط جسمی "پرالاد جانی” را تحت کنترل گرفتند و تائید کردند که این مرد هندی که از ۶ روز قبل در این بیمارستان به سر می برد تاکنون به آب و غذا دست نزده است

به اعتقاد وزارت دفاع هند، کشف راز این مرد هندی می تواند به زندگی سربازانی که ناچارند در شرایط بحرانی بدون آب و غذا زندگی کنند کمک کند. به گفته پزشکانی که این مرد را معاینه کرده اند با وجود سن بالا هیچ علامت سوء تغذیه و کم شدن آب در بدن وی مشاهده نمی شود.

پرالاد جانی داستان زندگی خود را اینطور تعریف کرده است که در ۷ سالگی برای ماجراجویی به تنهایی همانند یک قدیس سرگردان در دنیا خانه پدری را ترک می کند. برخی اعتقاد بر این دارند که یک نیروی حیات بخش در کالبد این قدیسین وجود دارد که آنها را قادر می سازد تنها با نیروی روح به حیات خود ادامه دهند.

جانی معتقد است که تحت حمایت یک رب النوع قرار دارد که وی را از طریق سوراخی در سقف دهان با اکسیر ویژه غذا می دهد. بررسیهای یک پزشک متخصص در عرصه مطالعات ماوراء الطبیعه، توانایی این مرد را در زندگی بدون غذا تائید می کند. این در حالی است که سایر پزشکان قادر به ارائه پاسخی مناسب برای علل این توانایی نیستند.

براساس گزارش تلگراف، مدیر موسسه فیزیولوژی وزارت دفاع هند در این خصوص توضیح داد: شاید اگر این مرد به طور علمی مورد آزمایش قرار بگیرد بتواند منجر به یک کشف بزرگ علمی شود. در حقیقت این مرد می تواند به ما بیاموزد که چگونه در شرایط دشوار به زندگی خود ادامه دهیم.
 
به این ترتیب قادر خواهیم بود زندگی انسانها را در مدت وقوع بلایای طبیعی، در شرایط دشوار، زیر آب و در تمام موقعیتهایی که انسان را با مشکل مواجه می کنند نجات دهیم.

پزشکان این بیمارستان قصد دارند این مرد عجیب را به مدت دو هفته تحت کنترل قرار دهند. در این مدت زمان در یک انسان طبیعی بدون آب و غذا، ماهیچه ها تحلیل می روند و بدن با کاهش شدید وزن و بی آبی مواجه می شود.
 
اخبار,اخبار گوناگون,مردی که 70 سال چیزی نخورده
مدیر بازدید : 195 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
2 روش گرفتن استخاره با قرآن مجید
 
2 روش گرفتن  استخاره با قرآن مجید

یکی از رایج ترین انواع استخاره، استخاره با قرآن کریم است که روش های متعددی دارد:
روش اول: قرآن را برمی دارید و این دعا را می خوانید: "اَللّهُمَّ اِنّى تَفَأَّلْتُ بِكِتابِكَ، وَ تَوَكَّلْتُ عَلَیْكَ، فَاَرِنى مِنْ كِتابِكَ ما هُوَ مَكْتُومٌ مِنْ سِرِّكَ الْمَكْنُونِ فـى غَیْبِـكَ"؛ خدایا به كتاب تو تفأّل مى زنم (و استخاره مى كنم) و بر تو توكّل مى كنم، پس تو نیز از كتاب خود، آنچه در نهان غیب تو پنهان است، به من نشان بده. سپس قرآن را بگشا و از صفحه اوّل سمت راست، سطر اوّل مقصود خودت را از خدا بخواه.[1]
 
روش دوم: مرحوم «سیّد بن طاووس» در كتاب «فتح الأبواب» نقل كرده است كه براى استخاره، قرآن را برمى دارى و نخست این دعا را مى خوانى:
 
"اَللّهُمَّ إِنْ كانَ فِی قَضائِكَ وَقَدَرِكَ، أَنْ تَمُنَّ عَلى اُمَّةِ نَبِیِّكَ، بِظُهُورِ وَلیِّكَ وَابْنِ بِنْتِ نَبِیِّكَ، فَعَجِّلْ ذلِكَ وَ سَهِّلْهُ وَ یَسِّرْهُ وَ كَمِّلْهُ، و اَخْرِجْ لِی آیَةً، اَسْتَدِلُّ بِها عَلى أَمر فَأَئْتَمِرَ، أوْ نَهْـى فَأَنْتَهی فِی عافِیَـة"؛ خدایا اگر قضا و قَدَرت این است كه با ظهور ولیّت و فرزند پیامبرت بر امّت رسول خدا، منّت گذارى، پس در ظهورش تعجیل و راهش را سهل و آسان قرار ده و براى من آیه اى بیرون آور كه یا در آن امرى باشد كه انجامش دهم و یا نهى باشد كه تركش كنم به عافیت و تندرستى.
 
سپس حاجت و مشكل خود را عنوان مى كنى و آن گاه قرآن را مى گشایى، پس از آن هفت ورق مى زنى، در ورق هفتم، صفحه سمت چپ، هفت سطر را بشمار و در سطر هفتم مطلب خویش را از آن آیه، دریاب.[2]
 
استخاره با قرآن به شیوه هاى دیگر نیز نقل شده است كه براى رعایت اختصار از ذكر همه آنها صرف نظر مى شود.[3]
 
اما درباره فهم و دریافت مفهوم آیات باید گفت: این موضوع از چیزهایی نیست که برای همه قابل فهم و دریافت باشد، بلکه فهم قرآن از مباحث بسیار پیچیده ای است که ابزار خود را می طلبد، و آن آشنایی با قرآن، علوم قرآن، تفسیر و … است که آن هم، در اختیار کسانی است که سال ها با قرآن مأنوس بوده و زبان قرآن را می فهمند. بنابراین، این مسئله دارای فرمول خاصی نیست که بشود آن را به راحتی آموخت و به آسانی اجرا نمود.
مدیر بازدید : 77 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

چرا محصول ما فروش نمی رود؟

نام محصول : بازاریابی

بازاریابی

مهم ترین نگاه اولیه که افراد و شرکت ها دارند این است :

  • چگونه محصول یا خدمات مناسبی را ایجاد کنند.
  • چگونه به تکنولوژی های جدید تولید دست بیابند.
  • چگونه با قیمت مناسب این کارها را انجام دهند .

اما بعد از کمی متوجه می شوید که

تولید هنر نیست
بازاریابی هنر است.

حقیقت تلخی که ممکن است به مرور زمان به آن برسید. این است که :

رقیب هایی وجود دارند که محصول هایی با کیفیت پایین تر دارند ولی فروش بیشتری دارند.

برای همین پای شرکت های جدید به وجود می آید که به آنها شرکت های بازاریابی می گویند.

شرکت های بازاریابی از شما سوالهای متعددی می پرسند:

  • محصولشان چیست؟ 
  • چه مشخصاتی دارد ؟ 
  • استراتژی شما چیست؟ 
  • تیم فروش و بازاریابی شما چگونه کار می کند؟
  • هدفتان چیست و چقدر با آن فاصله دارید؟

 

سپس محصول خودشان را معرفی  می کنند.

بازاریابی

نام محصول آنها بازاریابی است. این شرکت ها تجارت شما ، محصول و خدمات شما ، بازار ، رقبا ، مشتریان و … را تحلیل می کنند و به شما برنامه بازاریابی را ارائه می دهند.


بازاریابی

در این برنامه به شما این بخش ها ارائه می شود:

  •  وضعیت واقعی شما در بازار
  •  پتانسیل بازار برای محصولات و خدمات شما
  •  برنامه ماهانه ، ۳ ماهانه ، ۶ ماه و سالیانه 
  •  تغییراتی که لازم است در سیستم شما ایجاد شود.

 و مهمترین بخش : اجرا و نظارت در پروژه بازاریابی و فروش (چون اگر این بخش ها اجرا نشوند ۱ ریال هم ارزش نخواهند داشت )

مدیر بازدید : 80 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
۵ راه برای اینکه همیشه عاشق بمانید
عاشق ماندن برای همیشه,مورد احترام همسر
هسته اصلی نیاز احساسی مردها این است که مورد احترام همسرشان باشند.
 
