loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 57 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
رازهای زندگی رضا صادقی که نمی‌دانستید!
رازهای زندگی رضا صادقی که نمی‌دانستید!
گوشه های ناگفته از زندگی پادشاه رنگ ها
رضا صادقی یكی از پرطرفدارترین خواننده‌های پاپ ایران است. خواننده‌ای كه راه سختی را طی كرد تا به این‌جا رسید. خواننده‌ای شهرستانی با صدایی خاص و سبكی متفاوت كه در تهران همان‌قدر او را دوست دارند كه در بندر. رضا صادقی زندگی پرفراز و نشیبی داشته كه گزیده‌ای از آن را در اینجا می‌خوانید.
 
رضا صادقی,زندگی رضا صادقی,رضا صادقی خواننده پاپ
 
یك
مهتاب بود. باد در كوچه‌های گلی تاریك می‌پیچید. پنجره خانه‌های كاهگلی یكی‌یكی تاریك می‌شد و خبر از خواب آرام ساكنان می‌داد. جیرجیرك‌ها در كوچه‌ها آواز می‌خواندند و باد صدای عوعوی سگ‌ها را از كوچه‌ها می‌گذراند و به خانه‌ها می‌رساند. ساعتی كه از شب گذشت، غیر از یكی از پنجره‌های خانه‌ای كوچك كه حیاطی نقلی داشت با یك نخل كه خرماهای آن را تازه چیده بودند، پنجره روشنی در كوچه باقی نماند. از آن پنجره صدای گریه كودكی می‌آمد و با تاریكی شب و آواز جیرجیرك‌ها می‌آمیخت.
صدای گریه وقتی آرام می‌شد كه صدای لالایی اوج می‌گرفت. پشت پنجره مادری برای كودك بیمارش آواز می‌خواند و خواهر و برادرهای كودك كنار آن‌ دو نشسته بودند و به سرنوشت تلخی فكر می‌كردند كه روزگار برای كودك رقم زده. رضای كوچك تازه از بیمارستان برگشته بود. مریض شده بود و مادر او را برای درمان برده بود.
- این قرص‌ها رو بخوره، این آمپول رو هم بزنه. خوب می‌شه.

مادر رضا قرص‌ها و آمپول را از داروخانه گرفت. آمپول را به پرستار داد و رفت پشت پرده، بدون این‌كه بداند این آمپول برای همیشه سرنوشت پسرش را عوض خواهد كرد. بعد از آمپول حال رضا بد شد. مدتی گذشت تا فهمیدند آمپول اشتباه بوده. آمپول عوارض جبران‌ناپذیری داشت. رضا را فلج كرد و تا آخر عمر، لذت دویدن و خرامیدن را از او گرفت. رضا برگشته بود خانه و با صدای لالایی مادر خوابش برده بود. پنجره روشن آن خانه تا نزدیكی‌های صبح خاموش نشد.

دو
رضای كوچك كنار ایستاده و به بازی بچه‌ها نگاه می‌كند. پسرهای كوچه همه جمع هستند. دمپایی‌ها را از پا درآورده‌اند، با عرق‌گیر و شلوارهای كوتاه، 2 تكه آجر 2 طرف كوچه گذاشته‌اند و با توپ پلاستیكی 2لایه، یك لایه قرمز و یك لایه آبی، فوتبال بازی می‌كنند. عباس توپ را از زیر پای حمید درمی‌آورد، علی عباس را به زمین می‌زند و می‌دود. خاك كوچه از جای قدم‌هایش بلند می‌شود و توپ همراه او تا دروازه می‌دود.
 
محمد پایش را پیش می‌آورد تا جلوی توپ را بگیرد، اما نمی‌تواند. توپ از بین پای او و از بین آجرها رد می‌شود و صدای فریاد بچه‌ها بلند می‌شود: «گـل!»رضا كنار ایستاده و به عصاهایش تكیه كرده است. رضا به پاهایش نگاه می‌كند و به بچه‌ها كه باز دارند چابك و سبك دنبال توپ می‌دوند. رضا اما دلش فوتبال بازی كردن نمی‌خواهد. او هیچ وقت به بچه‌هایی كه پای سالم دارند و می‌دوند حسودی‌اش نمی‌شود. چیزی كه رضا را محسور كرده، فوتبال و بازی نیست. رضا صدایی شنیده و دلش رفته. او آرزوی داشتن یك ساز را دارد.‌ سازی‌ كه بنشیند، رضا او را در آغوش بگیرد، بنوازد و غصه‌های كودكانه‌اش را با صدای آن سهیم شود. رضا به بازی بچه‌ها نگاه می‌كند و به ساز نداشته‌اش فكر می‌كند.‌ سازی‌ كه آرزویش است. آرزویی كه زندگی‌اش را عوض خواهد كرد. اما رضا می‌داند به این زودی و با این وضع مالی خانواده، حالا حالاها باید آن را فراموش كند.
 
رضا صادقی,زندگی رضا صادقی,رضا صادقی خواننده پاپ
 
 سه
تهران، خیابان آزادی، طبقه ششم یك ساختمان قدیمی در خیابان اسكندری. خانه رضا اینجاست. او تازه از بندرعباس به تهران آمده و این خانه كوچك و نمور را برای زندگی پیدا كرده. پولش به خانه دیگری نمی‌رسد. رضا با كهنگی و كوچكی خانه مشكلی ندارد. تنها سختی او بالا رفتن از این همه پله است. 16 پله اول را بالا رفته و به نفس‌نفس افتاده. می‌داند كه چاره‌ای ندارد و مجبور است سعی كند.
 
نفس عمیقی می‌كشد، عصا را می‌گذارد روی پله بالایی، وزنش را روی آن می‌اندازد و تنش را بالا می‌كشد. پای اول بالا رفت. حالا نوبت پای بعدی است. عصای چپ را روی پله می‌گذارد و آن پایش را هم بالا می‌كشد. حالا باید از اول شروع كند تا یك پله دیگر بالا برود. یك پله می‌شود 16 پله و به طبقه دوم می‌رسد. بعد سوم و چهارم و پنجم و ششم در پیش است، رضا می‌نشیند. عصا را كنار می‌گذارد و خستگی در می‌كند. فكر می‌كند دیگر نمی‌تواند. 100 پله را باید هر روز پایین و بالا برود. آن هم با این پاها كه یاری‌اش نمی‌كنند. اما نه. حالا وقت پشیمانی نیست.
 
