loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 46 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس عشق جنجالی

 اس ام اس

افسانه را رها کن ، دوری دوستی کدام است ؟ فاصله هایند که دوستی را میبلعند ! من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند ، به همین سادگی !

اس ام اس عاشقانه

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

پیامک عاشقانه

خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،
دوستت دارم…!

عزیزم ! کپی میکنی اشکالی نداره

فقط بخاطر اینکه وجدانت ناراحت نشه و بدهکار زحمات من نشی

مارو بانام (اس ام اس) توبسایت یا وبلاگ لینک کن

اس ام اس عاشقان

تا دیروز …
هرچه می نوشتم عاشقانه بود !
از امروز …
هرچه بنویسم صادقانه است !
عاشقانه دوستت دارم …

اس ام اس عاشق

چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند…

اس ام اس عشق

تلخترین حرف : دوستت دارم اما …
شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم
به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون میکند !

اس عاشقانه

دوست داشتن ات ، هــوس نیست . . . کـه بــاشـد و نبــاشـد !
نفــس اسـت . . .
تا بــاشم . . .
تا باشی . . .

اس ام اس عاشقانه جنجالی

شایـــد تنــــهـــا کســـــی نیستم کـــه دوستــــت دارم
امـــــــا …
کــــســـی هستم
کـــه تـــنـــهـــا تـــــــــــو را دوســـت دارم …

اس ام اس عاشقانه

دوستتــــ دارم
گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از مـــــن نیست
تو زیادی دوست داشتنی هستی

اس ام اس عاشقانه جدید

خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،
دوستت دارم…!

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

اس ام اس عاشقانه زیبا

بــه ارتفــاع ابــدیــت،
دوستــت مــی‌دارم!
حتــی اگــر
بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه،
از لــذت گفتنــش،
امتنــاع کنــم . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 325
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 760
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,404
  • بازدید ماه : 1,404
  • بازدید سال : 20,010
  • بازدید کلی : 559,289