1. همسرتان را عزیز کنید، به شوهرتان احترام بگذارید.
هسته اصلی نیاز احساسی خانم‌ها عزیز شدن است. این مسئولیت شماره یک همه شوهرهاست. معنی آن این است که باید کاری کنید که همسرتان احساس کند دوستش دارید و قدرش را می‌دانید، اینکه او اولین اولویت زندگی شماست.
هسته اصلی نیاز احساسی مردها هم این است که مورد احترام همسرشان باشند. وقتی به خانه می‌آید دوست دارد احساس کند که حداقل یک نفر در دنیا هست که فکر کند او فردی باکفایت و لیاقت است. منظورمان این است که وقتی شوهرتان به خانه می‌آید، تلفن را قطع کنید و به استقبال او بروید.
۲. با همدیگر مثل دوست‌هایی خوب رفتار کنید.
یکی از هفت نعمتی که به زن و شوهر داده شده است این است که باید دوستانی صمیمی با هم باشند.
اصل دوستی بر این است که دو طرف باید به احساسات و نیازهای طرف‌مقابل خود ارزش و احترام بگذارند. یعنی هرچه که برای تو مهم است برای من هم باشد. این رمز این است که همسرتان همیشه احساس دوست داشته شدن کند.
۳. چهار فعل طلایی را به خاطر داشته باشید: گوش دادن، کنار آمدن، بازسازی کردن، قدردانی کردن.
در همان ابتدای ازدواجتان با هم توافق کنید که یک قانون اصلی داشته باشید: هرچقدر هم که ناراحت باشید، هیچوقت با هم درگیری لفظی پیدا نکنید. این نوع و جنگ و جدل‌ها فقط مشکلات را بدتر کرده و رابطه را هم خراب می‌کند. درعوض، سعی کنید این چهار فعل طلایی را در زندگی‌تان پیاده کنید:
گوش دادن: این کار برای کنار هم کار کردن و حل مشکلات لازم است. به همسرتان اجازه دهید بدون اینکه حرف‌هایش را قطع کنید صحبت کند و بعد آنچه که گفته شده را تکرار کنید. این همسرتان را مطمئن می‌سازد که حرف‌هایش را خوب گوش کرده‌اید.
کنار بیایید: سعی کنید مشکلات را طوری حل کنید که هر دو شما از راه‌حل انتخابی شاد و راضی باشید. نباید هیچکدام از شما به اجبار به خاطر طرف مقابل راه‌حل را بپذیرد.
بازسازی کنید: وقتی به همدیگر صدمه احساسی می‌زنید، باید بتوانید این دلشکستگی را ترمیم کرده و احساس عصبانیت و خشم طرف‌مقابل را برطرف کنید. باید به دنبال بازسازی ۱۰۰٪ باشید. حتی کمی خشم می‌تواند دیواری از کینه و تلخی بینتان ایجاد کند.
قدردانی کنید: هیچوقت نمی‌توانید به اندازه کافی از همسرتان تشکر کنید. سعی کنید هر کاری که برایتان انجام می‌دهد را فهمیده و آن را با قدردانی نشان دهید.
۴. مرزهایی قوی بسازید.
همسرتان اولویت درجه یک شماست -- نه والدینتان، خویشان و نزدیکانتان، دوستانتان، فرزندانتان، همکاران یا سرگرمی‌هایتان. مرزهایی محکم ایجاد کنید که نشان دهد برای ازدواجتان ارزش قائلید و به هیچکس و هیچ‌چیز اجازه نمی‌دهید رابطه‌تان را ضعیف کند.
این یعنی قبل از نیازهای والدینتان به نیازهای همسرتان برسید و بعد از کار سعی کنید به اندازه کافی برای همدیگر وقت بگذارید.
۵. هر روز به همدیگر لذت بدهید.
ازدواج یعنی کاری کنید که طرف‌مقابلتان احساس خوبی پیدا کند و به صورت روزانه به او لذت بدهید (البته همانطور که خودش دوست دارد). اگر خانمتان می‌گوید از گل زنبق خوشش می‌آید، چون خودتان فکر می‌کنید گل رز رمانتیک‌تر است، برای او رز نخرید.
یاد بگیرید همسرتان چطور دوست دارد به او لذت بدهید -- چه محبت فیزیکی باشد، چه جملات محبت‌آمیز، چه هدیه دادن، کمک کردن و یا گذراندن وقت با او -- و عادت کنید این کارها را به صورت روزانه برایش انجام دهید.
مطمئن باشید از لذت دادن بیشتر از لذت گرفتن لذت خواهید برد.
مدیر بازدید : 88 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
عجیب ترین اسم ها کدامند
 
عجیب ترین اسم ها کدامند

1- نام های در تضاد با جنسیت
تجزیه و تحلیل جنسیتی نام های نامتعارف نشان می دهد که ۷۰درصد نام هایی که متناسب با زنان است برای مردان و ۳۰درصد نام هایی که متعلق به مردان است برای زنان به کار گرفته شده است.
مصادیق نام ها:
مهین رضا، زن، زاهدان
سینا، زن، آمل
پری تک، مرد، میناب
ولی بانو، مرد، تهران
پریا، مرد، زابل
یاسمین خان، مرد، میانه

۲ – نام های جغرافیایی

ساختار برخی دیگر از نام های نامتعارف نشان می دهد که ۷۰درصد از این نام ها متعلق به مردان بوده و برگرفته از مکان های جغرافیایی است.
مصادیق نام ها:
آمریکا، زن، آبادان
اروپا، مرد، همدان
دریاقلی، مرد، شهرکرد
بغداد، مرد، بندرعباس
بوشهر، مرد، ممسنی
اهواز، مرد، اهر

۳ – نام های زمانی

در ساختار بسیاری از این نام ها، نشانه هایی از فصل، ماه، هفته، و روز دیده می شود. در این نمونه نیز باز هم مردها ۸۲درصد این فراوانی را تشکیل می دهند.
مصادیق نام ها:
امروز، مرد، میانه
تیرماه، مرد، سراب
روزعلی، مرد، شهرکرد
اذان وقت، مرد، اردبیل
فوری، زن، تهران
شب چراغ، زن، ایذه

۴ – نام های حیوانی

ساختار این نام ها برگرفته یا تلفیقی از نام های مرکب یا مستقل حیوانات است. این نام ها ۸۰درصد متعلق به مردان و ۲۰درصد متعلق به زنان است. تجزیه و تحلیل این اسامی نشان می دهد که ۶۱درصد اسامی پستانداران، ۳۰درصد پرندگان، ۵۱درصد خزندگان است.
مصادیق نام ها:
پشه، مرد، سرکان
تیله گرگ، مرد، یاسوج
سیدگرگ الله، مرد، ممسنی
ساس، مرد، شیراز
بزعلی، مرد، درگز
کلاغ، مرد، کهنوج

۵ – نام های نباتی

این گونه نام ها از پسوند یا پیشوند نباتی گرفته شده است. در این بین سهم زنان بیشتر از موارد دیگر در حدود ۴۰درصد است. تفکیک این نام ها برای مشخص شدن جنسیت بسیار مشکل است.
مصادیق نام ها:
انگور، مرد، ایرانشهر
تریاک، مرد، رامهرمز
زردآلو، مرد، خرم آباد
فلفل، مرد، ممسنی
گیلاس، زن، اردبیل
نخود، زن، میناب
۶ – نام های وصفی
این گونه نام ها از صفات مختف گرفته شده است. نسبت این گونه نام ها در میان مردان بیشتر از زنان است.
مصادیق نام ها:
روسپی، زن، مرودشت
قیمتی، زن، سنقر
سوخته، مرد، فارسان
فقیر، مرد، لنجان
فتنه، زن، سیرجان
قاچاق، مرد، الشتر
مدیر بازدید : 106 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
پربازدید‌ترین سایت‌‌های جهان..!
 
پربازدید‌ترین سایت‌‌های جهان..!
 
گوگل به تازگی فهرست هزار وب‌سایت پربیننده و محبوب جهان اینترنت را ارائه کرد که در آن فیس‌بوک پربازدیدکننده‌ترین وب‌سایت اعلام شده است.
فیس‌بوک با بیش از ۵۴۰ میلیون بازدید در ماه نزدیک به ۳۵ درصد کل کاربران اینترنتی را به خود اختصاص داده است.
این رقم بسیار خارق‌العاده باعث شده که هیچ شبکه اجتماعی دیگری نتواند به جایگاه ممتاز فیس‌بوک نزدیک شود.
بر اساس اطلاعات این لیست، سایت‌های یوتیوب، یاهو، live.com وابسته به شرکت مایکروسافت، دانشنامه ویکی‌پدیا و MSN به ترتیب رتبه‌های دوم تا ششم را از آن خود کرده‌اند.
گفتنی است گوگل هیچ‌یک‌از سرویس‌ها و سایت‌های وابسته به خود را در این لیست مشارکت نمی‌دهد.
گوگل هم‌چنین سایت‌های بازاریابی الکترونیکی، سایت‌های مستهجن، سایت‌های فاقد محتوا و آن دسته از وب‌سایت‌هایی را که محتوای خود را فقط در اختیار اعضای سایت قرار می‌دهند، نیز در این آمارگیری وارد نمی‌کند.
سایت warnerbros.com وابسته به شرکت برادران وارنر که یکی از بزرگ‌ترین تهیه‌کنندگان فیلم و برنامه‌های تلویزیونی در جهان به شمار می‌رود، در رتبه هزارم این لیست قرار گرفته است.
مدیر بازدید : 93 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
کشورهایی که برای مردم خود بیشترین هزینه را کرده اند + عکس
 
کشورهایی که برای مردم خود بیشترین هزینه را کرده اند + عکس
کشورهایی که برای مردم خود بیشترین هزینه را کرده اند ، سازمان جهانی کار اخیراً گزارشی را با عنوان “گزارش حفاظت اجتماعی 2014-2015″ منتشر کرده و در آن میزان هزینه‌هایی که هر کشور برای مردم خود می‌کند را به صورت درصدی از میزان تولید ناخالص داخلی همان کشور اعلام کرده است.
 