رضا به بندرعباس فكر می‌كند. به این‌كه هر چه می‌توانست را آن‌جا آموخته و حالا نوبت پایتخت است كه فتحش كند. رضا در بندر هم می‌توانست ساز بزند و هماهنگ بسازد. آلبومی منتشر كرده بود و خیلی‌ها او را می‌شناختند. اما بندر دیگر برای او كوچك شده بود. او فكرهای بزرگ‌تری در سر داشت. بخش زیادی از آرزویش باقی بود و می‌دانست كه برای آن مجبور است تلاش كند. حتی اگر این تلاش بالا رفتن و پایین آمدن هر روزه از 100 پله نفس‌گیر باشد. نفسی تازه می‌كند، عصا را روی پله بعد می‌گذارد و خودش را بالا می‌كشد.

چهار
رضا دارد لباس می‌پوشد. پیراهن مشكی‌اش را تن می‌كند. شلوار مشكی، جوراب‌ها و كفش‌های مشكی براقش را می‌پوشد. موهایش را محكم می‌بندد و شال‌گردن مشكی‌اش را دور گردن می‌اندازد. ریشش را شانه می‌زند، عصاها را برمی‌دارد و راه می‌افتد. امشب برای خواندن در یك عروسی دیگر قرار گذاشته. این كار را دوست ندارد اما مجبور است. خرج زندگی در تهران بیشتر از این حرف‌هاست.
 
باید اجاره خانه را بدهد، خرج خورد و خوراكش را دربیاورد و در عین حال راهی برای پیشرفتش باز كند. نوازنده و استودیو در تهران بیش‌ از تصورش خرج برمی‌دارد. رضا راه می‌افتد. پایش را كه به مجلش می‌گذارد صدای تشویق بلند می‌شود. او را می‌شناسند و دوستش دارند. رضا میكروفون را دست می‌گیرد و می‌خواند. مردم همراهی‌اش می‌كنند و رضا به روزی فكر می‌كند كه می‌تواند روی استیج بخواند. چشم‌هایش را می‌بندد و صدای طرفداران را می‌شنود. قند توی دلش آب می‌شود. مردم ترانه‌هایش را به یاد دارند. چشم‌هایش را باز می‌كند و می‌فهمد كجاست، دلش می‌گیرد.
 
دلش از اتفاقات بدی كه در تهران برایش می‌افتد می‌گیرد. صفای همشهری‌هایش این‌جا نیست. رضا به این مردم عادت ندارد. فكر می‌كند مجبور است عادت كند. باید بتواند گلیمش را از آب بیرون بكشد. باید با همه این‌ها كنار بیاید تا بتواند كار كند. باید روحیه‌اش را حفظ كند. باید قوی باشد. باز چشم‌هایش را می‌بندد و خودش را روی استیج تصور می‌كند. می‌خواند و مردم را به شوق می‌آورد.
 
رضا صادقی,زندگی رضا صادقی,رضا صادقی خواننده پاپ

پنج
رضا در خانه جدیدش نشسته و به آهنگی خوب برای ترانه جدیدی فكر می‌كند كه به تازگی سروده. رضا برای آلبوم‌هایش محتاج هیچ‌كس نیست. خودش می‌تواند شعر بگوید و آهنگ بسازد. رضا تلفن جواب می‌دهد. درباره قراردادی جدید است. رضا نمی‌پذیرد. او با سبك جدیدش، ترانه‌های ساده و لباس مشكی پرطرفدارش آن‌قدر معروف شده كه خیلی‌ها دوست داشته باشند با او كار كنند. رضا موسیقی را خوب می‌شناسد و فقط بهترین‌ها را می‌پذیرد. رضا بی‌حاشیه است.
 
فكر می‌كند باید با جایی مصاحبه كند و این شایعه عجیب و غریب مشكی‌پوشی‌اش كه نمی‌داند از كجا آمده را تكذیب كند. هر وقت به آن فكر می‌كند عصبی می‌شود. شایعه شده او با همسرش در جاده تصادف كرده. خودش فلج شده و همسرش را از دست داده و از آن به بعد مشكی می‌پوشد. رضا فكر می‌كند باید بگوید كه مشكی برای او عزا نیست. فقط یك پرچم است. نمادی كه او را متمایز می‌كند.

شش
رضا روی استیج ایستاده. نور صحنه روشن است و مردم را درست نمی‌بیند اما می‌داند كه چند نفرند. نفس‌های‌شان را حس می‌كند.
- من، رضا صادقی عاشقتونم!
صدای تشویق جمعیت فراتر از تصورش است. رضا به نوازنده‌های بندری‌اش اشاره می‌كند. همه آماده‌اند. میكروفون را بالا می‌گیرد.
- مشكی رنگ عشقه.
میكروفون را رو به جمعیت می‌گیرد. صدای مردم بلند می‌شود.
- مث رنگ چشای مهربونه.

او مثل یك سلطان روی سن ایستاده. مردم ترانه‌هایش را حفظ هستند. هم در كنسرت‌ها دیده و هم در كوچه و خیابان بارها و بارها شنیده. شروع به خواندن می‌كند و همه او را همراهی می‌كنند. رضا می‌داند چطور هوادارانش را راضی كند. می‌داند كه باز هم مثل همیشه مردم راضی به خانه برمی‌گردند. رضا به مادرش فكر می‌كند. به خانه‌ای كه در گذشته داشتند و به خانه‌ای كه الان دارند. رضا به فیلم «بی‌خداحافظی» فكر می‌كند. فیلمی كه قرار است بر مبنای سرگذشت عجیب و سخت زندگی او ساخته شود و خودش قرار است در آن بازی كند. رضا می‌داند كه در پایان راه نیست.

 

ترانه آخر را می‌خواند. مردم یك لحظه هم آرام نمی‌مانند. چند بار می‌رود و می‌آید تا بالاخره كنسرت را تمام می‌كند. رضا خوشحال است و راضی. هیچ‌چیز نتوانسته جلوی او را بگیرد. او زندگی را شكست داده. سوار پورشه مشكی‌رنگش می‌شود و روشن می‌كند. صدای تشویق‌ها هنوز توی گوشش است. نفس عمیقی می‌كشد و راه می‌افتد.

مدیر بازدید : 109 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
لعیا زنگنه و دخترش+تصویر
اخبار فرهنگی - لعیا زنگنه و دخترش+تصویر
لعیا زنگنه (زادهٔ ۱۳۴۴ در تهران) از بازیگران سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر می‌باشد، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است.
 
