loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 83 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم !؟

به خدا موقع رانندگی راهنما زدن چیزی از شوماخر وجودتون کم نمیکنه
.
.
.
دانشمندان سوئیسى پس از ٣٧ سال پژوهش ذره‌اى بنیادى یافتند
که ثابت مى‌کند عشق یه جور سرابه حباب روى آبه از دور یه قصر نوره از روبرو خرابه
.
.
.
شما برو در هرخونه ای که میخوای بزن پرسیدن کیه بگو منم
اگه دوباره پرسیدن بگو منم بابا منم ، حتماً باز میکنن
.
.
.
من وقتایى که الویه میخورم معده م هیچ پیامى مبنى بر سیرى به مغزم نمیفرسته
شایدم میفرسته ولى مغزم ازم یه چیزایى رو پنهون میکنه
.
.
.
یه بار اومدم کارمو بندازم فردا ، بلند انداختم افتاد پس فردا !
.
.
.
بارونو دوس دارم هنوز
چون هم هوا رو با طراوت میکنه هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه !
چیه ؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم !؟
.
.
.
من خودم یه سرى اهداف کوتاه مدت دارم، یه سرى اهداف بلند مدت
براى کوتاه مدتا وقت ندارم براى بلند مدتا حوصله، اینه که زیاد چایى میخورم
.
.
.
سلامتی پسری که وقتی داشت داخل پاساژ گشت میزد چشمش افتاد به دو تا دختر، سرشو انداخت پایین :چون دو تا خوشگلترش از طبقه پایین داشتن رد میشدن .
.
.
.
امروز تو حموم یهویی زدم زیر آواز بابام برگشته میگه:زهر خر کره مار!!!!!!!!!!!!!
منظورش همون زهر مار کره خر بود
.
.
.
دیروز با مامانم دعوام شد،چند ساعتی قهر بودیم اما در حدی نبود که بشه یه آلبوم کامل موسیقی داد بیرون
فعلا ۳ تا ترک آماده کردم تا بعد!می تونین برین دانلود کنین!
.
.
.
یک دقیقه سکوت به یاد و احترام اون مردى که
به زنش گفت داره با پرواز مالزیایى MH. ۳۷۰ می‌ره چین
و الان نمی‌تونه از خونه دوست دخترش بیاد بیرون !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 518
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,162
  • بازدید ماه : 1,162
  • بازدید سال : 19,768
  • بازدید کلی : 559,047