در لیستی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد کشورهایی که بیشترین هزینه‌ها را برای مردم خود انجام می‌دهند معرفی شده‌اند.
 
نکته جالب در مورد این کشورها این است که شرایط اقتصادی آن‌ها تفاوت‌های زیادی با هم دارد و به همین ترتیب دلایل و اولویت‌هایی که باعث می‌شود هزینه‌های زیادی را صرف مردم خود می‌کنند نیز بسیار متفاوت است.
 
 
جزایر سلیمان
51.2 درصد از تولید ناخالص داخلی
جزایر سلیمان در جنوب اقیانوس آرام از حدود 900 جزیره تشکیل شده و بیش از 70 گروه زبانی در این کشور وجود دارد. بهداشت، تحصیلات و درآمد پایین از بزرگ‌ترین مشکلات مردم و نگرانی‌های دولت این کشور است.
 
اگرچه نت‌ها 8.2 درصد از تولید ناخالص داخلی جزایر سلیمان صرف حفاظت اجتماعی می‌شود، دولت این کشور (تحت حمایت بانک جهانی و سازمان بهداشت جهانی) چیزی در حدود 25.5 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف ارتقا سلامت اجتماعی مردم خود می‌کند.
بهداشت یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اجتماعی در جزایر سلیمان بوده و دولت تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند از منابع موجود بیشترین هزینه‌ها را به منظور ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه خود انجام دهد.
کشورهایی که برای مردم خود بیشترین هزینه را کرده اند + عکس
یونان
51.9 درصد از تولید ناخالص داخلی
کشور یونان یکی از بزرگ‌ترین قربانیان رکود اقتصادی در سال 2008 بود و همچنان نیز راه زیادی را برای به دست آوردن ثبات اقتصادی پیش رو دارد. در سال‌های گذشته تغییرات زیادی ازجمله خصوصی سازی، تغییرات ساختاری و تعدیل هزینه‌ها در یونان صورت گرفته و در این راه وام 110 میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول نیز به کمک دولت این کشور آمده است.
 
تمام این موارد باعث شده تا دولت یونان تغییرات اساسی را در مورد اولویت‌های خود برای هزینه ای جاری داشته باشد. به طوری که در حال حاضر چیزی در حدود 51.9 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور صرف مردم و حفاظت و پشتیبانی اجتماعی می‌شود.
 
با تمام این مسائل پیش بینی می‌شود که دولت برای رسیدن به ثبات اقتصاذی مجدد و تنظیم هزینه‌ها راه زیادی را در پیش داشته باشد.
کشورهایی که برای مردم خود بیشترین هزینه را کرده اند + عکس
بلژیک
53.3 درصد از تولید ناخالص داخلی
در بلژیک هزینه هایی که دولت این کشور برای مردم خود می‌کند معادل 53.3 درصد از تولید ناخالص داخلی بلژیک است. تقریباً نیمی از این هزینه‌ها (29.7%) صرف تأمین اجتماعی می‌شود. سیستم امنیت اجتماعی در کشور بلژیک از دهه 60 میلادی تا کنون با سرعت زیادی رشد داشته است.
 
برای مثال کارفرماها در بلژیک موظف هستند تا مبلغی در حدود 30 درصد از حقوق کارکنان خود را به صندوق امنیت اجتماعی کشور پرداخت کنند. و کارکنان نیز بسته به درآمد خود درصدی را به این صندوق وارد می‌کنند.
 
تمام این پول‌ها صرف مواردی مانند بیماری، حوادث کاری، بیکاری و از کارافتادگی مردم این کشور می‌شود.یک سیستم حمایت تکمیلی نیز در این کشور وجود دارد که هزینه‌های آن توسط خود دولت تأمین می‌شود.
کشورهایی که برای مردم خود بیشترین هزینه را کرده اند + عکس
فرانسه
55.8 درصد از تولید ناخالص داخلی
 
دولت فرانسه جیزی در حدود 55.8 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف مردم این کشور می‌کند. تقریباً 32 درصد میزان تولید ناخالص داخلی صرف تأمین اجتماعی فرانسوی‌ها می‌شود. این سیستم با عنوان Sécurité Sociale در فرانسه شامل تأمین هزینه ای بهداشت و درمان، خسارت‌های کاری، بیمه کامل، بیمه بیکاری، هزینه‌ها و حقوق ازکار افتادگی و کهولت سن و هزینه ای جانبی دیگر می‌شود.
 
سیستم تأمین اجتماعی در فرانسه درآمدی بیشتر از میزان تولیدی این کشور دارد. به بیان دیگر بودجه سیستم تأمین اجتماعی فرانسه از میزان تولید ناخالص داخلی این کشور بیشتر است. کارکنان فرانسوی باید 60 درصد از حقوق پایه و خالص خود را به صندوق تأمین اجتماعی دولت وارد کنند با این وجود از این کار در مقابل خدماتی که از سوی دولت دریافت می‌کنند رضایت دارند.
کشورهایی که برای مردم خود بیشترین هزینه را کرده اند + عکس
دانمارک
57.4 درصد از تولید ناخالص داخلی
 
هزینه‌های دولت دانمارک در سال گذشته برای مردم این کشور چیزی در حدود 57.4 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور بود. چیزی در حدود 30 درصد این مقدار صرف هزینه ای تأمین اجتماعی دانمارک شد.
 
مطابق سیستم تأمین اجتماعی کشورهای اسکاندیناویایی تمام شهروندان دانمارکی از حقوقی برابر در تأمین اجتماعی برخوردارند. این سیستم دانمارکی بسیاری از هزینه‌ها مانند خدمات درمانی، حقوق بیکاری و از کار افتادگی و بیمه کامل را شامل می‌شود. علاوه بر این تحصیلات در این کشور نیز رایگان است.
 
این هزینه‌های بالای دولت برای مردم این کشور به دلیل بالا بودن میزان مالیات دریافتی است. درواقع می‌توان گفت کشور دانمارک بیشترین میزان مالیات دریافتی از مردم را در دنیا دارد. بیشتر کالاها در دانمارک چیزی در حدود 25 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده داشته و میزان مالیات حقوق افراد نیز چیزی بین 40 تا 60 درصد است.
 
مدیر بازدید : 375 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
قرار نبوده...(متن خواندنی)
آسمان آبی, جملات عاشقانه
قرار نبوده تا نم باران زد، دستپاچه شویم و زود چتری از جنس پلاستیک روی سر بگیریم که مبادا مثل کلوخ آب شویم
 
قرار نبوده این قدر دور شویم و مصنوعی،ناخن های مصنوعی، دندان های مصنوعی،خنده های مصنوعی، آواز های مصنوعی، دغدغه های مصنوعی ...
 
هر چه فكر می کنم می بینم قرار نبوده ما این چنین با بغل دستی هایمان در رقابت های تنگانگ باشیم
تا اثبات کنیم موجود بهتری هستیم
این همه مسابقه و مقام و رتبه و دندان به هم نشان دادن برای چیست؟
 
قرار نبوده همه از دم درس خوانده بشویم، از دم دکترا به دست بر روی زمین خدا راه برویم
بعید می دانم راه تعالی بشری از دانشگاه ها و مدرک های ما رد بشود
باید کسی هم باشد که گوسفندها را هی کند، دراز بکشد نی لبک بزند با سوز هم بزند.
 
آسمان آبی, جملات عاشقانه
 
قرار نبوده این همه در محاصره سیمان و آهن، طبقه روی طبقه برویم بالا
 
قرار نبوده این تعداد میز و صندلی کارمندی روی زمین وجود داشته باشد
بی شک این همه کامپیوتر و پشت های غوز کرده آدم های ماسیده در هیچ کجای خلقت لحاظ نشده بوده ...
تا به حال بیل زده اید؟
باغچه هرس کرده اید؟
آلبالو و انار چیده اید؟
کلاً خسته از یک روز کار یَدی به رختخواب رفته اید؟
آخ که با هیچ خواب دیگری قابل مقایسه نیست.
 
آسمان آبی, جملات عاشقانه
 
این چشم ها برای نور مهتاب یا نور ستارگان کویر،
برای دیدن رنگ زرد گل آفتابگردان،
برای خیره شدن به جاریِ آب شاید،
اما برای ساعت پشت ساعت، روز پشت روز، شب پشت شب خیره ماندن به نور مهتابی مانیتورها آفریده نشده اند.
 
قرار نبوده خروس ها دیگر به هیچ کار نیایند و ساعت های دیجیتال به جایشان صبح خوانی کنند.
آواز جیرجیرک های شب نشین حکمتی داشته حتماً،
که شاید لالایی طبیعت باشد برای به خواب رفتن ما تا قرص خواب لازم نشویم
و این طور شب تا صبح پرپر زدن اپیدمی نشود.
 