اخبار,اخبار فرهنگی ,لعیا زنگنه
مدیر بازدید : 86 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
معروف ترین بازیگرهای زن بالیوود که ابتدا مدل بودن + تصاویر

معروف ترین بازیگرهای زن بالیوود که ابتدا مدل بودن + تصاویر

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Maroftarin%20zanan.jpg

به گزارش قلقلک در این مطلب شما با بازیگرهای مشهوری آشنا می شوید که ابتدا کار خود را به عنوان مدل شروع کردند و سپس بازیگر شدند.

آشواریا  رای: این زن بعد از اینکه در سال ۱۹۹۴ دختر شایسته دنیا شد درکنار دنیای مد وارد بازیگری شد و در فیلمهای تمیل شرکت کرد. او خیلی زود مشهور شد و با ازدواج با پسر اسطوره بالیوود بر این شهرت افزود.

 

پریانکا چوپرا: او هم سابقا دختر شایسته دنیا بود او فیلمهای زیادی در کارنامه هنری خود دارد و به تازگی در زمینه موسیقی هم به موفقیتهایی دست یافته است.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Maroftarin%20zanan%202.jpg

کاترینا کایف: او کار هنری اش را از ۱۴ سالگی در لندن به عنوان یک مدل آغاز کردسپس با ورود به دنیای بالیوود در ۶ فیلم بازی کرداو به تازگی در فیلمی بازی کرده است که موفقیتش را بیش از پیش تضمین میکند.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Maroftarin%20zanan%203.jpg

دیپیکا پادو کنه: او اولین فیلمش به عنوان یک بازیگر را روبروی شاه فیلمهای بالیوود شاهرخ خان بازی کرد. او امروزه یکی از چهره های جنجالی بالیوود است.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Maroftarin%20zanan%204.jpg

بی پاشا باسو: قلقلک: این دختر زیبای بنگالی سابقا یک مدل موفق بود. او بعد از هنرپیشه شدن در فیلمهای زیادی بازی کرده است خیلی ها معتقدند که او در هنرپیشگی بسیار موفق تر از مدل بودن است.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Maroftarin%20zanan%205.jpg

لارا دوتا: او هم سابقا دختر شایسته دنیا بوده است. او جایزه بهترین بازیگر زن را به خاطر فیلم “انداز” در سال ۲۰۰۳ دریافت کرداو همیشه تماشاچیان را تحت تاثیر بازی زیبایش قرار میدهد . او  به زودی مادر میشود.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Maroftarin%20zanan%206.jpg

نه ها دوپیا: او دختر شایسته هند در سال ۲۰۰۲ است . او شاید کارنامه پرکاری نداشته باشد اما به خاطر بازی در همین تعداد معدود فیلم جایزه های زیادی گرفته است.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Maroftarin%20zanan%208.jpg

دیا میرزا: او در فیلمهای زیادی ایفای نقش کرده است. او به تازگی کمپانی فیلمسازی خصوصی اش را راه اندازی کرده استو در اولین پرو‍ژه این کمپانی به نام عشق زندگی را شکست میدهد بازی کرده است.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Maroftarin%20zanan%207.jpg

 

 

مدیر بازدید : 264 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
اقدام خجالت آور و عجیب بازیگر زن سینما+ عکس

یک بازیگر مطرح کانادایی در اقدامی خجالت آور و عجیب با مردانی که او را به بهترین رستورانهای مورد علاقه اش به شام دعوت کنند قرار ملاقات می گذارد.

“ارین واتر اسپون” ۲۳ ساله فهرستی از بهترین و گرانترین رستوران های تورنتو را در وبلاگش قرار داده و هر مردی که حاضر باشد او را برای شام به یکی از این رستورانها دعوت کند او با وی قرار ملاقات خواهد داشت.
او در توجیه این عمل عجیب و شرم آور می گوید: همه ما می دانیم که در زندگی چیزهایی هست که رسیدن به آنها بسیار سخت خواهد بود. من هم تصمیم گرفتم به صورت سریالی با مردانی که حاضرند مرا به آرزوهایم برسانند قرار ملاقات بگذارم.
وی اضافه میکند این باید باعث افتخار مردان باشد که با من قرار داشته باشند و شام را کنار من بخورند.
این بازیگر زن در بسیاری از سایتهای دوست یابی ثبت نام کرده و یکی از شرایطش برای قرار ملاقات این است که هیچ نوع رابطه فیزیکی برقرار نشود.

بازیگر زن کانادایی اعتراف کرده است که از کودکی عاشق غذاخوردن در رستورانهای گرانقیمت بوده است اما دوست ندارد همه درآمدش را صرف شام خوردن در رستورانها کند. او میگوید این کار به آن راحتی که همه تصور می کنند نیست و او مجبور است گاهی حرفهای زشت و زننده ای را تحمل کند تا بتواند شام مورد علاقه اش را در رستوران سرو کند. او اضافه میکند در تمام این مدت هنوز نتوانسته است از میان این مردان مرد مورد علاقه اش را پیدا کند و هنوز هم با هیچ یک از این مردان دو بار بیرون نرفته است.

 

 

اقدام خجالت آور و عجیب بازیگر زن سینما ؟! + عکس

مدیر بازدید : 84 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
احسان علیخانی و مطالب شنیدنی از زندگی خصوصی وی + عکس

آقای علیخانی یکی از بهترین مجری های تلویزیون ایران است که از طرفداران زیادی برخوردار است به گزارش تکناز احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران و ساکن خیابان هروی ست او ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است ، مادرش پرستار بازنشسته است.احسان علیخانی  ، تهیه کننده ، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است.

 

او مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران گرفت. با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است که همگی برایش آرزوی موفقیت داریم.

