loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 68 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

جوک خنده مرگ


یه سری ام هستن ،آخرِ هر امتحان میان میگن وااااای چقد آسون بوداااا.....
عصن آدم اون موقع دلش میخاد این اشخاصُ از خِشتکشون آویزون کنه....

.

.

.

من اومدم فیسبوک متوجه شدم 99% مردهای ایرانی بدنهایی 6 تیکه دارند ...
و همچنین همه ی خانومها چشمای رنگی و مدل و پرنسس هستن :)) ...
اینایی هم که بیرون میبینیم ایرانی نیستن توریستن !!!

.

.

.

پسر زنگ زد به دوست دخترش گفت: دیگه تموم شد..!!!
دختر: به همین زودی عوضی؟میدونستم اینقدر پستی، واسه همین با 3 تا از دوستات بودم ...!
!!پسر: ولـــــــــــــ¬ی... من امتحانامو گفتم..:|
دختر : ببخشید ، گوه خوردم !
پسر : ببند دهننتو •

.

.

.

میخوام یک گوشی جدید بخرم ... زیاد برام پول و مارکش مهم نیس :|فقط راحت از جیب بیرون بیاد بسه:))))کسی گوشی با این مشخصات میشناسه؟:))

.

.

.

یه زمانی اگه دخترا با رژ لب بر میگشتن خونه کارشون تموم بود،حالا اگه بدون روژ لب برگردن کارشون تمومه!!!!!! :
قسم به اون پسری که عشقش جلو چشمش اتو خورد و رفت خونه با صدایی خواب آلود گفت:
ببخشید عزیزم خواب بودم گوشی رو سایلنت بود …

.

.

.

قسم به اون دختری که با وعده ی ازدواج بکارتشو از دست داد و عکس عشقشو تو گوشی رفیقش دید…

.

.

.

قسم به اون پسری که با گوشی رفیقش به عشقش زنگ زد اما از فرداش شماره همون رفیقشو تو اینباکس اس ام اس های عشقش دید…

.

.

.

قسم به اون دختری که هنوز تنهاست چون نتونسته فراموش کنه…

.

.

.

و قسم به اون جفتی که اولین شب بعد از جدایی رو دارن تنهایی با چشم خیس تو اتاق تاریک و خالی از هم سحر میکنن ..

.

.

.

یه مدتیه این سئوال ذهن منو مشغول کرده که اندی صداش همینجوریه یامسخره بازی در میاره ؟
به ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﻴﮕﻢ ﺍﻣﺸﺐ ﺷﺎﻡ ﭼﻲ ﺩﺍﺭﻳﻢ؟؟ﻣﻴﮕﻪ ﻳﻪ ﻏﺬﺍﻱ ﺧﺎﺭﺟﻲ!!ﻣﻴﮕﻢ به به ﺍﺳﻤﺶ ﭼﻴﻪ؟؟؟ﻣﻴﮕﻪ
egg

من:|

ﺗﺨﻢ ﻣﺮﻍ :|
خود مرغ :|
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ :))

.

.

.

یه روز یه خانوم حاجی بازاری خونه ش ر و مرتب کرده بود و دیگه می خواست بره حمام که ترگل ورگل بشه برای حاج آقاش. تازه لباس هاش رو در اورده بود و می خواست آب بریزه رو سرش که شنید زنگ در خونه رو می زنند. از پنجره ی حمام نگاه می کنه و می بینه حسن آقا کوره ست.
بنابراین با خیال راحت همون جور لخت میره پشت در و در رو برای حسن آقا باز می کنه.حاج خانوم هم خیالش راحت بوده که حسن آقا کوره، در رو باز می کنه که بیاد تو چون از راه دور اومده بوده و از آشناهای قدیمی حاج آقا و حاج خانوم بوده. درضمن حاج خانوم می بینه که حسن آقا با یه بسته شیرینی اومده بنده خدا. تعارفش میکنه و راه میافته جلو و از پله ها میره بالا و حسن آقا هم به دنبالش. همون طور لخت و عریون میشینه رو کاناپه و حسن آقا هم روبروش. میگه: خب خوش اومدی حسن آقا. صفا اوردی! این طرفا؟
حسن آقا سرخ و سفید میشه و جواب میده: والله حاج خانوم عرض کنم خدمتتون که چشمام رو تازه عمل کردم و اینم شیرینیشه که اوردم خدمتتون !!!

.

.

.

آب را مجانی میکنیم , برق را مجانی میکنیم ....

در این مورد یه روایت داریم که میگه: ملتي كه براي مفت خوري قيام كند به گُه خوري میافتد ..

.

.

.

فركانس جديد GEM TV بر روی ماهواره هاتبرد بدون قعطي و پارازيت

معاوضه با ملک ، زمين يا خودرو ^_^

.

.

.

دیشب زنگ زدم ایرانسل.....

گفتم من اینهمه شارژ میدم چرا وب نمیدی کصافط؟

.

.

.

فقط یه ایرانی میتونه با ضربه های مکرربه کنترل، باطری ها رو مجبور به ادامه حیات کنه :))

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 598
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,242
  • بازدید ماه : 1,242
  • بازدید سال : 19,848
  • بازدید کلی : 559,127