من فکر می کنم قرار نبوده کار کردن، جز بر طرف کردن غم نان،
بشود همه دار و ندار زندگی مان، همه دغدغه زنده بودن مان.
 
قرار نبوده کنار هم بودن و زاد و ولد کردن،
این همه قانون مدنی عجیب و غریب و دادگاه و مهر و حضانت و نفقه و زندان و گروکشی و ضعف اعصاب داشته باشد.
 
آسمان آبی, جملات عاشقانه
 
قرار نبوده این طور از آسمان دور باشیم و سی سال بگذرد از عمرمان و یک شب هم زیر طاق ستاره ها نخوابیده باشیم.
 
 قرار نبوده کرِم ضد آفتاب بسازیم تا بر علیه خورشید عالم تاب و گرما و محبتش، زره بگیریم و جنگ کنیم.
 
قرار نبوده چهل سال از زندگی رد کنیم اما کف پایمان یک بار هم بی واسطه کفش لاستیکی
یا چرمی یک مسافت صد متری را با زمین معاشرت نکرده باشد.
 
آسمان آبی, جملات عاشقانه
 
قرار نبوده من از اینجا و شما از آنجا، صورتک زرد به نشانه سفت بغل کردن
و بوسیدن و دوست داشتن برای هم بفرستیم ...

 

چیز زیادی از زندگی نمی دانم، اما همین قدر می دانم که این همه قرار نبوده ای که برخلافشان اتفاق افتاده ، همگی مان را آشفته و سردرگم کرده !

 

آنقدر که فقط می دانیم خوب نیستیم، از هیچ چیز راضی نیستیم، اما سر در نمی آوریم چرا ...

مدیر بازدید : 94 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
ناصرالدین شاه و 84 همسرش
ناصرالدین شاه,زنان ناصرالدین شاه,حرمسرای ناصرالدین شاه
ناصرالدین شاه و 84 همسرش!
ناصرالدین ‌شاه قاجار معروف به «سلطان صاحبقران» و بعد «شاه شهید»، چهارمین شاه از دودمان قاجار ایران بود. وی طولانی‌ترین مدت شاهی را در میان دودمان قاجار دارا است. او همواره به داشتن محبت به امام حسین(ع) و دیگر اهل بیت عصمت و طهارت تظاهر داشته اما با رفتارهای ناپسند خود از جمله داشتن چندین زن عقدی و صیغه‌ای چهره واقعی خود را نمایان کرده است.

حکایت حرمسرای ناصرالدین‌شاه داستانی است و شهره عام و خاص. وی حرمسرایی عریض و طویل برای خود ساخت که وصف آن در تاریخ‌ها و سفرنامه‌های آن دوره آمده است. به سخن عین‌السلطنه 112 زن‌ عقدی و صیغه‌ای داشت که به همراه نوکر و کلفت‌ها بیش از 2000 نفر بودند.
زنان عقدی ناصراالدین شاه: گلین خانم اولین زنی بود که ناصرالدین شاه در زمان ولیعهدی گرفت و از او سه فرزند داشت. یک پسر موسوم به سلطان محمود میرزا که ولیعهد بود و در سن دو سالگی درگذشت و دو دختر مسماة به افسرالدوله و فخرالملوک.
خجسته خانم تاج‌الدوله، دختر سیف‌الله میرزا پسر فتحعلی شاه نخستین زنی بود که پس از استقرار سلطنت اختیار نمود. مشارالیها یک دختر و یک پسر آورد. دخترش عصمت‌الدوله بود و پسرش سلطان معین الدین میرزا که او نیز ولیعهد خوانده شد و در 9 سالگی درگذشت.

شکوه‌السلطنه دختر شعاع السلطنه پسر فتحعلی، شاه یک پسر آورد که مظفرالدین شاه باشد. سرورالسلطنه دختر عمادالدوله پسر خاقان اولادی نیاورد.
جیران ملقبه به فروغ‌‌السلطنه دو پسر آورد موسوم به ملک قاسم میرزا و ملکشاه که هر دو را ولیعهد خواندند و یکی پس از دیگری درگذشت.از زنان عقدی ناصرالدین شاه، فروغ‌السلطنه (جیران) و سرورالسلطنه و شکوه‌السلطنه به ترتیب در حیات شاه فوت نمودند.

زنان صیغه‌ای ناصرالدین شاه: زینت‌السلطنه دختر سالار معروف که چند سال در خراسان با شاه جنگید. مشارالیها یک پسر آورد موسوم به سالار السلطنه که در تاریخ تحریر این کتاب در فرنگستان زندگی می‌کند. بدرالسلطنه از شاهزاده خانم بزرگ بود. یک پسر آورد موسوم به رکن‌السلطنه که او نیز سال‌هاست در اروپا عمر می‌گذراند.

اخترالسلطنه خواهر اوکتای قاآن میرزا که اولاد نیاورد.
شمس‌الدوله دختر عضدالدوله پسر فتحعلی شاه که برادرهایش عین‌الدوله صدراعظم مظفرالدین شاه و وجیه‌الله میرزای سپهسالار بودند. مشارالیها هم فرزندی نیاورد.
صیغه‌های محترمه دیگر که از شاهزاده خانم‌ها نبودند: انیس‌الدوله که در واقع ملکه بود، ولی فرزند نیاورد. شاه او را بسیار دوست داشت، و چندین بار خواست وی را عقد نماید، ولی او نپذیرفت و اظهار نمود که به اصطلاح ساعت اولیه زناشوئی خود را برهم نخواهد زد. پس از کشته شدن شاه روزی برایش مبلغی پول آوردند و چون تمثال شوهر را بر روی اسکناس‌ها دید آنقدر به سر و سینه کوفت که سخت بیمار شد و پس از چند ماه بدرود زندگی گفت.

امینه اقدس عمه عزیزالسلطان سردار محترم فرزندی نیاورد.
عفت‌السلطنه مادر سلطان مسعود میرزای ظل‌السلطان پسر ارشد ناصرالدین شاه و بانو عظمی زن صارم الدوله.
منیرالسلطنه مادر ضیاءالسلطنه زن سید زین‌العابدین امام جمعه. والی زاده مادر والیه که زن اعتضادالملک شد و پس از فوت وی به عقد مهدیقلی خان مجدالدوله درآمد.
خازن‌الدوله دو دختر آورد مسماة به فخرالدوله و فروغ‌الدوله، فخرالدوله زنی بود بسیار زیبا و ادیبه و شاعره که سخن شیرین می‌گفت و خط خوش می‌نوشت، و فروغ‌الدوله که زن ظهیرالدوله شد و بعدها او را ملکه می‌نامیدند.

وجیه‌الدوله یک دختر آورد مسماة به اخترالدوله که شاه او را برای عزیزالسلطان عروسی نمود. مرجان خانم مادر یمین الدوله و فرح‌السلطنه. توران السلطنه مادر عضدالسلطنه و تاج‌السلطنه. حرمت السلطنه مادر افتخار السلطنه. محبوب‌السلطنه مادر عزالسلطنه و عزیزالسلطنه. وقارالسلطنه مادر شرف‌السلطنه. قمرتاج خانم مادر قدرت‌السلطنه.
به هر یک از زن‌های بزرگ یک دستگاه عمارت و حیاط داده شده بود. زن‌های دیگر به تفاوت از یک الی سه اطاق داشتند و صیغه‌های جزء به زن‌های محترمه سپرده شده و در دستگاه آنها می‌زیستند.
 
ناصرالدین شاه,زنان ناصرالدین شاه,حرمسرای ناصرالدین شاه

انیس الدوله، ملکه ایران
در میان زنان ناصرالدین شاه، آنان که از همه بیشتر معروف هستند انیس الدوله، جیران، زبیده خانم و شکوه السلطنه هستند. انیس الدوله به نوعی مقام ملکه را در میان زنان ناصرالدین شاه داشته است. نام اصلی اش فاطمه بوده و ظاهرا در یکی از شکارهای شاه با او آشنا می شود. گویند که بعد از ترور شاه هم بشدت عزادار او بود و حتی نقل است که به دلیل دیدن عکس شاه جان خود را از دست داد. جالب است بدانید انیس الدوله نخستین زن یک پادشاه ایرانی هم هست که به فرنگ رفته، اما به دلیل این که از لحاظ فرهنگی ملاحظاتی برای برخورد با همسرشاه و اروپاییان وجود داشته، به تهران بازگردانده می شود.

جیران، سوگلی محبوب
اما اگر انیس الدوله ملکه ایران بوده، جیران سوگلی محبوب شاه بوده است. جیران کلمه ای ترکی به معنای غزال است و ظاهرا چنین اسمی را شاه به دلیل چشمان دخترک اهل تجریش بر او گذارده است. در مورد آشنایی او با شاه روایات مختلفی گفته شده است. جیران روحیاتی جسورانه داشت و مرتب به شکار و اسب سواری می رفت. همین موضوع یکی از دلایل شهرت جیران بود. عشق ناصرالدین شاه به این همسرش تا پایان عمر او باقی ماند. اگرچه جیران به دلیل بیماری 30 سال کمتر از شاه عمر کرد، اما شاه بعد از او عاشق دختری شد که شبیه جیران باشد و حتی نقل است که هنگام ترور خود را به قبر جیران سپرد و اکنون هم در آن محل دفن است.