عکس احسان علیخانی در کنار مادرش

 

مدیر بازدید : 81 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
تصاویر ستاره های ثروتمندی که از فقر مطلق آمده اند

 

اخبار فرهنگی - ستاره های ثروتمندی که از فقر مطلق آمده اند
برای بسیاری از ما سخت است تصور کنیم که همه ستاره ها از اول ثروتمند نبوده اند. بسیاری از ستاره های هالیوودی که حالا پول پارو می کنند، از ابتدا خاویار نمی خورده اند و کودکی سختی را پشت سر گذاشته اند. در زیر به تعدادی از ستاره های مشهور و ثروتمند هالیوودی اشاره کرده ایم که از فقر مطلق به ثروت و شهرت امروزی رسیده اند.
10. سارا جسیکا پارکر
سارا به مدت شش فصل نقش روزنامه نگار خوش پوش یکی از سریال های محبوب تلویزیونی را بازی کرد و به خوبی از عهده آن برآمد. وی در نلسون ویل اوهایو بزرگ شد و در سال 2000 در مصاحبه با نیویورک تایمز درباره دوران کودکی اش گفته بود: «ما تحت نظر بهزیستی بودیم. یادم میاد که خیلی فقیر بودیم و هیچ وقت نمی تونم این قضیه رو پنهان کنم. بعضی وقتا برق هم نداشتیم. کریسمسو جشن نمی گرفتیم و گاهی جشن تولد هم نداشتیم. همیشه از اداره برق یا مخابرات زنگ می زدم و می گفتن می خوان برق یا تلفنمونو قطع کنن.» سارا یکی از هشت فرزند خانواده بود و نه پدر و مادرش و نه پدرخوانده اش نمی توانستند این خانواده بزرگ را از لحاظ مالی حمایت کنند. این هنرپیشه 49 ساله حالا 90 میلیون دلار ثروت دارد.
 
اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر

9. لئوناردو دی کاپریو
این روزها زندگی لئو دی کاپریو پر شده از قایق های تفریحی و جت های شخصی، ولی او از سال های اول زندگی اش به چنین سبک زندگی پر ریخت و پاشی عادت نداشت. قبل از اینکه او در هالیوود ستاره بزرگی شود، پسربچه فقیری بود که در لوس آنجلس زندگی می کرد. وی در ماه فوریه 2014 به لوس آنجلس تایمز گفته بود که در محله ای فقیرنشین در لوس آنجلس بزرگ شده است. در این محله مواد مخدر و روسپی گری آنقدر زیاد بود که باعث شد وی از همان کودکی دور مواد مخدر را خط بکشد، زیرا دور و برش معتادهای زیادی دیده بود. این بازیگر 39 ساله حالا نزدیک به 200 میلیون دلار ثروت دارد.
 
اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر

8. تام کروز
تام کروز در سال 1962 در شهر سیراکوز ایالت نیویورک به دنیا آمد. پدرش مهندس برق بود و مادرش تدریس می کرد. پدر او مرد سلطه گر و خشنی بود و خانواده آنها خیلی فقیر بود. کروز در سن کم به تئاتر علاقمند شد و در تئاترهای مدرسه نقش بازی کرد. در سن 11 سالگی مادرش از پدرش جدا شد و سال بعد پدرش از سرطان مرد. تام نوجوان بود که مادرش برای حمایت از چهار فرزندش 4 شیفت کار می کرد. تام سال آخر دبیرستان ترک تحصیل کرد تا بازیگری را دنبال کند. در سال 1983 تام در فیلم های The Outsiders، Risky Business و All the Right Moves بازی کرد. نقش او در فیلم محبوب Top Gun در سال 1986 او را به عنوان ستاره هالیوودی تثبیت کرد. تام کروز حالا حدود 500 میلیون دلار ثروت دارد.
 
اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر

7. هیلاری سوانک
هیلاری سوانک که دوبار برنده جایزه اسکار شده در توقفگاه کامیون ها در واشینگتن بزرگ شد. پدرش وقتی هیلاری خیلی کوچک بود خانواده را ترک کرد و همسر و دو فرزندش را تنها گذاشت. هیلاری در 15 سالگی ترک تحصیل کرد. مادرش هم در همین زمان شغلش را از دست داد و این خانواده وسایلشان را در کامیون ریختند و به کالیفرنیا رفتند تا هیلاری بتواند به دنبال رویایش یعنی بازیگری برود. آنها در ماشین شان زندگی می کردند و گاهی به منزل دوستانشان می رفتند و می ماندند تا اینکه توانستند پول اجاره یک آپارتمان را جور کنند. هیلاری چند نقش بدست آورد، ولی در سال 1999 بود که نقش اصلی فیلم سینمایی Boys Don’t Cry را بدست آورد و مشهور شد. با آنکه او برای فیلم "پسرها گریه نمی کنند" روزی 75 دلار می گرفت، ولی در کل توانست 3000 دلار جمع کند. حالا ثروت هیلاری سوانک به 40 میلیون دلار می رسد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر

6. جیم کری
جیم کری در اونتاریوی کانادا به دنیا آمد و کوچکترین فرزند خانواده بود. او در طبقه متوسط رو به فقیر بزرگ شد تا اینکه وقتی نوجوان بود پدرش شغل خود را از دست داد. خانواده جیم به وضعیت سختی افتاد، آنها خانه شان را از دست دادند و در ون زندگی می کردند. او در سن 15 سالگی ترک تحصیل کرد تا تمام وقت کار کرده و از خانواده اش حمایت کند. او به عنوان نگهبان امنیتی و سرایدار کار می کرد. وقتی وضعیت خانواده او بهتر شد، جیم در حوزه کمدی شروع به کار کرد و کمدین استندآپ شد. در نهایت رادنی دنجرفیلد بود که او را کشف کرد و به او کمک کرد تا در حرفه اش پیشرفت کند. با آنکه جیم کری در کمدی استندآپ محبوب شده بود، ولی به فیلم و تلویزیون رو آورد. پس از آنکه در سال 1990 نقشی در شوی تلویزیونی In Living Color بدست آورد، یک دفعه معروف شد و حالا این بازیگر 52 ساله، نزدیک به 150 میلیون دلار ثروت دارد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر

5. دمی مور
دمی در سال 1962 در شهر راسول ایالت نیو مکزیکو به دنیا آمد. پدر بیولوژیکی دمی چند ماه قبل از اینکه او به دنیا بیاید، مادرش را رها کرد. مادرش وقتی دمی 3 ماهش بود دوباره ازدواج کرد. خانواده او در توقفگاه های کامیون ها زندگی می کرد و مادر و پدرخوانده اش هر دو دایم الخمر بودند و دائماً رابطه ای خشونت آمیز داشتند. دمی از دبیرستان ترک تحصیل کرد و در شانزده سالگی از خانه والدینش درآمد تا دنبال حرفه مدلینگ برود. در هفده سالگی دمی در کلاس های تئاتر ثبت نام کرد و بخاطر نقش هایی که در سال 1984 در Blame It on Rio و در سال 1985 در St. Elmo’s Fire بازی کرد، معروف شد. نقش او در فیلم About Last Night (1986) باعث شد که دمی تبدیل به ستاره هالیوودی شود. این بازیگر 51 ساله حالا ثروتی بالغ بر 150 میلیون دلار دارد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر

