loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 76 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
شریعت در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد
راه اندازی سایتی برای آشنایی داوطلبان کنکور با امکانات دانشگاه علم و صنعت

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم‌و صنعت برای آشنایی بیشتر داوطلبان کنکور با رشته‌های تحصیلی این دانشگاه سایتی به نام "روزبار" طراحی کرده است.

افشین شریعت معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، گفت: دانشگاه علم‌ و صنعت برای آشنایی بیشتر داوطلبان کنکور با رشته‌های تحصیلی این دانشگاه،  امسال سایتی را به نام "روزبار" طراحی کرده که داوطلبان با مراجعه به آن ضمن آشنایی با دانشکده‌ها و گرایش‌های مختلف از اهمیت، آینده شغلی و گرایش‌های رشته‌های مختلف مطلع می‌شوند.

وی افزود: در بخش زندگی دانشجویی سایت، امکانات مختلف دانشکده‌ها که شاید یکی از بهترین پردیس‌ها بین دانشگاه‌های صنعتی باشد معرفی می‌شود. در بخش فعالیت‌های دانشجویی پتانسیل موجود دانشگاه به آنها منتقل می‌شود و با تسهیلاتی که دانشگاه به دانشجویان ممتاز می‌دهد، آشنا خواهند شد.

معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت یادآور شد: تور مجازی نیز در این سایت پیش‌بینی شده که داوطلبان این امکان را دارند کل فضای مجازی را بازدید کنند و با امکانات مختلف نظیر آزمایشگاه‌ها و واحدهای مختلف تربیت‌بدنی این دانشگاه آشنا شوند.

شریعت تصریح کرد: داوطلبان در صورتی که سوالاتی درباره دانشگاه دارند می‌توانند آن را از طریق فضایی که برای ارتبط ایجاد شده، مطرح کنند.

وی با اشاره به آدرس سایت گفت: پایگاه اینترنتی http://openday.iust.ac.ir در سایت دانشگاه علم و صنعت پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ایجاد شده است

مدیر بازدید : 89 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

خودکشی دانش‌آموز سر جلسه کنکور+ فیلم و عکس

دانش اموز چینی به نام شیائو ژن وسط جلسه امتحان ورودی دانشگاه یکباره از صندلی خود بلند می شود و خود را از پنجره به بیرون پرتاب می نماید

خودکشی دانش‌آموز سر جلسه کنکور+ فیلم و عکس
دانش آموز چینی وسط جلسه کنکور دانشگاه خودکشی می نماید.دانش اموز چینی به نام شیائو ژن وسط جلسه امتحان ورودی دانشگاه یکباره از صندلی خود بلند می شود و خود را از پنجره به بیرون پرتاب می نماید.
خودکشی دانش‌آموز سر جلسه کنکور
دوربین نصب شده در کلاس نشان مي‌دهد که دانش آموز چینی که در ردیف جلو در کنار پنجره قرار داشت، پس از باز کردن پنجره، ناگهان خود را به بیرون انداخت. برخی از دانش آموزان درحالی که خانم معلم قصد داشت تا دانش آموزان را از نزدیک شدن به پنجره منع کند، برای اینکه ببینند چه بر سر همکلاس آنها آمده است، به بیرون رفتند.
ویدیوی اقدام به خودکشی این دانش آموز که نام او راXiao Zhen نوشته اند، بر روی سایت یوتیوب، با ذکر جزئیات کمی منتشر شده است. در همین حال از سرنوشت این دانش آموز و انگیزه این اقدامش اخبار بیشتری منتشر نشده است. خبر خودکشی این دانش آموز در حالی منتشر مي‌شود که برخی آمار در چین از افزایش خودکشی در این کشور بویژه در میان جوانان خبر مي‌دهد.
برای دیدن فیلم به لینک مربوطه مراجعه کنید

مدیر بازدید : 107 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

همه شرکت کنندگان کنکور مجاز شدند

دکتر ابراهیم خدایی گفت:در آزمون سراسری امسال ۹۹۲ هزار نفر شرکت کردند که همه این داوطلبان مجاز به انتخاب رشته هستند

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون سراسری امسال ۹۹۲ هزار نفر شرکت کردند که همه این داوطلبان مجاز به انتخاب رشته هستند.
 