تعدد همسر شاهان؛ چرا؟
چنین رفتاری در مورد شاهان پیشین ایرانی هم دیده شده است. فتحعلی شاه قاجار هم چند همسر داشته و حرمسرا در مورد چند پادشاه دیگر ایرانی هم گزارش شده است. از طرفی سلاطین دیگر کشورها هم چنین رفتاری داشته اند. به نظر می رسد ریشه این کار علاوه بر این که میل شاهان به لذت بردن تام و تمام و البته متنوع از دنیاست؛ در یک مساله دیگر هم ریشه دارد. در همان فیلم کارگردان نروژی گفته می شود که در آن دوران تصور بر این بود که موفقیت یک پادشاه در این است که بتواند از دنیا و مافیهای آن بهره زیادی ببرد. به عبارت دیگر اگر دیده می شد پادشاهی تک همسری اختیار کرده و غذای معمولی می خورد تصور همگان بر این می شد که وی فردی شکست خورده است یا در آینده شکست خواهد خورد. پس دلیل تعدد همسر هم لذت است و هم تظاهر به لذت برای این که نشان داده شود این پادشاه موفق است.
 
ناصرالدین شاه,زنان ناصرالدین شاه,حرمسرای ناصرالدین شاه
 
همسران متعدد از کجا می آمدند؟
پس از این مقدمه کوتاه بهتر است سیر کوتاهی در شرح احوال همسران شاه داشته باشیم. گلین خانم نام اولین زن عقدی ناصرالدین شاه است. او در چهارده سالگی با ولیعهد آن زمان و شاه سال های بعد ازدواج کرد تا نشانه ای بر بلوغ ولیعهد باشد؛ موضوعی که در عالم سیاست معنای خاصی داشت. بعد از او زنان دیگری وارد زندگی ناصرالدین شاه شدند. برخی هدیه امیران ولایت های مختلف بودند، برخی را شخص شاه یا خانواده او به حرمسرا آورده بودند، برخی کنیزکان حاصل از سرکوب شورش ها یا جنگ ها بودند و برخی مثل همان گلین خانم از دختران خاندان قجری.

فرجام حرمسرای ناصرالدین شاه چه شد؟
با قتل ناصرالدین‌شاه و ورود حرمسرای شاه جدید، زنان «شاه شهید» باید حرمخانه را تخلیه می‌کردند. بنابراین آنان را روز ششم محرم 1313 هـ . ق. پیش از پایان عده‌شان از اندرون بیرون کردند. گروهی با الاغ کرایه، دسته‌ای با تراموا، شماری پیاده و برخی نیز با کالسکه بیرون رفتند. مردم هم دسته‌دسته و گروه گروه در خیابان ایستاده بودند و تماشا می‏کردند. هر کس به خود وعده می‏داد و یکی را انتخاب می‌کرد. این زن‌ها که سایه آنها را آسمان نمی‏دید و در وقت بیرون‌آمدن صدای «دور شو کور شو پس برو» گوش عالم را کر می‏کرد به این حال بیرون می‏رفتند و دل مردم به حال آنها می‌سوخت. آنها در تمام کوچه‌ها و محلات شهر پراکنده شدند. بعضی‌ها که جا و مکان نداشتند به خانه‏ های دختران ناصرالدین‌شاه و اقوام دور خود پناه بردند.