4. شنایا تواین
شنایا تواین با نام اصلی ایلین رجینا ادواردز در سال 1965 در ویندزور اونتاریو به دنیا آمد. والدین او وقتی شنایا دو سالش بود از هم جدا شدند و مادرش بچه ها را برداشت و با خود به تیمینز اونتاریو برد. مادر شنایا مدت کوتاهی بعد دوباره ازدواج کرد. خانواده آنها فقیر بود و خیلی از اوقات آنها غذایی برای خوردن نداشتند. از آنجائیکه آنها در منطقه دورافتاده ای زندگی می کردند، شنایا توانست شکار کردن و هیزم شکستن را یاد بگیرد. مادر و پدرخوانده شنایا رابطه بسیار خوشنت آمیزی داشتند و در سال 1979 وقتی پدرخوانده شنایا سر کار بود، مادرش بچه ها را با خود به پناهگاه افراد بی خانمان در تورنتو برد. در سال 1981 این خانواده نزد پدرخوانده برگشتند. شنایا برای تحمل مسائل خانوادگی و زندگی در فقر، به موزیک و ترانه سرایی رو آورد. در سن 21 سالگی، شنایا مادر و پدرخوانده اش را در تصادف اتومبیل از دست داد. او رویاهایش برای خواننده شدن را کنار گذاشت تا خواهر و برادرهایش را بزرگ کند. وقتی آنها به اندازه ای بزرگ شدند که از پس زندگی شان برآیند شنایا به نشویل رفت. آلبوم اول او با عنوان "شنایا تواین" در سال 1993 منتشر شد. این خواننده کانتری 48 ساله حالا ثروتی بالغ بر 350 میلیون دلار دارد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر

3. لیتون میستر
شخصیت بلیر در سریال Gossip Girl، که لیتون میستر آن را بازی کرده، دختری نازپرورده و لوس است که اصلاً با شخصیت لیتون همخوانی ندارد. لیتون در سال 1986 در فورت ورث تگزاس به دنیا آمد. مادرش هنگام به دنیا آمدن او، بخاطر قاچاق مواد مخدر در زندان فدرال حبس می کشید. مادرش سه ماه از او مراقبت کرد و سپس به زندان برگشت. از آن به بعد مادربزرگش بود که از او در مارکو آیلند فلوریدا مراقبت می کرد. وقتی لیتون یازده ساله بود مادرش از زندان آزاد شد. این دو به نیویورک نقل مکان کردند و میستر کارش را به عنوان مدل آغاز کرد. در سن 14 سالگی او و مادرش به لوس آنجلس رفتند و در سال 2007 لیتون نقش بلیر والدورف در سریال Gossip Girl را بدست آورد و حرفه بازیگری او زیر و رو شد. حالا لیتون 5 میلیون دلار ثروت دارد و امسال سه تا از فیلم های او اکران می شوند.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر

2. جی. کی. رولینگ
جی. کی. رولینگ با نام اصلی جوان رولینگ یک مادر مطلقه بود و تحت نظر تأمین اجتماعی در بریتانیا زندگی می کرد. او در کافه ها فرزندش را کنارش می نشاند و روی دستمال کاغذی داستان می نوشت، زیرا توانایی خرید ماشین تایپ را نداشت. او در مصاحبه هایش می گوید آن زمان ها او کمتر غذا می خورد و فقط پول خرید غذا برای فرزندش داشت. در سال 1995 به او گفته بودند که با داستان نویسی برای کودکان نمی تواند ثروتمند شود. کتاب "هری پاتر و سنگ جادویی" او در ژوئن 1997 منتشر شد و حالا جی. کی. رولینگ حدود 1 میلیارد دلار ثروت دارد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر

1. اوپرا وینفری
قبل از اینکه اوپرا ملکه تلویزیون شود، هنرپیشه بود و قبل از آنکه او شبکه OWN را پایه گذاری کند، دختر فقیری در مزرعه ای کوچک در شهر کوسیوسکو در ایالت می سی سی پی بود. وینفری از پدر و مادری نوجوان به دنیا آمد و تا 6 سالگی نزد مادربزرگش زندگی می کرد. سپس با مادرش به میلواکی نقل مکان کردند. مادرش مستخدم بود و ساعت ها کار می کرد، ولی نمی توانست خرجشان را دربیاورد. اوپرا در 14 سالگی برای زندگی با پدرش به تنسی فرستاده شد. پدرش مرد سختگیری بود که به او اخلاق کاری و انضباط را یاد داد و او را تشویق به تحصیل کرد. وقتی اوپرا بچه بود لباس های کهنه و مندرسی می پوشید، ولی حالا فقط لباس های برندهای معروف را بر تن او می بینیم. با ثروتی بالغ بر 2.9 میلیارد دلار، اوپرا وینفری ثروتمندترین زن آفریقایی-آمریکایی دنیا محسوب می شود.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های ثروتمند,ستاره های ثروتمند فقیر
مدیر بازدید : 110 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
بازیگر ‌فیلم‌ مستهجن ‌در‌ سینمای ‌ایران ! + تصاویر

 بازیگر ‌فیلم‌ مستهجن ‌در‌ سینمای ‌ایران ! + تصاویر


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون و 33 روز قرار است به زودی در یک فیلم ایرانی بازی کند.

وی که اخیرا بازی در یک سریال مصری را به پایان رسانده قرار است به زودی از بیروت به تهران سفر کند تا در فیلمی جدید در ایران بازی کند.

این روزنامه اعلام کرده است دارین حمزه برای حضور در این فیلم بیش از یک ماه در ایران خواهد بود تا در این فیلم که گفته شده کاری بزرگ است، بازی کند.

البته این روزنامه و منابع خبری دیگر چون پایگاه لبنانی النشره و السینما نامی از فیلم آتی دارین حمزه در ایران ذکر نکرده‌اند اما گفته‌اند که نقش وی از نقش‌های اصلی خواهد بود.

 بازیگر ‌فیلم‌ مستهجن ‌در‌ سینمای ‌ایران ! + تصاویر

بنابر این گزارش دارین حمزه بازیگر لبنانی است که بازی در سینمای ایران را با فیلم «کتاب قانون» مازیار میری آغاز کرد و تاکنون در 7 فیلم ایرانی از جمله فیلم‌های «شکارچی شنبه» و «33 روز» بازی کرده است.

 بازیگر ‌فیلم‌ مستهجن ‌در‌ سینمای ‌ایران ! + تصاویر

وی که در جهان عرب دارای آثار متعددی است سال پیش در فیلمی مستهجن و البته سیاسی‌بازی کرد که پخش آن در لبنان ممنوع شد.

