loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 85 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 زن بلا باشد بهر کاشانه ای / بی بلا هرگز مبادا خانه ای !

من زن شدم تحملی پایدار

یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم

ولی هیچ کس نگفت نشان عشق

سیب سرخی شد که من به آدم دادم

* * * جملات روز زن * * *

چه حکایت جالبیست!

کلمه ى زندگی با “زن” آغاز میشود و کلمه ى مردن با “مرد” !

* * * * * *

دقت کردین !؟

روز زن همه زن میشن ، روز دختر همه دختر !

بابا تکلیف مارو مشخص کنین !

* * * * * *

همسر از نام تو سر شود ای همسر من

قامت سرخ لبت خوابگه بستر من

من که هر شب پیش تو قربانی و دل داده ام

من به شوق روی تو از مادر خود زاده ام . . .

روزت مبارک ، دوستت دارم

* * * پیامک روز زن * * *

می دونی چرا روز زن برای خانمها جواهرات و طلا میخرن

روز مردبرای آقایون جوراب و زیرپوش !؟

چون خلایق هرچه لایق

(بزن اون دست قشنگرو)

* * * * * *

یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم

او شده مادر و من با همه پیری پسرم

او جگر گوشه هم از شیر بریده و هنوز

من بیچاره همان عاشق خونین جگرم !

(نجوای پسران مجرد عاشق پیشه !)

* * * * * *

چیزی که در زن ، قلب مرا تسخیر میکند ، مهربانی اوست

نه روی زیبایش

(شکسپیر)

* * * * * *

روز زن مبارک باد

! با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید

* * * * * *

زنان را همین بس بود یک هنر / نشینند و زایند شیران نر

زن بلا باشد بهر کاشانه ای / بی بلا هرگز مبادا خانه ای !

روز زن مبارک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 905
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,549
  • بازدید ماه : 1,549
  • بازدید سال : 20,155
  • بازدید کلی : 559,434