به سخن عین‌السلطنه «هیچ صحبتی در آن روزها بیشتر از این صحبت رواج نداشت. هر دو نفر آدمی که در جایی نشسته بودند از این موضوع صحبت می‌کردند. طوری صحبت آنها شیوع دارد که بالاتر از صحبت قتل شاه در این ایام است‏. 50 سال سلطنت ناصرالدین‌شاه و 70 سال عمر او به جمع‌‌آوری و تربیت اینها صرف شد و حقیقت از هر‌جهت در این کار استاد بود و مثل او احدی در این کار قوه و قدرت نداشت.»
در زمان مظفرالدین‌شاه حرمسرا محدودتر شد و با روی کار آمدن محمدعلی‌شاه بساط حرمخانه تقریبا برچیده شد؛ چرا که وی جز ملکه جهان، مادر ولیعهد احمد میرزا همسر دیگری نداشت و از ترس وی همسر دیگری برنگزید. پسرش احمدشاه نیز اگرچه چندین همسر داشت، اما حرمسرا تشکیل نداد.
مدیر بازدید : 137 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
سازمان تبلیغات اسلامی سایت همسر‌یابی راه انداخت !!
موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان که توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده و 27مین سایت پربازدید ایران هم هست - اخیرا در زمینه ازدواج فعال شده و سامانه همسان گزینی را راه‌اندازی کرده است.
این شبکه برآن است تا خلاء وجود مجموعه‌ای پویا و هدفمند را در عرصه ازدواج با تکیه بر مبانی عمیق اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی پرنموده و مسیر یک ازدواج موفق را تسهیل نماید.
موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان که توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده و 27مین سایت پربازدید ایران هم هست - اخیرا در زمینه ازدواج فعال شده و سامانه همسان گزینی را راه‌اندازی کرده است.
سازمان تبلیغات اسلامی سایت همسر‌یابی راه انداخت
این سایت در معرفی خود نوشته است:
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با پیشینه 12 سال فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و راه اندازی جامع ترین سایت فرهنگی - دینی در ایران ؛ بزرگترین مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات  می‌باشد.  سایت تبیان دارای جامعه کاربری وسیع و گسترده ای است که جوانان مجرد در سن ازدواج بخش عظیمی از این جامعه را تشکیل می دهند .
مسئله مهم و خطیر ازدواج جوانان و استفاده از بستر مناسبی که فناوری اطلاعات می تواند در اختیار این امر قرار دهد ؛ موجب گردید که تبیان از همان بدو تشکیل با رویکردی نوین و نگاهی تازه به این امر وارد شود .
نگاهی که در برگیرنده اصول زیر باشد :
١ - محوریت خانواده ها
٢ - حفظ حرمت اشخاص و جوانان
٣ - امنیت اطلاعات و بالا بودن ضریب اعتماد و اطمینان
٤ - غیر انتفاعی و رایگان بودن
 این شبکه برآن است تا خلاء وجود مجموعه‌ای پویا و هدفمند را در عرصه ازدواج با تکیه بر مبانی عمیق اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی پرنموده و مسیر یک ازدواج موفق را تسهیل نماید و جوانان و خانواده‌ها را در تشکیل و تحکیم خانواده‌هایی گرم، خوشبخت، موفق، صمیمی و استوار کمک نماید.
مدیر بازدید : 105 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
ثبت ازدواج‌ های یک ساعته با ۵۰ هزار تومان
شاید باورتان نشود! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم ۳۹ ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد… و وزن…
به سراغ یکی از این سایت‌های ترویج کننده پدیده صیغه و متعه می رویم؛ نمای سایت که با قرار دادن اسامی خداوند رنگ و بوی عرفانی به خود گرفته، در وهله اول سبب می شود که شما این سایت را نسبت به سایر سایت ها تافته جدا بافته بدانید، اما بررسی کلی سایت نظرتان را تغییر خواهد داد.
ثبت ازدواج‌ های یک ساعته با ۵۰ هزار تومان!
 شاید باورتان نشود! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم ۳۹ ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد… و وزن…
در این میان اظهارات زنی ۲۴ ساله نیز جالب است که تنها مایل به ازدواج یک ساعته با مردان ۵۰ سال به بالاست و می‌گوید که تحصیل کرده و متشخص است.
تنها کافی است که کلمه «صیغه» را در یکی از موتورهای جستجوگر سرچ کنید و بعد از ثانیه ای با حجم زیادی از مطالب روبرو می شوید، برای باز کردن برخی از این سایت ها باید زحمت «ران» کردن فیلترشکن را به خود داد که عمدتا نیز بدون استفاده از نرم افزارهای تسهیل کننده باز می شوند و جالب است که عمده آنها شما را به استفاده از اینگونه ازدواج ها تشویق می‌کنند،‌ ازدواج های مقطعی و حتی یک ساعته! روابطی آنقدر کوتاه و برپایه پول؛ که به سختی می‌توان نام ازدواج بر آن نهاد.
به سراغ یکی از این سایت‌های ترویج کننده پدیده صیغه و متعه می رویم؛ نمای سایت که با قرار دادن اسامی خداوند رنگ و بوی عرفانی به خود گرفته، در وهله اول سبب می شود که شما این سایت را نسبت به سایر سایت ها تافته جدا بافته بدانید، اما بررسی کلی سایت نظرتان را تغییر خواهد داد.
این سایت براساس مطالب مندرجه از سالروز مبعث پیامبر تاکنون بیش از ۱۰۰ بار مورد حمله بزرگ DDOS قرار گرفته است اما همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تنها با قطع و وصل‌ شدن‌های مداوم موجب به زحمت افتادن طرفدارانش شده است.
گردانندگان این سایت قطع و وصل‌شدن را نشانه مظلومیت خود می‌دانند و معتقدند این قطع و وصل شدن‌شان نشانه حقانیت فعالیت محسوب شده و برای آن چیزی که خودشان «کوری چشم کافران» نام نهادند، با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم فنی، حملات احتمالی آتی نیز خنثی می‌شود.
دامنه این سایت CF است که هر روز زحمت فیلترشدنش برعهده یک سازمانی می افتد اما دست اندرکاران سایت تنها با اضافه کردن یک عدد به آدرس‌ سایت، این امکان را به طرفدارانشان می دهند تا بدون استفاده از هرگونه فیلترشکن به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند.
با اینکه بنابر گفته گردانندگان این سایت، محتوای این صفحه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است، اما در بخشی از این سایت آمده است که این سایت «فقط فتوای کتبی مراجع اعظام تقلید جهان تشیع (مجوز شرعی) را کسب و هیچ‌گونه مجوزی از هیچ نهاد قانونی جز قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده ندارد، لذا فعالیت این سایت به استناد ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده، ماده ۲۲۳ قانون مجازات اسلامی و براساس ماده ۱۰۷۱ و ۱۰۷۵ قانون مدنی ایران است.»
این سایت در دو بخش ازدواج موقت یک ماهه و ازدواج موقت ساعتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که افراد تنها با ارائه پیامک شامل شماره فیش واریزی و ساعت آن به جمع متقاضیان وارد می‌شوند.
مدیریت سایت را براساس آن چیزی که خودشان درج کرده‌اند، فردی به نام «ف.ش» که از قضا کارشناس حقوق قضایی نیز هست، برعهده دارد، حق معارفه در این سایت بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است و براساس آن چیزی که قید شده، این پول جهت تنظیم ملاقات و در ابتدا اخذ می‌شود و این هزینه‌ها تنها برای افزایش ضریب امنیت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مسوول پیگیری و ارتباط با علاقه‌مندان را زنی متاهل و حدودا ۵۰ ساله برعهده دارد که تنها در ساعت کاری مشخصی اقدام به پاسخگویی و ثبت‌نام از متقاضیان می‌کند، به صدایش که نمی خورد زنی ۵۰ ساله باشه و بیشتر به نظر می رسد دختری ۲۰ساله پاسخگوی ما است، به عنوان یک متقاضی و نه یک خبرنگار با او تماس گرفتیم و این زن در وهله اول با سوالی ما را شرمنده کرد:«شما متقاضی ازدواج یک ساعته هستید یا یک ماهه؟» و هنگامی که سردر گمی ما را فهمید گفت که برحسب تجربه اش پیشنهاد می کند تا در مرحله اول ازدواج یک ساعته و در صورت تمایل یک ماهه را تجربه کنیم»
او می گوید مدل ثبت نام برای زنان و مردان در سایت موجود است و باید طبق مدل ارئه شده ثبت نام کنیم؛ او در مورد تامین مسکن سوال می پرسد و هنگامی که متوجه می شود مسکنی برای ازدواج های یکساعته موجود نیست می گوید نگران نباشید می توانید از مسکن سایت استفاده کنید و هنگامی که در مورد مسکن سایت از او می پرسم می گوید که بنده مسئول ثبت نام و پاسخگویی به سوالات هستم و در مورد مسکن و آزمایشاتی که باید انجام دهید واحد هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت!
از او در مورد قانونی بودن و مجوزهای این سایت می پرسم و او که به نظر از سوال های به قول خودش غیرمعمول من خسته شده بود می گوید ما در حال حاضر مجوز قانونی نداریم اما ما برابر شرع فعالیت می کنیم.
خانم«ی» در مورد استقبال از این سایت نیز در حالی که به وضوح می شد متوجه لبخندش شوی از استقبال چشم گیر آقایان سخن می گوید و با اشاره به عدم استقبال زنان می گوید که زنان به دلیل مشکلات عرفی و سلیقه ای کمتر به اینگونه ارتباطات رغبت نشان می دهند اما مردها راحت تر هستند.
او در مورد چرایی واریز هزینه اولیه برای تعیین قرار که از ۵۰ تا ۲۰۰هزار تومان است می گوید که این هزینه ها با توجه به شئونات زنان در نظر گرفته می شود و در اصل فیلتری برای کاهش آمار افراد مزاحم است تا افرادی که واقعا خواهان هستند به مراحل بعدی وارد شوند.
با اینکه شماره کارت اختصاص داده شده به متقاضیان در داخل کشور و متعلق به یکی از بانک‌های دولتی است اما پیگیری‌های خبرنگار ما در این رابطه نتیجه‌ای نداشت و با اینکه در خلال پیگیری‌های ما از مسوولان پلیس آدرس این سایت برای بیست‌ونهمین بار نیز فیلتر شد اما پلیس اعلام کرد تاکنون پرونده شکایتی از این سایت واصل نشده است!
او در حالی تعیین مهریه را فیلتر مزاحمان می داند که تعیین میزان مهریه بانوان با توجه به سن، زیبایی، تحصیلات و… و با لحاظ نمودن نظر کارشناس سایت!، انجام می‌گیرد و زنان متقاضی این ثبت‌نام نیز حتما باید مطلقه یا بیوه بوده و با ارسال تصویر شناسنامه خودشان صداقت خود را نشان دهند.دختران دوشیزه در این سایت پذیرش نمی‌شوند و ارائه خدمات به بانوان تمامی ادیان انجام می‌گیرد اما در مورد آقایان نیز شرایط ویژه‌ای مدنظر است، چراکه متاهلین مجاز به ثبت‌نام در این سایت نیستند مگر با ارائه دلیل موجه و همچنین آقایان برای ثبت‌نام ماهانه باید از موقعیت اجتماعی و تمکن مالی خوبی برخوردار باشند.
با اینکه پلیس همواره نسبت به فعالیت سایت های همسریابی و این گونه سایت ها هشدار داده است اما بنظر می رسد جذابیت حضور و استفاده از محتوای این گونه سایت ها آنقدر زیاد است که نه تنها مسایل مالی بلکه مسایل غیر اخلاقی احتمالی نیز راه را برای علاقمندانش ناهموار نمی‌کند و جای سوال است چرا این سایت شاکی حقیقی یا حقوقی نداشته و چرا گامی برای برخورد با اینگونه سایت‌ها با وجود ارائه شماره حساب متعلق به یک بانک دولتی، برداشته نمیشود؟
 
مدیر بازدید : 175 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
مجری کودک صدا و سیما در شبکه جم و کشف حجاب
اخیرا یکی از مجری های صدا و سیما به نام ( م-ه) به خارج از کشور رفته و در آنجا اقدام به کشف حجاب کرده است.
این مجری تلویزیونی بعد از حضور در خارج از کشور به عنوان مجری برنامه های سرگرمی در حوزه کودکان در شبکه ماهواره ای جم تی وی فعالیت می کند.
این مجری ایرانی از سال ۸۷ تا سال ۹۰ مجری برنامه کودک و عروسک گردان در تلویزیون ایران بوده است.
با گذشت زمان و عیان شدن تمرکز دشمنان ایران اسلامی بر روی قدرت نرم و مبادرت برای تسلط بر اذهان عمومی و در مرتبه ای بالاتر تلاش برای تغییر سبک زندگی مردمان جامعه اسلامی ، شبکه های رنگارنگ ماهواره ای در قد و قامت های متفاوت به معرض ظهور رسیدند.
اگر چه سبک و سیاق برنامه های این شبکه ها متفاوت است اما همگی انها علی رغم اختلافات ظاهری و جزئی یک هدف را دنبال می کنند به نحوی که در سال ۷۳ تنها سه شبکه تلویزیونی فارسی زبان شامل شبکه تلویزیونی منافقین و دو شبکه لس آنجلسی مشغول فعالیت علیه امنیت و فرهنگ مردم کشورمان بودند، در سال ۹۱ این تعداد به ۱۲۵ شبکه فارسی زبان رسیده که از این تعداد ۱۳ شبکه فقط مخصوص پخش سریال و فیلم های سینمایی بوده و این آمار خود نشان دهنده جنگ تمام عیار شبکه های وابسته به یهود جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام است.
 
مدیر بازدید : 79 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

آشنایی با ۱۰ صفحه جنجالی در فیس‌بوک
شبکه اجتماعی فیس بوک به هیچ روی با بحث و مناظره و همین طور جنجال آفرینی غریبه نیست. با میلیون ها نفر کاربر از سراسر جهان با فرهنگ و باورهای متفاوت، قطعا اجتناب از به وجود آمدن محیط های بحث و مناظره و احتمالا مشاجره خیلی سخت است. صرفنظر از حریم خصوصی خاص فیس بوک و شرایط و قوانینی که برای بحث و مباحثه وضع کرده، در این مقاله قصد داریم نگاهی به برخی از جنجالی ترین صفحات ایجاد شده توسط کاربران این شبکه اجتماعی انداخته و شما را نیز با آنها آشنا کنیم؛ کسی چه می داند، شاید در انتها شما نیز به عضویت و طرفداری از یک یا چندتا از این صفحات در آمدید!

