loading...
سایت تفریح و سرگرمی،مطالب جنجالی،عکس ها و پست های فیس بوکی،استخدام،کاریابی،جوک،اس ام اس،اخبار،عکس،جدیدترین اخبار استخدامی،قیمت طلا و
مدیر بازدید : 68 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

اس ام اس جدید و باحال خرداد 93

میدونی عشق چیه؟یه پرتگاه مشخص است در آخر میمیری امــــــا...حس پرواز زیباتر است.

رو یه مستی آوردم شاید فراموشت کنم...زندگی شاید ندارد باید فراموشت کنم

چقدر سخت است کسی را دوستداشته باشی و او برای دیدن قلبت به فکر باز کردن دکمه های لباست باشد...!

این روزها غم برای خوردن زیاد دارم
تو دیگر برایم لقمه نگیر

اگه بدونید چنگیز خان با سوزندنه کتابای علمی چقدر از بار درسهای که قرار بوده بخونیم کم کرده هر شب جمعه واسش فاتحه می خوندی!!

اگر سنگم زنی سنگت ببوسم
اگر زهرم دهی زهرت بنوشم
اگر غسلم دهی با آب کافور
کفن پاره کنم رویت ببوسم

خیلیا ما رو خـــــــــــر فرض کردن غافل از اینکه من خــــــــــر نیستم!
جیــــــــــگرم....جیــــــــــگرم....جیــــــــــگرم....جیــــــــــگرم....

سخته وقتی از شدت بغض گلو درد بگیری و همه بگن لباس گرم بپوش!!!

غریبه بود...آشنا شد...عشق بود...روزگار شد...خسته شد...بی وفا شد...دور شد...بیگانه شد...اما...هیچوقت فراموش نشد

خرید ضایعات بهانه است!کوچه ب کوچه شهــــر را می گردم بلکه تو را پیـــــــــدا کنم....

اس ام اس جدید 93

قدر سکوتم را در بهار نگاهت دریاب که به اندازه سکوتم در خاطرم هستی

اس ام اس جدید تیر 93

خوب من کاش از این فاصله ها میفهمیدی لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند ...

"خــــــــاطره"اسمش "دخترونست".....!
ولی"مردونه" سرویس میکنه!!!

بی حس شده ام از درد!!!
از بغض!!!
فقط گاهی...
خط اشکی میسوزاند صورتم را....

دوست دخترم اس داده :
دیو دوسر دیدی تا حالا
من:آره تو کارتون قبلا
دوست دخترم:منظورم دیو دوسر فولاد زره
من:ن بابا چی هست حالا
دوست دخترم:ســــــــــوسک
واقعا شگفت زده شدما

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1947
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 485
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,129
  • بازدید ماه : 1,129
  • بازدید سال : 19,735
  • بازدید کلی : 559,014