همه شرکت کنندگان کنکور مجاز شدند
 
دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو افزود: البته از این تعداد 695هزار نفر در دانشگاه ها قبول خواهند شد.
 
وی با اشاره به اینکه 70 درصد داوطلبان شانس قبولی دارند، افزود به عبارت دیگر از هر 100 داوطلب  70 نفر پذیرفته می شوند.
 
رئیس سازمان سنجش درباره ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و دوره ها گفت: حدود 370 هزارنفر در دانشگاه پیام نور، 166 هزار نفر در دانشگاه های غیر انتفاعی، 110 هزار نفر در دوره های روزانه، 28 هزار نفر در دوره های شبانه، 15هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان و 6 هزار نفر در سایر دوره های پذیرش نهایی خواهند شد.
 
خدایی افزود: شانس قبولی در گروه علوم تجربی 43 درصد، در گروه علوم انسانی 99 درصد و  گروه ریاضی و فنی 100 درصد است.
مدیر بازدید : 78 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
نفرات برتر کنکور ۹۳ اعلام شدند
ابراهیم خدایی در نشست خبری که امروز شنبه برگزار شد، نفرات برتر کنکور سال ۹۳ را اعلام کرد
رییس سازمان سنجش آموزش کشور نفرات برتر کنکور سال ۹۳ را اعلام کرد.
نفرات برتر کنکور ۹۳ اعلام شدند   
ابراهیم خدایی در نشست خبری که امروز شنبه برگزار شد، گفت: یاسمن سعیدی از تهران، نگین یغمایی از تهران و صدرا صفادوست از تبریز به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی ریاضی فنی هستند.
وی افزود: سید شایان پورمیربابایی از آستانه اشرفیه، آناهیتا نجفی از رشت و سید زهرا موسوی از شیراز نیز به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه علوم تجربی هستند.
رییس سازمان سنجش ادامه داد: علی ولایی از شمیرانات، صدیقه ذبیحی از شمیرانات و امید شمس‌اللهی از تهران به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه علوم انسانی شدند.
خدایی در مورد اسامی نفرات برتر کنکور در گروه‌های هنر و زبان نیز گفت: تارا فرسادفر از شمیرانات، مهتا منصوری تهرانی از تهران و آبا تدین ازشمیرانات به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه هنر هستند و محمد مرادی شهمیری از تهران، سروش ثابتی از مشهد و ریحانه باقری از اصفهان هم به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی زبان هستند.
مدیر بازدید : 86 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
 نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۳ اعلام شد
نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۳ به صورت کارنامه تنظیم و بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
نتایج اولیه آزمون سراسری سال 93 به صورت کارنامه تنظیم و بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفت.
*نحوه مشاهده کارنامه اولیه
هر یک از داوطلبان حاضر در آزمون سراسری سال 93 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به بخش مشاهده کارنامه نتایج اولیه را از طریق وارد کردن اطلاعات آزمونی، مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد یا وارد کردن مشخصات کارت اعتباری ثبت‌نام شامل شماره پرونده، رمز ورود و شماره شناسنامه یا وارد کردن مشخصات ثبت‌نامی و مشخصات فردی شامل شماره پرونده، کد رهگیری، شماره شناسنامه نسبت به مشاهده و پرینت کارنامه خود اقدام کنند.
* نحوه انتخاب رشته داوطلبان
داوطلبان می‌توانند برای انتخاب رشته و ثبت کد رشته انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی در روز چهارشنبه 15 مردادماه تا دوشنبه 20 مردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی یا گروه‌های آزمایشی ذیربط برای انتخاب رشته کد رشته محل‌های انتخابی از میان کدرشته‌های مجاز یا گروه‌های مجاز اقدام و کدرشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه انتخاب کنند.
داوطلبان باید در مرحله بعدی پس از درج کدرشته‌محل‌های انتخابی در فرم پیش‌نویس انتخاب رشته که در دفترچه درج شده است و اطمینان کامل از صحت کدرشته‌محل‌های انتخابی به سایت سازمان مراجعه و برای ثبت کدرشته‌محل‌ها به ترتیب اولویت علاقه اقدام کنند.
هر داوطلب باید فرایند انتخاب رشته را تا دریافت رسید انتخاب رشته 15 رقمی ادامه داده و از فرم انتخاب رشته پرینت تهیه کند.
مدیر بازدید : 82 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