شبکه اجتماعی فیس بوک به هیچ روی با بحث و مناظره و همین طور جنجال آفرینی غریبه نیست. با میلیون ها نفر کاربر از سراسر جهان با فرهنگ و باورهای متفاوت، قطعا اجتناب از به وجود آمدن محیط های بحث و مناظره و احتمالا مشاجره خیلی سخت است. صرفنظر از حریم خصوصی خاص فیس بوک و شرایط و قوانینی که برای بحث و مباحثه وضع کرده، در این مقاله قصد داریم نگاهی به برخی از جنجالی ترین صفحات ایجاد شده توسط کاربران این شبکه اجتماعی انداخته و شما را نیز با آنها آشنا کنیم؛ کسی چه می داند، شاید در انتها شما نیز به عضویت و طرفداری از یک یا چندتا از این صفحات در آمدید!

صفحات هواداری فیس بوک در مورد هر چیزی که شما بتوانید تصورش را بکنید توسط اعضا ایجاد شده و روی این سایت قرار گرفته، و بنابراین جای تعجب نیست که ببینیم تعدادی چند از آن صفحات بر مبنای مباحثی که ریشه در اختلافات مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مذهبی و اجتماعی در سراسر جهان دارند به وجود آمده اند و سر و صدای زیادی هم به پا کرده اند، در حالی که برخی دیگر از صفحات به طور بالقوه جنجالی کاملا بی سر و صدا و خارج از دیدگان عموم کاربران به حیات خود ادامه می دهند. در ادامه به معرفی ۱۰ نمونه از صفحات مباحثه ای پرطرفدار در فیس بوک می پردازیم.

*مسابقه نقاشی کاریکاتور از تمثال مبارک «حضرت محمد» (ص) (توهین آمیز)

یکی از صفحات بحث برانگیز که توجه عموم کاربران را تا حد زیادی به خود جلب کرده، و منجر به فیلتر شدن موقت فیس بوک در پاکستان شد صفحه «روز کشیدن کاریکاتور برای پیامبر اسلام» بود که برای مسلمانان توهین به مهم ترین مقدسات آنها محسوب شده و سبب گسترش اعتراضات به شبکه اجتماعی فیس بوک در سراسر جهان شد. جهان اسلام ابراز خشم خود به این عمل توهین آمیز را به روش های مختلف اعلام کرد، و به همین منظور در همین فیس بوک ده ها و صدها صفحه و گروه ایجاد شد تا خواسته مسلمانان که بخشی از کاربران این شبکه اجتماعی را تشکیل می دهند مبنی بر بستن صفحه جنجال برانگیز فوق به گوشی مسئولان فیس بوک برسانند، و حتی در یک صفحه مسلمانان تهدید کردند که در صورت حذف نشدن این صفحه از شبکه آنها فیس بوک را تحریم و از عضویت در آن انصراف خواهند داد، و همان طور که اعلام شد به دلیل گسترش اعتراضات بین مردم در پاکستان این امر تا مسدود کردن کامل سایت شبکه اجتماعی هم پیش رفت، و تا این صفحه حذف نشد این امر ادامه داشت تا بالاخره مسئولان فیس بوک تسلیم خواسته به حق مسلمانان شدند.

*حمایت از رائول قاتل!

قبل از اینکه این صفحه از سوی خالق آن حذف شود، صفحه هواداری با عنوان RIP Raoul Moat You Legend ، موفق به جذب ۳۸۰۰۰ کاربر به عنوان طرفدار شده بود که قدردانی خود را از قاتلی که زندگی خود را در اوایل سال جاری پس از قتل دوست دختر سابق خود و دوست پسر او (رقیبش) و زخمی کردن جدی یک افسر پلیس از دست داده بود، اعلام کنند (همان رائول موات). خالق اصلی این صفحه سر انجام وادار به پایین کشیدن صفحه خود شد، اما دیگر صفحات کوچکتر در این زمینه هنوز هم وجود دارند ولی با طرفداران بسیار کمتری در فیس بوک به حیات خود ادامه می دهند.

*فیس بوک عزیز

باراک اوباما ، احتمالا یکی از خبرسازترین شخصیت هاست زیرا در بسیاری از صفحات فیس بوک سوژه اصلی ایجاد کننده و هواداران بوده است. اما در این بین صفحه ای که یکی از جنجال ترین موضوعات را مطرح کرده و موفق به جذب بیش از یک میلیون عضو شده ، چیزی نبود جز دعا برای مرگ رئیس جمهور آمریکا! در این صفحه به طرز ماهرانه ای اظهار شده که همانطور که خدا جان افرادی نظیر پاتریک سوایزه (Swayze) ، مایکل جکسون و فرح فاست (Farrah Fawcett) را گرفته، آنها امیدوارند که همان قضیه نصیب باراک اوباما نیز بشود! صفحات دیگری که رئیس جمهور آمریکا را هدف حملات خود قرار داده اند او را با آدولف هیتلر مقایسه کرده اند.

*اگر ۱۰ میلیون عضو داشتید…

به نظر می رسد دین و مذهب ساده ترین راه برای ایجاد جنجال در فیس بوک باشد. صفحه با حدود ۱۰۰۰ کاربر طرفدار از هدف خود برای دست یابی به هدفش که ۱۰ میلیون عضو است فاصله زیادی دارد. چه اتفاقی می افتد اگر آنها به هدف خود در جمع آوری این تعداد کاربر موفق شوند. یک جنگ مذهبی؟ به گفته گردانندگان هدف از ایجاد این صفحه این است: “یهودیان باید به خاطر کشتن عیسی مسیح (ع) از همه مسیحیان جهان عذرخواهی کنند!.”

*پلیس محلی ایوشام (Evesham ، واقع در نیوجرسی)

صفحه اداره پلیس شهر ایوشام از زمانی در کانون توجهات قرار گرفت که رسانه ها محلی شروع به انتشار عکس های جنجالی از کتک زدن مردم دستگیر شده توسط پلیس این شهر کوچک نمودند. منتشر کنندگان این تصاویر در زمینه جرائم متهمین از خود سلب مسئولیت کرده و در صفحه خود اعلام کرده بودند که بنا به قانونی نانوشته اما مورد پذیرش همه مردمی که تصاویر ضرب و شتمشان توسط پلیس محلی منتشر شده بی گناهند تا زمانی که در یک دادگاه قانونی جرمشان ثابت شود، اما بحث های این صفحه به رعایت حقوق و حریم خصوصی افراد در اینترنت و انتقاد از انتشار عکس ها منجر شد. اداره پلیس این شهر نیز در مورد عکس ها ضمن رد هرگونه شرمندگی و عذرخواهی از مردم، و معتقد است که این صفحه قصد مقابله با اعمال قانون از طریق فن آوری را دارد.

*کاریکاتوری برای هولوکاست

در پاسخ به صفحه «روز کشیدن کاریکاتور برای پیامبر مسلمانان»، تعدادی موضوعات تهاجمی بین عقاید ظهور کرد، و یکی از این صفحات اعتراضی صفحه ای بود به نام «روز کشیدن کاریکاتور برای هولوکاست». هولوکاست و انکار آن نیز مدتیست که به یکی دیگر از موضوعات داغ در فیس بوک بدل شده و باعث جنجال زیادی از سوی مخالفان و موافقان شده. برای مدت زمانی ، سایت شبکه اجتماعی با استناد به آزادی بیان به عنوان اصلی ترین دلیل خود، سرسختانه از حذف این صفحات خودداری می کرد ، تا آن که مشخص شد انکار هولوکاست در حقیقت در کشورهایی غیر قانونی و جرم است. با وجود آن، هنوز هم برخی از صفحات وجود دارند که هولوکاست و وحشت عمومی از سوزاندن انسان ها به دست نازی ها در جنگ جهانی دوم را انکار می کنند، اگر چه با توجه به آمار کاربران هوادار می توان حدس زد که چندان در جذب طرفدار موفق نبوده اند.

*پاپ بندیکت شازدهم

مثل همیشه، هرگاه سخن از جنجال و خبرسازی در فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی با مخاطب بالا به میان می آید بازی با عقاید مذهبی هم ظاهر می شود. پاپ بندیکت رهبر کاتولیک های جهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. صفحاتی که خواستار دستگیری او شده اند، و نیز صفحاتی که هدفی جز استهزا و تفریح با یک رهبر مذهبی ندارند ، با این استدلال که کاندوم می تواند طرفداران بیشتری نسبت به پاپ با تمام هوادارنش در فیس بوک چذب کند، به وجود آمده اند و صد البته هواداران چندانی هم ندارند.