به گزارش فارس، بازی مجدد وی در سینمای ایران با توجه به آخرین فیلمی که در آن بازی کرده است سوال برانگیز است و باید پرسید که کدام مسئول و چه مرکزی موظف به تعیین صلاحیت بازی بازیگران خارجی در ایران است.


 بازیگر ‌فیلم‌ مستهجن ‌در‌ سینمای ‌ایران ! + تصاویر

مدیر بازدید : 59 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

عکس و تصاویر جدید سریال فاخته

این سریال با بازی ثریا قاسمی (مادربزرگ)، عبدالرضا اکبری (پدر خانواده)، کمند امیرسلیمانی (مادر خانواده)، فرخ نعمتی (پدربزرگ)، شهرام عبدلی (عمو)، رحیم نوروزی، متین ستوده (دختر بزرگ خانواده)، نگین معتضدی (زن عمو) و هنرمند خردسال سپیده کاشانی در نقش اصلی و دختر کوچک خانواده در حال پخش است.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.4/Ax%20va%20tasvir%20serial%20fakhte.jpg

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.4/Ax%20va%20tasvir%20serial%20fakhte%20(1).jpg

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.4/Ax%20va%20tasvir%20serial%20fakhte%20(2).jpg

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.4/Ax%20va%20tasvir%20serial%20fakhte%20(3).jpg

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.4/Ax%20va%20tasvir%20serial%20fakhte%20(4).jpg

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.4/Ax%20va%20tasvir%20serial%20fakhte%20(5).jpg

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.4/Ax%20va%20tasvir%20serial%20fakhte%20(6).jpg

 


مدیر بازدید : 87 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

ستاره های زن پولدار و موفق + عکس

در میان زنان فعال در حوزه های سرگرمی، رسانه و فناوری، عده ای از آنها از همه مشهورتر و موفق تر هستند. از جمله می توان به زنانی که در ادامه معرفی کرده ایم اشاره کرد.

اپرا وینفری
اپرا وینفری، مجری و هنرپیشه مشهور آمریکایی در است. اپرا که اینک ۶۰ سال دارد، کارش را به عنوان مجری اخبار در بالتیمور شروع کرد. او زمانی مشه.ر شد که برنامه تلویزیونی‌اش با نام” اپرا وینفری شو” میلیون ها بیننده را به خود جذب کرد. این برنامه در سال ۲۰۰۶ به طور هفتگی ۲۱ میلیون بیننده داشت.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar%20(9).jpg

بیانسه
بیانسه خواننده پرطرفدار آمریکایی است. بیانسه ۳۲ ساله تا کنون دستاوردهای درخشانی داشته است: در برابر رؤسای جمهور آواز خوانده، در بین دو نیمه مسابقه “سوپربال” به روی صحنه رفته و در سراسر جهان بیش از ۱۲۰ میلیون نسخه آلبوم فروخته است.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar.jpg

سوفیا ورگارا
سوفیا ورگارا در حال حاضر پردرآمدترین هنرپیشه تلویزیون در آمریکا به شمار می‌رود. او برای هر قسمت سریال “خانواده مدرن” ۱۷۵ هزار دلار دستمزد دریافت می کند. این سریال از سال ۲۰۰۹ شروع شده است. ورگارا برای ایفای نقش شخصیت گلوریا دلگادو پریچت در این سریال در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نامزد دریافت جایزه امی برای بهترین هنرپیشه نقش مکمل زن شد.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar%20(1).jpg

آنا وینتور
آنا وینتور از سال ۱۹۸۸ سردبیر مهمترین مجله دنیای مد “ووگ” است. او را پرنفوذترین زن در عرصه مد می‌شناسند؛ زنی که به دنیای مد خط و جهت می‌دهد. مطرح شدن نام یک طراح در ووگ تمام و کمال بستگی به تصمیم وینتور دارد. او همچنین هنرگردان (کیوریتور) موزه متروپولیتن در نیویورک است.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar%20(2).jpg

الن دیجنرس
الن دیجنرس، هنرپیشه، مجری و کمدین آمریکایی، فعالیت حرفه‌ای خود را با اجرای برنامه‌های “استند آپ کمدی” در کلوب‌های کوچک شروع کرد. او در سال ۲۰۰۳ برنامه اختصاصی خودش را به نام “الن دیجنرس شو” آغاز کرد؛ برنامه‌ای که تا کنون چهار بار جایزه امی از جمله برای بهترین برنامه گپ و گفتگو (تاک شو) و نیز بهترین مجری در این شاخه را دریافت کرده است.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar%20(3).jpg

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی با دستمزد ۳۳ میلیون دلاری، در حال حاضر پردرآمدترین هنرپیشه هالیوود شناخته می‌شود. او با ایفای نقش لارا کرافت که بر مبنای یک بازی ویدئویی پرداخته شده بود، توانست نام خود را در سراسر جهان بر زبان بیندازد. آنجلینا جولی سال گذشته به خاطر انتشار خبر برداشتن دو پستان در راستای جلوگیری از ابتلا به سرطان پستان خبرساز شد.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar%20(4).jpg

شکیرا
این خواننده کلمبیایی ابتدا تنها به زبان اسپانیایی می‌خواند، اما در سال ۲۰۰۲ نخستین آلبوم خود به زبان انگلیسی را منتشر کرد و تبدیل به ستاره شد. شکیرا از ۱۳ سالگی به طور حرفه‌ای کار موسیقی را آغاز کرد. او تا کنون در سراسر جهان ۶۰ میلیون نسخه آلبوم فروخته است و در فیسبوک نیز ۹۳ میلیون دنبال‌کننده دارد.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar%20(5).jpg

لیدی گاگا
لیدی گاگا شهرتش را بیش از همه به ظاهر عجیب و لباس‌های غیرمعمولی که می‌پوشد، مدیون است. تور جهانی وی به نام ” Born-This-Way” برای لیدی گاگا ۵۰ میلیون دلار همراه داشت. بسیاری او را با مدونا، ملکه پاپ مقایسه می‌کنند زیرا لیدی گاگا نیز روش مدونا را برای پیوند هنر، موسیقی و مد با یکدیگر اجرا می‌کند.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar%20(6).jpg

یائو چن
یائو چن، هنرپیشه چینی تا کنون در بسیاری از فیلم‌های تولید شده در کشورش نقش اول را بازی کرده است. او از شهرتش برای جلب توجه به موضوعات اجتماعی و مشکلات زیست‌محیطی در چین استفاده می‌کند. سال گذشته یائو چن به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل معرفی شد.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar%20(7).jpg

ژیزل بوندشن
ژیزل بوندشن برای هفتمین بار پیاپی به عنوان پردرآمدترین مدل جهان انتخاب شده است. این مدل ۳۳ ساله در سال گذشته ۴۲ میلیون دلار درآمد داشت. ژیزل بوندشن از سال ۲۰۰۶ با تام بردی، بازیکن فوتبال آمریکایی زندگی می کند. این دو در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند و دارای دو فرزند هستند.
 