اطلاعيه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در باره‌ تاريخ‌، نحوه‌ پرينت كارت‌ و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون سراسري‌ سال 1393
1393/03/26
    نسخه چاپی
  ضمن‌ آرزوي‌ موفقيت‌ براي‌ كليه خواهران‌ و برادراني كه‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1393 ثبت‌ نام‌ نموده‌­اند، بدين‌ وسيله‌ به اطلاع‌ مي‌رساند آزمون عمومي و اختصاصي داوطلبان گروه آزمايشي علوم رياضي و فني در صبح پنج شنبه 5/4/93، داوطلبان گروه آزمايشي هنر در بعدازظهر پنج شنبه 5/4/93، داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح جمعه 6/4/93، داوطلبان گروه آزمايشي زبانهاي خارجي در بعدازظهر جمعه 6/4/93 و گروه آزمايشي علوم انساني در صبح شنبه 7/4/93 در 364 شهرستان و بخش مختلف كشور (به شرح جدول شماره 1) برگزار خواهد شد. كارتهاي‌ شركت در آزمون براي‌ كليه‌ داوطلبان‌ آزمون‌ سراسري سال 1393 از روز يكشنبه 1/4/93 لغايت روز چهارشنبه 4/4/93 براساس‌ مندرجات‌ بند « الف‌» اين‌ اطلاعيه‌ بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و داوطلبان پس از پرينت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالي مي‌بايستي "مطابق بند «ب» اين اطلاعيه" به حوزه هاي رفع نقص كارت مندرج در جدول شماره 2 مراجعه نمايند.

مدیر بازدید : 76 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)


اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با پذيرش دانشجو براي رشته‌هاي تحصيلي داراي شرايط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و نحوه اعلام علاقمندي و انتخاب مورد و يا موارد رشته‌هاي تحصيلي خاص در آزمون سراسري سال 1393
1393/03/31
مقدمه: داوطلبان‌ گرامي با سلام، ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلبان وپذ ادامه‌ تحصيل‌ در مقاطع‌ مختلف آموزش‌ عالي كشور و كسب‌ مراتب‌ عاليه‌ علمي ، به منظور آشنائي با اطلاعات عمومي و شرايط و ضوابط هر يك از مؤسسات آموزش عالي داراي شرايط خاص و نحوه اعلام علاقمندي به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي داراي شرايط خاص، مطالعه اين مطالب براي شما مفيد و الزامي دانسته و به داوطلبان توصيه  مي شود كه با دقت اين مطالب را مطالعه نمايند.
داوطلبان مي‌بايست شماره مورد يا موارد رشته‌هاي داراي شرايط خاص را از اين اطلاعيه انتخاب و به صورت اينترنتي از تاريخ 1/4/1393 تا 10/4/1393 از طريق سايت سازمان به نشاني: www.sanjesh.org اقدام به درج اعلام علاقمندي به رشته‌هاي خاص نمايند. لازم به تأكيد است به درخواست‌هاي غير از روش اينترنتي ترتيب اثر داده نمي‌شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 19,111
  • بازدید کلی : 558,390