*روز سوزاندن

اگر شما یک جستجو برای عبارت دو واژه ای ، ” Everybody Burn ” در فیس بوک کنید- با آنچه در نتایج با آن رو به رو می شوید شگفت زده خواهید شد. بسیاری از صفحات موضوعشان در اعتراض دسته جمعی به صفحه اکنون حذف شده «روز قرآن سوزی» است که سبب اعتراضات زیادی در سطح جهان شد. در واقع، در مجموع معترضان طرفداران بسیار بیشتری نسبت به صفحه اولیه که خواستار سوزاندن قرآن کتاب مقدس مسلمانان و محترم برای دیگر ادیان شده بود جمع کرده اند. با این احوال، هنوز هم صفحاتی با عنوان سوزاندن جمعی انجیل کتاب مقدس مسیحیان، و سوزاندن دسته جمعی پرچم اسرائیل وجود دارند. این قبیل صفحات اگرچه نتوانسته اند طرفداران زیادی جمع کنند، اما هنوز هم می توان این صفحات را در شبکه های اجتماعی جستجو کرده و یافت.

*کمک داور بیچاره!

برای برخی، فوتبال به اندازه مذهب یا سیاست جدی و حیاتیست، به خصوص که در بحث ها، جام جهانی و فوتبال ملی نیز دخیل باشد. جالب است بدانید یکی از صفحات هواداری فیس بوک که تقریبا ۵۰۰۰ نفر هوادار داشت کمک داوری (linesman) را که عبور توپ از خط دروازه تیم آلمان در بازی برابر انگلیس را ندید و همین امر در نهایت منجر به حذف انگلیس از جام جهانی ۲۰۱۰ شد را با هیتلر مقایسه کرده. این مقایسه به تنهایی جنجالی بوده و دلیل کافی برای گنجاندن این صفحه در فهرست ماست.

*حمایت از جیمز جونز

آخرین مورد جنجالی مقاله ما در زمینه ایجاد یک صفحه فیس بوک شامل پدر و مادری می شود که در اتوبوس مدرسه دختر خود به بچه هایی که دخترک را اذیت می کردند فریاد کشیدند. صفحه فیس بوک ، We Support James Jones ، تا کنون بیش از ۴۰۰۰ عضو جذب کرده ، اما همه از آنها هدفشان از عضویت در این صفحه پشتیبانی و حمایت نیست، بلکه انتقاد از پدری است که که هم اکنون در معرض اتهاماتی از اقدامات خود قرار دارد.واهد كرد.

مدیر بازدید : 87 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مطالب جنجالي دخترها و پسرها
راهنمای ازدواج برای دختران

در راستای اینکه بحران بی شوهری در جامعه امروز بوجود آمده کلیه خانمهای محترم می تونن از روش های زیر استفاده کنن و البته مراقب باشن که سوءاستفاده نکنن .

۱ـ روش کوزه ایی : همان روش قرن های قدیم که دختر کوزه به دوش به سمت رودخانه می رفت پسر به کوزه می خوره کوزه بشکست و بعد چنین گفته اند که : اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی نتیجه گیری : بحران ازدواج حال حاضر بخاطر لوله کشی شدن آبه .

۲ـ روش عرفانی : چهل شبانه روز جلوی خونه رو آب و جارو میکنی و ده تا شمع روشن میکنی شکلات بین مردم تقسیم میکنی تا مرد آرزوهات بیاد. نتیجه گیری : در صورت کمبود شمع میتونین فانوس هم روشن کنین .

 ۳ـ روش سوسکی : بخاطر ترس از یه سوسک که حتی میتونی خودت اون رو تو خونه یا کوچه کار بزاری همچین محکم میپری تو بغلش و بهش می چسبی که هیچ جور نتونه تو رو از خودش جدا کنه . نتیجه گیری : با تشکر از کلیه سوسک های محترم مقیم مرکز و حومه .

 ۴ـ روش تیپ : انواع تیپ های مختلف روی خودت پیاده میکنی بیست و دو کیلو لوازم آرایش روی خودت خالی میکنی و سعی میکنی تا آنجا که ممکن است لباس ها مورد توجه باشند طوری که هرکس که تو خیابونه مجبور بشه حتما یک بار شما را نگاه کنه بعد گوشه خیابون می ایستی تا شوهر مناسب سوارت کنه . نتیجه گیری : خطر احتمال از بین رفتن آبروی چندین و چند ساله تان وجود دارد اما چون به خاطر ازدواج است مسئله نیست این دفه !

 ۵ ـ روش خر خونی : تو کلاس و مدرسه و دانشگاه نمره بیست کلاس میشی بلاخره تو کل سال های مدرسه یه خر خون دیگه پیدا میشه که بیاد سراغت و باعث بشه که نترشی . نتیجه گیری : اگه شوهر پیدا نشد تا مقطع دکترا ادامه بدین و بعد ترک تحصیل کنین.

 ۶ ـ روش مایه داری : با دوستان توی انواع پارتی های شبانه و پیست های اسکی و باشگاه های بیلیارد و بولینگ هر کوفت و زهر مار دیگری که میتونی شرکت میکنی و حواست فقط به یه شوهر مناسب هست تا چیز های دیگه . نتیجه گیری : سعی کنین همیشه چند میلیون در کیف خود داشته باشین.

 ۷ـ روش مذهبی : توی انواع مجالس مختلف مذهبی شرکت میکنی توی هیچ چیز کم نمی آری جایی نیست که مراسمی باشه و تو اونجا نباشی تا بلاخره یه شوهر گیرت بیاد . نتیجه گیری : التماس دعا خواهر .

 ۸ ـ روش فامیلی : یه کاغذ بر میداری و اسم تمام پسرهای فامیل از سن پنج تا پنجاه ساله رو که ازدواج نکردنن رو روش می نویسی بعد شروع به بررسی و تفکیک میکنی و اونهایی که شرایط را دارن رو انتخاب میکنی و یه برنامه ریزی برای عملیات تاکتیکی که بلاخره یه کدوم رو خفت کنی . نتیجه گیری : می تونین روی یه بچه پنج ساله برای بیست سال آینده برنامه بریزین

 ۹ ـ روش نامردی : جلوی یکی از این ماشین های پلیس یه دفعه می پری پسره رو میگیری تو بغلت و دستت رو میکنی تو دستش و ازش... (سانسور ) میگیری تا بعد از تعهد توی کلانتری مجبور بشه که باهات ازدواج کنه . البته این روش برای اونهایی است که از کلیه روش های بالا نا امید شده اند

مدیر بازدید : 117 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

حال و هوای جنیفر لوپز پس از جدایی معشوقه اش (عکس)
حال و هوای جنیفر لوپز پس از جدایی معشوقه اش

جنیفر لوپز ” این روزها سوژه داغ رسانه های خبری است. او بعد از دوسال و نیم رابطه عاشقانه از ” کاسپر اسمارت ” معشوق جوانش جدا شد و علت این جدایی را اختلاف سن 17 ساله میان خودشان اعلام کرد این در حالی است که خبرهایی مبنی بر خیانت این پسر جوان با یک سوپر مدل تغییر جنسیتی به گوش میرسید.
از رفی “جنیفر لوپز” یکی از خوانندگان ترانه رسمی جام جهانی 2014 برزیل است و شنیده میشد او برای اجرای زنده این ترانه به برزیل نخواهد رفت.ستاره جنجالی 44 ساله هالیوود اعلام کرد برای اجرای ترانه سه نفره جام جهانی روانه برزیل شده است و تصاویری از خود بعد از انتشار خبر رسمی جدایی اش منتشر کرد.
در تصاویر خواننده مشهور هالیوودی در حالی دیده میشود که پیراهنی آستین بلند و راحت به همراه یک شلوار جین به تن دارد و موهایش را به سادگی پریشان کرده و آرایش ملایمی نیز دارد. همچنین او عکسی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که وی را در حالی که لباس زمستانی به تن دارد و در حال لبخند زدن است نشان میدهد و عنوان کرده  این تصویر پیش از سوار شدن به هواپیما به مقصد برزیل ثبت شده است.

مدیر بازدید : 102 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

2000 هزار زن شیفته این مرد هستند! (عکس)

2000 هزار زن شیفته این مرد هستند
یک مستند ساز استرالیایی که اقدام به ساخت مستندی در مورد زندگی خود کرده بود اکنون هزاران پیشنهاد ازدواج از میان طرفداران این برنامه دارد. او در این مستند جالب به زندگی شخصی خود و کانگورو هایی که نگهداری میکند پرداخته است.
گفتنی است اکثر هواداران این مستند ساز به خاطر بودن در کنار کانگوروها دوست دارند همسر او باشند. او در مستندی که به شدت باعث محبوب شدنش شده است زندگی در کنار دو کانگورو یتیمی که خود از آنها نگهداری میکند را به تصویر کشیده است.
این حیوانات دوست داشتنی احتیاج به مراقبتی ۲۴ ساعته دارند و به همین دلیل آقای “بارنز” مجبور است آنها را با خود همه جا ببرد او حتی گاهی مجبور است با این دو بچه کانگورو به خرید برود. او میگوید رسیدگی کردن به این حیوانات بهترین کار ممکن است.
او بعد از پخش این برنامه بیش از ۲۰۰۰ ایمیل از زنانی که مشتاق زندگی در کنار او بودند دریافت کرد!!

2000 هزار زن شیفته این مرد هستند

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 19,089
  • بازدید کلی : 558,368