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Setare%20haye%20zan%20poldar%20(8).jpg

مدیر بازدید : 78 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

فوت بازیگر مالزیایی در سقوط هواپیما + تصاویر

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Soghot%20margbar%203.jpg

فوت بازیگر مالزیایی در سقوط هواپیما + تصاویر

بازیگر تئاتر مالزیایی و نوزادش در MH17 درگذشتند

به گزارش قلقلک “شوبا جایا” بازیگر تئاتر و تلویزیون مالزی و همسر هلندی اش که پس از نشان دادن نوزادشان به پدربزرگ و مادربزرگ در حال بازگشت به کوالالامپور بودند، تراژدی سقوط هواپیما برای شان رخ داد.

این خانواده سوار هواپیمای مالزیایی MH17 شده بودند، هواپیمایی که بر فراز آسمان اوکراین و به احتمال زیاد به دلیل شلیک موشک دچار سانحه شد.

این ستاره تلویزیون، تئاتر و سینمای مالزی که شوبا نام داشت، درست دو روز پیش از بروز این حادثه، سی و هشتمین سال تولدش را جشن گرفته بود.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Soghot%20margbar.jpg

وی در مجموعه های تلویزیون محلی نظیر “اسپانار جایا”، “گادیس ۳″ و “سوگمانا سومیگال” و تئاترهایی مانند “خاله ی چارلی” و “گرسنه امید” بازی کرده بود.

اعتبار سینمایی او نیز شامل فیلم هایی نظیر “وضعیت رابطه”، “توکاک” و “دویت کسیل” می شود، علاوه بر این وی در پانزده پروژه دیگر در مالزی نیز حضور داشته است.
“خیرل باهار”، نویسنده، کارگردان و بازیگر سی و چهار ساله، گفته است که شوبا به واسطه علاقه اش به مجموعه ها و شوهای تلویزیونی گرایش بیشتری داشته است.

 

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.5/Soghot%20margbar%202.jpg

وی درباره شوبا می گوید: «او هیچ گاه به خاطر شهرت بازی نمی کرد، بلکه علاقه شدید برای بازی او را به این مرحله رسانده بود. او شخصیت قابل تحسین و طرح های متعددی برای شغلش داشت».

“باهار” که احساساتی شده بود افزود: «در حال حاضر صحبت کردن درباره او بسیار دشوار است».

چهار سال قبل، شوبا و پدرش، “جایارتنام”، بخشی از پروژه ای برای شبکه “آسترو ری” بودند.

در همان سال، ۲۰۱۰ میلادی، شوبا با “پل گو” که کارگردان هلندی همان شرکت بود، ازدواج کرد.

این زوج به همراه نوزادشان “کائلا” به هلند رفته بود تا خانواده پل بتوانند نوه خود را ببینند.
دوستان آنها که از این اتفاق شوکه شده اند، یکدیگر را از طریق شبکه های اجتماعی از این فاجعه مطلع کردند.

یکی از دوستان این ستاره مالزیایی که “سیوا” نام دارد، در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است: «شما برای مردن بسیار جوان بودید، شما زوج خوشبختی بودید… آرزوها و کارهای زیادی برای انجام دادن داشتید… و در نهایت شما دختری داشتید که باید هر روز برایش لبخند و غروب آفتاب را نقاشی می کردید».

یکی دیگر از دوستان آنها نوشته است: «شما سالگرد ازدواج تان را ۱۵ جولای جشن گرفتید. تولد کائلا نیز همین نزدیکی ها است. و حالا هر سه شما رفته اید. دل ما برای شما: شوبا جایا، پل و کائلا تنگ می شود».

“باکی زانیال” کارگردان و بازیگر مالزیایی نیز در صفحه یکی از شبکه های اجتماعی اش نوشته است: «شوبا جایا، پل و کودک شان در میان ابرها به خواب آرامی فرو رفته اند. شوبا، تو مملو از انرژی مثبت و سرشار از نور هستی».

مدیر بازدید : 105 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

 پدر فاطمه : ماه عسل، تلخ ترین ماه زندگی من شد!!!!

برنامه ماه عسل همیشه پر از حاشیه بوده است. اما حاشیه ای که این بار شاهد آن بودیم، از دیگر برنامه ها بارزتر بود.

به گزارش برنا، صبح امروز علیرضا سهرابی، پدر فاطمه سهرابی، دختربچه نابینا و ناشنوایی که چند روز پیش همراه با خانمی میهمان این برنامه بود در پی تماس از این برنامه به شدت ابراز گله مندی و شکایت کرد و گفت: پدر واقعی فاطمه من هستم. ما در مشهد ساکن هستیم و این خانم، پرستار فاطمه بوده است.

کمی این صحبت برای مان جای شک و شبهه داشت تا جایی که از وی تقاضا کردیم که مدارک خود را برای ما ارسال کند. مدارک به دست ما رسید و حالا ادامه ماجرا:

من پدر فاطمه سهرابی تمام حرف های علیخانی را تکذیب می کنم. روز اول که برنامه ماه عسل با حضور دختر من پخش شد با تمام شماره های سازمان صداوسیما تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود. داستان آن طور که در ماه عسل گفته شد نبود بلکه من پدر واقعی فاطمه هستم و من هرگز دخترم را رها نکرده ام.

وی در ادامه افزود: با تماسی که با گروه اجتماعی شبکه سوم سیما داشتم فقط به این پاسخ رسیدم که به ما ربطی ندارد. دستم به جایی بند نبود؛ به بازرسی صداوسیما مراجعه کرده که خواستار نامه ای مکتوب از من شدند و قول جواب یک روزه به من دادند که با گذشت چهار روز هنوز هیچ پاسخی از آن سازمان به من داده نشده است.

وی با انتقاد از صداوسیما و برنامه ماه عسل ادامه داد: آبروی مسلمان از کعبه هم مهم تر است. ماه عسل ماه تلخ زندگی من شد.

سهرابی گفت: روزی که برنامه ماه عسل را با حضور دخترم دیدم شوکه شدم و با پرستاری که برای مدتی مسوولیت مراقبت از فاطمه را برعهده داشته، در همان روز تماس گرفتم ولی متاسفانه به من پاسخ نداد. البته بعد از پایان برنامه با من تماس گرفت و من بسیار گله و شکایت کردم. من بی خبر بودم و آن زمان دیدن فاطمه با آن حال و روز در این برنامه مرا شوکه کرد. در همان لحظه خانم نوابی نژاد با تلفن پرستار با من تماس گرفت و گفت که می خواستیم شما را هم دعوت کنیم ولی حراست این اجازه را به ما نداد. در این هفته در روز یکشنبه دوباره با خانم نوابی نژاد تماس گرفتم و گفتم که من هنوز قانع نشدم. من پدر واقعی فاطمه هستم. این کار شما خلاف قانون بوده است. ولی در پاسخ به من گفت من جواب شما را روز پنجشنبه داده ام.

سهرابی با بغض ادامه داد: این خانم تلفن را روی من قطع کرد تا جایی که هر چقدر تماس گرفتم پاسخگوی من نبود. از آنجایی که خط ناآشنای دیگری داشتیم، با وی تماس گرفتیم و تا نام ما را شنید، باز هم گوشی را قطع کرد.

پدر فاطمه گفت: در ادامه پیگیری ها، به مسوول برنامه با شماره 0912313 تماس گرفتم و در پاسخ به من گفت که من اطلاعی ندارم و به من ربطی ندارد. نهایت صدای من به گوش علیخانی رسید و وقتی با من تماس گرفت و گفتم که شما اسرار زندگی مردم را نباید فاش کنید، پاسخ داد: مهربانی این خانم باید جهانی شود و اگر این اطلاعات را به جایی بدهید، من از شما چهره بی رحم ترین پدر دنیا را می سازم و تلفن را قطع کرد. البته من صدای وی را ضبط نکردم.

سهرابی گفت: فاطمه دختری با معلولیت 80 درصد است. حتی تمام مسوولان بیمارستان مرا به اسم و چهره می شناسند. چون دایم در حال پیگیری وضعیت دخترم هستم. دختر من نابیناست و 50 درصد شنوایی دارد. تمام عکس العمل های دختر من به خاطر همین 50 درصد شنوایی بوده است نه داستانی که خانم پرستار سر هم کرده بود.

پدر فاطمه ادامه داد: من دخترم را رها نکردم و دخترم تحت تکفل من است. من هر ماه به دخترم سر می زنم و یا برای دخترم و پرستارش بلیط می‌گیرم و آن‌ها به مشهد می‌آیند. به علت نداشتن مدرسه مناسب برای فرزندم در مشهد که فاطمه بتواند در آن مرکز آموزش ببینید به اجبار به تهران آمدم و تا 5 سالگی دخترم در تهران زندگی کردم.

وی همچنین اظهار داشت: من از 6 ماهگی برای درمان دخترم به تهران آمدم و فاطمه 9 بار در تهران عمل شده تا به اینجا رسیده است. علت انتخاب این پرستار هم این بود که ایشان از اول فلج نبود و بعد از مدتی معلول شد و آنها بهتر توانستند یکدیگر را درک کنند و بین این دو وابستگی شدیدی ایجاد شد.

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که: «ماه عسل، تلخ ترین ماه زندگی من شد!»

مدیر بازدید : 82 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

پری سیما و چگونگی پایان ستایش ؟!! + عکس

صراط: فریبا نادری بازیگر نقش پری‌سیما در سریال در حال پخش «ستایش 2» درباره ایفای یک نقش منفی در سری دوم این سریال اظهار کرد: بازی کردن شخصیت منفی در سریالی مثل «ستایش» خیلی پررویی می‌خواست. مخاطبان در 40 قسمت ستایشی را دیدند که ملیح و حضرت وار و با معصومیت بوده است و حالا در کنار این شخصیت، بازی کردن یک نقش منفی ریسک زیادی می‌طلبید.

می‌ترسیدم مردم به نقشم فحش بدهند

وی افزود: زمانی که قرار شد این نقش را بازی کنم مدام از خودم می‌پرسیدم یا مخاطبان این شخصیت را قبول می‌کنند؟ نکند همه فحشش بدهند؟ من اعتماد کردم و سعید سلطانی هم به موفقیت این نقش مطمئن بود.

 

بازیگر سریال رمضانی «فاخته» با بیان اینکه ساخت فصل دوم «ستایش» تمام شده و فصل سه در حال نگارش است، یادآور شد: هنوز برای کاراکتر «پری‌سیما» در «ستایش» پایان بندی نوشته‌ نشده است. قصه ادامه دارد و باید دید در قسمت‌های 75 به بعد چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

جای انیس را گرفته‌ام

نادری در این باره که انیس به سزای اعمالش رسید و در سری دوم به شخصیت مثبتی تبدیل شد و پری‌سیما به نوعی جای او را گرفته است، اظهار کرد: آخر قصه خواهید فهمید من چرا جای او را می‌گیرم. این شخصیت مثل جوانی‌های انیس، با حشمت فردوس درگیری‌های فراوانی دارد اما نسبت به او در جایگاه بالاتری قرار گرفته است. او از جای دوری نیامده و از کودکی اطراف خانواده فردوس بوده است.

وی با ابراز رضایت از همکاری با این مجموعه، گفت: متن سعید مُطلبی نویسنده سریال آنقدر قوی است که من واقعا لذت بردم. اگر قرار بود دیگر کار نکنم به خودم می‌گفتم خدارا شکر که من بعد از 10 سال یک کار خوب انجام داده‌ام.

فصل دوم «ستایش» با علامت سوال تمام می‌شود

این بازیگر ادامه داد: مُطلبی قلم بسیار خوبی دارد و دیالوگ‌های ما زیر پنج خط نبود. روز اول من تعجب کرده بودم از اینکه یک سکانس شامل مثلا 7 صفحه با دیالوگ‌های سنگین و ادبیات دهه‌های 50 و 60 می‌شود.

نادری در پایان گفت: قصه کشش ادامه پیدا کردن و تولید فصل سه را دارد چراکه در جایی به پایان می‌رسد که همه با علامت سوال روبرو می‌شوند. البته اگر سری سوم ساخته نشود هم فصل دو برای خود پایان بندی جداگانه‌ای دارد.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 472
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 19,078
  • بازدید کلی : 558,357